Ampliació C-32 Maresme

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).

Re: Ampliació C-32 Maresme

EntradaAutor: genissimon » Divendres 17/06/2016 13:36

Diari de Girona, 17 de juny de 2016 ha escrit:Carreguen contra Rull per la seva resposta al «no» de la consulta de la C-32
Asseguren que la creació d'una comissió pública que ha d'elaborar millores ambientals a un estudi «caducat» és «elevar la burla a l´insult»
[...]
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Camions de la N-340 i N-240 per l'autopista.
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
 
Entrades: 2386
Membre des de: Dimecres 05/04/2006 12:43
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Ampliació C-32 Maresme

EntradaAutor: Oriolix » Dilluns 20/06/2016 23:47

Una mica d'arqueologia.

Un escàndol més de la C-32 entre Mataró i Palafolls és que inicialment va ser concebuda com la variant lògica de la N-II al seu pas pel Maresme. Però algú va adonar-se que hi hauria molt de trànsit, i que podria ser un bon negoci fer-hi una autopista de peatge. Dit i fet, el govern espanyol de l'època va fer un "dónde está la bolita" i la variant gratuïta va esdevenir una bonica autopista de peatge.

La prova l'he trobat en aquesta sentència d'uns propietaris que reclamaven que els paguessin més per les expropiacions
http://supremo.vlex.es/vid/expropiacion-17444365

En concret en el "Fundamento de derecho" segon, hi ha el paràgraf següent:
"Certificación acreditativa de si el proyecto sometido al estudio de impacto ambiental mediante el anuncio publicado en el Boletín Oficial del Estado núm. 75, correspondiente al día 26 de marzo de 1.991, y que fue objeto de la correspondiente declaración de Impacto Ambiental hecha pública por resolución de 10 de enero de 1.992 publicada en el Boletín Oficial del Estado núm. 39 de 14 de febrero de 1.992, fue el proyecto denominado de trazado "Variante de Carretera N-II de Madrid a Francia por Barcelona, punto kilométrico 658,7 al 684,0. Tramo: Sant Andreu de Llavaneres- Malgrat-Palafolls"

És a dir, que la declaració d'impacte ambiental es va fer per a la variant de la N-II, però el projecte finalment va ser l'autopista que tots coneixem
Avatar de l’usuari
Oriolix
N6
N6
 
Entrades: 231
Membre des de: Dissabte 09/10/2010 0:07

Re: Ampliació C-32 Maresme

EntradaAutor: jaezcurra » Diumenge 17/07/2016 21:57

El Govern iniciará las obras de prolongación de la C-32 hasta Lloret de Mar entre septiembre y octubre
El proyecto, de 6,7 km, contará con dos túneles, 5 viaductos, se ejecutará en un plazo de dos años y costará 71 millones
ACN, Barcelona 17/07/2016 12:45 | Actualizado a 17/07/2016 13:13
http://www.lavanguardia.com/local/girona/20160717/403279614863/govern-obras-prolongacion-c-32-lloret-de-mar-septiembre-octubre.html
jaezcurra
N8
N8
 
Entrades: 939
Membre des de: Divendres 16/04/2010 21:50
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Anterior

Torna a: Vehicles privats / Vehículos privados

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants