De què van alguns conductors?

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Avatar de l’usuari
FGC
N6
N6
Entrades: 165
Ubicació: BARCELONA

Re: De què van alguns conductors?

Entrada Autor: FGC » Divendres 02/05/2008 0:40

Completament d'acord aarongilp, de totes maneres, el que miro de fer entendre ( que veig que no me n'ensurto ), és que de situacions en aquesta vida n'hi ha de tots colors, i que la llei de Murphy funciona al "dedillo", així doncs posant-ho per aquesta vessant, aquest conductor podria ser nou, aixó vol dir que està en periode de proves durant un any, i si dintre d'aquest any vé el senyor Guigui dient el que diu, és més que fàcil que aquest periode de prova sigui la pròpia tomba del conductor.
No obstant en cap moment he dit que estigués ben fet el que va fer, ni de lluny, però trobo que si tens un problema amb algú, aquest problema el correcte és mirar de sol.lucionar-lo amb aquell "algú" i no escampar la brosa per tot arreu i que la persona afectada ni se n'enteri.
A veure si ens entenem d'una vegada que no costa tant.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 02/05/2008 5:31

FGC ha escrit:[...] i si dintre d'aquest any vé el senyor Guigui dient el que diu, és més que fàcil que aquest periode de prova sigui la pròpia tomba del conductor.
Perla genial que no mereix més comentaris. És a dir, resulta que hi ha determinades normes a complir per tothom en matèria de circulació, a més d'un reglament intern de cada empresa de transport públic, i si algú no s'hi atén, la culpa és meva per dir que hi ha qui se salta la normativa.

Si és així, la discussió en aquest fil s'ha acabat, per part meva.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 02/05/2008 11:15

El problema és que les posicions són massa polaritzades. En certa manera, en Guigui té raó, per molt que estigui en període de proves, aquesta no és cap justificació per no seguir les normes. Oi que un conductor novell se'l penalitza respecte dels altres, legalment? (8 punts enlloc de 12) Doncs aquí no demano que se'ls penalitzi (seria tirar-me pedres al sostre) però sí que no hi ha justificació per no seguir les normes. Entenc que un conductor novell pot posar-se més nerviós i prendre decisions incorrectes, però no crec que sigui el cas.

Ara bé, tampoc veig que se n'hagi de fer una muntanya tant grossa. Jo us recomanaria, si un cas, que intenteu fixar-vos en el conductor. Si veieu que hi pujeu els 5 dies de la setmana amb ell i els 5 dies en fa alguna, aleshores perfectament veuria la necessitat d'amonestar-lo. Però sí és un cas puntual, us esteu carregant el benefici del dubte. Tots podem *******-la, som humans. Puntualment es pot fer la vista grossa, però no quan és una cosa reiterada. Aquesta és la meva opinió, com a possible futur conductor d'autobús.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
FGC
N6
N6
Entrades: 165
Ubicació: BARCELONA

Entrada Autor: FGC » Divendres 02/05/2008 21:15

Ok Guigui, barco como animal acuático, vols tindre la raó? Doncs te la regalo, no hi ha manera humana de fer-te entendre res.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 03/05/2008 11:50

aarongilp ha escrit:Ara bé, tampoc veig que se n'hagi de fer una muntanya tant grossa. Jo us recomanaria, si un cas, que intenteu fixar-vos en el conductor. Si veieu que hi pujeu els 5 dies de la setmana amb ell i els 5 dies en fa alguna, aleshores perfectament veuria la necessitat d'amonestar-lo. Però sí és un cas puntual, us esteu carregant el benefici del dubte. Tots podem *******-la, som humans. Puntualment es pot fer la vista grossa, però no quan és una cosa reiterada. Aquesta és la meva opinió, com a possible futur conductor d'autobús.
Penso el mateix, però en aquest cas des del punt de vista com a viatger.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 17/10/2009 18:40

L'altre dia (no sé exactament quan, perquè és la meva dona qui m'ho ha explicat), un conductor de TMB que parlava al mòbil per un costat i amb una companya per l'altre, mentre conduïa, va rebre un toc d'atenció d'un urbà que patrullava per la zona (i em pensava que li havia de caure una multa), i el conductor com si res.

Aneu a saber si és un dels mateixos que ordeixen aquelles monumentals vagues "per la qualitat del servei"...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dissabte 17/10/2009 19:57

Guigui ha escrit:L'altre dia (no sé exactament quan, perquè és la meva dona qui m'ho ha explicat), un conductor de TMB que parlava al mòbil per un costat i amb una companya per l'altre, mentre conduïa, va rebre un toc d'atenció d'un urbà que patrullava per la zona (i em pensava que li havia de caure una multa), i el conductor com si res.

Aneu a saber si és un dels mateixos que ordeixen aquelles monumentals vagues "per la qualitat del servei"...
Posiblement seria un d'aquests, jo he vist mes d'un cop conductors de TMB fuman, jo soc fumador que consti, pero jo pensava que esta parohibit fumar al transport public, xosa molt correcte, i tambe al lloc de treball, pertan aquests senyors, mes d'un, incumpleixen dues normatives.
Seran com Deu?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 17/10/2009 21:41

O el del sudoku, que jo vaig veure fa pocs anys, que després es desviava del seu recorregut. :x



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 11/03/2011 12:04

És normal que, dels cinc autobusos de TMB que he agafat aquest matí, els conductors de tres anessin força esverats, a base de batzegades, arrencades i frenades brusques? No parlo d'accions puntuals, sinó d'una manera de conduir sistemàtica.

En canvi, he de trencar una llança en favor d'un dels altres dos. Anava tan suau, que quan et preguntaves el perquè de tanta parsimònia, veies que el conductor coneixia a la perfecció els intervals semafòrics del carrer on passava, que sabia quan no calia córrer perquè igualment s'havia d'aturar al següent semàfor.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dissabte 12/03/2011 3:02

Guigui ha escrit:És normal que, dels cinc autobusos de TMB que he agafat aquest matí, els conductors de tres anessin força esverats, a base de batzegades, arrencades i frenades brusques? No parlo d'accions puntuals, sinó d'una manera de conduir sistemàtica.

En canvi, he de trencar una llança en favor d'un dels altres dos. Anava tan suau, que quan et preguntaves el perquè de tanta parsimònia, veies que el conductor coneixia a la perfecció els intervals semafòrics del carrer on passava, que sabia quan no calia córrer perquè igualment s'havia d'aturar al següent semàfor.
Jo ho he vist moltes vegades això, que per exemple comença a anar poc a poc al sortir de la parada i quan està a 2 metres del semàfor, es posa en verd, i així en tot el recorregut. Després estàn casos com el d'ahir, una conductora que conduia molt bé per cert, bastant suau, però no parava d'avançar-se, i quan estava a Pg.Valldaura - Guineueta es va donar compte pel que sembla, perquè va tancar les 3 portes, tenia el seguent semàfor en verd, i es queda parada, després va acelerant poc a poc, i quan està a punt d'arribar al semàfor es posa en taronja, així que es para, després fa la següent parada, descarrega, carrega i s'espera a que es posi en vermell per arrencar i colocar-se davant del semàfor, i ja entra a la plaça karl marx a poca velocitat, tenia tots els semàfors en verd (normalment a la plaça karl marx els agafes tots en verd fins la parada) i el que va fer es aturar-se en la parada del 27 per perdre el semàfor, va fer com si fos una parada però sense obrir portes, espera a que es posi en vermell, una altra vegada verd, i torna, després fa la parada de pl.karl marx, i es queda amb les portes obertes fins que el semàfor es posa en vermell. Em vaig baixar a Pg.Vall Hebrón - Cementiri d'horta, així que no sé com va continuar la cosa, el cas és que la baixada, on molts conductors aprofiten l'impuls per agafar més velocitat, ella l'anava frenant.


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 24/04/2015 19:00

Publiquen al diari El País un vídeo d'un bus de TMB fent mitja volta, amb les maniobres que això implica, en ple carrer de Balmes.

No recordo si aquest mitjà és enllaçable o no. Si algú em confirma que es tracta dels primers, puc posar-hi l'enllaç.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 24/04/2015 19:48

Javi M ha escrit:Publiquen al diari El País un vídeo d'un bus de TMB fent mitja volta, amb les maniobres que això implica, en ple carrer de Balmes.

No recordo si aquest mitjà és enllaçable o no. Si algú em confirma que es tracta dels primers, puc posar-hi l'enllaç.
No, no és enllaçable. Pots consultar la llista completa ací: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=10&t=13652 ;)


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 25/04/2015 0:03

fgc113 ha escrit:
Javi M ha escrit:Publiquen al diari El País un vídeo d'un bus de TMB fent mitja volta, amb les maniobres que això implica, en ple carrer de Balmes.

No recordo si aquest mitjà és enllaçable o no. Si algú em confirma que es tracta dels primers, puc posar-hi l'enllaç.
No, no és enllaçable. Pots consultar la llista completa ací: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=10&t=13652 ;)
Avui n'he vist un fent el mateix al Mig de la Av. Maria Cristina, en l'Especial que hi havia del Palau St. Jordi a M. Cristina (Torres Venecianes). Ha deixat tot el passatge i tant ample ha donat mitja volta en plena avinguda (en aquest cas sense necessitar maniobres) tallant tot el trànsit que baixava radere seu. No sé si els apreten massa per poder tenir capacitat per suplir la alta demanda que hi havien, però la maniobra que ha fet és ben perillosa.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Entrada Autor: local » Dissabte 25/04/2015 12:21

oriolp13 ha escrit:
fgc113 ha escrit:
Javi M ha escrit:Publiquen al diari El País un vídeo d'un bus de TMB fent mitja volta, amb les maniobres que això implica, en ple carrer de Balmes.

No recordo si aquest mitjà és enllaçable o no. Si algú em confirma que es tracta dels primers, puc posar-hi l'enllaç.
No, no és enllaçable. Pots consultar la llista completa ací: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=10&t=13652 ;)
Avui n'he vist un fent el mateix al Mig de la Av. Maria Cristina, en l'Especial que hi havia del Palau St. Jordi a M. Cristina (Torres Venecianes). Ha deixat tot el passatge i tant ample ha donat mitja volta en plena avinguda (en aquest cas sense necessitar maniobres) tallant tot el trànsit que baixava radere seu. No sé si els apreten massa per poder tenir capacitat per suplir la alta demanda que hi havien, però la maniobra que ha fet és ben perillosa.
Tenint en compte que hi ha la Pl. Espanya per donar la volta com fa el 150 no sé en què estaria pensant el conductor... :cop



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 25/04/2015 14:02

local ha escrit: Tenint en compte que hi ha la Pl. Espanya per donar la volta com fa el 150 no sé en què estaria pensant el conductor... :cop
Jo suposo que es per estalviar el temps que es perd a Pl. Espanya per donar la volta, doncs cada vegada que passes una de les cruïlles trobes el següent semàfor en vermell, podent estar 3-4 minuts per donar la volta sencera a la plaça.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Diumenge 26/04/2015 16:07

Esto del bus dando media vuelta en Balmes lo han sacado en El Periódico con un vídeo de algún videoaficionado.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 27/04/2015 9:45

oriolp13 ha escrit:
fgc113 ha escrit:
Javi M ha escrit:Publiquen al diari El País un vídeo d'un bus de TMB fent mitja volta, amb les maniobres que això implica, en ple carrer de Balmes.

No recordo si aquest mitjà és enllaçable o no. Si algú em confirma que es tracta dels primers, puc posar-hi l'enllaç.
No, no és enllaçable. Pots consultar la llista completa ací: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=10&t=13652 ;)
Avui n'he vist un fent el mateix al Mig de la Av. Maria Cristina, en l'Especial que hi havia del Palau St. Jordi a M. Cristina (Torres Venecianes). Ha deixat tot el passatge i tant ample ha donat mitja volta en plena avinguda (en aquest cas sense necessitar maniobres) tallant tot el trànsit que baixava radere seu. No sé si els apreten massa per poder tenir capacitat per suplir la alta demanda que hi havien, però la maniobra que ha fet és ben perillosa.
Jo ho havia vist, això, amb relativa freqüència, especialment en l'època en que s'hi feia servei de llençadores "sense nom de línia / servei especial" amb motiu de certs esdeveniments, en comptes dels actuals 150 "reforçats".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”