Regió-7, 27 de març de 2024 ha escrit: El desdoblament de la C-55 divideix la comarca en dos blocs
El debat sobre la millora de les comunicacions al Bages, que ha generat una cadena de pronunciaments, ha desembocat en dos posicionament marcats per la reivindicació o el rebuig de l'autovia tal com es va projectar fa una dècada
[...]
Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
- genissimon
- N10
- Entrades: 3165
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Carretera C-55 Manresa-Abrera: la ratera
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3165
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 28 de març de 2024 ha escrit: Territori calcula que la futura autopista sense barreres hi portarà 13.000 vehicles que restarà de la C-55
L’actual executiu d’ERC posa per primer cop damunt la taula de manera clara que l’aposta és la combinació d’ampliar la C-55 amb l’anomenat 2+1 amb l’horitzó de tenir la C-16 alliberada com a màxim en 12 anys, quan se n’acaba la concessió
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3165
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 9 d'abril de 2024 ha escrit: Cambra i Pimec promouen una gran plataforma sense partits per reclamar una C-55 desdoblada
La proposta inicial, que dijous es presenta a Sallent i es posa a debat, és un carretera de 4 carrils des del túnel de Bugunyà fins a Manresa
[...]
Regió-7, 9 d'abril de 2024 ha escrit: Opinió: Marc Marcè Casaponsa
Indignats units per la C-55
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3165
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 10 d'abril de 2024 ha escrit: Opinió: Enric Badia
Vols una autovia i et donen una carretereta
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3165
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 11 d'abril de 2024 ha escrit: La presentació de la nova Plataforma pel desdoblament de la C-55 aplega una quarantena d’entitats
Agents econòmics i socials del territori són cridats a reivindicar «amb una sola veu» l’esperada autovia entre Manresa i Castellbell, enfront del tercer carril per trams que ara defensa la Generalitat
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3165
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 24 d'abril de 2024 ha escrit: Agents polítics, econòmics i socials, constitueixen la Taula de Mobilitat del Bages per debatre sobre infraestructures i transport
És un òrgan de participació i gestió, en què hi ha representats tots els municipis de la comarca
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3165
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Regió-7, 9 de maig de 2024 ha escrit: PSC, Junts+, PPC i Ciutadans, a favor del desdoblament "immediat" de la C-55
ERC es compromet a què l'estudi informatiu actualment en tràmit de Castellgalí a Manresa sigui per a una via 2+2 i a impulsar un segon estudi de 2+2 fins a Castellbell i el Vilar
Comuns defensa fer un carril de desdoblament de la C-55 entre Manresa i Castellbell sense descartar el 2+2
La Plataforma pel desdoblament es troba amb els partits polítics que concorreran a les eleccions per conèixer el seu posicionament sobre la reclamada autovia
[...]
Regió-7, 10 de maig de 2024 ha escrit: Opinió | TRIBUNA
Fina Casals Font, PRESIDENTA DE LA PLATAFORMA CIUTADANA NO MÉS MORTS A LA C-55
Hem d’esperar vint-i-cinc anys més per un (2+2)?
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.