Plànols autobusos zona Llobregat, Besòs i Barcelona

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Plànols autobusos zona Llobregat, Besòs i Barcelona

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 03/06/2007 16:20

Després de buscar-ho no he trobat cap fil que tractés de planols de busos, crec que seria interessant obrirne un de permanent ja que molts missatges es podrien endreçar millor aixi! (Noves linies sobretot i nous planols i fins i tot planols antics! com ja hi ha a la secció ferroviària)

El que vull comentar: avui a Badalona a una fira de turisme han repartit nous planols de bus on surten ja la BD0BD5 BD7 B12 B14 B15 B16 802 803!! A més de canvi de recorreguts de BD1 BD2 BD4 B17!!! (També repartien fundes de tarjeta molt wapes amb la descoracio nova dels busos i estampat el logo de les linies (BD7, BD3, B24... hi havia molts models, molt wapes)

I no només està actualitzat sinó que per fi! per primera vegada a un mapa de busos del Besòs surten cada linia amb el seu coloret i amb les seves parades!! (Fins ara algun planol havia sortit amb colorets pero no marcaven parades, o marcaven parades pero no marcaven intineraris independents) Un gran pas!! XD Es el primer planol de bus de la zona Besòs que l'agafaria una persona que no sap els intineraris i els podria saber! (Si no fos perque es veu tot massa petit, una meravella de mapa!) A més al darrere surten el nitbus actualitzat i de mapa de metro han agatat el de l'ATM i no el de TMB, i surt fins i tot la T5 fins Gorg!

Perque no tinc scanner i pk no em cabria k sino us ho passava, igualment he mirat a la web de l'EMT i els planols seguieixen sent els vells on encara existeix la 2...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 03/06/2007 16:24

Jo hi vaig estar divendres, a aquesta fira de turisme de Badalona, a la rambla, i em va deixar parada que, a l'estand de Tusgsal, tinguessin plànol de les línies actualitzats de...juny del 2007, que començava el mateix dia!!!



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 03/06/2007 18:51

Jo el que trobo a faltar son estands de l'ATM o de la EMT on tinguin tots els planols y horaris "habidos y por haber". On de pas, podrien informar sobre el transport públic de la ciutat.

A les oficines de TMB d'atencio al client, només tenen coses de TMB.

L'únic que he aconseguit és uns plànols dels busos un de la zona del llobregat i una altra de la zona del besos, però perque estaven dins d'un B20.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 03/06/2007 19:12

George85 ha escrit:A les oficines de TMB d'atencio al client, només tenen coses de TMB.
A l'oficina d'Universitat jo he aconseguit els plànols de l'EMT zona Llobregat i zona Besòs. Ara bé, s'han de demanar explícitament perquè no els tenen a la vista.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 03/06/2007 19:12

George85 ha escrit:Jo el que trobo a faltar son estands de l'ATM o de la EMT on tinguin tots els planols y horaris "habidos y por haber". On de pas, podrien informar sobre el transport públic de la ciutat.

A les oficines de TMB d'atencio al client, només tenen coses de TMB.

L'únic que he aconseguit és uns plànols dels busos un de la zona del llobregat i una altra de la zona del besos, però perque estaven dins d'un B20.
Jo tinc nomes el de la zona Besòs que el vaig agafar a una BD1, el problema es que el planol estava massa desfassat i era molt confos, no marcava els intineraris de les linies, nomes marcava les parades.

I jo tambe crec que seria molt bona idea fer a cada ciutat (o almenys a Badalona, Santaco, Hospitalet) una oficina de l'EMT-ATM o fer per exemple a Barcelona oficines de TMB-ATM, a Badalona TUSGSAL-ATM..., aixi també es repartirien costos i en aquestes oficines podrien donar planols de la zona i vendre titols de transport, fer bescanvis i tota mena d'atencio al client.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 03/06/2007 20:00

EUKibo ha escrit:I jo tambe crec que seria molt bona idea fer a cada ciutat (o almenys a Badalona, Santaco, Hospitalet) una oficina de l'EMT-ATM o fer per exemple a Barcelona oficines de TMB-ATM, a Badalona TUSGSAL-ATM..., aixi també es repartirien costos i en aquestes oficines podrien donar planols de la zona i vendre titols de transport, fer bescanvis i tota mena d'atencio al client.
Jo crec que l'ATM hauria de justificar d'una vegada l'"A" de la seva sigla i encarregar-se'n, si cal, fent plànols parcials per cada zona, municipi, etc. No pot ser que no passin de muntar la integració tarifària a seques, també han de propiciar una autèntica integració de totes les companyies que la formen.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 03/06/2007 20:15

entfe001 ha escrit:
George85 ha escrit:A les oficines de TMB d'atencio al client, només tenen coses de TMB.
A l'oficina d'Universitat jo he aconseguit els plànols de l'EMT zona Llobregat i zona Besòs. Ara bé, s'han de demanar explícitament perquè no els tenen a la vista.
A si? Doncs, ja preguntare a Diagonal i a SF a veure que em diuen. :D



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 03/06/2007 22:16

Guigui ha escrit:
EUKibo ha escrit:I jo tambe crec que seria molt bona idea fer a cada ciutat (o almenys a Badalona, Santaco, Hospitalet) una oficina de l'EMT-ATM o fer per exemple a Barcelona oficines de TMB-ATM, a Badalona TUSGSAL-ATM..., aixi també es repartirien costos i en aquestes oficines podrien donar planols de la zona i vendre titols de transport, fer bescanvis i tota mena d'atencio al client.
Jo crec que l'ATM hauria de justificar d'una vegada l'"A" de la seva sigla i encarregar-se'n, si cal, fent plànols parcials per cada zona, municipi, etc. No pot ser que no passin de muntar la integració tarifària a seques, també han de propiciar una autèntica integració de totes les companyies que la formen.
Lo lògic crec que hauria de ser:
-Plànol local de cada municpi de la RMB amb totes les línies que hi ha. No es farien en muncipis amb una sola línia, o que només hi hagués una sola parada en tot el terme muncipal, doncs llavors caldria només un horari de butxaca.
-Plànol de la comarca, per les 7 comarques que hi ha a la RMB: Garraf, Alt Penedès, Baix Llobregat, Vallès Occidental, Vallès Oriental, Maresme i Barcelonès. A més de 3 edicions especials: Barcelona+Barcelonès Nord+Maresme Sud, Barcelona+Baix Llobregat "Coster" i Conca d'Òdena (Igualada+Òdena+Santa Margarida de Montbui).
-Guia de tota la RMB

I, per sobre de tot això, cal considerar que també la Generalitat reedités la guia de transpots interurbans que venien els horaris de totes les línies de Catalunya (excepte EMT).

Això sí, un problema d'aquestes guies seria que caldria deixar clar al viatger les prohibicions de trànsit existents en els diferents trajectes que hi ha, a fi que el viatger no es trobi després al pendre una línia que apareix a la guia on no pot baixar a la parada que hi ha perquè hi ha prohibició de trànsit.



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dilluns 04/06/2007 0:52

UT596001 ha escrit: Lo lògic crec que hauria de ser:
-Plànol local de cada municpi de la RMB amb totes les línies que hi ha. No es farien en muncipis amb una sola línia, o que només hi hagués una sola parada en tot el terme muncipal, doncs llavors caldria només un horari de butxaca.
A la web de l'entitat del transport hi ha, per a cada poble plànols bastant bons que jo crec que haurien de publicar en paper perque s'hi especifiquen les línies i parades de cada poble.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 04/06/2007 0:56

buertu ha escrit:
UT596001 ha escrit: Lo lògic crec que hauria de ser:
-Plànol local de cada municpi de la RMB amb totes les línies que hi ha. No es farien en muncipis amb una sola línia, o que només hi hagués una sola parada en tot el terme muncipal, doncs llavors caldria només un horari de butxaca.
A la web de l'entitat del transport hi ha, per a cada poble plànols bastant bons que jo crec que haurien de publicar en paper perque s'hi especifiquen les línies i parades de cada poble.
Els planols que dius en el cas de badalona, santaco i sant adria son molt antics i no marquen els intineraris, a Barcelona i hospitalet no hi ha planol. En canvi els planols de Castelldefels, Sant Boi, El Prat... son molt bons. tambe caldria a cada linia especificar mes l'horari de pas, sobretot nitbus que potser una linia com la N2 des de glories fins badalona no posa cap hora de pas... i per calcular amb la volta que fa quan surt de la gran via...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 04/06/2007 10:39

UT596001 ha escrit:I, per sobre de tot això, cal considerar que també la Generalitat reedités la guia de transpots interurbans que venien els horaris de totes les línies de Catalunya (excepte EMT).
Estic totalment d'acord amb tu. Encara corre per casa una guia d'aquestes de l'any de la pera, i la veritat és que seria de molta utilitat d'estar actualitzada.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 04/06/2007 12:16

buertu ha escrit:
UT596001 ha escrit: Lo lògic crec que hauria de ser:
-Plànol local de cada municpi de la RMB amb totes les línies que hi ha. No es farien en muncipis amb una sola línia, o que només hi hagués una sola parada en tot el terme muncipal, doncs llavors caldria només un horari de butxaca.
A la web de l'entitat del transport hi ha, per a cada poble plànols bastant bons que jo crec que haurien de publicar en paper perque s'hi especifiquen les línies i parades de cada poble.
Aquests plànols, a més, els tenen penjats a totes les parades... seria una bona base de partida per fer-los per a tots els municipis de la RMB.

A part d'això dir que això s'hauria de fer amb la resta de Catalunya, però que ho fessin les respectives ATM's de cada territori. On no hi actués cap, seria la Generalitat directament qui les edités.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 04/06/2007 12:17

entfe001 ha escrit:
UT596001 ha escrit:I, per sobre de tot això, cal considerar que també la Generalitat reedités la guia de transpots interurbans que venien els horaris de totes les línies de Catalunya (excepte EMT).
Estic totalment d'acord amb tu. Encara corre per casa una guia d'aquestes de l'any de la pera, i la veritat és que seria de molta utilitat d'estar actualitzada.
La més "actual" que he vist d'aquesta guia és del 1995, que hi era a la biblioteca de Castellar.



Avatar de l’usuari
Ramon
N5
N5
Entrades: 97
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Ramon » Dilluns 04/06/2007 14:44

Fa un parell d'anys va sortir una Guia de la Mobilitat amb El Periódico editada per la Generalitat de Catalunya, però em sembla recordar que venien els trajectes però no els horaris de tots els autobusos interurbans de Catalunya...



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 04/06/2007 15:53

Ramon ha escrit:Fa un parell d'anys va sortir una Guia de la Mobilitat amb El Periódico editada per la Generalitat de Catalunya, però em sembla recordar que venien els trajectes però no els horaris de tots els autobusos interurbans de Catalunya...
Sortien no els itenenaris... era una guia amb totes les concessions del país!



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dilluns 04/06/2007 20:15

Ramon ha escrit:Fa un parell d'anys va sortir una Guia de la Mobilitat amb El Periódico editada per la Generalitat de Catalunya, però em sembla recordar que venien els trajectes però no els horaris de tots els autobusos interurbans de Catalunya...
Efectivament, l'acabo de consultar i només surten els trajectes i les companyies que opera cada linia, però res més.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Diumenge 27/08/2017 16:21

L'AMB ha inclòs els busos interurbans (no-AMB) als plànols dels municipis. :plas De moment, només als de la Zona Llobregat.

:flecha Plànols de bus de l'AMB (línies i municipis)


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 27/08/2017 17:12

m.h.t. ha escrit:L'AMB ha inclòs els busos interurbans (no-AMB) als plànols dels municipis. :plas De moment, només als de la Zona Llobregat.

:flecha Plànols de bus de l'AMB (línies i municipis)
A lo mejor es porque se han enterado que estoy preparando un plano esquemático de la TUSGSAL y ya van cagando leches... :twisted:



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dilluns 28/08/2017 11:11

m.h.t. ha escrit:L'AMB ha inclòs els busos interurbans (no-AMB) als plànols dels municipis. :plas De moment, només als de la Zona Llobregat.

:flecha Plànols de bus de l'AMB (línies i municipis)
Pues... Acabo de ver un fallo en el plano de Badalona: La B44 que ahora es la B7. Se intuye que es dicha línea, pero ya que lo han puesto, pues que lo pongan bien.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 28/08/2017 13:10

Porque sólo han cambiado en Baixbus.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”