Fumeta a l'autobús

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Buseros exigents però que no segueixen les normes.

Entrada Autor: metring » Dijous 04/01/2007 14:38

Una amiga meva avui ha agafat el 20 davant de El Molino, amb el seu nano de pocs messos. Volia anar en direcció Congrés. Com que no el sol agafar, l'ha confós de direcció i ha anat fins a la terminal de vaixells, dues parades després del Molino. El conductor, l'ha fet tornar a picar, ja se sap que les normes són així, però tot i tenir la raó, no es pot tenir una mica de màniga ampla amb casos puntuals, com el d'una dona amb una criatura? Però a banda d'això, el conductor fumava tranquilament dins del bus, tot i tenir-lo aturat. A sobre, quan anava pel carrer Olesa, s'ha aturat per un lloc que no tenia parada, per recollir una senyora, i a part, a una iaia li ha recriminat que no havia pagat el bitllet, quan si ho havia fet. La meva amiga li ha dit que havia fet, i s'ha queixat de que donés bronca de manera injustificada, i li ha dit que ell també segueixi les normes (ja que dubto molt que els conductors puguin fumar dins el bus, tot i tenir-lo aturat). Què en penseu? Ell pot fer el que vulgui al bus, i després ser tant exigent amb el passatge???? >:( >:( >:(



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 04/01/2007 14:41

És clar que no pot fumar, però com que aquest és el país del "perquè em surt dels co... nassos", doncs no estranya que passin aquestes coses. No estranya però indigna.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 04/01/2007 15:21

En casos com aquests convé anotar el número de vehicle o la matrícula.

Si ho ha fet, es pot dirigir a un Centre d'Atenció al Client de TMB per cursar la pertinent queixa pel fet que el conductor fumés.



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dijous 04/01/2007 16:30

entfe001 ha escrit:En casos com aquests convé anotar el número de vehicle o la matrícula.

Si ho ha fet, es pot dirigir a un Centre d'Atenció al Client de TMB per cursar la pertinent queixa pel fet que el conductor fumés.
i per recollit passatge fora de la parada reglamentària. (si passes algun accident en un situació com aquesta l'assegurança de TMB segurament no ho cobriria..)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 04/01/2007 16:48

Per fumar dins del bus la queixa és completament lícita i necessària, però per agafar algú fora de parada seria molt mesquí, perquè precisament som els primers en queixar-nos de la manca de flexibilitat de molts conductors que acaben de sortir de la parada i no volen tornar a obrir portes, tot i que s'hagin aturat en el semàfor 10 metres més enllà.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 01/07/2008 0:39

Aquest matí (dilluns 30 de juny) a les 11:34 he agafat un autobús de la línia 14 de TMB al c/ Mandri, sentit Pl. Universitat.
L'autobús portava el número de calca 1745 i la matrícula era la 4713 FJK.
Quan ha arribat el bus he pujat, m'he quedat molt sorprès de veure que hi havia una persona fumant impunement, sense que ningú li digués res... però és que el més greu és que aquesta persona era el conductor!!!!
Per sort, els mòbils avui dia tots porten càmera i permeten deixar cosntància d'aquests fets, que així que pugui es traduiran en una queixa formal a TMB.
Fitxers adjunts
el-fumeta-del-14.jpg
El fumeta del 14
el-fumeta-del-14.jpg (90.34 KiB) Visualitzat 7707 cops



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 01/07/2008 0:58

Desgraciadament, no és un cas aïllat. El conductor despistat del 92 que va enfilar la Travessera de Dalt també fumava. Estarien les dues coses (despistament i addicció) relacionades?

PD: Compte, wefer, que sembla que no està ben vist això de denunciar, que podries posar en perill el pa d'una família per l'atreviment de denunciar que algú fumi, condueixi com un boig o faci altres obres caritatives per a tota la humanitat. :x


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 01/07/2008 1:05

Guigui ha escrit:PD: Compte, wefer, que sembla que no està ben vist això de denunciar, que podries posar en perill el pa d'una família per l'atreviment de denunciar que algú fumi, condueixi com un boig o faci altres obres caritatives per a tota la humanitat. :x
Entenc que ho dius irònicament ;)
Per si algú tingués la temptació de criticar aquesta denúncia, deixem clar que qui posa en perill el pa dels seus fills és el que incompleix les normes sabent perfectament el que fa i al que s'exposa, com és aquest cas. Crec que això és evident per qualsevol amb dos dits de front.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 01/07/2008 1:09

wefer ha escrit:
Guigui ha escrit:PD: Compte, wefer, que sembla que no està ben vist això de denunciar, que podries posar en perill el pa d'una família per l'atreviment de denunciar que algú fumi, condueixi com un boig o faci altres obres caritatives per a tota la humanitat. :x
Entenc que ho dius irònicament ;)
Per si algú tingués la temptació de criticar aquesta denúncia, deixem clar que qui posa en perill el pa dels seus fills és el que incompleix les normes sabent perfectament el que fa i al que s'exposa, com és aquest cas. Crec que això és evident per qualsevol amb dos dits de front.
És que parlo per experiència pròpia.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

ger_lleida
N3
N3
Entrades: 24

Entrada Autor: ger_lleida » Dimarts 01/07/2008 13:06

A Lleida també passen aquestes coses. Molts conductors es foten a fumar quan entren en un tram del trajecte on saben que hi pujarà poca gent o que està allunyat de la zona cèntrica de la ciutat. Quina poca decència.


AVE procedent de: Madrid Puerta de Atocha, Guadalajara Yebes i Saragossa Delicies; Amb destinació: Camp de Tarragona, Barcelona Sants, Barcelona Sagrera, Girona, Figueres, Perpinyà, Lyon i... París Austerlitz. Està a punt d'arribar per... VIA 1.

buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dimarts 01/07/2008 20:11

Tot just divendres m'hi vaig trobar amb un d'aquests conductors a la L77 d'Oliveras i mai no m'havia passat que algu fumés a l'autobús. Vaig quedar molt sorprés i crec que són actituds que s'haurien d'evitar a tota costa.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 01/07/2008 20:17

Jo ho vaig veure el dia que vaig pagar la samarreta del FTC, amb un Sagalés, no recordo el numero que feia el 450 de BCN a Vic. El vaig agafar a Granollers i diria que a l'altura d'Aiguafreda el conductor es va fumar una cigarreta. Només se que la matricula del bus era espanyola DMM, sol fer la linia al matí. Sortint el primer de Fabra i Puig a les 6.30, ja que la majoria de matins m'el creu-ho sortint de La Garriga cap a 2/4 de 7.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dimarts 01/07/2008 21:31

Quina colla de carallots :aaa


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dimecres 02/07/2008 0:24

UT440_132M ha escrit:Jo ho vaig veure el dia que vaig pagar la samarreta del FTC, amb un Sagalés, no recordo el numero que feia el 450 de BCN a Vic. El vaig agafar a Granollers i diria que a l'altura d'Aiguafreda el conductor es va fumar una cigarreta. Només se que la matricula del bus era espanyola DMM, sol fer la linia al matí. Sortint el primer de Fabra i Puig a les 6.30, ja que la majoria de matins m'el creu-ho sortint de La Garriga cap a 2/4 de 7.
No serà l'Scania Noge Touring n.502, fix al torn de la linia 402 Vic-Bcn??
Aquest home es sol fer la cigarreta durant el cami. Algun dia que l'he agafat, s'ha fet algun, i algun cop me'l he creuat per la C17 amb la mà fora i amb cigarreta.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 02/07/2008 20:11

sag470 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Jo ho vaig veure el dia que vaig pagar la samarreta del FTC, amb un Sagalés, no recordo el numero que feia el 450 de BCN a Vic. El vaig agafar a Granollers i diria que a l'altura d'Aiguafreda el conductor es va fumar una cigarreta. Només se que la matricula del bus era espanyola DMM, sol fer la linia al matí. Sortint el primer de Fabra i Puig a les 6.30, ja que la majoria de matins m'el creu-ho sortint de La Garriga cap a 2/4 de 8.
No serà l'Scania Noge Touring n.502, fix al torn de la linia 402 Vic-Bcn??
Aquest home es sol fer la cigarreta durant el cami. Algun dia que l'he agafat, s'ha fet algun, i algun cop me'l he creuat per la C17 amb la mà fora i amb cigarreta.
Probablement ho sigui, ja que feia el que dius. :avall


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 15/07/2008 23:02

Tal com havia promès, finalment he anat a posar una reclamació oficial sobre el tema.
Ho he fet a una oficina d'atenció al client del metro, i no m'han posat cap problema. De fet, quan li he explicat el cas a la noia del taulell, la resposta ha sigut "¡Vaya tela con el conductor!" :D
Segons m'han dit, em contesten en 30 dies. Veurem si és veritat.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 15/07/2008 23:45

wefer ha escrit:Tal com havia promès, finalment he anat a posar una reclamació oficial sobre el tema.
Ho he fet a una oficina d'atenció al client del metro, i no m'han posat cap problema. De fet, quan li he explicat el cas a la noia del taulell, la resposta ha sigut "¡Vaya tela con el conductor!" :D
Segons m'han dit, em contesten en 30 dies. Veurem si és veritat.
Quina sorpresa, t'han fet cas.

Vejam què tal anirà el tema. :roll:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 12/08/2008 13:00

I si no, veieu aquest exemple, acabat de publicar a la web de la Vanguardia:

http://www.lavanguardia.es/lv24h/200808 ... 68365.html

És aquest un exemple a seguir?

TERESA ARAGÓ | El Masnou (Barcelona) | 11/08/2008 | Actualizada a las 12:43

Aquesta imatge va ser presa per la Teresa Aragó fa una setmana en un autobús de la línea de Formentera. "Amb l'exemple que dóna el conductor, no es pot pretendre que després la gent compleixi les normes…".

http://www.lavanguardia.es/premium/publ ... SUBORDRE=3



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 12/08/2008 15:51

Començo a pensar que, de la mateixa manera que una empresa d'autobusos mai admetria un alcohòlic com a conductor, haurien de començar a fer el mateix amb els addictes al tabac. És dur, però l'espècie humana no sembla merèixer cap altre tractament.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

palamalaguti
N2
N2
Entrades: 12

Entrada Autor: palamalaguti » Dimarts 12/08/2008 17:08

En Cerdanyola, la ultima semana de julio, en el SU3, el conductor aprovechaba la escasez de pasajeros, y en la calle Francolí, ya cerca del final de la línea, se fumaba su pitillo


botones

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”