Pàgina 123 de 170

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Divendres 10/11/2017 0:20
Autor: foronda 141
Y por qué no indican las paradas de la B20 y B25 en el nuevo eje, lo quiero saber pero no me dejan!!
Suposo que seran las mateixes que hi han instaladas actualment, mes una de nova tan a Pujades com Llull a l'altura de Joan d'Austria compartida amb el 136.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Divendres 10/11/2017 18:24
Autor: adriaesc
Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Divendres 10/11/2017 20:17
Autor: iFercat
adriaesc ha escrit:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".
Home un articulat arriba segurament al terminal de l'actual 32, sortir-hi ja ho te bastant mes impossible. Perque la definicio de roquetes es bastant amplia.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dissabte 11/11/2017 1:01
Autor: ferran6420
adriaesc ha escrit:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".
I és que no caben a Roquetes. El 3008 estava fent la H6 i possiblement li han dit al conductor que fes una mica de traçat de la 27 (a vegades passa) quan l'has vist.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dissabte 11/11/2017 11:02
Autor: Fran-Ikarus
adriaesc ha escrit:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat.
Ostres, tot torna! :o Veurem novament segrestaments d'autobusos?

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dissabte 11/11/2017 15:02
Autor: oscsanchez6
Torns per a les noves línies en laborables i freqüències durant el dia
D40: 17 que circulen durant tot el dia; 4 només al matí; 2 només a la tarda (cada 6-8 min)
V5: 11 torns, sense reforços (cada 8 min)
V29: 12 durant tot el dia; 1 només al matí; 1 només a la tarda (cada 8-9 min)
V31: 14 torns, sense reforços (cada 9 min)
136: 3 torns (cada 30 min)
191: 2 torns (cada 17 min)

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Diumenge 12/11/2017 19:44
Autor: El Maño amañado
oscsanchez6 ha escrit:Torns per a les noves línies en laborables i freqüències durant el dia
D40: 17 que circulen durant tot el dia; 4 només al matí; 2 només a la tarda (cada 6-8 min)
V5: 11 torns, sense reforços (cada 8 min)
V29: 12 durant tot el dia; 1 només al matí; 1 només a la tarda (cada 8-9 min)
V31: 14 torns, sense reforços (cada 9 min)
136: 3 torns (cada 30 min)
191: 2 torns (cada 17 min)
Habrá que ver si se cumplen las frecuencias de la V29 y de la V31...

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Diumenge 12/11/2017 20:09
Autor: sag470
Son justas pero deberian cumplirse. Les han dado 45 min a la V29. La V31 va un poco más sobrada con 55 min.

A ver que asignan a cada línea.
Mi apuesta:
V5: 1420-1434 o 1200-1209.
V29 y V31: 2419-2450 si asignan los 7810-7831 a la 24.
D40: 2451-2460 y 3420-3435.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Diumenge 12/11/2017 21:08
Autor: m.h.t.
Ja s'han col·locat les noves tires informatives de la B20 i la B25. Això sí, sense cap avís a les parades informant dels canvis; només a l'interior dels busos. Tant costava posar els cartells informatius a les parades, com TMB??

Per cert, els termòmetres de les tires d'ambdues línies són els "simples" (només carrers en comptes de parades concretes) cosa que pot portar a indeterminació i molta confusió. TUSGSAL hauria de tornar al termòmetre "complet" (totes les parades).

Demà molts passatgers es trobaran amb "la sorpresa". Serà un show.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Diumenge 12/11/2017 22:33
Autor: oscsanchez6
m.h.t. ha escrit:Ja s'han col·locat les noves tires informatives de la B20 i la B25. Això sí, sense cap avís a les parades informant dels canvis; només a l'interior dels busos. Tant costava posar els cartells informatius a les parades, com TMB??

Per cert, els termòmetres de les tires d'ambdues línies són els "simples" (només carrers en comptes de parades concretes) cosa que pot portar a indeterminació i molta confusió. TUSGSAL hauria de tornar al termòmetre "complet" (totes les parades).

Demà molts passatgers es trobaran amb "la sorpresa". Serà un show.
Demà es trobaran amb la sorpresa... a veure quant triguen en aparèixer les protestes per l'H14

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Diumenge 12/11/2017 23:14
Autor: Renfe445
m.h.t. ha escrit:Ja s'han col·locat les noves tires informatives de la B20 i la B25. Això sí, sense cap avís a les parades informant dels canvis; només a l'interior dels busos. Tant costava posar els cartells informatius a les parades, com TMB??

Per cert, els termòmetres de les tires d'ambdues línies són els "simples" (només carrers en comptes de parades concretes) cosa que pot portar a indeterminació i molta confusió. TUSGSAL hauria de tornar al termòmetre "complet" (totes les parades).

Demà molts passatgers es trobaran amb "la sorpresa". Serà un show.
Seguro que lo hacen para que el texto no quede apretadísimo. Con el sistema que tienen ahora, para meter todas las paradas de una línea que tiene un montón, por ejemplo la N4, se vería una pastilla negra gigante. :x

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Diumenge 12/11/2017 23:34
Autor: jlr
Els avisos a les parades els han posat a la zona dels canvis, no a totes. I tampoc a tota la flota, almenys divendres era així

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dilluns 13/11/2017 0:42
Autor: m.h.t.
El que faltava!! :!: La "nova" H14 s'estrena limitada a La Catalana provisionalment (sense creuar el Besòs). La 143 també restarà limitada a La Catalana uns dies. No s'ha explicat el motiu i no té data de fi. (info al web de TMB).

Els nous horaris i les noves línies ja hi són al web de TMB des de les 00h. El web de l'AMB ha retirat les línies B20, B23 i B25 (fins demà al mati, és de suposar) per la modificació.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dilluns 13/11/2017 2:12
Autor: iFercat
Els nous indicadors de retols de les noves linies de la nova xarxa, nomes inclouran la destinacio.
Veurem si ens en-recordem de canviar el retol a cada final...

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dilluns 13/11/2017 8:17
Autor: metring
Comencem bé, retallant hores d'estranquis

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dilluns 13/11/2017 12:18
Autor: Renfe445
m.h.t. ha escrit:El que faltava!! :!: La "nova" H14 s'estrena limitada a La Catalana provisionalment (sense creuar el Besòs). La 143 també restarà limitada a La Catalana uns dies. No s'ha explicat el motiu i no té data de fi. (info al web de TMB).

Els nous horaris i les noves línies ja hi són al web de TMB des de les 00h. El web de l'AMB ha retirat les línies B20, B23 i B25 (fins demà al mati, és de suposar) per la modificació.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dilluns 13/11/2017 14:41
Autor: França451
ferran6420 ha escrit:
adriaesc ha escrit:Avui el 3008 a la 27. A la sessió informativa de Nou Barris, els de Mobilitat van dir que per Roquetes no pujava un articulat. Avui se'ls hauria de caure la cara de vergonya. "Gràcies" a aquesta creença que volen inculcar-nos dilluns la D40 no pujarà a Roquetes perquè "no caben articulats".
I és que no caben a Roquetes. El 3008 estava fent la H6 i possiblement li han dit al conductor que fes una mica de traçat de la 27 (a vegades passa) quan l'has vist.
Para los que no conocen la zona, no sé si alguna vez se dijo en el foro que la terminal del 27 no tiene absolutamente nada que ver con la de la Ex-32. La Calle de las Torres, uno de los ejes centrales que cruza el pueblo en diagonal (es la Diagonal de Barcelona) tiene un punto de corte en la calle Alcántara, donde confluyen las calles Alcántara, Mina de la Ciudad y Las Torres. La parte superior de Las Torres (Zona Universitaria de Barcelona, para entendernos) es la terminal del 27, mientras que Mina de la ciudad (La Ronda del Mig de Barcelona) la cubren la 11 y la ex-32.
Desde les Torres, un articulado puede perfectamente girar Artesanía y bajar a Vía Favencia. Desde Mina de la Ciudad evidentemente un articulado no puede bajar a la Trini ni a ninguna parte.
Precisamente ese tres mil ha demostrado que la terminal de la 27 podía ir la D40, como dijimos y repetimos muchos ese día y los siguientes. Desde Artesanía, no costaba nada que el articulado subiera Alcántara-Garigliano y girase a la izquierda, como hace el 27 a la zona superior de Les Torres, para bajar por Artensanía a Vía Favéncia y a su ruta.
Y la parte superior de Les Torres todavía es Roquetes, aunque sea una punta del barrio, como Zona Universitária es Barcelona, aunque sea sólo una punta.

Imagino que TMB hará los deberes.

Otra cuestión es si la calle de Les Torres en el tramo entre Artesanía y Alcántara, caben un articulado (o dos) y un estándard estacionados uno tras el otro y queda espacio para girar y maniobrar en el cruce de Alcántara con Mina. Eso ya es otra cosa. No medí la longitud de ese tramo de calle, pero no debe ser muy difícil con google maps averiguarlo.

Google Maps dice que hay 110 metros, 102 posibles para estacionar buses. La parada está a 90 metros del cruce de Alcántara. Tenemos pues, esa longitud para meter a las malas, dos articulados y dos estándard. 20+20, 40 metros, más 30, 70 metros, pongamos diez más para dejar espacio y nos sobran todavía 10 metros.

Hay de sobra par llevar la D40 a Roquetes-Les Torres.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dilluns 13/11/2017 15:33
Autor: davida
Acabo de veure un V5 baixant Joan Güell pero l'indicador era Pedralbes...

BKB només amb destinació, al fil corresponent

Publicat: Dilluns 13/11/2017 23:29
Autor: Guigui
Els missatges que tractaven sobre els BKBs dels autobusos (Noxarbus i no-Noxarbus) que només indiquen la destinació han sigut traslladats al fil corresponent: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=6&t=9773

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dimarts 14/11/2017 16:17
Autor: adriaesc
La línia 191 havia de servir-se amb estàndards, oi? Doncs mireu el vídeo del tweet:
Dia 2 i ja incomplint.