Autobusos de Lleida

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Diumenge 09/12/2007 11:08

La Paeria crea una línia d'autobús que anirà de la Bordeta al tanatori i a Ciutat Jardí

Autobusos de Lleida posarà en marxa en uns deu dies una nova línia de transport anomenada Bordeta-Ciutat Jardí que donarà servei al nou tanatori, a les urbanitzacions de Vila Montcada i el Club Tennis Lleida i al barri de Ciutat Jardí, a més de reforçar el serveu al barri de la Bordeta. Serà una de les línies amb un recorregut més llarg de la ciutat, amb 14 quilòmetres i una freqüència de pas de 30 minuts. També tindrà parada a l'hospital Arnau de Vilanova quan acabin les obres que hi ha a l'entorn del centre sanitari.

SEGRE



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dissabte 15/12/2007 11:26

Informe de la comissió de seguiment d'Autobusos de Lleida (14 de desembre de 2007):

http://www.megaupload.com/?d=HXLZYPRQ



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimecres 19/12/2007 19:23

En marxa la nova línia d'autobusos Bordeta-Ciutat Jardí

• Té un recorregut de 14 quilòmetres i 37 parades i arriba fins al nou tanatori

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha realitzat aquesta tarda el viatge inaugural de la nova línia d’autobusos Bordeta-Ciutat Jardí, una de les línies més llargues que recorre actualment la ciutat. El nou servei cobreix 14 quilòmetres i compta amb 37 parades, de les quals 16 són noves.

Ros ha explicat que amb la nova línia "es millora clarament el servei d'autobús a tres barris de la ciutat: Ciutat Jardí, Bordeta i Cappont i cobreix zones on fins ara no existia, com el Camí de Montcada o el tanatori".

En el cas de La Bordeta la nova línia d’autobús millora la cobertura del barri, donat l’elevat nombre d’usuaris que utilitzen actualment els tres autobusos de la línia de La Bordeta. Amb el nou recorregut, la línia Bordeta-Ciutat Jardí incorpora set noves parades, una al carrer Hostal de la Bordeta i les altres sis al vial de la Bordeta, dues a l’altura del Museu de l’Aigua, dues a l’altura de l’avinguda de Fontanet i dues més que se situaran prop del centre comercial Agustí Mestres. Es millora el servei al barri de la Bordeta, que passa a tenir de 4 a 6 vehicles per hora.

La nova línia d’autobús reforça també el servei al barri de Cappont amb dues noves parades a l’Avinguda de l’Estudi General, a l’altura del carrer Joan Fuster, i la utilització de la parada del Campus Universitari, que fins ara només s’usava per al bus nocturn.

L-17 arriba fins al tanatori i al conjunt de les urbanitzacions de Ciutat Jardí, concretament a Vila Montcada, al Tennis Lleida i la zona compresa entre Enric Farreny i Victòria Kent. En total, sis noves parades conformen la circulació de la línia per aquesta zona. La línia està connectada amb la L-14 Agrònoms. Amb la línia L-17 també es dobla la cobertura a la zona d’hospitals.

La nova línia permetrà a la vegada optimitzar el servei de les línies L5 Bordeta, L9 Hospitals i la L14 Agrònoms.

La freqüència de pas de l'L17 serà de cada 30 minuts, començarà a circular a les 7,40h i finalitzarà el servei a les 22.10h. Els dissabtes i festius passarà cada 60 minuts.

http://www.paeria.es/cat/ajuntament/not ... /index.asp

Imatge



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 08/01/2008 0:54

Imatge

Any nou, tarifes noves. :|

Encara rai que no caduquen i per tant no caldrà "gastar" la T-10 abans d'una data determinada.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Diumenge 10/02/2008 21:03

Llívia reclama una millora en la freqüència de les línies d'autobusos i un soterrament dels cables d'electricitat

Els veïns del barri lleidatà de Llívia reclamen una millora en la freqüència de pas de la línia d'autobusos urbans. I és que quan una persona perd el transport públic ha d'esperar-se un mínim de tres hores per poder agafar-ne un altre. I això de dilluns a dissabtes, perquè els dies festius no hi ha més remei que utilitzar el vehicle privat. Davant d'aquesta situació, els habitants proposen eliminar la línia actual i allargar alguna de les que uneix el barri a altres zones de la ciutat. Segons els veïns, aquesta és una reivindicació històrica que evidencia que les mancances del barri de Llívia. Un membre de la junta de govern de l'Associació de Veïns, Josep Maria Grau, ha explicat que aquesta és només una de les mancances amb què els ciutadans han de conviure dia a dia.

L'augment de població a Llívia comporta que la línia mitjana de tensió formi part del nucli urbà. Els veïns consideren que aquesta ubicació pot ser un perill per als ciutadans. Per això, demanen que se soterri el seu pas o, si més no, que es desviï del centre. Els veïns de Llívia també critiquen un excés de coloms. Segons els lliviencs, aquests animals comporten problemes de salubritat al barri.

SEGRE



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 18/02/2008 19:03

La línia d'autobusos Bordeta-Ciutat Jardí registra gairebé 12.300 viatgers durant el mes de gener

• El 47,4% han utilitzat la targeta T-10 i el 24% han comprat un bitllet ordinari.

La nova línia d’autobusos Bordeta-Ciutat Jardí (L-17), que va entrar en funcionament el passat 19 de desembre, ha registrat durant tot aquest passat mes de gener un total de 12.259 viatgers. Aquesta línia és una de les més llargues que recorre la ciutat ja que té 14 quilòmetres i compta amb 37 parades, de les quals 16 són de nova creació.

Cal destacar que del total de viatgers registrats durant el mes de gener, el 47,4% han utilitzat la targeta T-10 i el 24% han comprat un bitllet ordinari. La resta, un 13% han utilitzat la T Nostra B (Jubilats), un 10,3% la Targeta d’Estudiant, un 4,6% la T Nostra A (Jubilats gratuïta) i el 0,7% correspon a serveis especials.

Amb aquesta nova línia d’autobús s’ha millorat el servei a tres barris de la ciutat: Ciutat Jardí, Bordeta i Cappont i, a més, es cobreixen zones on fins ara no s’oferia servei com al Camí de Montcada o el nou tanatori. En el cas de la Bordeta, la nova línia d’autobús millora la cobertura del barri, atès l’elevat nombre d’usuaris que utilitzen actualment els tres autobusos de la línia L-5. Amb el nou recorregut, la línia Bordeta-Ciutat Jardí ha incorporat set noves parades, una al carrer Hostal de la Bordeta i les altres sis al vial de la Bordeta, dues a l’altura del Museu de l’Aigua, dues a l’altura de l’avinguda de Fontanet i dues més que situades a prop del centre comercial Agustí Mestres. D’aquesta manera, s’ha millorat el servei al barri de la Bordeta, que ha passat a tenir de 4 a 6 vehicles per hora.

La nova línia d’autobús ha reforçat també el servei al barri de Cappont amb dues noves parades a l’Avinguda de l’Estudi General, a l’altura del carrer Joan Fuster, i la utilització de la parada del Campus Universitari, que fins ara només s’usava per al bus nocturn.

La línia L-17 arriba fins al tanatori i al conjunt de les urbanitzacions de Ciutat Jardí, concretament a Vila Montcada, al Tennis Lleida i la zona compresa entre Enric Farreny i Victòria Kent. En total, sis noves parades conformen la circulació de la línia per aquesta zona. La línia està connectada amb la L-14 Agrònoms. Amb la línia L-17 també es dobla la cobertura a la zona d’hospitals.

La nova línia permetrà a la vegada optimitzar el servei de les línies L-5 Bordeta, L-9 Hospitals i la L-14 Agrònoms.

La freqüència de pas de la línia L-17 és de cada 30 minuts, comença a circular a les 7.40 hores i finalitza el servei a les 22.10 hores. Els dissabtes i festius passa cada 60 minuts.

http://www.paeria.es/cat/ajuntament/not ... p&Pagina=1



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimecres 30/04/2008 17:19

Bus Turístic especial per als caps de setmana de primavera

• El bus turístic surt al carrer per les festes


Turisme de Lleida-Autobusos de Lleida Grup Sarbus posa en marxa el proper dia 3 de maig el Bus Turístic. Està previst que circuli tots els caps de setmana del mes de maig i els de juny fins que comenci la campanya d’estiu. Les hores de sortida seran les 11.00, 12.00, 18.00, 19.00 i 20.00.

L’objectiu és facilitar que els visitants i els mateixos lleidatans i lleidatanes descobreixin la ciutat d’una forma còmoda i gaudeixin dels seus elements més atractius així com dels valors patrimonials. El servei coincideix amb la celebració d'esdeveniments tan significatius com la Fira de Titelles, la Festa Major de Maig, la Festa de Moros i Cristians i l’Aplec del Cargol.

La línia uneix els dos turons de la ciutat i fa accessible la visita a la Seu Vella i el Centre d’Interpretació de l'Orde del Temple de Gardeny. El recorregut comença al Palau de la Paeria i té vuit parades:
1.Paeria/Pont Vell
2.Universitat 1
3.Zona Alta/Ricard Vinyes 1
4.Sant Martí
5.Mercat Pla/Seu a Peu
6.Seu Vella/Ascensor
7.Castell de Gardeny
8.Estació Renfe 1

El preu es de 0,95 euros, bitllet ordinari. També es pot utilitzar el servei amb la T-10, T-Nostra, T-Estudiants i ATM.

http://www.paeria.es/cat/ajuntament/not ... p&Pagina=1

Imatge



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimecres 18/06/2008 13:41

Els alumnes d'entre tres i setze anys de Lleida tindran el bus gratuït per anar a l'escola el curs vinent

L'Ajuntament de Lleida implantarà a partir del curs vinent la gratuïtat del servei d'autobús públic urbà per a tots els nens i joves en edat d'escolarització obligatòria, entre els tres i els setze anys. L'empresa concessionària del servei ja està treballant en la creació d'una nova tarja, que serà operativa durant tots els dies lectius del curs escolar i donarà accés a un total de quatre viatges gratuïts al dia, a partir del curs vinent. A la vegada, la Paeria també aposta per la congelació de les taxes socials, de serveis educatius o pel fraccionament en tres terminis del pagament de l'IBI com a mesures 'de xoc' per a pal·liar els efectes de la desacceleració econòmica.

http://www.3cat24.cat/noticia/288418/se ... urs-vinent



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimecres 25/06/2008 14:43

El Bus Turístic de Lleida funciona des d'avui tots els dies menys el diumenge

• Enguany incorpora el regal per als usuaris d'una visita guiada al Castell dels Templers

La regidora de Turisme de Lleida, Montse Mínguez, ha presentat aquest dimecres la nova temporada del bus turístic, que funcionarà des d'aquest dimecres fins l'11 d'octubre tots els dies de la setmana menys diumenge. Ja l'any passat no es disposava d'aquest servei els diumenges, malgrat ser un dia no laboral per la majoria dels lleidatans i visitants de la ciutat. El preu del bitllet és de 95 cèntims, té 44 places i fa un recorregut amb 8 parades que uneix els dos turons de la ciutat, el de la Seu Vella i el del castell dels Templers. Precisament, la principal novetat d'aquest any serà una visita guiada gratuïta al centre d'Interpretació del Castell dels Templers per als usuaris d'aquest servei. Els horaris del bus turístic són de dilluns a dijous de les 10 del matí a les 8 del vespre i de divendres a dissabte, de les 10 del matí a les deu de la nit. Paradoxalment, un any més, diumenge no funcionarà, tot i l'èxit aconseguit l'any passat, en què el van utilitzar 16.000 persones.

http://www.diarisegre.com/sumari.html?id=99668



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimecres 25/06/2008 16:53

El 90% dels autobusos urbans de Lleida estan adaptats per a persones amb mobilitat reduïda

L'Ajuntament de Lleida ha presentat aquest dimecres sis nous autobusos urbans que s'incorporen a la flota municipal que gestiona el grup Sarbus. Amb la incorporació d'aquest nous vehicles, el 90% dels autobusos de la ciutat estan adaptats per persones amb la mobilitat reduïda o amb alguna discapacitat física tot i que gairebé la totalitat dels que circulen habitualment ho estan mentre aquest 10% restant -cinc autobusos- es reserva per reforç o per suplir els altres vehicles en cas d'avaria, segons ha explicat l'alcalde de Lleida, Àngel Ros. En els primers cinc mesos de l'any, el número de persones que han utilitzat el servei de bus a Lleida ha augmentat en un 4,88%.

http://www.3cat24.cat/noticia/290259/se ... at-reduida

Imatge



ger_lleida
N3
N3
Entrades: 24

Entrada Autor: ger_lleida » Dimecres 25/06/2008 20:01

Bones! Acabo de descubrir aquest fòrum, i com a aficionat i usuari habituals dels autobusos de Lleida doncs m'agradarà compartir opinions i discutir sobre diferents aspectes d'aquest mitjà de transport.

Aquest matí m'he passat per Rambla Ferran a veure els nous autobusos i la veritat és que fan bona pinta. Ara bé, no crec que el problema dels autobusos de Lleida es solucioni només comprant nous vehicles, penso que s'hauria de fer una reestructuració de línies, i aplicar el sistema anada-tornada enlloc del sistema circular. Penso que sería la clau per millorar aquest transport.


AVE procedent de: Madrid Puerta de Atocha, Guadalajara Yebes i Saragossa Delicies; Amb destinació: Camp de Tarragona, Barcelona Sants, Barcelona Sagrera, Girona, Figueres, Perpinyà, Lyon i... París Austerlitz. Està a punt d'arribar per... VIA 1.

ger_lleida
N3
N3
Entrades: 24

Entrada Autor: ger_lleida » Dijous 26/06/2008 21:47

Bé, com era d'esperar s'han endut el pastís la L2 Ronda, la L5 Bordeta, la L9 Hospitals i la L10 Exterior. Bordeta s'ha endut un estándar i un articulat.

L'alcalde ha mentit quan es referia als 5 autobusos no-adaptats a discapacitats (que deia que només faràn serveis de substitució als adaptats) ja que avui, dia de l'estrena dels nous Mercedes Benz Citaro, circulava el 4115 per la L8 Balafia-Gualda (vehicle de l'any 1989).

En fi, jo com a usuari habitual de la L8, ja estic acostumat a aquest tipus de fets, perquè sempre ens hem endut la caqueta que sobra en les altres línies.


AVE procedent de: Madrid Puerta de Atocha, Guadalajara Yebes i Saragossa Delicies; Amb destinació: Camp de Tarragona, Barcelona Sants, Barcelona Sagrera, Girona, Figueres, Perpinyà, Lyon i... París Austerlitz. Està a punt d'arribar per... VIA 1.

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 28/06/2008 23:02

Esta tarde he visto en las cocheras de Sarbus de Cerdanyola a los 4112 y 4113 de Autobusos de Lleida.



ger_lleida
N3
N3
Entrades: 24

Entrada Autor: ger_lleida » Diumenge 29/06/2008 17:35

trainman ha escrit:Esta tarde he visto en las cocheras de Sarbus de Cerdanyola a los 4112 y 4113 de Autobusos de Lleida.
¿Ya se los han llevado? Que alivio... Eran los dos autobuses más viejos que estaban aun en circulación. Matricula L-M, del año 87 u 88. Pero aún quedan el 4114 y el 4115, ambos de matrícula L-S, que siguen en circulación en las línias L7 Secà y L8 Balafia-Gualda.

Los 4116, 4117 y 4118 ya se los llevaron a Barcelona hace algunos años. Creo recordar que eran matrícula L-U. No entiendo como se llevaron estos y no los más antiguos que he comentado antes. En fin, cosas de la vida.

Por cierto, hoy me he subido en un Mercedes Benz Citaro de la L2 Ronda. Madre mia que autobuses. Sin ruido, comodísimos y olía a nuevo!! jaja.

De los 6 que compraron, los 2 articulados estan en la L5, dos estándar en la L9, otro en la L2 y uno más en la L3.


AVE procedent de: Madrid Puerta de Atocha, Guadalajara Yebes i Saragossa Delicies; Amb destinació: Camp de Tarragona, Barcelona Sants, Barcelona Sagrera, Girona, Figueres, Perpinyà, Lyon i... París Austerlitz. Està a punt d'arribar per... VIA 1.

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 07/07/2008 20:42

Els autobusos de Lleida ja "parlen" (bé, almenys un dels busos de la L1).

Exemples:

- Propera parada: Ricard Viñes u.
- Última parada: Estació d'Autobusos u.

És una veu masculina i pronuncia els missatges en català occidental.



ger_lleida
N3
N3
Entrades: 24

Entrada Autor: ger_lleida » Dilluns 07/07/2008 22:20

Sky ha escrit:Els autobusos de Lleida ja "parlen" (bé, almenys un dels busos de la L1).

Exemples:

- Propera parada: Ricard Viñes u.
- Última parada: Estació d'Autobusos u.

És una veu masculina i pronuncia els missatges en català occidental.
Efectivament!

L'altre dia hi vaig pujar i ho vaig sentir. Lo que trobo a faltar és que anuncii les correspondències.

Poc a poc anem millorant.

Per altra banda, ja han instalat noves pantalles on anuncien l'arribada dels busos a una de les parades de Lleida-Pirineus i a la de l'Ajuntament.


AVE procedent de: Madrid Puerta de Atocha, Guadalajara Yebes i Saragossa Delicies; Amb destinació: Camp de Tarragona, Barcelona Sants, Barcelona Sagrera, Girona, Figueres, Perpinyà, Lyon i... París Austerlitz. Està a punt d'arribar per... VIA 1.

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 07/07/2008 22:39

ger_lleida ha escrit: Lo que trobo a faltar és que anuncii les correspondències.
Sí, això també m'ha cridat l'atenció a mi.

De tota manera seria bo veure com funcionaria la megafonia al tram Rambla de Ferran - Av. Francesc Macià - Av. de Madrid, on hi passen quasi totes les línies i s'aturen a les set o vuit parades que hi ha. Semblaria un monòleg del Buenafuente. :)



ger_lleida
N3
N3
Entrades: 24

Entrada Autor: ger_lleida » Dilluns 07/07/2008 23:07

Sky ha escrit:
ger_lleida ha escrit: Lo que trobo a faltar és que anuncii les correspondències.
Sí, això també m'ha cridat l'atenció a mi.

De tota manera seria bo veure com funcionaria la megafonia al tram Rambla de Ferran - Av. Francesc Macià - Av. de Madrid, on hi passen quasi totes les línies i s'aturen a les set o vuit parades que hi ha. Semblaria un monòleg del Buenafuente. :)
És el problema que hi ha quan el recorregut de transports d'autobusos és circular en el 95% de les línies.

Què costarie mantenir la L1, L2 i L10 circulars i fer la resta d'anada-tornada? Serie un sistema que augmentaria les freqüències de pas als barris amb el mateix nombre d'autobusos i destaponaria algunes parades d'autobús, i el trànsit al centre de la ciutat.


AVE procedent de: Madrid Puerta de Atocha, Guadalajara Yebes i Saragossa Delicies; Amb destinació: Camp de Tarragona, Barcelona Sants, Barcelona Sagrera, Girona, Figueres, Perpinyà, Lyon i... París Austerlitz. Està a punt d'arribar per... VIA 1.

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 08/07/2008 1:42

^^ Si fos per mi, eliminaria línies i en crearia de noves que connectessin dos punts més o menys distants de la ciutat (en sentit ascendent i descendent), no simplement el barri X amb el centre de la ciutat. Per exemple: Balàfia-Cappont, La Mariola-Pardinyes, La Bordeta-Secà, etc. passant, evidentment, pel centre de la ciutat. I és que qualsevol que miri les línies actuals s'adonarà que a més de "centralisme" hi ha molt de "cafè per a tothom", com si la prioritat fos que cada barri disposés d'una línia amb el seu nom i no una xarxa estructurada racionalment per a tothom.

De fet, sembla que la gent de Sarbus n'és conscient del problema, perquè la nova línia Bordeta-Ciutat Jardí i la prolongació de la L9 (entrant a Cappont) van en aquesta direcció.

Si s'estenguessin aquests canvis, amb la flota d'autobusos i els avenços introduïts els darrers anys podríem tindre una xarxa molt bona, però dubto molt que l'ajuntament volgués fer canvis massa radicals; canvis que obliguessin els usuaris a "estudiar-se" de nou el recorregut de les línies.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 29/07/2008 13:10

Uns 18.700 joves de Lleida es podran beneficiar de la gratuïtat de l’autobús públic durant el curs

• A partir del 25 d’agost de 2008 es poden tramitar les targetes T-JOVE ESCOLAR que permeten quatre viatges diaris de franc en dia lectiu

Uns 18.700 joves de Lleida es podran beneficiar a partir del proper curs de la gratuïtat dels autobusos públics durant els dies lectius. La targeta T-JOVE ESCOLAR permetrà als escolars d’entre 3 i 16 anys beneficiar-se de fins a 4 viatges diaris de franc els dies feiners.

La creació d’aquest nou abonament que permet la gratuïtat del bus públic per a escolars de Lleida s’emmarca en el Pla de Xoc contra la Desacceleració Econòmica preparat per l’Ajuntament de Lleida per assuavir els efectes sobre el ciutadà de la incipient crisi. L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha dit que es pretén “fomentar el transport públic entre els joves per anar a l’escola o a activitats derivades, com són el teatre, el conservatori de música o els idiomes ”.

Aquest projecte ha estat possible “gràcies a la renovació tecnològica realitzada amb autobusos de Lleida”, com ha assenyalat l’alcalde, Àngel Ros. En aquest sentit, Josep Maria Martí, Conseller de Sarbus, ha afegit que “Lleida és la primera ciutat d’Espanya en utilitzar aquest tipus de targetes”.

Cartes personalitzades amb resguard d’inscripció
A partir del proper 25 d’agost de 2008 i durant tot el curs els beneficiaris que ho desitgin poden formalitzar la seva T-JOVE ESCOLAR a les oficines d’atenció a l’usuari d’Autobusos de Lleida, a la plaça d’Espanya, 1 baixos 4 (entrada per l’avinguda de Madrid). De la mateixa manera, amb motiu de l’inici del període de sol·licitud l’Ajuntament de Lleida trametrà durant les properes setmanes una carta personalitzada a les vora de 12.800 famílies on les informa de les característiques d’aquest nou servei que impulsa l’Ajuntament de Lleida i els adjunta un resguard amb les dades dels beneficiaris per agilitar el procés. Amb tot, la sol·licitud també es pot fer sense el resguard en presentar el DNI del beneficiari: en qualsevol cas, és indispensable la presència del beneficiari a les oficines d’atenció a l’usuari d’Autobusos de Lleida perquè li facin la fotografia que il·lustrarà la targeta.

La nova T-JOVE ESCOLAR s’inscriu en les característiques dels abonaments que actualment ofereix l’empresa concessionària del servei: és a dir, es tracta d’una targeta de plàstic de 8,5 centímetres per 5,5 centímetres amb la fotografia del beneficiari que permet la cancel·lació dels viatges sense la necessitat de contacte amb l’aparell enregistrador i que assumeix la possibilitat de la càrrega telemàtica per usar-la amb els beneficis de la T-Estudiant per a tots els viatges que excedeixin els 4 gratuïts diaris en dia lectiu.

Els beneficiaris de la nova T-JOVE ESCOLAR són tots els menors d’entre 3 i 16 anys empadronats a Lleida. La targeta tindrà vigència fins al 31 de desembre de l’any que el titular compleixi els 16 anys i caldrà ser renovada sempre que el beneficiari compleixi 4, 8 i/o 12 anys. La nova targeta té l’únic cost d’expedició i renovació de 2 euros.

Es pot consultar tota la informació referent a la nova T-JOVE ESCOLAR al lloc web de l’Ajuntament de Lleida, a la secció de Quadern de tràmits i serveis (https://www.paeria.cat/tramits/quadern).

http://www.paeria.es/cat/ajuntament/not ... p&Pagina=1

Imatge



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”