Fil Oficial: ATM Àrea de Girona

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 12/11/2006 21:13

Però aquesta ATM (de la qual jo ja havia informat, ehhhh Eloi!!) no vol dir el mateix que la de BCN...ahaaa!!! La de Girona és "Autoritat Territorial de la Mobilitat", tot i que el logo és molt semblant, blau enlloc de verd...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 12/11/2006 21:34

Us felicito: aviat tindreu targetes blaves???...la Renfe integrada xD xD ??
algun carrilet xD xD xD ???


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 12/11/2006 23:41

Companyia del Ferrocarril d'Olot a Girona SA???

M'he perdut quelcom???


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 12/11/2006 23:49

Suposo que deu ser la concessió de la línia Olot - Girona...

De fet, TEISA significa Transports Elèctrics Interurbans, Societat Anònima i es fundà amb l'objectiu de construir un tramvia entre Girona i Salt, cosa que mai va fer.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 12/11/2006 23:52

entfe001 ha escrit:De fet, TEISA significa Transports Elèctrics Interurbans, Societat Anònima i es fundà amb l'objectiu de construir un tramvia entre Girona i Salt, cosa que mai va fer.
Llàstima de l'objectiu fallit... :(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 13/11/2006 18:10

De la mateixa web de TEISA:
Algú de TEISA ha escrit:TEISA va ser fundada a l'any 1920 a Banyoles, i el seu nom "Transports Elèctrics Interurbans S.A." prové del primer vehicle emprat per la companyia que anava provist d'un motor elèctric.
I CFOG (Companyia del Ferrocarril d'Olot a Girona) és la empresa que s'encarregava del carrilet d'Olot, que en passar a mans de FEVE es va dedicar al transport per carretera, i va acabar fusionant-se amb TEISA. Encara avui en dia et pot contractar una o una altra empresa, i dins les comandes d'autobusos alguns van destinats a GFOG. Però a efectes del viatger/client, tot és Teisa. Si em contracten algun dia espero que ho faci TEISA i no CFOG...:D

P.D.: No podeu afirmar res sense que l'expert en Teisa ho validi :D (és a dir, jo)


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 13/11/2006 21:31

Ejem... l'excusivitat la va perdre Lleida. Va sortir el logo de "ATM Àrea de Lleida" quan es va posar en marxa el bus nocturn a la comarca del Segrià.

No cola, doncs :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 14/11/2006 0:31

Als dos d'aquí dalt: :llengua

Ah, i també una bona dosi de brou de peix :)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 14/11/2006 15:04

Ja portem dos cops que em ruixes amb brou de peix pudent i calent...aviam si el fem servir per a menjar enlloc de per llançar-lo "por ahi"!!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 09/03/2007 23:19

Ressucito aquest fil per comentar una cosa:

Dissabte passat vaig passar per la Gare routière de Barcelona-Nord i vaig observar que gairebé tots els busos de Barcelona-Bus tenien una màquina expenedora clavadeta a les de TEISA, amb lo de les tarjetes sense contacte incorporat. Mantenen, a part, les cancel·ladores Indra de la RMB.

Significa això una pròxima posada en marxa del sistema tarifari integrat Gironí?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 09/03/2007 23:24

Si bé no en tinc cap notícia al respecte, sí cal dir que no fa massa es van posar en servei un tipus de targetes (per als avis, s'autocarreguen soles) i serveixen tant a TMG (Maexbic) com a TEISA (Masisconvi) (que era el motiu per al qual no es feia la integració. D'altra banda, són varies les companyies que tenen aquest tipus d'expenedores, però molts cops ni fan servir el lector sense contacte...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 09/03/2007 23:28

aarongilp ha escrit:Si bé no en tinc cap notícia al respecte, sí cal dir que no fa massa es van posar en servei un tipus de targetes (per als avis, s'autocarreguen soles) i serveixen tant a TMG (Maexbic) com a TEISA (Masisconvi) (que era el motiu per al qual no es feia la integració. D'altra banda, són varies les companyies que tenen aquest tipus d'expenedores, però molts cops ni fan servir el lector sense contacte...
Bé, però el cas és que Barcelona Bus fins pràcticament ara feien servir la de Indra, que és la que tenen a Sarbus o Sagalés, per exemple.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 09/03/2007 23:33

No ho sé...sembla que cada empresa agafa la que li agrada més... TMG, per exemple, és fan de les Maexbic, i s'han implentat també a Lleida, per exemple. Les Masisconvi les duen TEISA, RMas, ara BCN Bus...així que no ho sé, pel que sembla ja s'ha trobat la manera de compativilitzar-les, pel que no hi hauria més problema...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 27/04/2008 14:42

Bones!
Com que no sé si existeix algun fil o no dedicat a l'ATM de Girona (n'he buscat però no n'he trobat cap, només notícies disperses), proposo aquest com a fil oficial on anar-hi posant les novetats.

A principis d'any (em sembla que la segona setmana de gener) es va procedir al canvi de les màquines canceladores de TMG pel model que serà l'estandard de l'ATM de Girona, les Masisconvi (les tenia ja TEISA). Més tard les han anat incorporant Autocars Roca, La Hispano Hilarienca, Autocars R. Mas i AMPSA. Ara algunes màquines de TEISA ja reconeixen les tarjes de TMG, pel que sembla que això ja és aprop :D

D'altra banda, m'he assabentat que el més que vé comencen les proves ja del sistema. Pel que sé inicialment seran 3 empreses les que entrin al sistema en proves.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 28/04/2008 16:10

aarongilp ha escrit:D'altra banda, m'he assabentat que el més que vé comencen les proves ja del sistema. Pel que sé inicialment seran 3 empreses les que entrin al sistema en proves.
Se suposa que TEISA urbà i TMG seran 2 d'elles, m'equivoco?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 28/04/2008 20:57

Crec que sí (és lo lògic). Si m'entero d'algo ja us ho diré...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”