Pàgina 3 de 3

Re: Ampliació C-32 Maresme

Publicat: Divendres 17/06/2016 13:36
Autor: genissimon
Diari de Girona, 17 de juny de 2016 ha escrit: Carreguen contra Rull per la seva resposta al «no» de la consulta de la C-32
Asseguren que la creació d'una comissió pública que ha d'elaborar millores ambientals a un estudi «caducat» és «elevar la burla a l´insult»
[...]

Re: Ampliació C-32 Maresme

Publicat: Dilluns 20/06/2016 23:47
Autor: Oriolix
Una mica d'arqueologia.

Un escàndol més de la C-32 entre Mataró i Palafolls és que inicialment va ser concebuda com la variant lògica de la N-II al seu pas pel Maresme. Però algú va adonar-se que hi hauria molt de trànsit, i que podria ser un bon negoci fer-hi una autopista de peatge. Dit i fet, el govern espanyol de l'època va fer un "dónde está la bolita" i la variant gratuïta va esdevenir una bonica autopista de peatge.

La prova l'he trobat en aquesta sentència d'uns propietaris que reclamaven que els paguessin més per les expropiacions
http://supremo.vlex.es/vid/expropiacion-17444365

En concret en el "Fundamento de derecho" segon, hi ha el paràgraf següent:
"Certificación acreditativa de si el proyecto sometido al estudio de impacto ambiental mediante el anuncio publicado en el Boletín Oficial del Estado núm. 75, correspondiente al día 26 de marzo de 1.991, y que fue objeto de la correspondiente declaración de Impacto Ambiental hecha pública por resolución de 10 de enero de 1.992 publicada en el Boletín Oficial del Estado núm. 39 de 14 de febrero de 1.992, fue el proyecto denominado de trazado "Variante de Carretera N-II de Madrid a Francia por Barcelona, punto kilométrico 658,7 al 684,0. Tramo: Sant Andreu de Llavaneres- Malgrat-Palafolls"

És a dir, que la declaració d'impacte ambiental es va fer per a la variant de la N-II, però el projecte finalment va ser l'autopista que tots coneixem

Re: Ampliació C-32 Maresme

Publicat: Diumenge 17/07/2016 21:57
Autor: jaezcurra
El Govern iniciará las obras de prolongación de la C-32 hasta Lloret de Mar entre septiembre y octubre
El proyecto, de 6,7 km, contará con dos túneles, 5 viaductos, se ejecutará en un plazo de dos años y costará 71 millones
ACN, Barcelona 17/07/2016 12:45 | Actualizado a 17/07/2016 13:13
http://www.lavanguardia.com/local/giron ... tubre.html

Re: Ampliació C-32 Maresme

Publicat: Dimecres 14/03/2018 10:46
Autor: genissimon
Diari de Girona, 14 de març de 2018 ha escrit: La Generalitat torna a iniciar tots els tràmits per perllongar la C-32
El TJSC havia suspès cautelarment el 2017 l'inici de les obres arran d'un recurs de diferents entitats considerant que hi havia hagut canvis al traçat respecte a la declaració ambiental del 2000
Territori comença de nou i sotmet a informació pública l'estudi informatiu i d'impacte ambiental amb l'últim traçat previst
A partir d'avui ja s'hi poden presentar al·legacions

[...]

Re: Ampliació C-32 Maresme

Publicat: Dilluns 14/11/2022 10:16
Autor: genissimon
Diari de Girona, 11 de novembre de 2022 ha escrit: El TSJC anul·la el projecte de perllongament de la C-32 entre Blanes i Lloret que la Generalitat va aprovar el 2018
L'alt tribunal estima el recurs dels ecologistes perquè els estudis no van tenir en compte la Llei del Canvi Climàtic
[...]

Re: Ampliació C-32 Maresme

Publicat: Dimarts 15/11/2022 9:12
Autor: genissimon
Diari de Girona, 15 de novembre de 2022 ha escrit: Aturem la C-32 demana que es reforestin les zones arrasades per l’autopista
La plataforma ecologista celebra la sentència ferma que anul·la el projecte d’ampliació de la via, però insta a la Generalitat a «reparar» l’entorn
[...]