L78. Sant Boi - El Prat. Nova línia des del 21/03/07

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Ramon
N5
N5
Entrades: 97
Ubicació: Barcelona

L78. Sant Boi - El Prat. Nova línia des del 21/03/07

Entrada Autor: Ramon » Divendres 16/03/2007 22:00

El dia 21 de Març de 2007 serà inaugurada la nova línia L78, que connectarà Sant Boi de Llobregat (Benviure) amb El Prat de Llobregat (Pare Andreu de Palma).

Aquesta nova línia circularà tots els dies de la setmana.

Per a més informació sobre horaris i recorreguts es pot consultar la imatge inferior o fer clic al enllaç al plànol amb parades.

Plànol del recorregut: http://www.emt-amb.com/resources/l78seg.pdf

Tira del recorregut:
Imatge

Font: Web de l'EMT



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dissabte 17/03/2007 3:11

Aquesta és una línia que era imprescindible per a la comunicació (fins ara nefasta) entre aquests dos pobles, unint els centres comercials (Sant Boi i Carrefour) amb els respectius pobles. Tanmateix, crec que falta per exemple una parada més propera a l'estació FGC de Sant Boi.



fernandako
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: fernandako » Diumenge 18/03/2007 0:50

Después de mucho tiempo se reconoce el deficit de transporte urbano entre Sant Boi y El Prat de Llobregat. No había logica ninguna que dos poblaciones que suman alrededor de 145.000 habitantes no estubieran comunicados entre autobus estando a únicamente 5 kilometros. No todo el transporte del mundo pasa por Barcelona Capital.

Si bien, estoy de acuerdo en que tenía que hacer un poco más de vuelta e ir a la estación de FGC, no olvides que Sant Boi si estaba bien comunicada con el Carrefour (L70 y L72), y la zona baja de St. Boi con el (L81 y L86).

A veces solo se piden el metro y la Renfe para los pueblos del delta del llobregat, pensando en que algunas zonas se quedaran lejos de las paradas, hay que poner más líneas de autobuses.


Santboiano


Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 20/03/2007 19:29

Ramon ha escrit:El dia 21 de Març de 2007 serà inaugurada la nova línia L78, que connectarà Sant Boi de Llobregat (Benviure) amb El Prat de Llobregat (Pare Andreu de Palma).

Aquesta nova línia circularà tots els dies de la setmana.

Per a més informació sobre horaris i recorreguts es pot consultar la imatge inferior o fer clic al enllaç al plànol amb parades.

Plànol del recorregut: http://www.emt-amb.com/resources/l78seg.pdf

Tira del recorregut:
Imatge

Font: Web de l'EMT
Quina de les estacions d'aquesta línia d'autobús és la que queda mès a prop de la parada de FGC de Sant Boi.
Es per si és pot fer un Sant Andreu-Sant Boi,FGC,Sant BOi-Prat Bus i Prat-Sitges amb renfe.



fernandako
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: fernandako » Dimarts 20/03/2007 19:35

Hombre yo te recomiento ir desde St.Andreu a Gornal vía FGC, y ahí coger la Renfe para ir a Sitges. Contra menos transbordos hagas mejor.

La parada más cercana de la L78 es la segunda parada de autobus en c/Riera basté según vienes de el prat (5-6minutos caminando). Para ir desde la estación de FGC a coger la L78 para ir al Prat queda mas lejos. La parada más cercana es en la primera parada de la c/ lluis pascual roca, que queda a unos 10-12minutos caminando de la estación.

Si quieres coger el autobus, yo te recomendaría la L96 en la misma puerta de los FGC e ir hasta la estación de gava (que te deja a 1minuto caminando) y ya tirar a sitges.

Pero sigo recomendado ir hasta el Gornal.


Santboiano

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 20/03/2007 19:52

fernandako ha escrit:Hombre yo te recomiento ir desde St.Andreu a Gornal vía FGC, y ahí coger la Renfe para ir a Sitges. Contra menos transbordos hagas mejor.

La parada más cercana de la L78 es la segunda parada de autobus en c/Riera basté según vienes de el prat (5-6minutos caminando). Para ir desde la estación de FGC a coger la L78 para ir al Prat queda mas lejos. La parada más cercana es en la primera parada de la c/ lluis pascual roca, que queda a unos 10-12minutos caminando de la estación.

Si quieres coger el autobus, yo te recomendaría la L96 en la misma puerta de los FGC e ir hasta la estación de gava (que te deja a 1minuto caminando) y ya tirar a sitges.

Pero sigo recomendado ir hasta el Gornal.
Gràcies,lo que passa era per probar la nova línia.
M'agradaria anar quan ja estiguès la nova estació de renfe si cal.
Peró pel que veig són 12 minuts caminant,i és molt,i jo Sant Boi no me'l conec gaire.



fernandako
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: fernandako » Dimecres 21/03/2007 1:06

Mako448 ha escrit:
fernandako ha escrit:Hombre yo te recomiento ir desde St.Andreu a Gornal vía FGC, y ahí coger la Renfe para ir a Sitges. Contra menos transbordos hagas mejor.

La parada más cercana de la L78 es la segunda parada de autobus en c/Riera basté según vienes de el prat (5-6minutos caminando). Para ir desde la estación de FGC a coger la L78 para ir al Prat queda mas lejos. La parada más cercana es en la primera parada de la c/ lluis pascual roca, que queda a unos 10-12minutos caminando de la estación.

Si quieres coger el autobus, yo te recomendaría la L96 en la misma puerta de los FGC e ir hasta la estación de gava (que te deja a 1minuto caminando) y ya tirar a sitges.

Pero sigo recomendado ir hasta el Gornal.
Gràcies,lo que passa era per probar la nova línia.
M'agradaria anar quan ja estiguès la nova estació de renfe si cal.
Peró pel que veig són 12 minuts caminant,i és molt,i jo Sant Boi no me'l conec gaire.
Lo que sería correcto, es que hicieran dar un poco de vuelta a la L78 para hacerla pasar por en frente de los FGC, como es al final de la linea, poca gente se vería afectada por un par de minutos más en autobus, y se daría un gran servicio a las localidades de St.Coloma de Cervellò, St.Vicenç dels Horts, Palleja, St.Andreu y Martorell.

Desde siempre el margen izquierdo del llobregat ha estado muy mal comunicado con el Prat, ya que todo lo que no era RENFE iba dirección Barcelona (exceptuando el Carrefour).


Santboiano

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”