Los autobuses TMB perdió un 7,4% de los viajeros en 2008

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 06/02/2009 11:02

20 minutos ha escrit:Mientras, el metro mantenía la tendencia de crecimiento (+2,7%), en parte gracias a los resultados del primer cuatrimestre (que recogió una parte importante de los viajeros perdidos por la huelga de autobús), y en menor medida por la extensión de la L3 hasta Trinitat Nova con cinco estaciones más, en el último cuatrimestre.
Doncs mira que a mi m'havien semblat com si fossin menys estacions... serà que no m'hi vaig fixar bé :riure

Certament, la vaga hi deuria tenir força a veure. Igualment, la velocitat dels autobusos de BCN no convida gaire a agafar-los, a no ser que estiguis jubilat i no t'importi trigar el doble que amb qualsevol altra mitjà de transport... encara que això, òbviament, no és exclusiva d'aquest any passat.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 06/02/2009 12:01

wefer ha escrit:Doncs mira que a mi m'havien semblat com si fossin menys estacions... serà que no m'hi vaig fixar bé :riure
Em sembla que començo a tenir l'explicació: el periodista és una espècie que es caracteritza per hibernar. En el cas que ens ocupa, ho haurà fet durant 7 anys, pel cap baix. :x


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 06/02/2009 12:41

Yo no entendemos el subject de este hilo.

Es más: donde dice "perdió un 7,4% de los viajeros" entiendo que éstos se extraviaron durante los trayectos. Acaso hay agujeros en la plataforma de algunos autobuses, trampillas, ventanas que se abren a traición como puertas, asientos eyectables...?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Divendres 06/02/2009 23:33

Ciertamente
wefer ha escrit: la velocitat dels autobusos de BCN no convida gaire a agafar-los, a no ser que estiguis jubilat i no t'importi trigar el doble que amb qualsevol altra mitjà de transport... encara que això, òbviament, no és exclusiva d'aquest any passat.
[/quote]


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”