Autoservicio en Gasolineras

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Autoservicio en Gasolineras

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dimarts 11/05/2010 0:59

Que pocas gasolineras quedan en las que los empleados te sirven, como las añoro, sobre todo en los momentos de máxima afluencia.
Colas para pagar, colas para esperar el turno de repostar...
En ocasiones hay 3 o 4 empleados, y la verdad es que no se que hacen tantos empleados sin "empleo"... :x
Eso si, la gasolina no baja de precio...


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 11/05/2010 13:24

A Àustria, recordo que hi havia una època en què a les benzineres podies optar per repostar en autoservei o servit per un empleat. La darrera opció era més cara.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimecres 12/05/2010 13:23

Guigui ha escrit:A Àustria, recordo que hi havia una època en què a les benzineres podies optar per repostar en autoservei o servit per un empleat. La darrera opció era més cara.
A Itàlia, en moltes benzineres, de dia hi ha personal (6.00-22.00), i de nit hi ha autoservei (es paga en una espècie de caixer automàtic) i surt uns 5 cèntims més barat.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 12/05/2010 13:46

Si segons algun missatge teu et desplaces/desplaçaves en cotxe habitualment a Rubí a la carretera de Molins de Rei a prop de Rubí el carburant és servit pels empleats.

El carburant pot no baixar de preu però és que del que hi pagues més de la meitat són impostos i els beneficis per la gasolinera són més aviat poca cosa, probablement és més negoci l'habitual botiga de la gasolinera que no l'assortiment de carburant en si.
automotorserie 436 ha escrit:Que pocas gasolineras quedan en las que los empleados te sirven, como las añoro, sobre todo en los momentos de máxima afluencia.
Colas para pagar, colas para esperar el turno de repostar...
En ocasiones hay 3 o 4 empleados, y la verdad es que no se que hacen tantos empleados sin "empleo"... :x
Eso si, la gasolina no baja de precio...


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dilluns 24/05/2010 23:55

L'altre dia vaig posar benzina a la gasolinera bonàrea de Calaf i vaig veure el futur de les gasolineres: un caixer automàtic: tu poses els diners, li dius el sortidor, i repostes. I dos màquines expenedores de refrescos al costat.

Per cert, valia 1,01 el diesel i 1,10 la súper, uns 10 cénts més barat...

Quan ho vaig veure, no vaig poder evitar la sensació de que en poc temps totes seran així...



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dimarts 25/05/2010 20:57

mix3 ha escrit:L'altre dia vaig posar benzina a la gasolinera bonàrea de Calaf i vaig veure el futur de les gasolineres: un caixer automàtic: tu poses els diners, li dius el sortidor, i repostes. I dos màquines expenedores de refrescos al costat.

Per cert, valia 1,01 el diesel i 1,10 la súper, uns 10 cénts més barat...

Quan ho vaig veure, no vaig poder evitar la sensació de que en poc temps totes seran així...
Si señor!, aún más, yo lo haría directamente en cada surtidor


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimarts 25/05/2010 21:27

mix3 ha escrit:L'altre dia vaig posar benzina a la gasolinera bonàrea de Calaf i vaig veure el futur de les gasolineres: un caixer automàtic: tu poses els diners, li dius el sortidor, i repostes. I dos màquines expenedores de refrescos al costat.

Per cert, valia 1,01 el diesel i 1,10 la súper, uns 10 cénts més barat...

Quan ho vaig veure, no vaig poder evitar la sensació de que en poc temps totes seran així...
L'any 87 vaig estar amb els pares per Itàlia i ja hi havia força benzineres en carreteres amb aquest sistema. Bé, en aquell tems admetien bitllets de 5000 i 10000 lires, però no tenien personal.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 02/06/2010 14:32

Recordo una benzinera automàtica, instal·lada per la Generalitat fa molts anys a la població d'Osor, que queda lluny de qualsevol altra benzinera. Al final van decidir tancar-la i deixar sense servei el poble degut als continus actes de vandalisme. Gràcies a això, calia fer 30 Km inútilment per anar a posar benzina i tornar al poble.
No sé si actualment la cosa deu continuar igual.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 02/06/2010 14:52

Alguns coneixeu l'estació de servei "4 Carreteras", la benzinera de tota la vida (que va ser arrasada per un camió), la nova que es va fer al costat de la c-17, al cantó Vic, encara hi ha empleats que omplen el dipòsit, pertany a la petroliera BP, aquesta i Repsol, són de les poques on encara omplen el dipòsit els empleats de la benzinera, la gran majoria de benzineres de la zona són d'autoservei, la primera que recordo, és la benzinera "Esclatoil", situada al costat de l'hipermercat Esclat de Malla, al peu de la C-17. Pel que observo, les benzineres autoservei, solen tenir el preu del carburant més econòmic, que les de les grans petrolieres, pot haver-hi una diferència de fins a 0.10€ per litre.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”