Xarxa quadriculada a Barcelona

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.

Us afecta la reducció de parades de les obres del Retbus?

Si, a mi em treuen la/les més propera/es que tinc:-(
10
14%
Si, alguna que feia servir de tant en tant
12
17%
Si, em treuen una que em molestava al davant de casa!
2
3%
No, no m'afecta gens
43
62%
Altres (expliqueu)
2
3%
 
Vots totals : 69

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: foronda 141 » Divendres 10/11/2017 1:20

Y por qué no indican las paradas de la B20 y B25 en el nuevo eje, lo quiero saber pero no me dejan!!


Suposo que seran las mateixes que hi han instaladas actualment, mes una de nova tan a Pujades com Llull a l'altura de Joan d'Austria compartida amb el 136.
Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
 
Entrades: 706
Membre des de: Dilluns 14/08/2006 21:14
Ubicació: Poblenou

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: adriaesc » Divendres 10/11/2017 19:24

Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".
Pero, ¿qué oyen mis ojos?
adriaesc
N6
N6
 
Entrades: 269
Membre des de: Diumenge 04/05/2014 18:54
Ubicació: Llucmajor (L4)

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: iFercat » Divendres 10/11/2017 21:17

adriaesc ha escrit:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".

Home un articulat arriba segurament al terminal de l'actual 32, sortir-hi ja ho te bastant mes impossible. Perque la definicio de roquetes es bastant amplia.
iFercat
N6
N6
 
Entrades: 193
Membre des de: Dijous 22/07/2010 16:04

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: ferran6420 » Dissabte 11/11/2017 2:01

adriaesc ha escrit:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".


I és que no caben a Roquetes. El 3008 estava fent la H6 i possiblement li han dit al conductor que fes una mica de traçat de la 27 (a vegades passa) quan l'has vist.
ferran6420
N6
N6
 
Entrades: 203
Membre des de: Diumenge 11/01/2015 19:45

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dissabte 11/11/2017 12:02

adriaesc ha escrit:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat.


Ostres, tot torna! :o Veurem novament segrestaments d'autobusos?
Fran-Ikarus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 11/11/2017 16:59, en total s’ha editat 1 vegada.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
 
Entrades: 5135
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: oscsanchez6 » Dissabte 11/11/2017 16:02

Torns per a les noves línies en laborables i freqüències durant el dia
D40: 17 que circulen durant tot el dia; 4 només al matí; 2 només a la tarda (cada 6-8 min)
V5: 11 torns, sense reforços (cada 8 min)
V29: 12 durant tot el dia; 1 només al matí; 1 només a la tarda (cada 8-9 min)
V31: 14 torns, sense reforços (cada 9 min)
136: 3 torns (cada 30 min)
191: 2 torns (cada 17 min)
Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
 
Entrades: 105
Membre des de: Diumenge 17/11/2013 22:15
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: El Maño amañado » Diumenge 12/11/2017 20:44

oscsanchez6 ha escrit:Torns per a les noves línies en laborables i freqüències durant el dia
D40: 17 que circulen durant tot el dia; 4 només al matí; 2 només a la tarda (cada 6-8 min)
V5: 11 torns, sense reforços (cada 8 min)
V29: 12 durant tot el dia; 1 només al matí; 1 només a la tarda (cada 8-9 min)
V31: 14 torns, sense reforços (cada 9 min)
136: 3 torns (cada 30 min)
191: 2 torns (cada 17 min)


Habrá que ver si se cumplen las frecuencias de la V29 y de la V31...
Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
 
Entrades: 421
Membre des de: Dimecres 12/10/2016 11:21
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: sag470 » Diumenge 12/11/2017 21:09

Son justas pero deberian cumplirse. Les han dado 45 min a la V29. La V31 va un poco más sobrada con 55 min.

A ver que asignan a cada línea.
Mi apuesta:
V5: 1420-1434 o 1200-1209.
V29 y V31: 2419-2450 si asignan los 7810-7831 a la 24.
D40: 2451-2460 y 3420-3435.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1105
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: m.h.t. » Diumenge 12/11/2017 22:08

Ja s'han col·locat les noves tires informatives de la B20 i la B25. Això sí, sense cap avís a les parades informant dels canvis; només a l'interior dels busos. Tant costava posar els cartells informatius a les parades, com TMB??

Per cert, els termòmetres de les tires d'ambdues línies són els "simples" (només carrers en comptes de parades concretes) cosa que pot portar a indeterminació i molta confusió. TUSGSAL hauria de tornar al termòmetre "complet" (totes les parades).

Demà molts passatgers es trobaran amb "la sorpresa". Serà un show.
Salvem l'Estació de França!
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N8
N8
 
Entrades: 866
Membre des de: Diumenge 30/08/2009 17:37
Ubicació: Badalona

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: oscsanchez6 » Diumenge 12/11/2017 23:33

m.h.t. ha escrit:Ja s'han col·locat les noves tires informatives de la B20 i la B25. Això sí, sense cap avís a les parades informant dels canvis; només a l'interior dels busos. Tant costava posar els cartells informatius a les parades, com TMB??

Per cert, els termòmetres de les tires d'ambdues línies són els "simples" (només carrers en comptes de parades concretes) cosa que pot portar a indeterminació i molta confusió. TUSGSAL hauria de tornar al termòmetre "complet" (totes les parades).

Demà molts passatgers es trobaran amb "la sorpresa". Serà un show.

Demà es trobaran amb la sorpresa... a veure quant triguen en aparèixer les protestes per l'H14
Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
 
Entrades: 105
Membre des de: Diumenge 17/11/2013 22:15
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: Renfe445 » Dilluns 13/11/2017 0:14

m.h.t. ha escrit:Ja s'han col·locat les noves tires informatives de la B20 i la B25. Això sí, sense cap avís a les parades informant dels canvis; només a l'interior dels busos. Tant costava posar els cartells informatius a les parades, com TMB??

Per cert, els termòmetres de les tires d'ambdues línies són els "simples" (només carrers en comptes de parades concretes) cosa que pot portar a indeterminació i molta confusió. TUSGSAL hauria de tornar al termòmetre "complet" (totes les parades).

Demà molts passatgers es trobaran amb "la sorpresa". Serà un show.

Seguro que lo hacen para que el texto no quede apretadísimo. Con el sistema que tienen ahora, para meter todas las paradas de una línea que tiene un montón, por ejemplo la N4, se vería una pastilla negra gigante. :x
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2934
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: jlr » Dilluns 13/11/2017 0:34

Els avisos a les parades els han posat a la zona dels canvis, no a totes. I tampoc a tota la flota, almenys divendres era així
jlr
N5
N5
 
Entrades: 111
Membre des de: Dimecres 14/12/2005 22:26
Ubicació: Badalona

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: m.h.t. » Dilluns 13/11/2017 1:42

El que faltava!! :!: La "nova" H14 s'estrena limitada a La Catalana provisionalment (sense creuar el Besòs). La 143 també restarà limitada a La Catalana uns dies. No s'ha explicat el motiu i no té data de fi. (info al web de TMB).

Els nous horaris i les noves línies ja hi són al web de TMB des de les 00h. El web de l'AMB ha retirat les línies B20, B23 i B25 (fins demà al mati, és de suposar) per la modificació.
Salvem l'Estació de França!
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N8
N8
 
Entrades: 866
Membre des de: Diumenge 30/08/2009 17:37
Ubicació: Badalona

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: iFercat » Dilluns 13/11/2017 3:12

Els nous indicadors de retols de les noves linies de la nova xarxa, nomes inclouran la destinacio.
Veurem si ens en-recordem de canviar el retol a cada final...
iFercat
N6
N6
 
Entrades: 193
Membre des de: Dijous 22/07/2010 16:04

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: metring » Dilluns 13/11/2017 9:17

Comencem bé, retallant hores d'estranquis
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22453
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: Renfe445 » Dilluns 13/11/2017 13:18

m.h.t. ha escrit:El que faltava!! :!: La "nova" H14 s'estrena limitada a La Catalana provisionalment (sense creuar el Besòs). La 143 també restarà limitada a La Catalana uns dies. No s'ha explicat el motiu i no té data de fi. (info al web de TMB).

Els nous horaris i les noves línies ja hi són al web de TMB des de les 00h. El web de l'AMB ha retirat les línies B20, B23 i B25 (fins demà al mati, és de suposar) per la modificació.


Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2934
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: França451 » Dilluns 13/11/2017 15:41

ferran6420 ha escrit:
adriaesc ha escrit:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".


I és que no caben a Roquetes. El 3008 estava fent la H6 i possiblement li han dit al conductor que fes una mica de traçat de la 27 (a vegades passa) quan l'has vist.


Para los que no conocen la zona, no sé si alguna vez se dijo en el foro que la terminal del 27 no tiene absolutamente nada que ver con la de la Ex-32. La Calle de las Torres, uno de los ejes centrales que cruza el pueblo en diagonal (es la Diagonal de Barcelona) tiene un punto de corte en la calle Alcántara, donde confluyen las calles Alcántara, Mina de la Ciudad y Las Torres. La parte superior de Las Torres (Zona Universitaria de Barcelona, para entendernos) es la terminal del 27, mientras que Mina de la ciudad (La Ronda del Mig de Barcelona) la cubren la 11 y la ex-32.
Desde les Torres, un articulado puede perfectamente girar Artesanía y bajar a Vía Favencia. Desde Mina de la Ciudad evidentemente un articulado no puede bajar a la Trini ni a ninguna parte.
Precisamente ese tres mil ha demostrado que la terminal de la 27 podía ir la D40, como dijimos y repetimos muchos ese día y los siguientes. Desde Artesanía, no costaba nada que el articulado subiera Alcántara-Garigliano y girase a la izquierda, como hace el 27 a la zona superior de Les Torres, para bajar por Artensanía a Vía Favéncia y a su ruta.
Y la parte superior de Les Torres todavía es Roquetes, aunque sea una punta del barrio, como Zona Universitária es Barcelona, aunque sea sólo una punta.

Imagino que TMB hará los deberes.

Otra cuestión es si la calle de Les Torres en el tramo entre Artesanía y Alcántara, caben un articulado (o dos) y un estándard estacionados uno tras el otro y queda espacio para girar y maniobrar en el cruce de Alcántara con Mina. Eso ya es otra cosa. No medí la longitud de ese tramo de calle, pero no debe ser muy difícil con google maps averiguarlo.

Google Maps dice que hay 110 metros, 102 posibles para estacionar buses. La parada está a 90 metros del cruce de Alcántara. Tenemos pues, esa longitud para meter a las malas, dos articulados y dos estándard. 20+20, 40 metros, más 30, 70 metros, pongamos diez más para dejar espacio y nos sobran todavía 10 metros.

Hay de sobra par llevar la D40 a Roquetes-Les Torres.
Aeropó èh er grá ar cú de l' Htasiò de Fransa. I Chagrera TÁ èh aqueh fantahma senh coyón, que no ha pogú deborái-la.
França451
N8
N8
 
Entrades: 1050
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: Enc L2 y Bcneta L4, 33,34,50,51,H10,B24 y 45,59,D20,V15,39 TMB,Clot Aragò y Estaciò de França

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: davida » Dilluns 13/11/2017 16:33

Acabo de veure un V5 baixant Joan Güell pero l'indicador era Pedralbes...
davida
N9
N9
 
Entrades: 1742
Membre des de: Dimecres 04/05/2005 15:46

BKB només amb destinació, al fil corresponent

EntradaAutor: Guigui » Dimarts 14/11/2017 0:29

Els missatges que tractaven sobre els BKBs dels autobusos (Noxarbus i no-Noxarbus) que només indiquen la destinació han sigut traslladats al fil corresponent: viewtopic.php?f=6&t=9773
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23710
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 19:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: adriaesc » Dimarts 14/11/2017 17:17

La línia 191 havia de servir-se amb estàndards, oi? Doncs mireu el vídeo del tweet:
Dia 2 i ja incomplint.
Pero, ¿qué oyen mis ojos?
adriaesc
N6
N6
 
Entrades: 269
Membre des de: Diumenge 04/05/2014 18:54
Ubicació: Llucmajor (L4)

AnteriorSegüent

Torna a: Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: adri, Google [Bot] i 1 visitant