Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.

Re: Avistaments curiosos d'autobusos

EntradaAutor: Renfe445 » Dimarts 15/08/2017 16:30

Miquel ha escrit:Deixa els pobres 2900, que tenen més classe i estil que els citaros. :twisted:

Pero no tanto porque son de carrocería Caetano. :twisted:
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 3186
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: m.h.t. » Dijous 24/08/2017 21:00

El 3420 s'ha quedat 'tirat' a la parada Balmes-Alarcón de St. Adrià (davant metro Verneda) fent el torn 6 de la 60, sentit Av. d'Esplugues. Per un articulat que posen "de tant en tant" a la 60 i s'averia... :osti D'això en fa una estona. Els passatgers s'han quedat esperant al següent 60, i alguns han agafat el 42.
Salvem l'Estació de França!
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N8
N8
 
Entrades: 1004
Membre des de: Diumenge 30/08/2009 17:37
Ubicació: Badalona

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: albert28 » Dimecres 18/10/2017 8:58

Per tall a l'av. Diagonal están els 27/32 fent l'O/F a balmes -> Travessera de gràcia -> Gala Plàcida.
Les línies que van entre Plau Claris i Francesc Macià desviades per Mallorca i València.
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
 
Entrades: 1450
Membre des de: Dimecres 10/11/2010 20:29

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: albert28 » Dimecres 18/10/2017 17:46

Ara mateix segueix tallada Av Diagonal entre Francesc Macià i plaça Cinc d'Oros sentit Besòs. Sentit contrari obert. Els V15 pugen per travessera de gràcia, el 34 puja per Casanova sentit Llobregat. 24, 22 i V17 baixen per Balmes fins Av Diagonal.
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
 
Entrades: 1450
Membre des de: Dimecres 10/11/2010 20:29

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: França451 » Dimecres 18/10/2017 18:52

albert28 ha escrit:Ara mateix segueix tallada Av Diagonal entre Francesc Macià i plaça Cinc d'Oros sentit Besòs. Sentit contrari obert. Els V15 pugen per travessera de gràcia, el 34 puja per Casanova sentit Llobregat. 24, 22 i V17 baixen per Balmes fins Av Diagonal.


¿A qué demonios se debían esos cortes? esta mañana me pareció ver en la Diagonal algo así como una especie de contenedor verde inmenso en medio de la calle atravesado, y ayer por la noche fue la propia Guardia Urbana quien cortó la calle, pero sigo sin saber por qué motivos. ¿Se ha accidentado algún camión o algo?
El idilio pasa por conectar la EdF con Torre Baró en la misma línea de forma directa... Y usar los tres ramales para enviar trenes fuera de Barcelona en radial. Y usar los túneles pasantes para líneas pasantes. Es decir, redistribuir la red.
França451
N8
N8
 
Entrades: 1161
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: L2 y L4, 34,D50,H10,V23 y 47,59,D20,V15,V19 TMB,R1,R2,R2N,R2S

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: oriolp13 » Dimecres 18/10/2017 19:15

França451 ha escrit:
albert28 ha escrit:Ara mateix segueix tallada Av Diagonal entre Francesc Macià i plaça Cinc d'Oros sentit Besòs. Sentit contrari obert. Els V15 pugen per travessera de gràcia, el 34 puja per Casanova sentit Llobregat. 24, 22 i V17 baixen per Balmes fins Av Diagonal.


¿A qué demonios se debían esos cortes? esta mañana me pareció ver en la Diagonal algo así como una especie de contenedor verde inmenso en medio de la calle atravesado, y ayer por la noche fue la propia Guardia Urbana quien cortó la calle, pero sigo sin saber por qué motivos. ¿Se ha accidentado algún camión o algo?

Les restes de cera de les espelmes de la manifestació d'ahir feia que fos perillós circular-hi (sobretot per motos i bicicletes).
Salutacions,

Oriol
oriolp13
N9
N9
 
Entrades: 2214
Membre des de: Diumenge 13/05/2007 22:44
Ubicació: L2/L5

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: m.h.t. » Divendres 17/11/2017 23:19

Incendiat la setmana passada un MAN Castrosua Magnus (midi) de TUSGSAL a Sta. Coloma, l'Av. Pallaresa (Parc Europa) davant l'Hotel Ibis. Debia estar fent la B14 ó B80. Calcinat. Baixa definitiva.

És el primer MAN Castrosua Magnus a l'AMB que s'ha donat aquest cas, més propi dels MB Citaro.

Info de "Sta. Coloma de Gramenet - Imágenes". Hi ha vídeo, pero no el trobo.
Salvem l'Estació de França!
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N8
N8
 
Entrades: 1004
Membre des de: Diumenge 30/08/2009 17:37
Ubicació: Badalona

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: Renfe445 » Divendres 17/11/2017 23:33

m.h.t. ha escrit:Incendiat la setmana passada un MAN Castrosua Magnus (midi) de TUSGSAL a Sta. Coloma, l'Av. Pallaresa (Parc Europa) davant l'Hotel Ibis. Debia estar fent la B14 ó B80. Calcinat. Baixa definitiva.

És el primer MAN Castrosua Magnus a l'AMB que s'ha donat aquest cas, més propi dels MB Citaro.

Info de "Sta. Coloma de Gramenet - Imágenes". Hi ha vídeo, pero no el trobo.

Debería ser la B14 sentido Sant Adrià. La 800 no pasa por la Av. Pallaresa, sólo la intersecciona.

Y es un 336-343 o un 435-458?
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 3186
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: jlr » Dissabte 18/11/2017 13:00

Era la B14 i el bus el 453. Salutacions cordials
jlr
N5
N5
 
Entrades: 119
Membre des de: Dimecres 14/12/2005 22:26
Ubicació: Badalona

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: oscsanchez6 » Divendres 19/01/2018 2:28

Aquesta nit, a quarts de 12, ha cremat un autobús a la Ronda Litoral, gairebé al mateix lloc on va fer-ho fa uns mesos.
Per sort, sembla que no hi ha ferits.
http://www.ccma.cat/324/una-explosio-en-un-autobus-obliga-a-tallar-la-circulacio-a-la-ronda-litoral/noticia/2832348/

Sembla ser que és un autobús de la sèrie 63 de TMB.
Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
 
Entrades: 130
Membre des de: Diumenge 17/11/2013 22:15
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: premixero » Divendres 19/01/2018 8:38

de la serie 63xx no puede ser es un bus estandard
Bie, metedura de pata, me habia parecido estandard, podeis borrar el mensaje no tiene ya sentido
premixero l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 19/01/2018 11:42, en total s’ha editat 1 vegada.
premixero
N7
N7
 
Entrades: 485
Membre des de: Dilluns 20/02/2006 11:58

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: oscsanchez6 » Divendres 19/01/2018 11:36

premixero ha escrit:de la serie 63xx no puede ser es un bus estandard

Ha estat el 6325.

I això té tela:

Segon 63xx cremat en 2 anys...
Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
 
Entrades: 130
Membre des de: Diumenge 17/11/2013 22:15
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: erbuki » Divendres 19/01/2018 12:42

Haurien de cremar tots de cop els cotxes d'aquesta serie...

Bromes a part, jo proposo aguantar els 33xx i els 34xx baixos que han de donar de baixa i començar a retirar aquestes porqueries de 63xx que circulen per Barcelona.

Haurien de condemnar al(s) responsable(s) que en el seu moment van aprovar la seva adjudicació.
Avatar de l’usuari
erbuki
N8
N8
 
Entrades: 736
Membre des de: Dimecres 27/08/2008 20:10
Ubicació: Barcelona: H10 i V27 // Lleida: 8 Balàfia - Clot - Centre i 5 Dra. Castells - Arnau Vilanova

63 100% eléctricos

EntradaAutor: Renfe445 » Divendres 19/01/2018 14:39

O que reconviertan los 63 a eléctricos. Hicieron los retrofits a casi todos los 67 y algunos 13, por qué no ir más allá y empezar a electrificar totalmente esta serie tan poco fiable.
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 3186
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Re: 63 100% eléctricos

EntradaAutor: victorromo99 » Divendres 19/01/2018 16:00

Renfe445 ha escrit:O que reconviertan los 63 a eléctricos. Hicieron los retrofits a casi todos los 67 y algunos 13, por qué no ir más allá y empezar a electrificar totalmente esta serie tan poco fiable.

Sería inviable por que los primeros coches de esa serie son del 2005, y dudo que aguanten más allá de 2020, entonces la inversión que se pudiese hacer en electrificar esos buses no quedaría amortizada.
Sobre lo de que aguanten los 3300 y los 3400 casi que mejor, son infinitamente más fiables que los 6300, es lo que pasa por ir a lo barato, que al final sale caro y encima compraron 76, pues nos hemos tenido que comer las averías constantes con patatas.
victorromo99
N5
N5
 
Entrades: 109
Membre des de: Dissabte 21/12/2013 15:01
Ubicació: Magòria (L8)

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Divendres 19/01/2018 16:25

Més llenya al foc (mai millor dit):

http://www.elperiodico.com/es/barcelona ... te-6563518

El autobús que ardía la noche del jueves cuando se dirigía a las cocheras era un modelo articulado que circulaba de manera ilegal por la vía rápida. Los vehículos de más de 12 metros no pueden usar las vías rápidas. Aunque el ayuntamiento está a punto de poner solución a esta restricción.
(...)
Tal y como puede comprobarse en las fotografías que demuestran el lamentable estado en el que ha quedado, se trata de un modelo articulado de 18 metros de longitud. Estos autobuses tienen la circulación prohibida desde el pasado 1 de enero, cuando venció el decreto de alcaldía (firmado en otoño del 2016) por que el se les permitía usar las vías rápidas para regresar a las cocheras de la manera más ágil posible.

Este acuerdo, del que dio buena cuenta este diario el pasado miércoles, debía renovarse esta misma semana, e incluso ampliarse a todo el día (el permiso limitaba la circulación entre las 23 y las 5.00 horas). Y no solo para autobuses de TMB, también para autocares de todo tipo, siempre que cumplan con unas estrictas normas de seguridad, como circular por el carril derecho o o superar los 60 kilómetros por hora. El nuevo decreto se ha firmado este viernes pero no entrará en vigor hasta el día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial de la Provincia de Barcelona.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
 
Entrades: 5263
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: oscsanchez6 » Divendres 19/01/2018 19:45

Fran-Ikarus ha escrit:Més llenya al foc (mai millor dit):

http://www.elperiodico.com/es/barcelona ... te-6563518

El autobús que ardía la noche del jueves cuando se dirigía a las cocheras era un modelo articulado que circulaba de manera ilegal por la vía rápida. Los vehículos de más de 12 metros no pueden usar las vías rápidas. Aunque el ayuntamiento está a punto de poner solución a esta restricción.
(...)
Tal y como puede comprobarse en las fotografías que demuestran el lamentable estado en el que ha quedado, se trata de un modelo articulado de 18 metros de longitud. Estos autobuses tienen la circulación prohibida desde el pasado 1 de enero, cuando venció el decreto de alcaldía (firmado en otoño del 2016) por que el se les permitía usar las vías rápidas para regresar a las cocheras de la manera más ágil posible.

Este acuerdo, del que dio buena cuenta este diario el pasado miércoles, debía renovarse esta misma semana, e incluso ampliarse a todo el día (el permiso limitaba la circulación entre las 23 y las 5.00 horas). Y no solo para autobuses de TMB, también para autocares de todo tipo, siempre que cumplan con unas estrictas normas de seguridad, como circular por el carril derecho o o superar los 60 kilómetros por hora. El nuevo decreto se ha firmado este viernes pero no entrará en vigor hasta el día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial de la Provincia de Barcelona.

Circulava de forma il·legal, però ni la empresa va alertar als conductors ni els ha donat més temps per tornar a cotxeres (els busos tenen una hora assignada d'entrada a cotxera).
De fet, fa uns dies van multar a un conductor i la multa la pagarà íntegrament TMB.
Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
 
Entrades: 130
Membre des de: Diumenge 17/11/2013 22:15
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: Miquel » Divendres 19/01/2018 21:19

oscsanchez6 ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:Més llenya al foc (mai millor dit):

http://www.elperiodico.com/es/barcelona ... te-6563518

El autobús que ardía la noche del jueves cuando se dirigía a las cocheras era un modelo articulado que circulaba de manera ilegal por la vía rápida. Los vehículos de más de 12 metros no pueden usar las vías rápidas. Aunque el ayuntamiento está a punto de poner solución a esta restricción.
(...)
Tal y como puede comprobarse en las fotografías que demuestran el lamentable estado en el que ha quedado, se trata de un modelo articulado de 18 metros de longitud. Estos autobuses tienen la circulación prohibida desde el pasado 1 de enero, cuando venció el decreto de alcaldía (firmado en otoño del 2016) por que el se les permitía usar las vías rápidas para regresar a las cocheras de la manera más ágil posible.

Este acuerdo, del que dio buena cuenta este diario el pasado miércoles, debía renovarse esta misma semana, e incluso ampliarse a todo el día (el permiso limitaba la circulación entre las 23 y las 5.00 horas). Y no solo para autobuses de TMB, también para autocares de todo tipo, siempre que cumplan con unas estrictas normas de seguridad, como circular por el carril derecho o o superar los 60 kilómetros por hora. El nuevo decreto se ha firmado este viernes pero no entrará en vigor hasta el día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial de la Provincia de Barcelona.

Circulava de forma il·legal, però ni la empresa va alertar als conductors ni els ha donat més temps per tornar a cotxeres (els busos tenen una hora assignada d'entrada a cotxera).
De fet, fa uns dies van multar a un conductor i la multa la pagarà íntegrament TMB.

I aquesta collonada?
Però si la línia 60, que en el passat duia articulats, i des de fa anys de tant en quant en porta també, què passa? És articulat, porta passatge i va a més de 60 per hora. No entenc res :x
Per no dir quan la H4 s'ha de desviar per la ronda ja que a Sarrià tallen per fer festes, i també duu articulats. Hola?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3687
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dissabte 20/01/2018 11:41

Sí, és el primer que vaig pensar jo... Precisament jo agafava el 60 -llavors "Ronda Exprés"- a diari en els anys (1994, 95...) en què alguns 35XX van començar a reforçar la línia en hores punta.

I algun cop també hem ficat el 6035A d'ARCA per les Rondes :secret

Tant el 6035A com els Mercedes O405G medeixen menys de 18 metres... No sé si aquí podria estar la qüestió real...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
 
Entrades: 5263
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

EntradaAutor: Ecomobisostrans » Dimarts 30/01/2018 13:34

Ahir va ser graciós, cap a les 22h agafo el 50 a Collblanc i a la segona parada li apareix un altre 50 per darrere i li pregunta que què feia allà, resulta que s'havia oblidat que ja se n'anava ja a cotxera i li havien donat la sortida a l'altre que anava uns minuts tard i aquell es va pensar que era per ell . Res, em van fer canviar al segon bus i el primer va anar a cotxera, però resulta ben curiós que un xòfer no se n'adoni de l´hora de plegar :)
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
 
Entrades: 3592
Membre des de: Dimecres 11/05/2005 9:59
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants