Pàgina 2 de 2

Re: Dubte recorregut A6

EntradaPublicat: Dimarts 31/10/2017 21:09
Autor: Miquel
m.h.t. ha escrit:
Miquel ha escrit:L'A7 te parada a Vall d'Hebron? Mira que l'he vist passar molts cops però sempre va sense ningú i pensava que no parava enlloc.

Té parada a Pg. Vall d'Ebron-Av. Vallcarca (605), però no davant del recinte hospitalari a on hauria de tenir-ne. És clar, sense cap senyalització (ni horaris ni núm. de línia), per ajudar al desconeixement de la línia. :cop

ferran6420 ha escrit:Molt curiós! L'A6 portava la Iveco de sempre o anava o anava amb un cotxe més gran?

Anava amb la Iveco Daily Indcar de 22 places (2248) que serveix sempre l'A6 i l'A7. Però, com augmenti més la demanda en laborables d'obertura del Tibidabo, aquests dies puntuals s'haurà de servir amb estàndard (o un reforç des de/fins el Tibidabo).

Doncs ens hauran llegit, ja que hi ha novetats. La parada "Palau d'Esports de la Vall d'Hebron" te senyalitzada la parada de la línia A7 juntament amb la resta de línies de TB i Tusgsal, i fins i tot, tira horària dins la parada. Pel que deies entenc que aquesta parada per la A7 és de recent incorporació ja que no constava enlloc.

Imagino que en sentit Plaça Lesseps, s'haurà senyalitzat la parada "Passeig de la Vall d'Hebron - Granja Vella", que és la seva inversa.

Re: Dubte recorregut A6

EntradaPublicat: Dimarts 31/10/2017 22:33
Autor: Granolleri
m.h.t. ha escrit:Conclusió: l'A6 (i també l'A7) necessiten més expedicions. I més parades. Amb 3 sortides diàries per sentit no n'hi ha prou. I 2 parades a l'àrea urbana (Lesseps i St. Genís) són poques. En el cas de l'A7, 3 parades (Lesseps, St. Genís-V. d'Hebron i Horta). I cal senyalització. Pals i horaris, com sempre.


Són línies interurbanes, i per tant han de fer poques parades. No han de ser un reforç barat de les línies de TMB per dins de Barcelona.
I avui en dia, lo lògic seria que acabessin a la primera parada de metro que es trobin, i no arribin fins a la Plaça Lesseps. Acompanyat de prohibició de trànsit per dins de la zona 1.

Espero que amb el traspàs a l'AMB d'aquestes línies es dotin d'un bon servei i se solucioni el desgavell de parades i senyalització. Seguint, més o menys, el model de les línies B12 i B18, amb característiques similars que a dia d'avui presten un servei decent durant tot el dia.


La mateixa AMB que ha tancat la línia 6 de l'autobús urbà de Sant Cugat i ha reduït la freqüència de pas i l'horari de servei de la resta de línies? Més aviat el que veurem serà com es clausuren aquestes línies.
El que seria lògic, a part que l'AMB desaparegués del Vallès, és que es traspassin les línies d'àmbit comarcal, així com les línies de les comarques limítrofs amb el Barcelonès als respectius consells comarcals.

AMB

EntradaPublicat: Dimarts 31/10/2017 23:52
Autor: Javi M
És a dir, a tu et semblaria lògic que l'Àrea Metropolitana de Barcelona desaparegués de l'àrea metropolitana de Barcelona?

Re: Dubte recorregut A6

EntradaPublicat: Dimecres 01/11/2017 0:09
Autor: ferran6420
Granolleri ha escrit:
m.h.t. ha escrit:Conclusió: l'A6 (i també l'A7) necessiten més expedicions. I més parades. Amb 3 sortides diàries per sentit no n'hi ha prou. I 2 parades a l'àrea urbana (Lesseps i St. Genís) són poques. En el cas de l'A7, 3 parades (Lesseps, St. Genís-V. d'Hebron i Horta). I cal senyalització. Pals i horaris, com sempre.


Són línies interurbanes, i per tant han de fer poques parades. No han de ser un reforç barat de les línies de TMB per dins de Barcelona.
I avui en dia, lo lògic seria que acabessin a la primera parada de metro que es trobin, i no arribin fins a la Plaça Lesseps. Acompanyat de prohibició de trànsit per dins de la zona 1.

Espero que amb el traspàs a l'AMB d'aquestes línies es dotin d'un bon servei i se solucioni el desgavell de parades i senyalització. Seguint, més o menys, el model de les línies B12 i B18, amb característiques similars que a dia d'avui presten un servei decent durant tot el dia.


La mateixa AMB que ha tancat la línia 6 de l'autobús urbà de Sant Cugat i ha reduït la freqüència de pas i l'horari de servei de la resta de línies? Més aviat el que veurem serà com es clausuren aquestes línies.
El que seria lògic, a part que l'AMB desaparegués del Vallès, és que es traspassin les línies d'àmbit comarcal, així com les línies de les comarques limítrofs amb el Barcelonès als respectius consells comarcals.


Tornem-hi: la línia 6 de Sant Cugat va ser clausurada per l'ajuntament de Sant Cugat perquè no l'agafava ni el tato (anant amb la kangoo de Sarbus aniría buida) i la resta de línies han millorat freqüència, no empitjorat. Les freqüències que s'han empitjorat ha sigut perquè la conducció era inhumana (L1 els diumenges quan anava cada 60 minuts només era un vehicle i havia d'anar a 80 per zones de 30 per fer els temps). L'AMB no té cap tipus de potestat directa amb els transports públics de la zona 2. Acabo dient que és l'ajuntament de Sant Cugat qui modifica les línies, no l'AMB, i ho dic des del més coneixement de que em reuneixo amb els reponsables "de vez en cuando". No sé quin problema tens amb l'AMB Granolleri però no fa les coses gens malament. I ara back to topic.

Re: Dubte recorregut A6

EntradaPublicat: Dijous 02/11/2017 22:37
Autor: m.h.t.
Miquel ha escrit:Doncs ens hauran llegit, ja que hi ha novetats. La parada "Palau d'Esports de la Vall d'Hebron" te senyalitzada la parada de la línia A7 juntament amb la resta de línies de TB i Tusgsal, i fins i tot, tira horària dins la parada. Pel que deies entenc que aquesta parada per la A7 és de recent incorporació ja que no constava enlloc.

Efectivament!! S'ha 'traslladat' la parada de Vall d'Ebron de la 605 a la 48 que esmentes!! :plas Queda clar que ens han llegit. :) Han modificat la parada al web (s'ha de seleccionar data i hora).

Els hi vaig enviar una queixa per a que senyalitzessin i reposesin els pals de les parades que hi faltaven a les A6 i A7. Em van enviar un correu dient-me que revissarien totes les parades. Veig que les han senyalitzat. Suposo que han posat pals nous tant a la Rabassada (A6) com a la Ctra. d'Horta a Cdnyola (A7) allà on hi faltaven.

Miquel ha escrit:Imagino que en sentit Plaça Lesseps, s'haurà senyalitzat la parada "Passeig de la Vall d'Hebron - Granja Vella", que és la seva inversa.

Aquesta no, doncs és només de descàrrega. En tot cas, només posen el numeret de línia al capçal. ;)

Re: AMB

EntradaPublicat: Dijous 09/11/2017 15:30
Autor: Granolleri
Javi M ha escrit:És a dir, a tu et semblaria lògic que l'Àrea Metropolitana de Barcelona desaparegués de l'àrea metropolitana de Barcelona?


Sí. Ja teniu el consell comarcal, com la resta de comarques. No vull una institució que l'únic que fa és passar la tisora als municipis del Vallès del seu àmbit per no passar la tisora a la zona 1, sobretot tenint present que integra municipis de fora de l'àrea d'influència de Barcelona, com ara Badia o Barberà del Vallès.

AMB

EntradaPublicat: Dijous 09/11/2017 15:36
Autor: Javi M
L'AMB ens roba! Vallès independència!

Els consells comarcals de les comarques metropolitanes són eminentment simbòlics, i pràcticament no tenen cap mena de competència real, i encara menys pel que fa a transport metropolità de viatgers.

Són aquestes últimes les administracions que han de desaparèixer, i de fet la Generalitat ja es va plantejar una reestructuració: convertir l'AMB en "comarca", absorbint els territoris metropolitans de les comarques que envolten Barcelona.

Back to topic!

EntradaPublicat: Dijous 09/11/2017 16:38
Autor: Guigui
Torneu al tema del fil, si us plau.