Noves pantalles a marquesines bus TMB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Re: Noves pantalles a marquesines bus TMB

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 12/11/2013 16:16

albert28 ha escrit:Veig molts problemes en moltes pantalles per les nits amb els nitbus com per exemple que et marqui imminent durant 10 minuts! Ah i remarcar que a la Diagonal (bàsicament per l'ús que faig per temes estudis) hi ha parades on de dia et marca el nitbus a les pantalles, tot i posar no info.
I a part de Gran Via, entre Tetúan i Pl. Espanya, mes o menys, passa el mateix, suposo que hi haurà més llocs


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 12/11/2013 22:25

pau5321 ha escrit:Avui han posat una parada a Passeig de l'Havana... Una mica més endavant del pal que paren la 11, 60, 73 i B23... Serà el final de l'H8? No anava a ser a Ciutat d'Asunción? Per cert a la parada posa "Mitre-Balmes" i que paren les línies H6 i N0 a la part d'informació (estàn les tires horàries) i a dalt posa parada anul·lada pero es veu a sota el H6 o H8, no es distingueix, i una casella vermella que no es sap el numero
Cert, l'he vist aquest migdia i he quedat sorprès al veure la tira de l'N0 :)
Suposo que traslladaran fins on està (que així queda més aprop del semàfor i el pas a vianants), dubto molt que aquella parada sigui terminal doncs no és a un carrer gaire apte, ara bé, espero que el terminal sigui un xic abans de la parada següent a Ciutat d'Asunción.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 13/11/2013 0:05

Començarà desviat per obres, deu ser la parada provisional:

Imatge



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 13/11/2013 0:13

Ecomobisostrans ha escrit:Començarà desviat per obres, deu ser la parada provisional:
Al pas que porten amb les obres allà, aquests canvis em sembla que són definitivament provisionals fins la fi dels temps...
Miquel l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 13/11/2013 10:28, en total s’ha editat 1 vegada.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 13/11/2013 0:37

Si, exacte, es el desviament:
TMB ha escrit:Provisionalmente y con motivo de unas obras, el final de la línea en La Maquinista está situado en el paseo de L'Havana, cerca del cruce con la calle Ciutat d'Asunción.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 03/01/2015 16:46

Aquesta ja no sabia si posar-la en aquest tema, o en dels panells de temps d'espera... Bé, en tot cas: una nova de la meva estimada-odiada H12 en dissabte.

Arribo cap a les 13.50 a la parada de Gran Via-Maresme, amb ningú a la parada. Probablement no fa massa que ha passat (durant els últims 2-3 minuts, però, segur que no, perquè l'hauria vist). Tot i que ja sé que la freqüència d'11-13 minuts declarada per aquest dia i franja horària no és veritat (veure el meu relat de fa uns mesos), m'hi quedo a esperar.

Quan portava ja uns 3-4 minuts esperant allà, m'adono que la parada té indicador de temps d'espera, i que funciona (suposo que la llum del sol m'havia despistat)... i que està dient:

H12 - 18 minuts
42 - 20 minuts
(La pobra 60 també hi passa, per la parada, però és un miracle que en cap de setmana te la trobis o ni tan sols t'avisi del temps de pas, és clar)

Sí, sí, heu llegit bé. Tot i que emprenyat ja, penso: "Va, m'esperaré un minut, a veure si canvia, o és que s'ha quedat així 'enganxat' i no és pas real"... I al cap d'una mica canvia:

H12 - 17 minuts
42 - 19 minuts

Vaja, que suma-li els 3-4 minuts que portava jo a la parada, i els 2-3 minuts durant els quals és segur també que no havia passat, i resulten uns "formosos" 23-25 minuts per la "mega-chipi-guai" H12 en dissabte abans de les 14 h.! :disparos

Emprenyat ja del tot (ja sabem que la freqüència declarada és mentida, però que fins i tot l'indicador de TMB t'ho corrobori...), vaig a prendre el TRAM a Sant Martí de Provençals. Uns 4 minuts per arribar-hi, a la parada, i 6 minuts d'espera fins que ha arribat el tramvia. Vaja, uns 10 minuts, i ja era dalt del tramvia, mentre que a l'H12 li devien quedar uns 7 minuts per arribar a la parada.

Bé, doncs quan el tramvia estava a Can Jaumandreu (i no ha trigat gaire res en arribar-hi, amb la bona velocitat habitual i la poca quantitat de viatgers que pugen i baixen en dissabte al migdia), veig a l'altra banda de la Gran Via que passa l'H12! I evidentment no podia ser el torn anterior al que havia estat esperant jo durant 5 minuts, la qual cosa només pot voler dir que en realitat li quedaven uns 7-8 minuts per arribar a la parada, en comptes dels 17 que "prometia" quan me n'he cansat i he marxat cap al TRAM!

És a dir, que a sobre d'incomplir les freqüències, ni tan sols funciona bé el sistema d'avís de temps d'espera! Visca la "línia reina" de la NXB!


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dissabte 03/01/2015 18:52

Apart de la deixadesa de TMB amb las pantallas de compte enrrera, al igual que las interiors del busos que no han funcionat mai be amb signes extranys, lletres afagides i desubicació, dir que tinc observat que quan un bus arriva al final de la línea, el conductor sol apagar el motor. Quan el motor està apagat, a las pantallas de la línia aquest bus no existeix, i no torna a "resucitar" fins que el conductor torna a arrancar el motor.

Suposo que aixo es el que t'ha passat.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 03/01/2015 18:59

Podria quadrar, sí, té molt sentit que hagi estat això!

Ara que... si això és cert, i el sistema no detecta els busos amb el motor apagat... això invalida la informació de temps d'espera en totes les parades que només tinguin pendent d'arribar-hi el bus que està aturat a l'origen... i que, per cert, en el cas de la 60, amb un únic bus per sentit en caps de setmana, serà en totes les parades (com a molt, estan esperant un bus en aquella sentit), amb la qual cosa també quadra que, si el 60 està a l'origen amb el motor aturat, en cap parada de la 60 aparegui, durant aquest període, el temps d'espera (ni que fossin 40 minuts)

De mal en pitjor, doncs!


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 03/01/2015 19:24

Suposo que el sistema serà com el dels GPS o la ràdio dels cotxes. Si es desconnecta la bateria, no funciona. Doncs aquí suposo que funcionarà igual.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 03/01/2015 19:28

Doncs que aturin el motor però no la bateria. Veig il·lògic que només desconnectant el motor el bus no pugui establir comunicació.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 03/01/2015 19:56

Adolescent barceloní ha escrit:Suposo que el sistema serà com el dels GPS o la ràdio dels cotxes. Si es desconnecta la bateria, no funciona. Doncs aquí suposo que funcionarà igual.
Renfe445 ha escrit:Doncs que aturin el motor però no la bateria. Veig il·lògic que només desconnectant el motor el bus no pugui establir comunicació.
Crec que pocs conductor, als terminals, treuen el ''contacte'', ja que per exemple, el BkB no funcionaria, i si és de LEDs, no és veuria res.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 03/01/2015 20:05

raulitinbcn ha escrit:Crec que pocs conductor, als terminals, treuen el ''contacte'', ja que per exemple, el BkB no funcionaria, i si és de LEDs, no és veuria res.
Hi ha força conductors que ho fan.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 04/01/2015 14:08

Renfe445 ha escrit:
raulitinbcn ha escrit:Crec que pocs conductor, als terminals, treuen el ''contacte'', ja que per exemple, el BkB no funcionaria, i si és de LEDs, no és veuria res.
Hi ha força conductors que ho fan.
Algo semblant sol passar amb els nitbus, a Universitat per exemple, els avisos de pròxim busos va com li dóna la gana...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 18/01/2015 16:56

L'últim capítol de la meva relació d'amor-odi (bé, últimament més aviat odi-odi) amb les pantalles...

Abans d'ahir (divendres) al vespre, prop de les 23 h. Pujo a peu per Marina, i a Gran Via decideixo atansar-me a la parada del bus, per veure quant falta per l'H12 (si no em satisfà, l'alternativa és agafar el metro a Monumental). Quan sóc ja a prop, veig un articulat que hi arriba (no distingeixo la línia). Corro, hi arribo, i és el 7. Bé, doncs, miro la pantalla: H12 16 minuts. "Au, tito", cap al metro.

Quan ja arribo al pas zebra per creuar Gran Via, en quant se'm posi verd, miro cap a la parada i veig... un H12, que està agafant passate, i arrencant. Com que el semàfors de cotxes era verd en aquell moment, em quedo mirant amb cara d'estúpid com passa per davant meu.

Això no ho havia vist mai (normalment van endarrerides, és a dir, que si posa "Imminent" segurament acaba de marxar, i si posa "1 minut" és que ja és a la parada, o gairebé). I aquest cop no hi ha l'excusa de que estigués aturat sense contacte... :|


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 15/05/2015 9:53

Avui, a la parada de línies expres.cat de Sagalés (e7, e9, e10) de La Sagrera-Meridiana, sentit Vallès, es mostrava el temps previst d'espera per les línies... H14, 6, 42 i 40; totes ells en sentit Barcelona-centre, per més inri.

I s'anava actualitzant periòdicament, al pas dels hipotètics busos... :boig Després, si puc, us poso la foto.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 15/05/2015 10:14

Fran-Ikarus ha escrit:Avui, a la parada de línies expres.cat de Sagalés (e7, e9, e10) de La Sagrera-Meridiana, sentit Vallès, es mostrava el temps previst d'espera per les línies... H14, 6, 42 i 40; totes ells en sentit Barcelona-centre, per més inri.
He mirat al TMB Maps en quines parades coincidien aquestes línies en sentit centre, i només n'hi ha dues:
  • Almogàvers-Joan d'Àustria. Número de parada 2834.
  • Almogàvers-Àlaba. Número de parada... 1
Per tant, m'ensumo que per alguna raó la pantalla que tu estaves mirant estava mal configurada, i en comptes d'estar programada amb el número de parada corresponent, estava posada amb el número 1, que suposo que deu ser el número per defecte.
És una suposició, òbviament.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 19/10/2016 21:00

Avui,les pantalles de les marquesines de TMB informen de la vaga dels busos de Mohn. M'hi he fixat en una parada al carrer Doctor Pi i Molist.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 20/10/2016 6:58

Adolescent barceloní ha escrit:Avui,les pantalles de les marquesines de TMB informen de la vaga dels busos de Mohn. M'hi he fixat en una parada al carrer Doctor Pi i Molist.
Yo he visto eso hace muchos días.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 20/10/2016 21:55

Renfe445 ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:Avui,les pantalles de les marquesines de TMB informen de la vaga dels busos de Mohn. M'hi he fixat en una parada al carrer Doctor Pi i Molist.
Yo he visto eso hace muchos días.
Ja fa dies i setmanes que ho anuncien...



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dissabte 22/10/2016 17:40

També ho anuncien a les marquesines de l'AMB, encara que allà no hi parin línies de Mohn.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”