Pàgina 9 de 9

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Dimarts 18/04/2017 21:59
Autor: Renfe445
adriaesc ha escrit:Avui he vist el 5401 a la terminal de Virrei Amat de la 34. M'ha extranyat el fet que portava els leds BkB taronges i no blancs. No era aquest el bus de la sèrie 54 amb leds blancs?

Creo que son carteles capaces de desplegar más colores que el naranja.

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Dimarts 18/04/2017 22:06
Autor: premixero
en este caso son monocromo. se cambiaron para probar y ahora se han vuelto a cambiar, los de los turisticos nuevos si que son multicolor

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Dijous 20/04/2017 18:34
Autor: Arnau 3506
Des d' aquest dilluns hi han diversos Volvo 350x a la H4 i jo he agafat alguns i he de dir que son molt comodes i encara tenen olor a nous i a pintura, a mi personalment m'encanten(encara que no tenen Mou TV com els Solaris 36xx). Tan debo es quedin molt temps a Horta i aguantin molt de temps.

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Dijous 20/04/2017 19:33
Autor: albert28
Arnau 3506 ha escrit:Des d' aquest dilluns hi han diversos Volvo 350x a la H4 i jo he agafat alguns i he de dir que son molt comodes i encara tenen olor a nous i a pintura, a mi personalment m'encanten(encara que no tenen Mou TV com els Solaris 36xx). Tan debo es quedin molt temps a Horta i aguantin molt de temps.

Potsser queha algun tingui els leds teleindicadors blanca?

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Dijous 20/04/2017 20:49
Autor: adriaesc
Arnau 3506 ha escrit:Des d' aquest dilluns hi han diversos Volvo 350x a la H4 i jo he agafat alguns i he de dir que son molt comodes i encara tenen olor a nous i a pintura, a mi personalment m'encanten(encara que no tenen Mou TV com els Solaris 36xx). Tant de bo es quedin molt temps a Horta i aguantin molt de temps.

També n'han pujat part dels antics. Prova d'això és que avui he agafat el 3589 a l'H4.
Tant de bo.

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Dijous 20/04/2017 21:09
Autor: Miquel
Però què ha reiniciat la sèrie pel 3500 altre cop?

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Dijous 20/04/2017 21:41
Autor: adriaesc
Miquel ha escrit:Però què ha reiniciat la sèrie pel 3500 altre cop?

:cop
No van tenir prou amb la xorrada de fer-la començar pel final un cop estaven els busos enumerats que ara la reinicien.

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Dijous 20/04/2017 23:58
Autor: premixero
en realidad empiezan en el 3501 ya que el 3500 esta todavía en tmb. eso pasa tambien en las series 22xx y 23xx de los turisticos, que coinciden con series recientes y por algún motivo tecnico o de inventario tienen que canviarse para no coincidir

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Divendres 21/04/2017 7:44
Autor: Adolescent barceloní
Els busos antics encara estaven donats d'alta als sistemes de TMB (SAP, etc). D'aquí a que fessin aquesta xapussa.

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Divendres 21/04/2017 9:13
Autor: Renfe445
Podían haber numerado los nuevos 3500 y 3600 desde el 99 hacia abajo. :)

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Divendres 21/04/2017 16:19
Autor: adriaesc
Renfe445 ha escrit:Podían haber numerado los nuevos 3500 y 3600 desde el 99 hacia abajo. :)

Hubiera sido una mejor solución que esta chapuza.

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Dissabte 22/04/2017 8:52
Autor: Renfe445
adriaesc ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Podían haber numerado los nuevos 3500 y 3600 desde el 99 hacia abajo. :)

Hubiera sido una mejor solución que esta chapuza.

Sería un sistema similar utilizado en algunos trenes del U-Bahn de Berlín, que empezaba desde la pareja 999-998 y los siguientes hacia abajo.

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Dissabte 22/04/2017 13:23
Autor: Miquel
O podrien fer servir més numeracions, no se, serà per números :x

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Dimarts 02/05/2017 21:34
Autor: albert28
Renfe445 ha escrit:
fgc113 ha escrit:Un motiu més per eliminar ja l'origen dels teleindicadors dels autobusos. De què et serveix saber que la línia 7 ve de la Zona Universitària si precisament vols anar en el sentit oposat?

Perquè els de TMB van amb 50 anys de retard.

Doncs sembla comencen a fer proves ja


Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Dimarts 02/05/2017 22:54
Autor: Renfe445
albert28 ha escrit:Doncs sembla comencen a fer proves ja


:o :tancat ))) ))) )))

Esto es insólito!!

Aunque esto iría mejor aquí...

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Diumenge 02/07/2017 22:01
Autor: m.h.t.
Avui diumenge 2 han tornat les proves en buit de Solaris Urbino 18 Hybrid (36XX) a l'H10. :ok Sembla, doncs, quasibé clar que a partir de l'octubre l'H10 estarà servida amb articulats híbrids. Això pot ser degut, també, a la falta d'articulats a Zona Franca que provoca que l'H10 vagi aquests mesos combinada amb estàndards.

El dubte continua sent si els Urbino passaran a Zona Franca, o bé serà l'H10 la que passi a Triangle (que seria el més lògic). :roll:

Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB

EntradaPublicat: Dimecres 05/07/2017 21:48
Autor: m.h.t.
Culebrot bastant lamentable entre TMB, UPC i Ajuntaments per l'estació de càrrega de Fòrum-Campus Besòs. Potser alguns de vosaltres us preguntareu per què no s'ha instal·lat encara el carregador de l'H16 a Fòrum i sí el de Zona Franca.

Doncs bé. Durant l'exposició del Ral·libús BCN-Caldes vaig tenit l'oportunitat de parlar amb el personal de TMB. I vam tractar sobre el tema. Resulta que la UPC es nega a instal·lar el carregador junt al campus per motius estètics. La Politècnica al·lega que "no queda bonic". :osti Per altra banda, TMB s'ha posat en contacte amb els Ajuntaments de BCN i Sant Adrià per buscar una ubicació alternativa. Ambdós ajuntaments s'han negat. BCN diu que no el vol a la seva banda (St. Martí). St. Adrià diu que només s'havia pactat aquéll emplaçament (St. Ramon de Penyafort - Eduard Maristany) junt a la UPC i no en contempla un altre.

I a l'octubre ha d'entrar en servei l'ampliació de l'H16 a Campus Besòs i encara no hi ha acord. :nono

És una absoluta vergonya que una institució universitària com la UPC estigui bloquejant la tecnologia que ensenya i "suposadament" promou, quan hauria d'ésser la primera interessada en tenir-la de manera exemplar. I això demostra, també, que l'ecologia i SmartCity de l'Ajuntament de BCN és tot postureig.

Endarrerits però de bon veure

EntradaPublicat: Dimecres 05/07/2017 21:57
Autor: Guigui
Això passa quan aquest país només fa polítiques sectorials pensades en inaugurar totxo i fer-se fotos boniques. Així, resulta que les polítiques de mobilitat, educació, recerca, etc. queden supeditades a l'estètica. I el progrés queda impedit perquè "no fa bonic".