Xarxa quadriculada a Barcelona

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.

Us afecta la reducció de parades de les obres del Retbus?

Si, a mi em treuen la/les més propera/es que tinc:-(
10
15%
Si, alguna que feia servir de tant en tant
12
18%
Si, em treuen una que em molestava al davant de casa!
2
3%
No, no m'afecta gens
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Altres (expliqueu)
2
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: França451 » Dimecres 13/09/2017 2:00

foronda 141 ha escrit:
La 42 no la suprimen, ojo


Segons van informar en una reunió del Districte de Sant Martí, si suprimeixen la 42, a canvi de nova 136 que fa el mateix recorregut que l'antiga 36 entre Prim/Guipúscoa i Pg. Maritim, per la pressió veïnal. El únic canvi que hi ha es que segueix recte per Pujadas/Llull fins a Marina, per lo que deixa de donar servei a l'Av. Icaria. La frecuencia d'aquesta nova línia diuen que serà de uns 30 minuts en feiner, i no està clar si funcionará dissabtes i festius.

Lo exposat es te que llegir entre "cometes", doncs ja han canviat varias vegadas el projecte, i no seria d'extranyar que ho tornesin a fer abans de l'implantaciò.

En quan a la B20 i B25, entenc que son unas línies metropolitanes que la seva funció te que ser conectar lo mes rapit posible Santa Coloma i Badalona amb el centre de BCN, i no trobo lògic que las facin donar voltes allargant el temps de trajecte per donar un servei a zonas que corresponen a TMB.

Entre la H12 i la H16, només hi ha una línia de NXB, i n'hi tindrian que haver dues: Una per Pere IV/Tànger i un altre per Pujades/Llull, pro ja sabem com funcionan las eminencias grises de can TMB.


Pues no entiendo la supresión de la 42: eso de que "su recorrido ya lo hace la 136", vamos a dejarlo, ya que la 42 era Plaza de Catalunya-Arc de Sant Martì, y la 136 Guipúzcoa/Rambla Prim-Passeig Marítim. No tienen nada que ver ambas líneas, además de que hacen recorridos diferentes y la 136 ni siquiera se cruza con el H16, que a malas podría ser el que te lleve a Plaza.

Entre el H12 y el H16, como bien dices, debería haber dos líneas, y justamente en la reunión de TMB se nos dejó caer a unos cuantos, a puerta cerrada que efectivamente habrá dos líneas NXB. Evidentemente sólo nos dijeron eso y no dieron ni más datos ni de qué líneas se trataría, por lo cual la sorpresa que tengan guardada a este respecto, si no la sacan a la luz este octubre, a finales de 2018 la sabremos. Internamente, TMB ya tiene proyectado algo al respecto, pero no lo van a dar a conocer hasta el momento de la puesta en marcha de una de las dos fases.

Puestos a suponer, sospecho que tiene que ver con un detalle: puesto que en esta fase van a hacer algo que se proyectó en el proyecto inicial, pero que no se atrevieron a hacer, que es hacer llegar las verticales hasta la Ronda, en casi todo su trazado echo en falta una línea de bus que vaya exclusivamente por la Ronda en superficie, y dé un servicio real a las playas de Barcelona, desde el Fórum hasta Colom: es el trazado que en los buses nocturnos haría el N0 desde Portal de la Pau hasta Pla de Palau y el N6 desde Pla de Palau hasta el Fórum. Recorrer toda la Ronda Litoral en superficie, que en parte es recuperar en cierto modo el antiguo trazado del H16 en su origen. Imagino que de hacer una línea litoral NXB horizontal, esto deja al H16 camino libre para meterse por Pujades/llull o Taulat y cubrir este hueco que falta. Por tanto, ya podemos hablar de que se huele un H18 sorpresivo en Can TMB, y no me extrañaría nada que los tiros vayan por ahí: por eso suben tanto el H14, para subir también el H16 y crear una línea por la Ronda Litoral que dé servicio a las playas y comunique todos los terminales de las nuevas líneas verticales que acaban en la Ronda.
Aeropó èh er grá ar cú de l' Htasiò de Fransa. I Chagrera TÁ èh aqueh fantahma senh coyón, que no ha pogú deborái-la.
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: foronda 141 » Dimecres 13/09/2017 11:52

Pues no entiendo la supresión de la 42: eso de que "su recorrido ya lo hace la 136", vamos a dejarlo, ya que la 42 era Plaza de Catalunya-Arc de Sant Martì, y la 136 Guipúzcoa/Rambla Prim-Passeig Marítim. No tienen nada que ver ambas líneas, además de que hacen recorridos diferentes y la 136 ni siquiera se cruza con el H16, que a malas podría ser el que te lleve a Plaza.


No es que la nova 136 sustituexi la 42, docs evidentent son línies que res es tenen a veure. Lo que volen es que els busos destinats a la 42 facin la línia 136, i d'aquesta manera no haver de posar mes cotxes al carrer.

La zona de Pere IV/Tànger pasa de tenir quatre línies per anar al centre a no tenir-na cap, es quedan sols amb la H14 que els obliga a fer transbordament obligatori a Marina, a mes el metro queda lluny. Suposo que no tardaran a arribar las queixes per aquest despropòsit.

Jo deixaria la H14 tal com està ara, i per cubrir la zona Pere IV/Tànger, que evidentment necesita bus ja que l'utilitzará molta gent (UPF, RTVE, Amazón, etc), allargaría la 54 desde l'Estació del Nord fins al Poblenou. Per altre banda, no veig la necesitat que una línia de NXB passi per Cristòbal de Moura, ja que allá apart de un hotel només hi han descampats i fábricas tancades, i on realment viu la gent es a Llull.

Imagino que de hacer una línea litoral NXB horizontal, esto deja al H16 camino libre para meterse por Pujades/llull o Taulat y cubrir este hueco que falta.

Quan es va implantar la primitiva H16 entre Paral.lel i Fòrum, va ser un fracàs, i a mes, va haver un gran cabreig dels veïns als quals s'els obligava a fer transbordament quan amb l'antic 41 podien anar directes al centre. En una reunió celebrada al Casal de Barri de Selva de Mar a la que vaig assistir, hi van haver crits e insults als representants de TMB i del Districte. Al implantar la segona fase de NXB, van rectificar tal com està ara amb la H16 i d'aquesta manera fa el mateix recorregut que l'antic 41, encara que sigui una xapussa d'acord al que pretenen de fer línies rectes.
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: Ecomobisostrans » Dimecres 13/09/2017 15:19

França451 ha escrit:Y alguien sabe por qué la parada de Pont de la Marina dejaron la B20 y la B25 en la antigua parada que hacían en la Meridiana y en cambio la H14 y la 42 quedan en la nueva de la calle Buenaventura Muñoz?
Pues si, menuda tocada de narices, hago ese trayecto a menudo y es tener que "elegir" y ver pasar el otro por enfrente sin parar, porque tanto la anterior como las siguientes las hacen en común
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: oscsanchez6 » Dimecres 13/09/2017 16:48

França451 ha escrit:Entre el H12 y el H16, como bien dices, debería haber dos líneas, y justamente en la reunión de TMB se nos dejó caer a unos cuantos, a puerta cerrada que efectivamente habrá dos líneas NXB. Evidentemente sólo nos dijeron eso y no dieron ni más datos ni de qué líneas se trataría, por lo cual la sorpresa que tengan guardada a este respecto, si no la sacan a la luz este octubre, a finales de 2018 la sabremos. Internamente, TMB ya tiene proyectado algo al respecto, pero no lo van a dar a conocer hasta el momento de la puesta en marcha de una de las dos fases.

Quina bona notícia! Però la veritat, no trobo el sentit de canviar ara l'H14 si hi ha prevista una H18. És a dir, s'hauria de fer alhora (fer H18, canviar H14 i H16). Cal recordar que l'H14 el 2016 va augmentar un 20% de passatge en dies feiners respecte l'any anterior, i si canvies ara l'H14, aquesta pararà de créixer i a més portarà un cabreig als veïns bastant important.
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: foronda 141 » Dimecres 13/09/2017 18:19

Jo faria una nova H14: Parc de Montjuïc-Sant Adrià, absorbint la 55 que amb la nova xarxa queda limitada a Pl. Catalunya, seguint per Casp, Lepant, Sancho de Avila, Pere IV cap a Sant Adrià, i de tornada per Tànger i Ali Bei direcció centre. Inclus es podría prolongar cap a la Zona Franca passant per el Polvorí o per darrera l'estadi, i potser menjar-se la 13.
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: sag470 » Dimecres 13/09/2017 21:14

Crec que la modificació de la H14, la deixarà sense passatge, en números pitjors que la inicial.

Sempre he pensat que la solució pel Poblenou, cap al centre, seria:

- H14 (Pg.Z.Franca-Forum): actual H16 (amb modificació a Manso) per Llull, rememorant la 141.
- H16 (Paral·lel-St.Adrià): com inicialment per Hosp.Mar i Taulat.
- 63 (S.J.Despí-Poblenou): prolongació de la 63 fins Poblenou com l'actual H16 (extinta 41)
- 54 (Collblanc-Poblenou): prolongació fins Llacuna, per suplir la desaparició de la 6.
- B25 (Rda.St.Pere-Badalona): reforç de l'actual (cada 10min), i la desaparició de la B20 (la deixaria al Forum).
- Nova 42 (Pl.Catalunya-Sta.Coloma): reformulada amb la 40, per tal de ser la conexió del Poblenou i Sant Andreu.
- Després hauria les 136, "D30", V23 i V25.

Qué en penseu?

Pero crec que aixó hauria d'anar en un altre fil.
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: Renfe445 » Dimecres 13/09/2017 21:45

sag470 ha escrit:- B25 (Rda.St.Pere-Badalona): reforç de l'actual (cada 10min), i la desaparició de la B20 (la deixaria al Forum).


Yo la B20 haría que, desde Santa Coloma, algunos servicios terminen en la Plaça de la Vila de Sant Adrià y algunos lleguen hasta Barcelona en horas valle, y que en las horas punta todos los turnos hagan el recorrido completo.

sag470 ha escrit:- Nova 42 (Pl.Catalunya-Sta.Coloma): reformulada amb la 40, per tal de ser la conexió del Poblenou i Sant Andreu.

Yo creo que lo que habría que hacer es recuperar la antigua 35 que llegaba hasta la Plaça de Catalunya, que sea la B20 de TUSGSAL, y que la actual B20 se renombre B21.
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: El Maño amañado » Dijous 14/09/2017 13:16

El problema que encuentro yo en muchas de estas líneas que pasan por el Poblenou son sus frecuencias. La B20, la B25, la 26, la 36, la 40, la 42... En laborables tienen una frecuencia de 20-25' de media, que tiene ya guasa. ¡Y en fines ni os cuento!

Yo creo que hay poca demanda de viajeros por esto principalmente.
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: Gimeno » Divendres 15/09/2017 10:33

El 13 de noviembre será el dia en que se inicie la nueva fase Nova Xarxa de Bus.
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: premixero » Dimarts 19/09/2017 11:02

Segun actub sera el dia 13 pero de octubre cuando empieze la nueva entrega de la red

FASE V NOVA XARXA
Entran en vigor el 13 de octubre las nuevas líneas de Nova Xarxa: D-40, V-5, V-29 Y V-31, además de las líneas convencionales 191 y 136.
En la línea V-29 podrán escoger los conductores de las líneas 26 y 32, y en la V-31 podrán escoger los conductores de las líneas 36 y 40.
Recordar que quedan suprimidas el mismo día 13 de octubre las líneas: 20, 26, 32, 37, 40 y 57.
Además, verán modificado su recorrido las líneas: 27, 42, 68, 91, 109, 206, 214 y 216.
Las líneas 13 y 78 sufrirán cambio de terminal.

Veo que esta la 136 pero no dice nada sobre la 36
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: Gimeno » Dimarts 19/09/2017 16:03

Creo que es un error, el 13 de octubre es viernes y puente. El lunes 13 de noviembre es un día más normal y el que habían anunciado previamente.
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: Ecomobisostrans » Dimarts 19/09/2017 21:44

premixero ha escrit:Además, verán modificado su recorrido las líneas: 27, 42, 68, 91, 109, 206, 214 y 216.
:?: :?: :?:
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: Miquel » Dimarts 19/09/2017 21:54

Ecomobisostrans ha escrit:
premixero ha escrit:Además, verán modificado su recorrido las líneas: 27, 42, 68, 91, 109, 206, 214 y 216.
:?: :?: :?:

Totes les línies de la NXB són numerades a partir del 200. De cara a l'usuari, se li modifica la centena per la lletra corresponent. Aquelles tres són la H6, H14 i H16 respectivament.
El metro de Barcelona amb motoristes!
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: davida » Dimarts 19/09/2017 22:57

Hi ha una nova marquesina a Ronda Guinardo Vinyals. Podria ser per desviar la H6 per Ronda Guinardo enlloc de Verge de Montserrat en sentit Fabra i Puig. O podria ser del nou 191 que anira de Congres a Sant Pau.
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