Soler i Sauret.

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport pĂşblic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte pĂşblico.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248
Membre des de: 03 juny 2006, 19:08

Soler i Sauret.

Entrada Autor: Mako448 »

Bé,voldria parlar d'aquesta empresa de bus,que és l'empresa de busos de la zona del Baix Llobregat.
Jo no sé,peró com és possible que els autobusos no vinguin mai puntuals!,amb retards que superen la hora,i ara amb les obres de Sant Feliu,que passen els busos quan els hi dóna la gana,amb recorreguts massa llargs!Amb frequencies dolentes de 30 minuts els laborables i 1 hora els dissabtes i festius!!Busos que mai arriben a la seva hora.
Que n'opineu d'aquesta empresa.Jo la veritat es que estic fart del seu pessim servei,el pitjor és que per mijorar no fan res.
L'únic bo és que té varietat d'autobusos,que tampoc és que sigui una cosa de l'altre món!


Albert
N7
N7
Entrades: 480
Membre des de: 05 maig 2005, 11:32
UbicaciĂł: Martorell

Entrada Autor: Albert »

Et convido a disfrutar de la Hispano - Igualadina. Intervals de pas d'una hora (i de vegades de fins a dues hores) els laborables al llarg de tot el dia. Horari de pas aproximat: respecte els horaris, entre 15 i 30 minuts tard com a norma habitual. De tant en tant, falla algun bus: ningú et diu res, esperes més d'una hora fins el següent i prou. Els caps de setmana, servei gairebé inexistent. Els diumenges, per exemple, dues circulacions per sentit en tot el dia. Parlo de la línia Igualada-Capellades-Martorell-BCN.

Agafaria els Soler i Sauret per fer Martorell-BCN, enacara que triguen una hora en fer el recorregut, però oficialment no es pot perque la concessió del servei Martorell - BCN durant el dia és de la Hispano Igualadina, amb les seves magnífiques freqüències.


strack
N1
N1
Entrades: 5
Membre des de: 06 maig 2006, 00:15

Confirmat,la nova N-52 de Soler i Sauret no para a CervellĂł!

Entrada Autor: strack »

Confirmat, he comprobat avuĂŻ mateix que la lĂ­nia N-52 que connecta Molins de Rei i Vallirana els divendres i dissabtes de 23.25 h de la nit a 6.45 h de la matinada passa per CervellĂł i no te cap parada en aquesta poblaciĂł.

Sopta que encara es trobin cassos de falta de coordinaciĂł d'aquest tipus.

Que toca ara, fer una linia exclusiva Sant Feliu a CervellĂł, que no pari a Molins ni arrivi a Vallirana?
Que faran els habitants de CervellĂł quant vegin passar de llarg el noctun!?
Es de bojos :x


Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3736
Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
UbicaciĂł: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans »

Jo lo que faria es anar a reclamar a l'ajuntament, a la generalitat, etc. per esgotar les vies legals.
Pero si no funciona, seria cosa de reunir un grup numerós de persones i interceptar el bus a Cervelló, obrir les portes amb el sistema d'emergència i pujar:
-Si el conductor accepta donar bitllet i engegar, els passatgers també, encara que toqui pagar Molins-Vallirana.
-Si el conductor no accepta engegar, s'espera a que vingui la policia, o un responsable de l'empresa o qui sigui i resolgui el tema. Per això te que ser un grup numerós, almenys 30 persones.
Paral·lelament, si encara s'està en època de campanya electoral s'edita un fulletó explicatiu i s'enganxa a sobre de cada cartell electoral de l'alcalde.
Dubto molt que fent-ho així cada nit trigui més d'un mes a arreglar-se la situació.
Evidentment tota aquesta parafernĂ lia s'hauria de fer sense causar cap dany a ningĂş (a part del retard) ni desperfectes materials.


UT596001
N10
N10
Entrades: 3664
Membre des de: 02 maig 2005, 15:44

Entrada Autor: UT596001 »

Senzillament lamentable. A més que el N52 hauria de circular diari.


strack
N1
N1
Entrades: 5
Membre des de: 06 maig 2006, 00:15

Entrada Autor: strack »

De moment ja he enviat un email a http://www.gencat.net (mobilitat) amb tota una clara explicaciĂł. Ara tocarĂ  parlar amb els alcaldes....

Encara estic al-lucinat :!: :?: :o


Avatar de l’usuari
Ramon
N5
N5
Entrades: 97
Membre des de: 06 des. 2006, 19:09
UbicaciĂł: Barcelona

Entrada Autor: Ramon »



Avatar de l’usuari
p_p_b22
N4
N4
Entrades: 59
Membre des de: 05 ago. 2006, 23:22
UbicaciĂł: C1 i C4 Molins City

Autobuses nuevos en Soler i Sauret

Entrada Autor: p_p_b22 »

Pues de momento solo he visto dos el 106 y 107 el modelo es el mismo que los anteriores pero con nuevos cambios tanto en el diseño exterior como interior para el que le interese verlo el 107 hace la linia L61 y el 106 L62


trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Membre des de: 02 maig 2005, 11:50
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman »

Son cuatro Man 18.314 HOCL-NL Castrosua Magnus 2007 numerados del 106 al 109 y cuyas matrĂ­culas son:

106: 7279-FSF
107: 7276-FSF
108: 7271-FSF
109: 7261-FSF


strack
N1
N1
Entrades: 5
Membre des de: 06 maig 2006, 00:15

Entrada Autor: strack »

m'expliquen desde Gencat que aquesta linia es finançada pel ajuntament de Vallirana i que per això no para a Cervelló encara que hi passi.

Visca les alcaldades i el malbaratament dels recursos publics!!!!

Qui regula???
Qui gestiona???
Per que no s'optimitzen els costes donant serveĂŻ a CervellĂł i connectant molins amb Sant Feliu per donar aquest serveĂŻ inexistent avuĂŻ????


Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Membre des de: 18 feb. 2006, 16:35
UbicaciĂł: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella »

L'optimitzaciĂł de costos implica que cadascĂş pagui la seva part . A la cap i a la fi , ha de pagar qui s'en beneficĂ­a , i per tant , qui no paga , no tindrĂ  benefici . En cas contrari , estarem alimentant el "caradurisme"

Salutacions

Marcel


Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23887
Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)

OptimitzaciĂł de costos

Entrada Autor: Guigui »

Marcel Estadella ha escrit:L'optimitzaciĂł de costos implica que cadascĂş pagui la seva part .
L'optimització de costos implica que si tens una línia a un poble i una altra al del costat que, a més, cau exactament en la mateixa direcció, les juntis. Si els seus alcaldes no tenen prou intel·ligència per posar-se d'acord, caldrà incoar-los un procés d'inhabilitació per incompetència manifesta i malbaratament de fons públics.


a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7425
Membre des de: 19 abr. 2005, 23:55
UbicaciĂł: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Re: OptimitzaciĂł de costos

Entrada Autor: wefer »

Guigui ha escrit:Si els seus alcaldes no tenen prou intel·ligència per posar-se d'acord, caldrà incoar-los un procés d'inhabilitació per incompetència manifesta i malbaratament de fons públics.
Si apliquem això probablement ens quedarem sense alcaldes a Catalunya. I sense parlamentaris, i sense regidors...
M'agrada la idea :D


josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Membre des de: 04 maig 2005, 09:06
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre »

CaldrĂ  doncs, contactar amb l'ajuntament de CervellĂł.
strack ha escrit:m'expliquen desde Gencat que aquesta linia es finançada pel ajuntament de Vallirana i que per això no para a Cervelló encara que hi passi.

Visca les alcaldades i el malbaratament dels recursos publics!!!!

Qui regula???
Qui gestiona???
Per que no s'optimitzen els costes donant serveĂŻ a CervellĂł i connectant molins amb Sant Feliu per donar aquest serveĂŻ inexistent avuĂŻ????


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Membre des de: 18 feb. 2006, 16:35
UbicaciĂł: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella »

"L'optimització de costos implica que si tens una línia a un poble i una altra al del costat que, a més, cau exactament en la mateixa direcció, les juntis. Si els seus alcaldes no tenen prou intel·ligència per posar-se d'acord, caldrà incoar-los un procés d'inhabilitació per incompetència manifesta i malbaratament de fons públics."

L'idea és correcta . Pero en primera instància , si jo tot sol subvenciono una línia i els altres esperen a que els passi per la porta per tan sols recollirne els beneficis , m'oposo a que pari davant de casa seva . Ara bé , si cada un en paga una d'independent , potser que es posin d'acord d'una punyetera vegada , que unificant com a mínim doblaran la frequència , i potser fins i tot podran suprimir algún viatge i estalviar diners del contribuent .

Tan fàcil que és fer les coses amb dos dits de seny !

Salutacions

Marcel


trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Membre des de: 02 maig 2005, 11:50
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: Autobuses nuevos en Soler i Sauret

Entrada Autor: trainman »

Soler i Sauret acaba de incorporar su flota al ex-8009 de TMB, un Man NL202 carrozado por la propia Man y con matrĂ­cula B-6137-NJ


trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Membre des de: 02 maig 2005, 11:50
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: Soler i Sauret.

Entrada Autor: trainman »

22/12/2009
Lectures: 142
Sant Feliu renova la meitat de la flota d'autobusos urbans


El servei de bus urbĂ  a la ciutat el realitzen un total de quatre autobusos, la meitat dels quals s'ha renovat per tal de disposar d'una flota jove que permeti oferir un servei d'alta fiabilitat i de major qualitat. Els dos nous autobusos substitueixen dos dels vehicles antics utilitzats fins ara.

De fet, els nous busos són idèntics als que ja circulen, són del model CS-40 Magnus de la marca MAN i tenen 10,5 metres de llargada i capacitat per a 70 viatgers, 22 dels quals poden anar asseguts. A més, destaquen també per estar adaptats per a persones amb mobilitat reduïda i per incorporar un motor que contamina tan poc com un autobús de gas natural.

A l'acte de presentació dels nous autobusos urbans, a la plaça de la Vila, va assistir l'alcalde de la ciutat, Juan Antonio Vázquez; el president de l'Àrea de Serveis Territorials de l'Ajuntament, Xavier Alegre, així com la directora de Serveis de Transport de l'Entitat Metropolitana del Transport, Teresa Carrillo, entre d'altres personalitats de l'EMT.

http://www.santfeliu.cat/common/news/ne ... ?smid=1467


trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Membre des de: 02 maig 2005, 11:50
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: Soler i Sauret.

Entrada Autor: trainman »

2010-02-03. 567 - ProlongaciĂł fins l'hospital S. Joan DespĂ­ i BCN


A partir del proper dimarts 9 de febrer la línia 567 arribarà també a l’hospital comarcal de St. Joan Despí i la Plça. Reina M. Cristina de Barcelona.

Des de llavors, la línia deixarà de fer la parada de l’interior de l’Intercambiador de Quatre Camins i es farà només la exterior, passarà a entrar a Molins per seguir després per l’autopista cap a l’Hospital Comarcal i arribar a la Plça. Reina M. Cristina de Barcelona.

El nou servei es prestarà els dies laborables de tot l’any. No circula els dissabtes, diumenges ni festius.





http://www.solerisauret.com/noticies.php?id=232

http://www.solerisauret.com/admin/uploa ... spital.pdf


UT596001
N10
N10
Entrades: 3664
Membre des de: 02 maig 2005, 15:44

Re: Soler i Sauret.

Entrada Autor: UT596001 »

Això significa, doncs, que l'estació d'autobusos de Quatre Camins tindrà l'honor de ser la primera de quedar sense servei a Catalunya, ja que fa anys que la línia 560 Molins de Rei-Corbera de Llobregat tampoc para a l'estació d'autobusos.

M'estalvio comentaris.


Respon

Torna a “Autobusos i resta transport públic”