Línies de bus afectades x culpa de maratons, cavalcades,etc.

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 11/06/2007 14:20

I l'ajuntament és aquest :D
Imatge


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 11/06/2007 16:16

Ultramobitalibtrans ha escrit:Dissabte anava de Ripoll a Vilada amb l'autobus quan per culpa d'una (...) cursa de cotxes que feien a la C-26 ens vam haver de qudar parats 15 minuts davnt de l'ajuntament de Les Llosses. >:(
Altres vegades ha sigut pitjor: Fa 2 anys feien no se quin (...) ral·li de cotxes que impedia fer la línia Berga-Ripoll, per que durava tot el dia. >:( >:( >:( >:( >:( Ara aquest ral·li han passat a fer-lo a la província de Lleida, per que els veïns de les Llosses i Alpens van tenir-los ben posats i van amenaçar de sabotejar el ral·li si tornaven a passar per allà. Però el problema no desapareix, sino que es traslada de lloc.
Això de fer ral·lis a les carretera es una manera més de tocar els collons a les persones que només volem fer una vida normal lluny d'aquestes bretolades d'interrompre el trànsit per actes lúdics.
Amic meu, hauries d'aprendre a distingir els esdeveniments. Una fira a dins de la ciutat pot afectar els autobusos (de fet, jo vaig trigar una estona la matinada del diumenge a descobrir d'on sortia el meu Nitbus) però és un esdeveniment que val la pena fer.

Pel que fa als rallies, tampoc no acabo de coincidir amb tu, però en aquest cas sòc jo qui es radicalitza, així que em rebatejo jo mateix i opino el següent:
Fascistito ha escrit:Un rally és un esdeveniment fastigós una descerebrada mostra de l'imbecilitat que pot assolir l'ésser humà: destrucció del territori i contaminació ambiental (amb fums i amb sorolls innecesaris que pertorben la fauna) perque sí, amb l'única finalitat d'empènyer a la púrria a imitar aquests terroristes ambientals en la seva conducció diària, contribuint d'una manera molt activa a l'empitjorament de la nostra societat i del medi, i de retruc causant problemes de mobilitat a la gent decent que viatja en transport públic, als que han de fer la seva feina transportant gent decent i mercaderies, i als desgraciats que no tenen combinació amb transport públic i es veuen obligats a contaminar de manera exclusiva en un trajecte en que no seria necessari que ho fessin si aquesta caqueta de societat invertís més en transport públic i menys en aquesta masturbació colectiva asseca-cervells de la que formen part els () rallies i les no menys fastigoses carreres de motos i de cotxes i l'endiosament d'individus miserables que dia a dia demostren que de qualitat humana no en tenen gaire.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 11/06/2007 17:19

Jo aquest fil el tancaria. Només serveix per a que un foraire es dediqui a *******-se en qualsevol acte lúdic... :roll:

:tancat


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 11/06/2007 17:35

No, tancar-lo no, que ha revifat l'assistència al subfòrum autobusos! Igual que el fil sobre el telesfèric, al subfòrum de Transports amb cable.

:playa


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 11/06/2007 17:37

Fran-Ikarus ha escrit:No, tancar-lo no, que ha revifat l'assistència al subfòrum autobusos! Igual que el fil sobre el telesfèric, al subfòrum de Transports amb cable.
:yotb


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 11/06/2007 17:38

JaNoMiRo! ha escrit:Jo aquest fil el tancaria. Només serveix per a que un foraire es dediqui a *******-se en qualsevol acte lúdic... :roll:

:tancat
Sempre podriem renombrar el fil: Efectes colaterals necessaris als busos arran de fires i carreres de persones, i atemptats contra la mobilitat causats per malparits destruint l'entorn amb carreres de vehicles a motor.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 11/06/2007 23:21

Cadascú que pensi com vulgui :?

JaMiRo! ha escrit:Jo aquest fil el tancaria. Només serveix per a que un foraire es dediqui a *******-se en qualsevol acte lúdic... :roll:

:tancat


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 21/06/2007 11:58

EMT ha escrit:L'HOSPITALET DE LLOBREGAT. LÍNEA LH2. DESVÍO POR FIESTAS DE PUBILLA CASES.



Durante el próximo fin de semana, debido a la celebración de las fiestas del barrio de Pubilla Cases, la línea LH2 será desviada tal y como se indica en el plano inferior durante los siguientes periodos:

- Jueves día 21 de Junio: A partir de las 20h.
- Viernes día 22 de Junio: A partir de las 20h.
- Sábado día 23 de Junio: A partir de las 18h.
- Domingo día 24 de Junio: A partir de las 17h.

Se pondrá una parada provisional en la calle del Molí (Esplugues) esquina con Marcel.lí Esquius.

Imatge
>:(

===============================================

^^^Fixeu-vos en un detall: La EMT te uns plànols tant mal fets que quan el desviament afecta a 2 municipis queda una xapussa com aquesta.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23728
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 21/06/2007 12:06

No t'hi cansis, company, que amb tantes idees que dónes, potser em deixaré caure algun dia per alguna celebració d'aquestes. En tot cas, avisa si fan alguna calçotada, que a mi els calçots em xiflen (les gernacions no tant, però me'n sabré abstreure...)

:nyam


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 21/06/2007 13:13

Ecomobisostrans ha escrit:
EMT ha escrit:L'HOSPITALET DE LLOBREGAT. LÍNEA LH2. DESVÍO POR FIESTAS DE PUBILLA CASES.
>:(
:victoria :anim


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 21/06/2007 14:05

Endevineu qui, mentalment, ha escrit:Els de Pubilla Cases haurieu de parar de fer aquestes (...) festes de (...) perquè sou tots uns (...)...
:D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 21/06/2007 14:50

Home, tenint en compte que la "brometa fàcil" que feien alguns graffitteros "graciosillos" produïa Putilla Cases... :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 23/06/2007 11:21

Hi ha unes quantes noticies de desviaments a la web de la EMT. http://www.emt-amb.com/links/new.htm Línies tallades per culpa de les (...) festes de diversos llocs >:( , línies desviades a Cornellà pel tunel de Cornellà-Centre a causa d'unes obres i una de curiosa que aqui la copio:
EL PRAT DE LLOBREGAT. LÍNEA PR1. CANMBIO DE FRECUENCIA DE PASO POR ACCIDENTE DE RENFE.



El día 22 de Junio hasta las 21:00 horas aproximadamente, debido a un descarrilamiento de un tren en el Prat de Llobregat, la línea PR1 pasará cada 15 minutos, en lugar de 30 como es habitual.
Es curios que li apugin la frecuencia a la línia urbana. Que te que veure amb el descarrilament? Lo normal seria pujar la frecuencia del 165, però la de l'urbà...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 23/06/2007 11:23

Home, mentre reforcin tot el transport possible, pel caos aquest...



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dissabte 23/06/2007 11:31

El PR1 conecta l'estació de rodalies del prat amb l'aeroport.

Des d'aquí ens pot semblar una mica ridícul però a nivell local deu tenir alguna funció. Deu haver-hi força gent que fa el trajecte prat-aeroport i que en aquests moments per tren no es pot fer. Tot i que no s'arrivi en tren a El Prat algunes linies de bus si que hi deuen arrivar.

Per sort algunes empreses de transport pensen amb el cap i no amb el peus.

TMB hauria d'estar posant busos a diestro i siniestro en linies com la 21 i 36 però segur que segueix mirant els ocellets com sempre. >:(



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 24/06/2007 23:12

No em puc creure que la verbena de Sant Joan no afectés cap línia de bus... :pal


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23728
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 24/06/2007 23:21

Fran-Ikarus ha escrit:No em puc creure que la verbena de Sant Joan no afectés cap línia de bus... :pal
Calla, que l'any que ve ens tocarà celebrar-la a Montmeló!

:moya :burla


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 24/06/2007 23:49

Fran-Ikarus ha escrit:No em puc creure que la verbena de Sant Joan no afectés cap línia de bus... :pal
Voldràs dir la (...) verbena, (...) Fran-Ikarus. :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 25/06/2007 0:21

la revetlla :pal



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 25/06/2007 15:40

Fran-Ikarus ha escrit:No em puc creure que la verbena de Sant Joan no afectés cap línia de bus... :pal
Precissament les "festes" de les que parlava en l'ultim missatge son les verbenes/revetlles de sant Joan.
Haurien de prendre exemple de la de Vilada. Aqui s'ha fet en un solar i no s'ha causat cap molèstia a ningú.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”