Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon

Nova enquesta: us sembla que la darrera fase completa bé la implantació de la NXB?

Si, la xarxa queda ben implementada
15
45%
No, haurien d'haver escoltat més les propostes dels veïns
14
42%
No, que tornin ja les antigues línies
2
6%
Altres (expliqueu)
2
6%
 
Vots totals: 33
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3494
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 01/11/2013 15:44

He vist que enlloc diu que vagin a sustituir el tram de la 72 des de Pg.Zona Franca fins al Polígon. Que ho pensen deixar sense servei? Crec que lo millor que poden fer es portar-hi el 109, i el 9 que te mes frequencia que vagi a Mercabarna. Perquè em temo que encara lo que fagin sigui portar-hi el 125 i només li faltaria això amb la volta que ja dona. Que per cert, fa poc la han allargat fins al C/Metalúrgia:

Imatge

I resulta curiós perque te un recorregut alternatiu pels diumenges (que està tallat pel mercat), i resulta que no circula els diumenges !!!



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1600
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Divendres 01/11/2013 17:15

Que jo sàpiga, no hi ha alternativa prevista pel tram Pedrosa de la 72. El que es podria haber fet és que el aquest tram el fes la 37, ja que la nova V3 arriba al carrer 1; i a més, una posible extensió a Zona Franca pel túnel de Parc Logistic.



Sanato
N5
N5
Entrades: 129

Entrada Autor: Sanato » Divendres 01/11/2013 17:17

Jo només per comentar algunes cosetes...

- La H16, perquè es limita a Paral·lel? Perquè no allargar-la a Zona Franca (o fins i tot al Prat) com ara la 21, seguint l'esperit quadriculat??
Per cert que si la intenció és augmentar la velocitat comercial, que treguin d'una vegada el maleït carril bus de Pg. Colom, o com a mínim els semàfors per a vianants que hi ha al mig, allà la prioritat no és dels autobusos sino dels vianants!!
- Sobre la V3, al menys segons el mapa que va penjar Wefer el 12/10, la volta que fa de pujada per Prat de la Riba i Benet Mateu segur que li fa guanyar mooooolta velocitat, sí... (com el desviament que van fer al seu dia amb el 34... Quina animalada!) Pujar de Mª Cristina a Pl. Artós serà més ràpid caminant!
Per cert que a Pl. Cerdà estan instal·lant una nova parada de pujada, sobre el tronc central soterrat de la Gran Via
- La V17 al Carmel... També molt quadriculat, no? No hauria d'acabar a Pl. Alfons Comín?? i la volta que ha de fer per Pla del Palau també li dóna molt atractiu :boig (Imagino que en aquesta no ficaran articulats)
- La H8, igual que ara el 15: Quina mania de fer-lo pujar i baixar d'Av. Madrid a Trav.Corts!! aixó és donar més volta que un tiovivo... Ara per ara, per anar de Collblanc a F.Macià surt més a compte agafar el 54 fins a Tarradellas i pujar emb el 27, 32, 59... o el mateix 15, però un o dos cotxes més avançats

I crec que no el deixo res... Bé sí, ja postats: H6 Pont d'Esplugues - Santa Coloma, per què no?


Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1600
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Divendres 01/11/2013 18:20

Sanato ha escrit:Jo només per comentar algunes cosetes...

- La H16, perquè es limita a Paral·lel? Perquè no allargar-la a Zona Franca (o fins i tot al Prat) com ara la 21, seguint l'esperit quadriculat??
Per cert que si la intenció és augmentar la velocitat comercial, que treguin d'una vegada el maleït carril bus de Pg. Colom, o com a mínim els semàfors per a vianants que hi ha al mig, allà la prioritat no és dels autobusos sino dels vianants!!
La prolongació fins Zona Franca podria ser en el moment que amplïint a 3 carrils la Ronda perque passar per la Ronda en hora punta fa que la linia perdi regularitat, com passa ara mateix amb la 21. Ara per ara, fer el terminal és prou be, que el tram del Port no requereix tan servei. Respecte el tram Pg.Colom totalment d'acord.
- Sobre la V3, al menys segons el mapa que va penjar Wefer el 12/10, la volta que fa de pujada per Prat de la Riba i Benet Mateu segur que li fa guanyar mooooolta velocitat, sí... (com el desviament que van fer al seu dia amb el 34... Quina animalada!) Pujar de Mª Cristina a Pl. Artós serà més ràpid caminant!
Per cert que a Pl. Cerdà estan instal·lant una nova parada de pujada, sobre el tronc central soterrat de la Gran Via
No és tan malament, ja que és vol donar servei a Sarrià, principalment de pujada que és quan es requereix. Personalment, trobo millor deixar la 34 com està i la nova V3 per Pedralbes fins Pearson (ESADE, monastir.., i 15min menys de temps de volta -menys cotxes, més freqüència-)
- La V17 al Carmel... També molt quadriculat, no? No hauria d'acabar a Pl. Alfons Comín?? i la volta que ha de fer per Pla del Palau també li dóna molt atractiu :boig (Imagino que en aquesta no ficaran articulats)
La V17 no pot portar articulats per la zona i el terminal del Carmel. Una altra alternativa per la V17 (igual que la actual) seria matenir la 28 com ara, la V17 fer-la acabar a Alfons Comin, per la qual cosa la 22 es podria retallar a Lesseps, per exemple.
- La H8, igual que ara el 15: Quina mania de fer-lo pujar i baixar d'Av. Madrid a Trav.Corts!! aixó és donar més volta que un tiovivo... Ara per ara, per anar de Collblanc a F.Macià surt més a compte agafar el 54 fins a Tarradellas i pujar emb el 27, 32, 59... o el mateix 15, però un o dos cotxes més avançats
El corredor principal de la H8 serà les travesseres, pero el problema actual que hi ha dos trams que no es poden fer en sentit Besos. Per aixó, es volia fer pujar la nova H8 per Arizala i no per Comandante Benitez, pero s'ha desestimat (potser perque la diferencia és petita). De baixar a Berlin és perque no hi ha cap altre manera inclús amb obres, intenta anar de trav.Corts fins Pl.F.Macià de la manera més ràpida i recta posible.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 01/11/2013 20:36

http://www.btv.cat/btvnoticies/2013/10/ ... %B7ligent/
La primera parada d’autobús amb pantalla tàctil i carregador USB s’instal·la a Pla de Palau


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3494
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 01/11/2013 20:46

sag470 ha escrit:Que jo sàpiga, no hi ha alternativa prevista pel tram Pedrosa de la 72. El que es podria haber fet és que el aquest tram el fes la 37, ja que la nova V3 arriba al carrer 1; i a més, una posible extensió a Zona Franca pel túnel de Parc Logistic.
Si, però el 37 ve des de Pl.Espanya, que es des d'on ve la majoria de la gent que va al C/A, i el 109 te molt poca frecuencia, lo que si que es pot fer es que el 37 cobreixi el recorregut i despres vagi al C/A i a la cotxera. Els del C/A només perdrien 2 o 3 minuts perque per aquells carrers no sol haver embussos, i es donaria servei al polígon, que deu n'hi do la gent que hi treballa.

Així:

Imatge



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2307
Ubicació: La Trinitat Nova, Nou Barris, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 01/11/2013 20:47

raulitinbcn ha escrit:http://www.btv.cat/btvnoticies/2013/10/ ... %B7ligent/
La primera parada d’autobús amb pantalla tàctil i carregador USB s’instal·la a Pla de Palau
Això durarà sense bretolades... una setmana.


Juanjo Rubio. Frontend & Backend Developer. Faig coses a ACEMA, ARCA, Amics del Bus, #busclassicbcn i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa temps que se'm va quedar petit.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 03/11/2013 0:10

A la parada "Temple expiatori de la Sagrada Família" ja han col·locat l'avís als viatgers de les línies 19, 34 i 40 de les modificacions que patiran aquestes línies a causa de la NxB.

(I de pas no m'estic de dir que amb la modificació de la 19 el dia que vulgui anar a Sagrada Família a partir d'ara ho faré amb el B24...)



Avatar de l’usuari
Eduardo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Eduardo » Diumenge 03/11/2013 11:33

UT596001 ha escrit:A la parada "Temple expiatori de la Sagrada Família" ja han col·locat l'avís als viatgers de les línies 19, 34 i 40 de les modificacions que patiran aquestes línies a causa de la NxB.

(I de pas no m'estic de dir que amb la modificació de la 19 el dia que vulgui anar a Sagrada Família a partir d'ara ho faré amb el B24...)
Comprendo tu enfado, debes vivir por el barri antic, si dices que te pasas a la B24 para éste desplazamento; pero también tienes que ver que el 19 era demasiado largo y tortuoso en todo su itinerario. Te queda la 45 con una frecuencia aceptable para subir del puerto, playas y que te acerca a toda la derecha del eixample, zona Maragall y Horta, puntos básicos de la línea 19.



Avatar de l’usuari
Ramon
N5
N5
Entrades: 97
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Ramon » Diumenge 03/11/2013 15:33

També, a partir del dia 18, la línia 66 acabarà a Sarrià (Pg. Sta. Eulàlia, final de la V7) enlloc de a Can Caralleu (on arribarà la V3). Han penjat cartells a les parades de la zona.



Miquel
Administrador
Entrades: 4154
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 03/11/2013 15:43

Ramon ha escrit:També, a partir del dia 18, la línia 66 acabarà a Sarrià (Pg. Sta. Eulàlia, final de la V7) enlloc de a Can Caralleu (on arribarà la V3). Han penjat cartells a les parades de la zona.
Mare meva, i enlloc hi ha un recopilatori de tots els canvis?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Eduardo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Eduardo » Diumenge 03/11/2013 16:03

Miquel ha escrit:
Ramon ha escrit:També, a partir del dia 18, la línia 66 acabarà a Sarrià (Pg. Sta. Eulàlia, final de la V7) enlloc de a Can Caralleu (on arribarà la V3). Han penjat cartells a les parades de la zona.
Mare meva, i enlloc hi ha un recopilatori de tots els canvis?

No es que quiera ir a favor de todas las restructuraciones de TMB, pero el 66 toda la vida ha sido Cataluña-Pl. Borras(Sarrià).



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23390
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 03/11/2013 16:22

Diria que la pregunta no anava pels canvis en si, sinó per una informació coherent i intel·ligible per a l'usuari, que se suposa que és qui s'ha de "beneficiar" de tot aquest ball de línies i trajectes (que potser és molt suposar, és clar...).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1600
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 03/11/2013 16:42

Teóricament, a partir de dilluns s'han de fer coneixer les modificacions i les noves linies. Ara per ara, des de fa una setmana, han informat de les modificacions a les parades de les linies afectades, com la 41, 19, 40 (les he vist) i diria que també les 66, 34, 14.



França451
N9
N9
Entrades: 1804
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,15,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Diumenge 03/11/2013 17:19

La 40????Por un lado, la 40 no pasa por Sagrada Famìlia, ni de lejos (alguien lo puso más arriba), y por otro, qué se supone que pueden tocar de la 40, si las nuevas líneas que van a poner no le afectan?

Y el 19, qué pasa? se lo cargan entero?


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3494
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 03/11/2013 17:26

Ramon ha escrit:També, a partir del dia 18, la línia 66 acabarà a Sarrià (Pg. Sta. Eulàlia, final de la V7) enlloc de a Can Caralleu (on arribarà la V3). Han penjat cartells a les parades de la zona.
En faran arribar alguna a Can Caralleu o es quedaran nomes amb el 130?



França451
N9
N9
Entrades: 1804
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,15,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Diumenge 03/11/2013 17:38

Ecomobisostrans ha escrit:
Ramon ha escrit:També, a partir del dia 18, la línia 66 acabarà a Sarrià (Pg. Sta. Eulàlia, final de la V7) enlloc de a Can Caralleu (on arribarà la V3). Han penjat cartells a les parades de la zona.
En faran arribar alguna a Can Caralleu o es quedaran nomes amb el 130?

de momento, según el mensaje, tienes al menos media respuesta: hacen llegar a Can Caralleu el V3. Del 130, de momento nadie ha dicho nada, así que no parece que modifique su recorrido ni que se suprima.

Entiendo que los buses de barri, si no es absolutamente necesario, no se suprimirán.

Por cierto, y ahora que me acuerdo. Ya que una vez, alguien hizo el gran trabajo de pintar con diferentes colores cada línea de la nueva Xarxa, para ver cómo quedaría el plano definitivo, yo ahora pregunto: una vez que establezcan todas las nuevas líneas, tengo curiosidad por saber de las antiguas, cuántas seguirán circulando, y las que se recorten, aproximadamente hasta dónde se van a recortar, tomando como base el plano que conocemos de la nueva Xarxa y suponiendo que no hagan ninguna modificación.

Qué líneas antiguas quedarían completas?
Cuáles seguirían existiendo, pero recortadas? Cuál sería su recorte aproximado?
Qué líneas de bus barri seguirían circulando?

Se puede estimar aproximadamente esto?


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1600
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 03/11/2013 18:37

Resumim una mica com està la cosa, pel 18/11:
- La 19 s'escurça a Pl.Urquinaona (Urquinaona - Sant Genis)
- La 34 s'escurça a Sta.Amelia (Pg.M.Girona - Virrei Amat)
- La 40 s'escurça a Pl.Urquinaona (Urquinaona - Trinitat Vella)
- La 41 s'escurça a Bisbe J.Climent (Pl.F.Macià - Poblenou)
- La 66 s'escurça a Pg.Sta.Eulàlia (Sarrià - Pl.Catalunya)
Falta per confirmar: la 14 s'escurça a Pla de Palau, i 36 a Pg.Martitim
Noves: V3, V17, H8, H10, H16, 143
Es suprimeixen: 15, 28, 43, 44, 72

PD: gràcies Ecomobisostrans al plànol d'un posible 37, és tal ho habia pensat.
sag470 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 03/11/2013 19:44, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Diumenge 03/11/2013 18:58

sag470 ha escrit:[...]
- La 41 s'escurça a Bisbe J.Climent (Pl.F.Macià - Poblenou)
[...]
Falta per confirmar: la 14 s'escurça a Pla de Palau, i 36 a Cementiri Poblenou
[...]
Confirmat, segons a la jornada informativa que ens van donar el 7/10 al Triangle


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2307
Ubicació: La Trinitat Nova, Nou Barris, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 03/11/2013 19:01

raulitinbcn ha escrit:7/10
23/10, voldràs dir.


Juanjo Rubio. Frontend & Backend Developer. Faig coses a ACEMA, ARCA, Amics del Bus, #busclassicbcn i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”