Soler i Sauret.

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.

Re: Soler i Sauret.

EntradaAutor: trainman » Dimecres 17/01/2018 12:18

Contrato de seis nuevos autobuses para Soler i Sauret:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

Son dos midis híbridos de piso bajo integral de entre 10,40 m y 10,70 m, un low entry diesel EURO VI o superior de entre 14,5 m y 15 m, dos low entry diesel EURO VI o superior de entre 12,7 m y 13 m y un piso bajo diesel EURO VI o superior de entre 12,7 m y 13 m.
trainman
N9
N9
 
Entrades: 2387
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 11:50
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: Soler i Sauret.

EntradaAutor: sag470 » Dimecres 17/01/2018 22:40

Son para interurbano. Si no hay sorpresa creo que serán: 2 Vectia Teris.10, 2 Man Castrosua Magnus E II, 1 Scania Castrosua Magnus E II y 1 Man Castrosua NewCity (o Versus). Creo que reemplazarán los 91, 92, 94, 95, 142 y 143.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1174
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Soler i Sauret.

EntradaAutor: albert28 » Dijous 18/01/2018 18:31

Fa dies vaig veure un L51 que estava per fora tot gris abans i ara està amb ratlles verdes corporatiu de SiS , algú sap si ho aplicaran a tots o potser nomès a la L51?
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
 
Entrades: 1439
Membre des de: Dimecres 10/11/2010 20:29

Re: Soler i Sauret.

EntradaAutor: sag470 » Divendres 16/02/2018 22:33

trainman ha escrit:Contrato de seis nuevos autobuses para Soler i Sauret:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

Son 2 midis híbridos de piso bajo integral de entre 9,5 m y 9,9 m de longitud, 1 midi diesel Euro VI o superior de piso bajo integral de entre 9 m y 9,55 m de longitud y 3 estándar híbridos de piso bajo integral de entre 11 m y 12 m de longitud.


Creo que la idea que tienen es:
midi corto: un segundo Heuliez para la JT, y relevar la Sprinter.
midis híbrido: Teris.10 de 10.6m para Sant Feliu, e incluso Esplubus, que hace más falta.
híbrido estandar: Man Lion's City para la JM.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1174
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Soler i Sauret.

EntradaAutor: m.h.t. » Dimarts 03/04/2018 22:18

La L51 es traspassa a l'AMB i surt a concurs :!: Era la única línia de la Zona 1 en mans de la Generalitat (DGTM):

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... =28027859&

Surt a concurs el proper 1 de juny conjuntament amb el NitBus Nord i les concessions d'Oliveras i Rosanbus. :ok
Salvem l'Estació de França!
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N8
N8
 
Entrades: 959
Membre des de: Diumenge 30/08/2009 17:37
Ubicació: Badalona

Re: Soler i Sauret.

EntradaAutor: Carlos González » Dimarts 03/04/2018 22:36

Jo el veia venir això.
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
 
Entrades: 1301
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Esquema de pintura

EntradaAutor: Javi M » Dimecres 04/04/2018 14:56

m.h.t. ha escrit:La L51 es traspassa a l'AMB i surt a concurs :!: Era la única línia de la Zona 1 en mans de la Generalitat (DGTM):

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... =28027859&

Surt a concurs el proper 1 de juny conjuntament amb el NitBus Nord i les concessions d'Oliveras i Rosanbus. :ok


Tal com comentava uns missatges més amunt, el canvi en la decoració dels busos que operen aquesta línia (perdent el logo de "Transports Públics de Catalunya"), feia sospitar l'imminent transpàs.

El fet que hagin canviat la pintura abans de fer el concurs, també ens fa sospitar qui és l'únic candidat a guanyar-lo.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1545
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: Soler i Sauret.

EntradaAutor: m.h.t. » Diumenge 08/04/2018 22:45

El MolinsBus (línies MB1, MB2 i MB3) ja es troba disponible al web i a l'app de l'AMB. :plas

Per tant, el seu traspàs és inminent. ;) Les parades ja han rebut codi. Els serveis urbans són els primers en traspassar-se, al dependre dels Ajuntaments i no de la Generalitat.

Com a curiositat, la MB3 (Molins-La Floresta) no és servei urbà com a tal, sinó una interurbana finançada per Molins. Amb el traspàs a l'AMB el finançament canviarà.
Salvem l'Estació de França!
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N8
N8
 
Entrades: 959
Membre des de: Diumenge 30/08/2009 17:37
Ubicació: Badalona

Anterior

Torna a: Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants