No comprenc a TB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Avatar de l’usuari
Joan
N2
N2
Entrades: 13
Ubicació: Bcn-Verneda

Entrada Autor: Joan » Dissabte 30/12/2006 21:58

George85, se que a la 63 pot portar articulats perquè fa uns 4 mesos vaig veure un articulat en aquesta linia. Cal dir que aquesta linia pertany a Ponent i allà tenen alguns articulats.
De la 78 no en tinc ni idea si pot portar articulats o no, ho sento!

Fins aviat!



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 31/12/2006 13:21

El 34 difícilment podria anar articulat quan es mou per Sarrià en sentit ascendent.

El 51 per Ciutat Meridiana, ho dubto.

I el 92 per les rampes del Carmel cauria enrere :)



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 31/12/2006 13:41

Vaig llegir a l'antic foro dels autobusos que una vegada el 62 va anar amb articulats, per tant el tros de ciutat Meridiana si que els admet. Ara be, el 51 per av.Vallbona, i la gira cap al c/Vallcivera es potser la que tindria problemes.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 31/12/2006 13:46

El 28 i el 92 no poden anar amb articulats, ja que el gir entre Pg. Mare de Déu del Coll i Santuari és molt tancat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Servicio Interior
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: Servicio Interior » Diumenge 31/12/2006 15:50

Admetent com a cert que alguna vegada la 62 hagi anat amb articulats (cosa que no recordo), si que puc assegurar que avui dia és totalment imposible que cap de les linies de Ciutat Meridiana pugui fer-ho, ja que després de la darrera modificació de recorreguts dintre del barri, passen per un nou carrer que es va obrir desde la Pl. Mestre Morera fins a la part de dalt de tot de l' Av. Rasos de Peguera, i que fa una corba totalment impossible per a un articulat. De fet, la única linia que ho podria fer és la 51, que no puja a la part alta del barri, però tot i així, ho veig molt complicat.
Hem de pensar també, a l'hora de ficar articulats a go-go, que TMB, tot i ser pública, no deixa de ser una empresa, i encara que no conec els costos de un bus standard i d'un articulat, segur que no surt rentable posar articulats "desaprofitats".



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 31/12/2006 16:25

Aixo del 62 va apareixer al foro fa uns 4 mesos, es a dir que aquella modificacio ja s'havia fet. Suposo que en aquella curva es montaria a la vorera. (Et deus referir a la que hi ha just despres de l'antic final del 159, no?)



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Diumenge 31/12/2006 19:55

George85 ha escrit: No sabràs pas si al 63 i al 78 els passa això mateix?
Bé, jo soc usuari del 78 però just per l'altra part: de Sant Joan a la universitat i és cert que a certes hores van totalment col·lapsats (també en sentit sortida de Barcelona), i és una bona idea la implantació d'articulats per a certes hores. Des de que es va posar en servei el trambaix aquesta línia ha patit una retallada bastant gran de freqüències (abans 7-8 min HP, 15 min resta; ara 15 min HP, 20 min resta). Per la part Universitat-Sant Joan no crec que hi hagi cap problema pels busos articulats; potser en el final de la linia que és una rotonda però jo diria que no hi hauria cap problema.
buertu l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 31/12/2006 20:27, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 31/12/2006 20:18

Joan ha escrit:George85, se que a la 63 pot portar articulats perquè fa uns 4 mesos vaig veure un articulat en aquesta linia. Cal dir que aquesta linia pertany a Ponent i allà tenen alguns articulats.
De la 78 no en tinc ni idea si pot portar articulats o no, ho sento!

Fins aviat!

:o En serio?!

No deuria ser un dissabte... :?

Perque mira que l'agafo cada dia desde fa 4 anys com a minim dues vegades i només l'he vist amb articulats ja fa 3 anys un dissabte i era un dels articulats de pis alt amb molta pinta d'haber-lo posat a última hora.
entfe001 ha escrit:El 34 difícilment podria anar articulat quan es mou per Sarrià en sentit ascendent.
(...)


Exacte! Entre M. Girona i JV Foix fa bastants trencalls per carrers força estrets. Però es podria mirar de canviar-li una mica el recorregut no?
buertu ha escrit: El 78 jo crec que sí podria portar articulats, d'altra banda no crec de la demanda ho justifiqui ni de bon tros. La freqüència està en 20 minuts entre semana (15 min de 8 a 9) i 30 els caps de setmana i tot i que no van buits del tot mai els he arribat a veure plens (des de que està el trambaix en servei, es clar).
Doncs agafa un dia el que surt de Sants a les 7:20 i veuràs quina demanda té o qualsevol altre dia la carretera d'esplugues a les 17:00. Deixa passatge a terra cada dia i dins no es que sobre espai...

Una altra cosa és el que deia jo, posar un articulat just en aquests torns en que la demanda ho justifica però no en tots ja que hi ha altres hores del dia en que va més aviat buit.



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Diumenge 31/12/2006 23:03

George85 ha escrit: Doncs agafa un dia el que surt de Sants a les 7:20 i veuràs quina demanda té o qualsevol altre dia la carretera d'esplugues a les 17:00. Deixa passatge a terra cada dia i dins no es que sobre espai...

Una altra cosa és el que deia jo, posar un articulat just en aquests torns en que la demanda ho justifica però no en tots ja que hi ha altres hores del dia en que va més aviat buit.
Com veus, he editat el meu missatge ja que tens raó en que a certes hores, hi ha alguns serveis que van molt i molt plens, sobretot coincidint amb les hores d'entrada/sortida de classe. En aquest cas, sí que seria totalment justificable un servei articulat en qualsevol d'aquestes línies.



Avatar de l’usuari
res_publica
N6
N6
Entrades: 253
Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Entrada Autor: res_publica » Dijous 24/05/2012 21:26

Encara avui dia, tant la línia 63 com la línia 78 en alguns moments són impossible de agafar-les (sobretot la sortida dels col·legis) i de més a més, ja han tret fora els poquets articulats que hi havien a la línia 63.
Abans de retirar alguns 37xx podrien donar-lis més vida.


Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 25/08/2013 18:58

proposo canviar el títol del fil a : "No comprenc a TB". Al dir TMB engloba a Metro que en aquest cas no hi pinta res. Encara que TB i FCMB estan englobats sota les mateixes sigles (TMB) trobo que en un fòrum com aquest, de gent entesa, no contaria gens separar les empreses pel seu nom i no per les del holding que les aglutina.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 25/08/2013 20:32

El LLOP ha escrit:proposo canviar el títol del fil a : "No comprenc a TB". Al dir TMB engloba a Metro que en aquest cas no hi pinta res. Encara que TB i FCMB estan englobats sota les mateixes sigles (TMB) trobo que en un fòrum com aquest, de gent entesa, no contaria gens separar les empreses pel seu nom i no per les del holding que les aglutina.
Totalment d'acord amb tu! :ok


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/08/2013 11:10

Canviat el títol, doncs!



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”