Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon

Nova enquesta: us sembla que la darrera fase completa bé la implantació de la NXB?

Si, la xarxa queda ben implementada
16
46%
No, haurien d'haver escoltat més les propostes dels veïns
15
43%
No, que tornin ja les antigues línies
2
6%
Altres (expliqueu)
2
6%
 
Vots totals: 35
Avatar de l’usuari
Eduardo
N6
N6
Entrades: 201
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Supressió del 44 per la Nova Xarxa de Bus

Entrada Autor: Eduardo » Divendres 11/10/2013 20:49

En la revista hora punta de tmb, pone hoy en el tema de que mueven 120 paradas para la 2ª fase del retbus, que la línea H10 unirá Badal con Olimpic Badalona.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 11/10/2013 20:58

Eduardo ha escrit:En la revista hora punta de tmb, pone hoy en el tema de que mueven 120 paradas para la 2ª fase del retbus, que la línea H10 unirá Badal con Olimpic Badalona.
Aquí: http://horapunta.tmb.cat/seccio/mon-bus ... ritzontals


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 12/10/2013 1:51

I aquí el plànol de la xarxa que volen perpetrar... vull dir, que volen tenir en marxa aquesta tardor:

Imatge

Em sembla que a partir d'ara no em quedarà més remei que agafar sempre el metro :roll:



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 12/10/2013 10:31

Eduardo ha escrit:En la revista hora punta de tmb, pone hoy en el tema de que mueven 120 paradas para la 2ª fase del retbus, que la línea H10 unirá Badal con Olimpic Badalona.
A l'actual terminal de la línia 34, a Sarrià (Rotonda de Can Caralleu) han posat la nova parada pel terminal del V3, aquesta és ubicada a l'altre costat de la rotonda .
En comptes d'aprofitar l'actual en posen una de nova, que algú m'ho expliqui. :x


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 12/10/2013 10:43

Miquel ha escrit:En comptes d'aprofitar l'actual en posen una de nova, que algú m'ho expliqui. :x
La majoria de parades de la nova xarxa són d'aquestes que tenen pantalla de leds i llums que a la nit s'encenen. Si la parada del 34 és de les altres (les que no tenen llums ni pantalla), "s'entén"...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 12/10/2013 12:19

Adolescent barceloní ha escrit:
Miquel ha escrit:En comptes d'aprofitar l'actual en posen una de nova, que algú m'ho expliqui. :x
La majoria de parades de la nova xarxa són d'aquestes que tenen pantalla de leds i llums que a la nit s'encenen. Si la parada del 34 és de les altres (les que no tenen llums ni pantalla), "s'entén"...
La cosa és que la parada nova que han posat, és del disseny vell, res de les pijades habituals que es gasten últimament com a mínim aquesta setmana.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Ramon
N5
N5
Entrades: 97
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Ramon » Dissabte 12/10/2013 16:34

Miquel ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:
Miquel ha escrit:En comptes d'aprofitar l'actual en posen una de nova, que algú m'ho expliqui. :x
La majoria de parades de la nova xarxa són d'aquestes que tenen pantalla de leds i llums que a la nit s'encenen. Si la parada del 34 és de les altres (les que no tenen llums ni pantalla), "s'entén"...
La cosa és que la parada nova que han posat, és del disseny vell, res de les pijades habituals que es gasten últimament com a mínim aquesta setmana.
Sembla que la V3 acabarà a Can Caralleu, com el 66, pel que la parada actual de la 34 seria en sentit muntanya i la nova en sentit mar.



scubydu
N6
N6
Entrades: 174

Entrada Autor: scubydu » Dissabte 12/10/2013 19:02

wefer ha escrit:I aquí el plànol de la xarxa que volen perpetrar... vull dir, que volen tenir en marxa aquesta tardor:

Imatge

Em sembla que a partir d'ara no em quedarà més remei que agafar sempre el metro :roll:
El dibujo ya está mal. Esa era la idea original. Ya han introducido variaciones en la H10, llegando al Olímpico de Badalona.



Juliolr
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: Juliolr » Dissabte 12/10/2013 19:27

Llavors l'H10 ja no tindrà el final a la Avinguda Maresme o Carrer Huelva com es deia en un principi. I una altra qüestió: si el final serà a l' Olímpic de Badalona, per on anirà? Per on actualment va el 44 o anirà per l'Avinguda Alfons XIII? I la línia nova que volien ficar des de La Pau fins a l´Olímpic de Badalona, ja no es crearà?

Salutacions cordials



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 12/10/2013 21:19

Juliolr ha escrit:Llavors l'H10 ja no tindrà el final a la Avinguda Maresme o Carrer Huelva com es deia en un principi. I una altra qüestió: si el final serà a l' Olímpic de Badalona, per on anirà? Per on actualment va el 44 o anirà per l'Avinguda Alfons XIII? I la línia nova que volien ficar des de La Pau fins a l´Olímpic de Badalona, ja no es crearà?

Salutacions cordials
L'H10 anirà per Alfons XIII segur. No em queda clar el tema del 143... suposo que es crearà també, igualment...

Per cert, benvingut!


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

scubydu
N6
N6
Entrades: 174

Entrada Autor: scubydu » Dissabte 12/10/2013 22:38

Juliolr ha escrit:Llavors l'H10 ja no tindrà el final a la Avinguda Maresme o Carrer Huelva com es deia en un principi. I una altra qüestió: si el final serà a l' Olímpic de Badalona, per on anirà? Per on actualment va el 44 o anirà per l'Avinguda Alfons XIII? I la línia nova que volien ficar des de La Pau fins a l´Olímpic de Badalona, ja no es crearà?

Salutacions cordials
No tenia cap sentit el final a l'Avinguda Maresme si es volia continuar connectant Barcelona amb Sant Adrià i Badalona, perquè passava fregant a Sant Adriá sense entrar en el mig de la població i a Badalona només hauria tingut la parada d'Artigues i el final a l'Av. Maresme. La connexió com dius ha de ser per Av. Alfons XIII, el que farà guanyar aproximadament entre 6 i 8 minuts en comparació amb el recorregut de la 44 actual.

Ben cert és que haurà d'existir algun tipus de connexió per la gent que viu més a prop del mar, que utilitzava el 43 i que veuran com desapareix la connexió amb el Besòs amb autobús (la connexió per tramvia serà la única llavors). A no ser que s'intenti perllongar d'alguna manera les línies que acabin al final de la Diagonal.

Per cert, el final de la H10 per l'altre cantó és a Badal, segons s'anuncia, però a quina alçada? A prop del final del 43 actual o més a prop de Collblanc (com per exemple Av. Madrid) ?



Juliolr
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: Juliolr » Diumenge 13/10/2013 1:01

Gràcies per donar-me la benvinguda, Adolescent Barceloní. Fa temps que m'havia registrat, però com que feia molt que no escrivia, em sembla que s'ha desactivat el meu compte o quelcom semblant. Per això he creat un de nou. Se suposa que la nova xarxa entrarà en funcionament el pròxim mes, però encara no se sap per quines dates, oi?



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2209
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 17/10/2013 21:42

La 2ª fase de la Nova Xarxa de Bus es posarà en marxa el 18 de novembre. Ho informa la secció sindical d'UGT de Transports de Barcelona:
UGT Transports de Barcelona ha escrit:Información reunión Comisión de Explotación

Publicado el 15 octubre 2013

Os informamos de los temas tratados en la reunión de la Comisión de Explotación:

El 18 noviembre se iniciará la 2ª fase de la Nova Xarxa:

La nueva línea H8 sustituye a la linea 15.
La H10 sustituye a la 43 y a la 44.
La H16 nueva linea.
La V3 sustituye a la 72.
La V17 sustituye a la linea 28.
LA H6 la trasladan de Zona Franca a Triángulo.

Del 4 al 6 de noviembre se efectuará una campaña de información sobre esta 2ª fase de la Nova Xarxa, y se repartirán planos y folletos a los usuarios sobre las modificaciones de las líneas, cambios de Nova Xarxa y líneas convencionales.


Escogida de líneas; la 43 y 44 escogen la H10 conjuntamente, el que no quiera escoger se quedará como suplente.

Escogidas en H8 L15, V3 L72, V17 L28, H16 nueva línea escogida de vacantes.

Escogida de líneas convencionales.

Escogida de calendarios de descansos, publicación del 16 al 25 octubre, publicación 26 octubre, aplicación 30 de diciembre.

Del 23 de octubre al 5 noviembre recogida de partes de cambios de cochera , los partes que ya están se mantienen.

El 13 noviembre publicación de resultados y el 18 en vigor el cambio en el centro elegido sólo para suplentes ya que no hace el año de la escogida.

El 18 noviembre publicación fiestas oficiales hasta el 26 noviembre , publicación 29 noviembre.

Escogida de vacantes empieza el 2 diciembre y el 20 de diciembre se publican, el 8 de enero 2014 entran en vigor.

Los puntos de relevo se trataran el jueves día 17.
Pel que sembla, finalment la línia H16 serà de nova creació i no substituïrà el tram marítim de la 41. Per tant, s'entén que la línia 41 es mantindrà tal com ara.

Sembla, també, que la H10 s'amplia a l'Olímipic de Badalona (actual terminal de la 44) a canvi de no crear la nova 143.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Divendres 18/10/2013 0:41

Bona decisió mantenir la 41 igual que ara.
Per connectar millor la zona centre de Sant Adrià, es podria prolongar la 141 fins l'actual final del 43 al Alcampo i millorar el temps de pas.
Queda sense resoldre l'enllaç de la H16 amb l'Hospital del Mar, sobre tot al trajecte direcció Paral.lel, molt allunyat del hospital.
Cal recordar que el 36 queda limitat a Pg. Maritim i ja no tindrà parada a la porta com ara, per lo que las persones amb mobilitat reduïda tindran problemes.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 23/10/2013 23:31

Aquesta tarda en Raúl López (@raulitinbcn) i jo hem assistit a una de les reunions que TMB i l'Ajuntament de Barcelona fan a les institucions de Barcelona. Com estem en procés de constitució de l'associació Autobuseros4ever, ens han pogut ubicar en una de les reunions.

En breu escriurem un article extens a http://www.autobuseros4ever.tk/magazin/ explicant tots els detalls de la jornada, i amb fotografies.

PD: salutacions a Oriol Pàmies i a José Mora.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 24/10/2013 0:21

Adolescent barceloní ha escrit:Aquesta tarda en Raúl López (@raulitinbcn) i jo hem assistit a una de les reunions que TMB i l'Ajuntament de Barcelona fan a les institucions de Barcelona. Com estem en procés de constitució de l'associació Autobuseros4ever, ens han pogut ubicar en una de les reunions.
Bé, m'autocito per dir-vos que acaba de sortir del forn la primera part. L'article és extens, així que el dividiré en quatre parts. Acabo de publicar la primera. Sigueu lliures de comentar tots els dubtes, tant aquí com a la zona de comentaris del Magazín.

L'enllaç: http://www.autobuseros4ever.tk/magazin/ ... s-creix-1/


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Ramon
N5
N5
Entrades: 97
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Ramon » Dijous 24/10/2013 2:19

Segons http://www.cgtpsa.com/pdf/explotacion.pdf, la nova línia 143 anirà de La Pau a Sant Adrià (actual terminal de la 43).



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 24/10/2013 4:31

m.h.t. ha escrit:Sembla, també, que la H10 s'amplia a l'Olímipic de Badalona (actual terminal de la 44) a canvi de no crear la nova 143.
Diria que això esta equivocat, però tampoc estic segur: La 44 anirà "recte" fins a l'olimpic, i la 143 es la que farà la volta per La Mina.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 24/10/2013 13:10

Ecomobisostrans ha escrit:
m.h.t. ha escrit:Sembla, també, que la H10 s'amplia a l'Olímipic de Badalona (actual terminal de la 44) a canvi de no crear la nova 143.
Diria que això esta equivocat, però tampoc estic segur: La 44 anirà "recte" fins a l'olimpic, i la 143 es la que farà la volta per La Mina.
Definitivament serà:
H10 Badal - Olímpic Badalona
143 La Pau - Olímpic Badalona


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dijous 24/10/2013 13:11

Al Poblenou estem encantats amb la H16, l' autobús que no va enlloc. L' altre dia li vaig preguntar a un condcutor de la 141 si n' augmentaríen la freqüència vist que retallen la 41 al Cementiri de l' Est i res, que "no nos han dicho nada".


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”