Pàgina 7 de 8

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Dimecres 17/01/2018 12:18
Autor: trainman
Contrato de seis nuevos autobuses para Soler i Sauret:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

Son dos midis híbridos de piso bajo integral de entre 10,40 m y 10,70 m, un low entry diesel EURO VI o superior de entre 14,5 m y 15 m, dos low entry diesel EURO VI o superior de entre 12,7 m y 13 m y un piso bajo diesel EURO VI o superior de entre 12,7 m y 13 m.

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Dimecres 17/01/2018 22:40
Autor: sag470
Son para interurbano. Si no hay sorpresa creo que serán: 2 Vectia Teris.10, 2 Man Castrosua Magnus E II, 1 Scania Castrosua Magnus E II y 1 Man Castrosua NewCity (o Versus). Creo que reemplazarán los 91, 92, 94, 95, 142 y 143.

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Dijous 18/01/2018 18:31
Autor: albert28
Fa dies vaig veure un L51 que estava per fora tot gris abans i ara està amb ratlles verdes corporatiu de SiS , algú sap si ho aplicaran a tots o potser nomès a la L51?

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Divendres 16/02/2018 22:33
Autor: sag470
trainman ha escrit:Contrato de seis nuevos autobuses para Soler i Sauret:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

Son 2 midis híbridos de piso bajo integral de entre 9,5 m y 9,9 m de longitud, 1 midi diesel Euro VI o superior de piso bajo integral de entre 9 m y 9,55 m de longitud y 3 estándar híbridos de piso bajo integral de entre 11 m y 12 m de longitud.


Creo que la idea que tienen es:
midi corto: un segundo Heuliez para la JT, y relevar la Sprinter.
midis híbrido: Teris.10 de 10.6m para Sant Feliu, e incluso Esplubus, que hace más falta.
híbrido estandar: Man Lion's City para la JM.

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Dimarts 03/04/2018 22:18
Autor: m.h.t.
La L51 es traspassa a l'AMB i surt a concurs :!: Era la única línia de la Zona 1 en mans de la Generalitat (DGTM):

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... =28027859&

Surt a concurs el proper 1 de juny conjuntament amb el NitBus Nord i les concessions d'Oliveras i Rosanbus. :ok

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Dimarts 03/04/2018 22:36
Autor: Carlos González
Jo el veia venir això.

Esquema de pintura

EntradaPublicat: Dimecres 04/04/2018 14:56
Autor: Javi M
m.h.t. ha escrit:La L51 es traspassa a l'AMB i surt a concurs :!: Era la única línia de la Zona 1 en mans de la Generalitat (DGTM):

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... =28027859&

Surt a concurs el proper 1 de juny conjuntament amb el NitBus Nord i les concessions d'Oliveras i Rosanbus. :ok


Tal com comentava uns missatges més amunt, el canvi en la decoració dels busos que operen aquesta línia (perdent el logo de "Transports Públics de Catalunya"), feia sospitar l'imminent transpàs.

El fet que hagin canviat la pintura abans de fer el concurs, també ens fa sospitar qui és l'únic candidat a guanyar-lo.

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Diumenge 08/04/2018 22:45
Autor: m.h.t.
El MolinsBus (línies MB1, MB2 i MB3) ja es troba disponible al web i a l'app de l'AMB. :plas

Per tant, el seu traspàs és inminent. ;) Les parades ja han rebut codi. Els serveis urbans són els primers en traspassar-se, al dependre dels Ajuntaments i no de la Generalitat.

Com a curiositat, la MB3 (Molins-La Floresta) no és servei urbà com a tal, sinó una interurbana finançada per Molins. Amb el traspàs a l'AMB el finançament canviarà.

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Divendres 25/05/2018 20:31
Autor: sag470
trainman ha escrit:Contrato de seis nuevos autobuses para Soler i Sauret:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

Son 2 midis híbridos de piso bajo integral de entre 9,5 m y 9,9 m de longitud, 1 midi diesel Euro VI o superior de piso bajo integral de entre 9 m y 9,55 m de longitud y 3 estándar híbridos de piso bajo integral de entre 11 m y 12 m de longitud.

Ja s'ha adjudicats i són:
- 2 Vectia Teris.10 hybrid Castrosua
- 1 Iveco Heuliez GX137 Heuliez
- 3 Mercedes-Benz Citaro hybrid Mercedes-Benz

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Divendres 25/05/2018 20:58
Autor: sag470
Ja ha sortit la licitació de la concessió dels serveis urbans: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/ca_ES/notice.pscp?idDoc=31673237&reqCode=viewCn

La nova concessió engloba les EP1, EP2, JM, E44, JT, SF1, SF2, SF3, MB1, MB2, MB3 i opcionalment L30. Els serveis són com els actuals. Només la SF1 pasarà cada 15 min.

Els cotxes inclosos a la concessió seran 29 cotxes i inclouen els E7, E8, SF6, JM6, SF7, E9, JT2, E10, JM7, JM8, JM9, JT3, SF8, SF9 de Soler i Sauret i els nous que arribaran al octubre-novembre, i provisionalment els SF4, SF5, E3, E4, JM5, JT4 i MB3. S'han d'incorporar 9 cotxes nous (4 estandar, 4 midis i 1 microbus) que sustituiran als provisionals. L'antiguitat màxima de la flota serà de 14 anys.

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Divendres 25/05/2018 21:05
Autor: Renfe445
sag470 ha escrit:Ja ha sortit la licitació de la concessió dels serveis urbans: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/ca_ES/notice.pscp?idDoc=31673237&reqCode=viewCn

La nova concessió engloba les EP1, EP2, JM, E44, JT, SF1, SF2, SF3, MB1, MB2, MB3 i opcionalment L30.

Els cotxes inclosos a la concessió seran 29 cotxes i inclouen els E7, E8, SF6, JM6, SF7, E9, JT2, E10, JM7, JM8, JM9, JT3, SF8, SF9 de Soler i Sauret i els nous que arribaran al octubre-novembre, i provisionalment els SF4, SF5, E3, E4, JM5, JT4 i MB3. S'han d'incorporar 9 cotxes nous (4 estandar, 4 midis i 1 microbus) que sustituiran als provisionals. L'antiguitat màxima de la flota serà de 14 anys.

Quin batibull de lletres aquestes línies de la Soler! :x

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Divendres 25/05/2018 21:16
Autor: Javi M
sag470 ha escrit:[...] i provisionalment els SF4, SF5, E3, E4, JM5, JT4 i MB3. S'han d'incorporar 9 cotxes nous (4 estandar, 4 midis i 1 microbus) [...]


No eren 6 els nous cotxes? Quins tres no estic comptant?

De provisionals a les urbanes en cites 7 però en total n'hi ha 9 de nous? Potser alguns estàndars dels que menciones aniran a la L51? D'aquestes línies l'única on és raonable posar un estàndar és la JM i en menor mesura la SF1, però sumen o bé una o bé tres substitucions.

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Divendres 25/05/2018 21:27
Autor: sag470
Els 6 nous d'aquest any ja estan inclusos al servei actual. Són 9 més que s'han d'afegir, i substitueixen els 7 més antics de 10 anys que poden aguantar. Els altres 2 són per ampliacions. Pel que he vist, la SF1 anirà amb un cotxe més.

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Divendres 25/05/2018 21:33
Autor: Javi M
Gràcies per l'aclariment!

sag470 ha escrit:Pel que he vist, la SF1 anirà amb un cotxe més.

Efectivament, passarà a ser cada 12' i arribarà fins a la part santjustenca de Mas Lluí. Personalment em sembla una pífia, ja que penalitza la resta de temps de recorregut de la línia, quan a aquest barri ja es disposa de la L52 i futurament de la L30. Atenció a això últim:

5.4.1. Introducció de la línia L30
Aquesta opció implica la prestació del servei a la línia L30 entre Barcelona (Zona Universitària) i Sant Feliu de Llobregat (Estació de Rodalies de Sant Feliu), d’acord amb l’itinerari, calendaris i horaris establerts a l’Annex 1.
Aquesta opció podrà ser implementada sempre i quan existeixi una petició formal referida a la introducció de la línia L30 per part de l’Ajuntament de Sant Just Desvern o de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Divendres 25/05/2018 22:03
Autor: m.h.t.
I el que més crida l'atenció és que no s'ha inclòs la L51 que surt a concurs per separat. :o No entenc gaire per què no s'ha inclòs al paquet. :?

Pel que veiem, la L30 (si la volen finançar els ajnts. de la zona) serà una L51 per l'interior dels municipis; en comptes de per la N-340. :roll:

L51

EntradaPublicat: Divendres 25/05/2018 22:06
Autor: Javi M
En un escenari amb JM, L30 i Tram per Laureà Mirò a Esplugues, deixarà de tenir sentit l'existència de la L51.

Potser es preveu la seva desaparició en un horitzó temporal anterior a la finalització del nou contracte (10 anys)?

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Dissabte 26/05/2018 15:19
Autor: sag470
Jo esperaria a veure el plec de l'eix Laureà Miró, per veure quins serveis seran, cosa que s'ha de publicar el mes que ve. Aquesta nova concessió hauria d'englobar les L51, L60, L61, L62 i hauria de modificar les L50, L57, L64, L65.

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Dissabte 26/05/2018 21:27
Autor: m.h.t.
sag470 ha escrit:Jo esperaria a veure el plec de l'eix Laureà Miró, per veure quins serveis seran, cosa que s'ha de publicar el mes que ve.

La setmana vinent!! El divendres 1 es publiquen els plecs. :ok

sag470 ha escrit:Aquesta nova concessió hauria d'englobar les L51, L60, L61, L62 i hauria de modificar les L50, L57, L64, L65.

L'anunci de licitació parla d'"eix Laureà Miró", però no de tot l'eix N-340 fins Martorell. Quan es parla de Laureà Miró se sol referir fins a Sant Feliu/Molins; no Llobregat enllà. ;)

De totes formes, en una setmana llegirem els plecs i sortirem de dubtes. :smile

Re: Soler i Sauret.

EntradaPublicat: Diumenge 27/05/2018 14:15
Autor: sag470
En teoria publiquen els plecs el 1/6, perque els de Rosanbus havien de sortir el 31/3 i no s'han publicat encara.

Concurs L51

EntradaPublicat: Dimecres 13/06/2018 15:37
Autor: Javi M
Hi ha cap novetat respecte el concurs de la L51 i companyia? L'enllaç que adjuntava en m.h.t. ja no funciona, i no he trobat enlloc el plec que s'havia de publicar fa ja una quinzena.