Prototip de bus a TMB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Prototip de bus a TMB

Entrada Autor: metring » Dimecres 02/07/2008 11:50

Hola!

Us penjo una foto d'Alberto Martín Soler. Es tracta d'un prototipus que encara no es sap si circularà.
Fitxers adjunts
Volvo-B9L.jpg
Volvo-B9L.jpg (64.18 KiB) Visualitzat 5191 cops



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 02/07/2008 12:27

Este autobús también estuvo realizando pruebas en las líneas de la EMT de Madrid, donde llevaba el número 9020



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 02/07/2008 12:35

Osti, que curiós! No sabía que BCN també es plantegés comprar el B9L...sigui com sigui, es tracta d'una ocasió perfecta per fotografiar un Volvo amb els colors de TMB, cosa inèdita si no recordo malament...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dimecres 02/07/2008 23:04

Hubo otro prototipo, del cual parece ser ni se ha probado aunque se intentó, de Volvo GNC Hispano Habit.


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 02/07/2008 23:40

A mi mai no m'ha agradat dir "prototipus" a aquests busos, sinó més aviat autobusos en proves, ja que són models que existeixen i que es venen en d'altres indrets o companyies.

Sí que n'hi ha hagut, d'autèntics prototipus, dels quals s'han fet unes poques unitats (com els Mercedes Citaro del projecte CUTE, o els autobusos de butà que va provar TMB a inicis dels anys 90, o el mític Pegaso Monotral 6035 articulat original de 18 metres), i més endavant en alguns casos s'han posat en fabricació, en funció dels resultats.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 03/07/2008 17:44

Volvo B7L GNC Hispano Habit només n'hi va haber un, em sembla, que va ser el que va tenir TMB (l'esmentat pel company Diego "Rodalies"), i que segons diuen ara és a Portugal.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Alberto
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: Alberto » Dilluns 07/07/2008 10:30

Hola, soy nuevo por aquí, me llamo Alberto, estoy de acuerdo en lo que comentáis sobre prototipo y vehículos en pruebas, estos últimos las marcas los proporcionan a las empresas explotadoras con la idea de que en el próximo pedido de compra haya unidades de las probadas.

Me gusta el foro no lo conocía, supe de el por casualidad cuando uno de sus administradores me pidió permiso para publicar una foto y me pareció, cuanto menos poco habitual en este mundillo donde todo se copia y pega sin pensar o citar al menos al dueño, lo dicho me pareció una forma seria de trabajar así que entré a conocerlo, me registre y me iré pasando.

Otra cosa alguien tiene fotos del 1082 ex 9020 circulando en Madrid??? si las puede compartir.

Os dejo otra en Triángulo del B10L GNC que habeis citado (no B7L). Saludos.

Editat per l'administració per afegir fotos.
Fitxers adjunts
DSCN1302.jpg
DSCN1302.jpg (54.44 KiB) Visualitzat 4780 cops
DSCN1325.jpg
DSCN1325.jpg (50.31 KiB) Visualitzat 4781 cops



Ismael_BCN
N5
N5
Entrades: 95
Ubicació: Menendez Pelayo (Madrid)

Entrada Autor: Ismael_BCN » Diumenge 25/08/2013 16:19

Despues de circular en las lineas 11-36 y 51 se fué a Granada a hacer vueltas por la linea 9 y al final a una lanzadera del Metro de Bilbao donde se ha quedado fijo.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”