Privatització de la Carretera del Tibidabo???? Alerta...

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Capacitat

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/07/2010 16:36

T'ho diré d'una altra manera: quants cotxes caldrien per a omplir un funicular?

Jo crec que l'accés al Tibidabo hauria de ser restringit, que per alguna cosa es troba enmig d'un parc natural.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Diumenge 18/07/2010 16:58

Jo crec que la filosofia de posar un parc d'atraccions multitudinari (tipus Port aventura) no es correspon amb la idea de preservacio de la natura en un parc natural, aixo suposa una contradicció inmensa.

El fet que el parc d'atraccions sigui de forma buscada algo multitudinari per ser rentable perque es un negoci,no quadra amb el tema natura, pero em reventa que la preservacio del medi ambient es quedi nomes en prohibir els cotxes privats aixo em sembla molt hipocrita, en el fons sembla que el que volen es que el negoci del transport sigui tambe seu i la muntanya es de tots no tan sols dels que van al parc D'atraccions.

Aixo en termes ecologistes.

Ara una carretera que paguem tots, que sut de Barcelona ciutat i que com esta tallada a l'alçada de l'hotel i a efectes practics nomes serveix per arribar a aquest no em sembla correcte.

I en termes de capacitat em preocupa que 4.000 persones nomes puguin baixar amb uns sols mitjans amb tots els riscs i problemes que aixo comporta.
faristol l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 18/07/2010 17:14, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/07/2010 17:14

faristol ha escrit:Ara una carretera que paguem tots, que sut de Barcelona ciutat i que com esta tallada a l'alçada de l'hotel i a efectes pratics nomes serveix per arribar a aquest no em sembla correcte.
A efectes pedagògics, em sembla correctíssim. Al Tibidabo he pujat sempre en funicular, amb independència del que hagi portat al darrere (nens amb cotxet inclòs).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 18/07/2010 19:17

Vull dir que no deixa de ser accessible en cotxe, el cim. Es pot entrar pel pàrquing del parc.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dilluns 19/07/2010 0:38

Un petit aclariment.
faristol ha escrit:[...] i no crec que en una tarda hi hagi 4.000 persones concentrades en unes poques hectàrees
Pots pujar-hi de peus. Estem d'acord en què PortAventura és més del triple de gran que el Tibidabo, però al parc de Salou hi poden cabre 35.000 persones en dies de molta afluència, per tant, en una tarda d'estiu, 4.000 persones poden ser-hi perfectament, al Tibidabo.

Tornem al tema.


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dilluns 19/07/2010 0:42

Si hi ha dubtes, truquem a Lynce! (perdó per l'off-topic, però estava "a huevo")


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”