Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
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Nova enquesta: us sembla que la darrera fase completa bé la implantació de la NXB?

Si, la xarxa queda ben implementada
16
47%
No, haurien d'haver escoltat més les propostes dels veïns
14
41%
No, que tornin ja les antigues línies
2
6%
Altres (expliqueu)
2
6%
 
Vots totals: 34
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Renfe445
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Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 02/05/2017 10:12

Fran-Ikarus ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Esto es cuestión de profesionalidad y la competitividad de los empleados lo que viene siendo el saber manejar a la perfección un autobús de estas dimensiones.
Competencia más que competitividad... que quedaría para carreras de autobuses :x
Ups! :x
Eso quería decir, competencia.



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Eduardo
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Entrada Autor: Eduardo » Dimarts 02/05/2017 18:27

En referencia a la línea 20 podemos prácticamente asegurar que desaparecerá éste próximo otoño reconvertida en el tramo Congrés-Indians en el nuevo bus de barri 191.

Según he podido leer en el Facebook de la Asociación de Veins Congrés-Indians, el pasado día 21 de abril Mercedes Vidal y su equipo técnico se reunieron con ellos para explicarles el último estudio de mobilitat en el barri, según el cual son unas 500 personas diarias las que utilizan el 20 desde el final. El pasado día 29 de abril desde TMB se les confirmó, que siendo un mas sensible a las peticiones del barrio ya conocidas, se procederá a que la nueva línea 191 que dará servicio a Sant Pau con 6 paradas en su perímetro, empezará a funcionar éste otoño con 2 autobuses de los grandes tipo estándar consiguiedo así una frecuencia de 15 minutos.
Desde la Asociación de vecinos se muestran parcialmente satisfechos por la s mejoras adjudicadas para el 191; y ahora se abre un nuevo proceso de negociación, continuarán habiendo reuniones con TMB y Mobilitat para conseguir que en el otoño de 2018 cuando entre en servicio la nueva línea D50 llegue a su barrio por Felipe II y acceder al centro de forma directa como a dia de hoy; Refuerzo de la línea V27 cada 5-8 min. o articulados ; y mejorar el transbordo de metro de Maragall.



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metring
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Entrada Autor: metring » Dimarts 02/05/2017 20:15

Eduardo ha escrit:En referencia a la línea 20 podemos prácticamente asegurar que desaparecerá éste próximo otoño reconvertida en el tramo Congrés-Indians en el nuevo bus de barri 191.

Según he podido leer en el Facebook de la Asociación de Veins Congrés-Indians, el pasado día 21 de abril Mercedes Vidal y su equipo técnico se reunieron con ellos para explicarles el último estudio de mobilitat en el barri, según el cual son unas 500 personas diarias las que utilizan el 20 desde el final. El pasado día 29 de abril desde TMB se les confirmó, que siendo un mas sensible a las peticiones del barrio ya conocidas, se procederá a que la nueva línea 191 que dará servicio a Sant Pau con 6 paradas en su perímetro, empezará a funcionar éste otoño con 2 autobuses de los grandes tipo estándar consiguiedo así una frecuencia de 15 minutos.
Desde la Asociación de vecinos se muestran parcialmente satisfechos por la s mejoras adjudicadas para el 191; y ahora se abre un nuevo proceso de negociación, continuarán habiendo reuniones con TMB y Mobilitat para conseguir que en el otoño de 2018 cuando entre en servicio la nueva línea D50 llegue a su barrio por Felipe II y acceder al centro de forma directa como a dia de hoy; Refuerzo de la línea V27 cada 5-8 min. o articulados ; y mejorar el transbordo de metro de Maragall.
El que posa al Facebook:
https://www.facebook.com/AVV.CONGRES.INDIANS/

Associació De Veïns Congrés-Indians
Ayer a las 14:45 ·
LES NEGOCIACIONS DEL 20
Des de la reunió veïnal amb Mobilitat i TMB a l’Agrupació Congrés el passat 23 de febrer el diàleg ha continuat igual i està donant els seus fruits.
La seva proposta inicial s’anomenaria bus 191, amb inici i final a la Plaça del Congrés donant la volta per l’Hospital de Sant Pau, la freqüència seria de cada 30 minuts i el vehicle dels grans. Per altre costat la desviació del D50 o la del 47 de Passeig Maragall per Felip II no es contempla per que amb aquesta desviació es perdria la freqüència de pas que hi ha programada per aquestes línies. Per tant, aquesta proposta que és l’única solució era insuficient.
El passat 21 d’abril vam tenir reunió amb la regidora de mobilitat, Mercedes Vidal, i el gerent adjunt d’Infraestructures, Manuel Valdés, i els seus equips respectius i amb el Conseller de barri, Felipe López. La nostra postura davant la seva proposta seguia sent el manteniment del serveis sanitaris i la connexió amb la ciutat. En aquesta reunió, després de presentar-nos un estudi de mobilitat en el barri, es van mostrar sensibles a les nostres demandes amb el compromís de donar resposta a les necessitats.
El 29 d’abril, se’ns va confirmar que la freqüència de pas del 191 augmenta cada 15 minuts amb dos vehicles grans. Ara ja tenim assegurat que quan es tregui el 20 a la propera tardor tindrem la connexió garantida amb els serveis sanitaris. És un guany. Ara s’obre el temps de negociar el pas del D50 pel barri (que no es posarà fins la tardor del 2018). Respecte aquest, creiem que no suposaria un gran increment de temps de trajecte a l’itinerari actual proposat per Passeig Maragall i Ramon Albó. Per nosaltres també es important la connexió amb la ciutat.
El problema real, i que des de l’inici l’associació de veïns hem repetit, es que la implementació de la xarxa ortogonal iniciada al 2012 ja tenia un dèficit: no hi ha prou vehicles per cobrir les expectatives , ni de freqüència de pas ni de capacitat per usuaris. Això passa amb la V27, en la que hem demanat un reforç per que en el trajecte, la gent que espera a les parades, no pot pujar al bus de tant ple que arriba: els volem dobles i que passin cada 5- 8 minuts. També s’ha quedat insuficient.
Des de l’associació de veïns seguim treballant per la mobilitat del nostres barri: reivindiquem l’accessibilitat al transbordament de la línia 4 i 5 de Maragall, la futura D50 i el reforç de la V27.
Les reunions amb TMB i Mobilitat continuaran i no defallirem fins tenir millor solucions. Sense aquestes negociacions i les mobilitzacions en les quals molts heu participat el 20 s’hagués eliminat i ara no tindríem res. Gràcies a tots els que esteu al nostre costat. Cal la força del barri. Junts fem barri!
Betlem Ayúcar
El cas és que el 191 ja fa mesos que se'ls va presentar, i la gent no hi estava d'acord.



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Eduardo
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Entrada Autor: Eduardo » Dimarts 02/05/2017 21:06

Completamente de acuerdo; desde mi punto de vista las Asociaciones de vecinos en este caso la de Congrés, ha de mantenerse en pie justificando su presencia y hace todo lo posible para demostrar a sus vecinos que atienden sus reivindicaciones aunque no siempre son fructíferas como se desearían, por tanto como tienen información privilegiada en cualquier negociación la moldean de forma que queden protegidos sus intereses.



França451
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Entrada Autor: França451 » Dimecres 10/05/2017 11:24

Buenos días.

Recientemente, probando una nueva impresora en Din A 3, me dio por coger el plano de la red integral de NXB tras la implantación de la V fase, y viendo la impresión detenidamente, he observado que se han hecho unos cambios bastante curiosos en algunas líneas, y hay algunos puntos destacables.

1. Por lo que he visto, en el plano final (si habéis descargado los PDFs con regularidad, veréis que el plano antiguo se llamaba BCN Futura, y el último, BCN Final), el H8 finalmente pierde las vueltas por el Eixample y deja de tocar la Carrer Provença, pierde la conexión con el Clínico, y desde Córsega, discurrirá en ambas direcciones por la Diagonal y José Tarradellas, hasta Trav de las Cortes sentido Collblanc, y hasta Sants sentido Camp Nou. Este detalle es positivo en lo que se refiere a rapidez y evitar giros innecesarios.

2. Y éste no me acaba de gustar tanto: He visto con sorpresa que en Nou Barris, y en esto nadie pareció darse cuenta del detalle, se pierde en su totalidad el servicio de bus por la calle Góngora, sentido Roquetes. D40, V29 y 11 suben por Artesanía hasta la Ronda, y el V29 y 11, pasan de largo la parada del IES Guineueta para dar la vuelta en Almansa, coger la Ronda en sentido contrario e incorporarse a su recorrido actual del 32 en Almagro-Quarter de Simancas. Sentido Llucmajor no se modifican las dos líneas.

Y 3. Había una cosa que no me he fijado. Si la D40 que tanto cacarean no puede subir a Roquetes por llevar articulados, ¿qué problema habría en que una vez sube a Antonio Machado, coja Alcántara y gire a les Torres por donde va el 27 y tenga su final o bien ahí o un poco más abajo en la calle Artesanía? ¿Tan estrecho es ese giro para que tampoco pueda entrar ahí?


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

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sag470
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Entrada Autor: sag470 » Divendres 12/05/2017 20:55

El Maño amañado ha escrit:
Gimeno ha escrit:¿Y qué líneas se van a modificar y a suprimir en 2017 y cuáles en 2018?
En la 5.1 fase (octubre '17), como implantarán la D40, la V5, la V29 y la V31, las que verán afectadas serán:

- Por porte de la D40: la 32 y la 27. La 32 se suprimirá y la 27 en vez de acabar en Pl. Espanya, lo hará en la estación de Sants dónde actualmente lo hace la 32.

- De la V5 no se alterará ninguna línea. Algunos dicen que la 91, pero según los pdfs de TMB no afecta lo suficiente cómo para quitar dicha línea. La 91 se saca a raíz de otras líneas.

- Si seguimos con la V29 tenemos dos líneas afectadas. La 26 enterica y parte de la 40. Ambas se eliminarán.

- Y ya por último, la V31. Ésta la que suprime la 36 y la parte alta de la 40.


A añadir, por lo que parece:
- Modificación de la H14 por Pere IV.
- Modificación de la H6 por rda.Guinardó.
- Prolongación de H6 hasta Onze de Setembre
- Modificación de la H16 por Manso (y el mercado?)
- Prolongación de 109 a Hosp.Clinic
- Supresión 37.



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El Maño amañado
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Entrada Autor: El Maño amañado » Dimecres 17/05/2017 16:11

A todo esto... Estamos a mediados de mayo, sé que son pocas líneas las que se van a incorporar en octubre (4), pero... ¿Cuándo empezarán las obras para la adecuación de dichas líneas de la NXB de 5ª. 1 fase?

Yo me imagino que a partir de junio (principio de verano), ya comenzarán a tocar y mover cosas de sitios, pintar tramos de carril bus y poco más. Ahora porque hablamos de dos pares de líneas, pero ojico con la 5.2 fase, que ahí sí que va su buen puñadico de líneas.



adriaesc
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Entrada Autor: adriaesc » Dimecres 17/05/2017 17:51

I algú sap quan es faran els canvis de línies de bus no relacionats amb NXB? Per exemple, la 91, la 109, la 185/112, etc.



Miquel
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Entrada Autor: Miquel » Dimecres 17/05/2017 19:40

adriaesc ha escrit:I algú sap quan es faran els canvis de línies de bus no relacionats amb NXB? Per exemple, la 91, la 109, la 185/112, etc.
La 91 i 109 juraria que són canvis motivats per la NXB.

Sobre la 112 i 185, va totalment apart, cosa de les associacions de veïns, Guàrdia Urbana i demés. Fa no gaire feien proves de recorreguts per dins de Montbau amb busos de la sèrie 4400. Imagino que l'AV s'ha de posar d'acord amb el recorregut que es vol, ja que implicarà fer un munt de modificacions dins el barri de Montbau. A VH no hauriem de tenir gaire problema, al ser carrers més amples.

Ara per ara no tinc més informació, però quan facin un consell de barri m'hi aproparé aviam si diuen alguna cosa.


El metro de Barcelona amb motoristes!

adriaesc
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Entrada Autor: adriaesc » Dimecres 17/05/2017 22:37

Miquel ha escrit:
adriaesc ha escrit:I algú sap quan es faran els canvis de línies de bus no relacionats amb NXB? Per exemple, la 91, la 109, la 185/112, etc.
La 91 i 109 juraria que són canvis motivats per la NXB.

Sobre la 112 i 185, va totalment apart, cosa de les associacions de veïns, Guàrdia Urbana i demés. Fa no gaire feien proves de recorreguts per dins de Montbau amb busos de la sèrie 4400. Imagino que l'AV s'ha de posar d'acord amb el recorregut que es vol, ja que implicarà fer un munt de modificacions dins el barri de Montbau. A VH no hauriem de tenir gaire problema, al ser carrers més amples.

Ara per ara no tinc més informació, però quan facin un consell de barri m'hi aproparé aviam si diuen alguna cosa.
Va haver Consell de Barri dilluns a Horta, i només van dir que es feia el canvi. L'atenció es va centrar en anar en contra de la V25 de la NXB (els veïns han pogut anar a les reunions i no ho han fet; al Congrés i a Font d'en Fargues han aconseguit el que volien) i en contra de la Superilla d'Horta, per a la qual volen l'ajut dels veïns però sense deixar-los decidir res, ni tan sols si volen aquest projecte.



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Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 18/05/2017 0:01

Als consells de barri, al igual que a qualsevol convocatoria del ajuntament, van a explicar las seves paridas e invents com a temas tancats, per lo que lo que diguin els veïns els hi rellisca. Només tracten de fer que els ciutadans tinguem coneixement de las seves decisions i si ens agrada millor, pro sense cap voluntat de canvi. Això es una pura dictadura que supera als mandats anteriors de Trias o Hereu. O sigui, es anar a perdre el temps acudir a aquestes reunions, doncs es digui el que es digui, ells seguiran al sur rollo sense escoltar a ningú.



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Entrada Autor: França451 » Dissabte 20/05/2017 19:01

foronda 141 ha escrit:Als consells de barri, al igual que a qualsevol convocatoria del ajuntament, van a explicar las seves paridas e invents com a temas tancats, per lo que lo que diguin els veïns els hi rellisca. Només tracten de fer que els ciutadans tinguem coneixement de las seves decisions i si ens agrada millor, pro sense cap voluntat de canvi. Això es una pura dictadura que supera als mandats anteriors de Trias o Hereu. O sigui, es anar a perdre el temps acudir a aquestes reunions, doncs es digui el que es digui, ells seguiran al sur rollo sense escoltar a ningú.
Y dado que como dije más arriba, la gente sabe esto, pero no juega con esa baza, no potencian en absoluto lo que les dan, por lo que, como nadie está de acuerdo, te meten la misma frecuencia de mierda en las nXB de las convencionales y se quedan tan anchos. luego, los vecinos se pondrán a chillar con la frecuencia en vez de haberlo hecho a tiempo, es decir antes de la implantación de la fase.

Cuando tengamos la vergonzosa frecuencia del 39 en la V19, y la vergonzosa frecuencia del 50 en la D50, es cuando se pondrá la gente a chillar. Y ojo, que a ver qué hacen con la V29. Porque como le metan la frecuencia del 26 y a la V31 la del 40, vamos a ir listos. Pero bueno, los de Horta, a seguir chillando por el recorte del 39, y los de Nou Barris la eliminación del 32...
La frecuencia del 32 se la darán al D40, que se llevará la mejor parte. Misma línea, pero sólo hasta Canyelles. Frecuencia del V29: la del 26 y algún 26: cada 35 minutos en el mejor de los casos. La del V31: la del 40 y algún 36. Juanjo Martos: Gracias por dejar que quiten la frecuencia de 3 minutos a Roquetes y regalarles al barrio la subida cada 25 min del 11 más 35 del V29: 30 minutos de media a Mina de la Ciudad, con los refuerzos del 81 y del 127. ¡De p*** madre, colega!!!!! Por empeñarte a ir a Grácia y tardar dos horas a Sants, pierdes la opción de tener conexión directa con una estación de Renfe, con la línea 2 y con Diagonal Mar con la frecuencia del 32, o en su defecto de la mitad de frecuencia (y dado que la frecuencia del 32 era de 4 a 6 min, se podía pasar de 6 a 12, que tampoco era tan mala). Tantos años para conseguir bus al barrio, para que ahora nos claven la vergüenza de barcelona. Y los de Sant Martí como les pasa la misma frecuencia que ya tenían con el 26, pues les da igual, porque no va a mejorar nada. Pues nada, sigamos... Para un bus directo de Roquetes a una estación de Renfe en poco tiempo y que podía ten er una frecuencia decente (y los de Horta menos cuento, muñecos, que el V25 les deja en Clot en apenas diez minutos. Me gustaría saber cuánto tardan a Passeig de Grácia o La Sagrera con el Metro...), nos meterán la frecuencia del 26 y dirán, hala, tomad la línea que a nadie le gustaba y comérosla con patatas. Luego cuando todo el barrio se vaya de playeo a Llevant, irán a chillar refuerzos estivales, y TMB le dirá .|..


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

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Entrada Autor: m.h.t. » Dissabte 20/05/2017 21:28

Confirmat el canvi de ruta de la B23 amb la supressió del 143. :ok El mateix dia que s'apliquin els canvis per a la NXB, la B23 passa a circular per Binèfar-Prim-Guipúscoa-Extremadura (i recorregut habitual). Així, deixa el camí recte per Via Trajana (sota el pont) per preservar la connexió amb l'H10 a Gupúscoa.


Salvem l'Estació de França!

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Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 21/05/2017 0:21

Apa, què bé! Un bus cap a la Maquinista que em posen a sota mateix de casa :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

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El Maño amañado
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Entrada Autor: El Maño amañado » Dilluns 22/05/2017 0:39

m.h.t. ha escrit:Confirmat el canvi de ruta de la B23 amb la supressió del 143. :ok El mateix dia que s'apliquin els canvis per a la NXB, la B23 passa a circular per Binèfar-Prim-Guipúscoa-Extremadura (i recorregut habitual). Així, deixa el camí recte per Via Trajana (sota el pont) per preservar la connexió amb l'H10 a Gupúscoa.
Encert total! A més, guanyem la connexió amb lo Metro de La Pau i del bus 33. D'aquesta línia, malgrat que cobreixi barris extrems que els hi fa falta més transport públic, jo penso que dóna molta volta. Sembla lo Bus Nit N8 que passa per sota de casa meva, a la Guipúscoa, que per anar al centre baixa fins a les platges i seguidament, puja cap al centre.

Si fos com un B24 o com la majoria de les línies de Tusgsal que fan Sta. Coloma, Badalona, St. Adrià, que entren a Barcelona, vale. Que agafen un recorregut més directe i sense complicacions. Però lo de la B23... Menys mal que no li passa com a la 36, que a sobre de fotre la volta per la Verneda, té una de parades...



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foronda 141
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Entrada Autor: foronda 141 » Dilluns 22/05/2017 21:58

Reunió aquesta tarda a la Seu del Districte de Sant Martí. Reunió de retorn a las sessions que es van fer el mes de febrer.
Assistim las associacions de veïns, dos funcionaris de mobilitat del Ajuntament i un de TMB.

Las novetats respecte a l'ultima reunió son:

- Linia 42 es suprimeix.

- Es crea la línia 136 fent el mateix recorregut que la 36 actual entre Prim/Binefar i Hospital del Mar (només canvia que va directe per Pujades/Llull fins a Marina per lo que deixa de passar per Av. Icaria). Frecuencia en laborables de uns 30 minuts.

- Han fet un nou estudi per la 192. Diuen que cada dia l'agafen unas 900 personas de las quals només 140 no quedan atesas per las línies de la nova xarxa per lo que quedará definitivament suprimida la línia.

- Queda aplaçat "sine die" el canvi de sentit de Llull, al menys fins que acabin las obras del túnel de Glóries per lo que la B20 i B25 pasarán per Pujades i Llull.

Hi han hagut moltes queixes per la supressió de la 192 especialment per personas de mobilitat reduïda, doncs la nova V25 els deixarà a Cartagena/Mas de Casanovas a uns 300 metres de l'entrada al Hospital.

Amb aquests canvis una zona que es queda amb el "cul al aire" es la de Pere IV/Tànger/Rbla. Poblenou, on pasarán de tenir quatre línies de van al centre: 40-42-B20-B25 a una sola, la H14 que a mes obligará a fer transbordament a Marina.



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oscsanchez6
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Entrada Autor: oscsanchez6 » Dilluns 22/05/2017 22:07

foronda 141 ha escrit: - Han fet un nou estudi per la 192. Diuen que cada dia l'agafen unas 900 personas de las quals només 140 no quedan atesas per las línies de la nova xarxa per lo que quedará definitivament suprimida la línia.
Doncs què vols que et digui, no em quadra. Visc davant d'una parada del 192 sentit Poblenou, al carrer Bilbao. Aquí no hi ha haurà cap V25 ni V23, i per tant, aquest tram deixarà directament de tenir autobús.
A les 8h del matí, a l'autobús hi deuen haver 30 persones sense exagerar. A Poblenou, a determinades franges carrega més el 192 que no pas el 36. I mentre la 136 solaparà totalment altres línies, la 192 se la carreguen, deixant zones sense bus. Perdoneu, però als veïns del Clot ens estan prenent el pèl. Més ben dit, ens estem deixant prendre el pèl.

I una pregunta: com t'has assabentat d'aquesta reunió?



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foronda 141
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Entrada Autor: foronda 141 » Dilluns 22/05/2017 22:11

Soc de la Comissió de Mobilitat de la AAVV de Poblenou i m'en convocat via mail de la propia AAVV.

Han dit també que n'estan convocan a tots els Districtes.



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Entrada Autor: El Maño amañado » Dimarts 23/05/2017 0:46

Hala, la 42 fuera enterita, al final! Se veía a la legua esa eliminación, ya que tendrán la V33, la H12, una parada de la V27 y la H14/H16 que la cubrirá enterita.

Lo de la 136 me parece bien. Se pierde un poco de frecuencia (aunque no mucho) respecto a la 36, pero al menos seguirán comunicados con el Hospital del Mar. Lo bueno es que irá un poquico más rápido, ya que al ir por parte del recorrido de la V33, ya no hará esas paradas dobles de Guipúscoa, Gran Vía y Maresme/Fòrum.
Pregunta del millón: Circulará también sábados y domingos?



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El Maño amañado
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Entrada Autor: El Maño amañado » Dissabte 10/06/2017 2:38

El proyecto sobre las actuaciones necesarias que tendrán que hacer los de TMB para adecuar la 5.1 fase, ya está aprobado? Lo digo, más que nada, para tener una idea de cuándo empezarán las obras. Me imagino que comenzarán para el verano, ya que hay menos vehículos en circulación. No obstante, me gustaría tener una referencia.



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