Autobusos de Lleida

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
ger_lleida
N3
N3
Entrades: 24

Re: Autobusos de Lleida

Entrada Autor: ger_lleida » Dimecres 30/07/2008 0:08

Bona iniciativa, però insisteixo:

Lo que necessite Autobusos de Lleida és una remodelació important de les línies. Si ara ja se'n treu rendiment, amb un nou sistema de recorregut se'n podrie treure molt més.

No es pot anar amb freqüències de 10 minuts (L1 i L2, quan va bé... i estem parlant de les millors de tota la xarxa d'autobusos) a freqüències que superen els 20 minuts en linies importants com la L3, la L6, la L8, o la L17 i algunes que tenen freqüències de 60 minuts com la LP o la L14.

Moltes pantalles informatives, molta veu als autobusos, moltes targetes gratuites, molts autobusos nous, però no crec que sigui atractiu per la gent esperar 15-20 minuts en una parada a ple hivern lleidatà.


AVE procedent de: Madrid Puerta de Atocha, Guadalajara Yebes i Saragossa Delicies; Amb destinació: Camp de Tarragona, Barcelona Sants, Barcelona Sagrera, Girona, Figueres, Perpinyà, Lyon i... París Austerlitz. Està a punt d'arribar per... VIA 1.

ger_lleida
N3
N3
Entrades: 24

Entrada Autor: ger_lleida » Divendres 01/08/2008 21:55

Vergonya li haurie de donar a l'alcalde afirmar que el 100% de la flota d'autobusos de Lleida estàn adaptats a minusvàlids perquè els 5 autobusos que no ho estàn farien serveis especials i excepcionals.

Avui anant amb el 4115 de la L8 hem hagut de parar una estona en una parada perquè segons el conductor "el motor iba flojo". Després d'uns minuts acelerant amb els frens posats i apagant i encenent el motor 2 o 3 vegades hem seguit la marxa, durant tot el trajecte hem anat amb l'aire condicionat apagat, perquè quan s'encén les revolucions del motor disminueixen (no té màquina d'aire condicionat a dalt independent, com ho tenen els adaptats).

Què ha de passar per treure aquests "cacharros" de circulació? Que hi hagi algun accident?


AVE procedent de: Madrid Puerta de Atocha, Guadalajara Yebes i Saragossa Delicies; Amb destinació: Camp de Tarragona, Barcelona Sants, Barcelona Sagrera, Girona, Figueres, Perpinyà, Lyon i... París Austerlitz. Està a punt d'arribar per... VIA 1.

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Divendres 01/08/2008 22:14

^^ Bé, alguna cosa hem millorat perquè fa deu anyets encara teníem això circulant: http://cv.uoc.es/~jmora/misc/img_cuba/3206.jpg

Mai no oblidaré els seients de fusta... :twisted:



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 02/08/2008 2:11

Sky ha escrit:^^ Bé, alguna cosa hem millorat perquè fa deu anyets encara teníem això circulant: http://cv.uoc.es/~jmora/misc/img_cuba/3206.jpg

Mai no oblidaré els seients de fusta... :twisted:
Em recorda a l'autobus que tenia Autos Casas, un pegaso de la serie em penso 5023 als anys 80, i 90, el van retirar al 98 i al 2002 s'el van emportar no se sap on.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » Dijous 07/08/2008 5:02

Per cert que saveu on a anat a parar el 4053? aquell iveco articulat que cada dos per tres tenia que vindre a busca'l la grua :D



ger_lleida
N3
N3
Entrades: 24

Entrada Autor: ger_lleida » Dijous 07/08/2008 12:08

Glac58 ha escrit:Per cert que saveu on a anat a parar el 4053? aquell iveco articulat que cada dos per tres tenia que vindre a busca'l la grua :D
Crec que segueix a les cotxeres de Sarbus aqui Lleida.

L'altre dia passant pel davant vaig veure un Ibeco d'aquests pro nose si ere el 4053 o el 4054.


AVE procedent de: Madrid Puerta de Atocha, Guadalajara Yebes i Saragossa Delicies; Amb destinació: Camp de Tarragona, Barcelona Sants, Barcelona Sagrera, Girona, Figueres, Perpinyà, Lyon i... París Austerlitz. Està a punt d'arribar per... VIA 1.

Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » Dijous 07/08/2008 18:10

el que tenen ales cotxeres de lleida es el 4054 que segons man explicat faran servir les seves peces per a recanvi per altres busos



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dijous 07/08/2008 20:49

Bé, ja que hi som jo em queixaré d'algunes unitats l'aire condicionat de les quals fa un soroll de mil dimonis (tampoc no són massa vells perquè parlo dels Mercedes-Benz/Hispano de la "remesa" de 2003). De tant en tant hi ha una a la línia del meu barri (L13 Cappont) i és impossible no adonar-se quan passa pel meu carrer. :twisted:



ger_lleida
N3
N3
Entrades: 24

Entrada Autor: ger_lleida » Dijous 07/08/2008 21:55

Sky ha escrit:Bé, ja que hi som jo em queixaré d'algunes unitats l'aire condicionat de les quals fa un soroll de mil dimonis (tampoc no són massa vells perquè parlo dels Mercedes-Benz/Hispano de la "remesa" de 2003). De tant en tant hi ha una a la línia del meu barri (L13 Cappont) i és impossible no adonar-se quan passa pel meu carrer. :twisted:
Aquest soroll el fan moltes màquines d'aire condicionat. Els dels trens fan un so semblant.


AVE procedent de: Madrid Puerta de Atocha, Guadalajara Yebes i Saragossa Delicies; Amb destinació: Camp de Tarragona, Barcelona Sants, Barcelona Sagrera, Girona, Figueres, Perpinyà, Lyon i... París Austerlitz. Està a punt d'arribar per... VIA 1.

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dijous 07/08/2008 22:00

^^ Tens raó, però sempre he tingut la sensació que aquest model en concret fa molt més soroll que els altres, siguin més antics o més moderns. :nose



ger_lleida
N3
N3
Entrades: 24

Entrada Autor: ger_lleida » Dijous 07/08/2008 22:54

Sky ha escrit:^^ Tens raó, però sempre he tingut la sensació que aquest model en concret fa molt més soroll que els altres, siguin més antics o més moderns. :nose
Totalment d'acord.


AVE procedent de: Madrid Puerta de Atocha, Guadalajara Yebes i Saragossa Delicies; Amb destinació: Camp de Tarragona, Barcelona Sants, Barcelona Sagrera, Girona, Figueres, Perpinyà, Lyon i... París Austerlitz. Està a punt d'arribar per... VIA 1.

Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » Dijous 07/08/2008 23:59

Jo tambe crec ke la serie akesta ( la que va del 4135 al 4145) fan soroll, pero lo importan es que s'hi vagui fresquet, lo que no magrada de aquets autobusos es que a vegades se sint pudor a gasoil, jo crec que deu ser el carroser perque els ivecos versus citiclass serie del 4147 al 4151 i els citaros ja no fan aquestes olors :)



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Divendres 08/08/2008 0:02

Doncs avui he pujat en un d'aquests i el soroll de l'AC quasi no deixava escoltar la megafonia. :?

Però bé... millor això que no rostir-se, que poca broma amb Lleida a l'agost. :D



ger_lleida
N3
N3
Entrades: 24

Entrada Autor: ger_lleida » Divendres 08/08/2008 0:35

Als CityClass no s'hi pot anar a darrere. Fa una calor impressionant inclús amb l'aire encés. És un greu defecte d'aquests autobusos. El motor s'escalfa molt i ràpid i no s'hi ha ficat cap tipus de material aïllant dins aquests autobusos.


AVE procedent de: Madrid Puerta de Atocha, Guadalajara Yebes i Saragossa Delicies; Amb destinació: Camp de Tarragona, Barcelona Sants, Barcelona Sagrera, Girona, Figueres, Perpinyà, Lyon i... París Austerlitz. Està a punt d'arribar per... VIA 1.

Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Divendres 08/08/2008 1:36

ger_lleida ha escrit:Als CityClass no s'hi pot anar a darrere. Fa una calor impressionant inclús amb l'aire encés. És un greu defecte d'aquests autobusos. El motor s'escalfa molt i ràpid i no s'hi ha ficat cap tipus de material aïllant dins aquests autobusos.
De tots és sabut que els CityClass no valen per a res... bé, per a dos coses si: Fer soroll i produir mooooooooooooooooooolta calor... quan vam estar Altaria_Trianilla i jo a Lleida el primer bus que vam agafar va ser un CityRuido d' aquests i tot i que plovia... allò feia un calor insoportable.
La SarbuS de Barcelona, va comprar dos Irisbus, ja no ha tornat a comprar cap més.
Per cert, heu tingut sort que els CityClass son Castrosua Versus, que si arriben a ser Noge Cittour... :xiuxiu :xiuxiu

Per cert, quina decepció, els Mercedes-Benz O530 Hispano Habit... porten Voith :'( :'( (Els CityClass també...)



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Divendres 08/08/2008 11:22

Sarbus tiene 3 Iveco CityClass Castrosua Versus, 2619 y 2620 (con colores TPC y asignados a las línea B1/B2) y 2621 (asignado a la línea de Can Sant Joan)

Y sobre los articulados de Lleida, el 4053 tuvo un accidente cuando iba camino de las cocheras de Sarbus de Cerdanyola, actualmente no sé dónde estará



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » Divendres 08/08/2008 12:39

Una cosa vaig sentir que havia tingut un accident pero em pensava que sol eren rumors, aquet bus (el 4053) no mantenia la direccio del tot recta, menos mal que no es van emportar el 4054 que estava pitjor i per aixo sa quedat a lleida, el 4055 que encara el tenim tambe esta igual i el 4056 un mercedes tambe esta igual, tots dos estan tocats de la articulacio i els citaro articulats (4057 i 4058) amb el temps tambe o estaran. :D



ger_lleida
N3
N3
Entrades: 24

Entrada Autor: ger_lleida » Divendres 08/08/2008 16:18

Vaya tela amb l'accident. Si se'n ha tingut un amb el 4053, que pot passar amb el 4114 o el 4115?


AVE procedent de: Madrid Puerta de Atocha, Guadalajara Yebes i Saragossa Delicies; Amb destinació: Camp de Tarragona, Barcelona Sants, Barcelona Sagrera, Girona, Figueres, Perpinyà, Lyon i... París Austerlitz. Està a punt d'arribar per... VIA 1.

Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Divendres 08/08/2008 18:11

Podreu dir "pestes" dels O405/N2 que teniu a Lleida, tant els Mercedes-Benz O405 a seques com els Mercedes-Benz O405N2, però la veritat és que són uns busos molt bons i que han donat molt bon servei, (més els O405N2 que els O405) molt durs i resistents (si se'ls hi dóna un manteniment adequat) i poden durar molts anys. La carroseria que porten, tant la VOV I com VOV II o VOV III (els O405N2) és una de les millors i que més s' ha fet servir a Europa, i ha donat i està donant molt bons resultats.

Aquests "cacharros" que dieu, amb un manteniment adequat, funcionen i funcionarien amb òptimes condicions ja nevi, plogui o faci un sol de justícia.

Per cert, això que dius tu, Glac58, de la articulació dels Citaro... és una bona articulació i és molt dura, la veritat es que enlloc (o amb casos comptats) està donant problemes.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » Dissabte 09/08/2008 4:24

seran resistents i tot el que vulgis pero aquestos busos tenen casi 20 anyets, i la seguretat no es la meteixa que amb un de nou i els 4114 i 4115 ja els toca juvilar-los.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”