Enllaç entre A-2 i B-30

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Res de res

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 15/10/2013 9:17

Veient que des de fa prop de tres anys que no hi ha moviment, em sembla que amb una pregunta anual faràs prou.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3136
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 15/10/2013 9:36

Guigui ha escrit:Veient que des de fa prop de tres anys que no hi ha moviment, em sembla que amb una pregunta anual faràs prou.
Desgraciadament, deus tenir raó.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

komatek
N5
N5
Entrades: 86

Entrada Autor: komatek » Dimarts 15/10/2013 13:01

L'únic que hi ha de novetat és l'alçada dels arbustos que creixen de les piles de runa



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 15/10/2013 18:30

I mentrestant, el Sr. Abertis segueix fent caixa amb els seus clients captius. Quin país de pandereta!!



komatek
N5
N5
Entrades: 86

Entrada Autor: komatek » Dijous 24/10/2013 9:50

Pastor destaca los 4.000 M€ destinados a Cataluña entre 2012 y 2014
http://www.fomento.gob.es/MFOM/LANG_CAS ... 022-03.htm

Concretament m'ha fet gràcia la següent frase:
Asimismo, continuarán las obras de la autovía A-14 en el tramo Lleida–Sopeira y las de la conexión de la A-2 con la AP-7 en Castellbisbal.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 24/10/2013 10:45

komatek ha escrit:Concretament m'ha fet gràcia la següent frase:
Asimismo, continuarán las obras de la autovía A-14 en el tramo Lleida–Sopeira y las de la conexión de la A-2 con la AP-7 en Castellbisbal.
Continuaran vol dir que les acabaran, o que continuaran... com estan?



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3136
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 24/10/2013 10:59

wefer ha escrit:Continuaran vol dir que les acabaran, o que continuaran... com estan?
És com aquelles limitacions temporals de velocitat a la xarxa ADIF. No saps si són definitivament temporals o temporalment definitives.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

komatek
N5
N5
Entrades: 86

Entrada Autor: komatek » Dijous 24/10/2013 11:49

Home, tenint en compte la frase, les obres de la A-14 entre Lleida i Roselló es van començar la setmana passada, per tant suposo que alguna cosa es farà al pont. Ara bé, que pot ser que simplement moguin terra només per tal de tenir l'excusa que s'estan continuant.

Tot i que estava pensant, en els PGE 2014 apareixien tres partides pressupostàries per al pont, concretament per als anys 2014, 2015 i 2016, les més gran de totes era la del 2016, per tant podria ben bé ser que aquest any es dediquin a podar els arbustos de les piles de runa.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 24/10/2013 17:43

wefer ha escrit:
komatek ha escrit:Concretament m'ha fet gràcia la següent frase:
Asimismo, continuarán las obras de la autovía A-14 en el tramo Lleida–Sopeira y las de la conexión de la A-2 con la AP-7 en Castellbisbal.
Continuaran vol dir que les acabaran, o que continuaran... com estan?
Evidentment, continuaran al mateix ritme galopant dels darrers dos anys.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

komatek
N5
N5
Entrades: 86

Entrada Autor: komatek » Dilluns 11/11/2013 10:20

Avui al passar per l'enllaç de la B-30 a la AP-2, m'ha sorprès veure una màquina removent terres a la part de Castellbisbal. No sé si aquestes obres són per augmentar el radi de la corba direcció nord o són realment per fer espai per a l'enllaç de la B-30 amb la A-2



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 11/11/2013 11:09

komatek ha escrit:m'ha sorprès veure una màquina removent terres a la part de Castellbisbal. No sé si aquestes obres són per augmentar el radi de la corba direcció nord o són realment per fer espai per a l'enllaç de la B-30 amb la A-2
Per si un cas, Abertis ja ha enviat dos operaris a punxar-li les rodes :malicia



Avatar de l’usuari
Oriolix
N6
N6
Entrades: 307

Entrada Autor: Oriolix » Dimarts 12/11/2013 21:54

wefer ha escrit:
komatek ha escrit:m'ha sorprès veure una màquina removent terres a la part de Castellbisbal. No sé si aquestes obres són per augmentar el radi de la corba direcció nord o són realment per fer espai per a l'enllaç de la B-30 amb la A-2
Per si un cas, Abertis ja ha enviat dos operaris a punxar-li les rodes :malicia
:plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas



komatek
N5
N5
Entrades: 86

Entrada Autor: komatek » Dissabte 16/11/2013 16:56

Ahir passant per la A-2 a l'alçada de Sant Andreu de la Barca, vaig veure com estaven encofrant els enllaços entre el pont i la A-2 (sentit Martorell). També estaven començant a retirar la runa per que feia anys que estava en l'enllaç entre el pont i la A-2 (sentit Barcelona). Sembla que la cosa avança



komatek
N5
N5
Entrades: 86

Entrada Autor: komatek » Divendres 16/05/2014 10:56

Vaig informant, ahir al passar pel pont que conecta la AP-2 amb la B-30 vaig veure que s'estan col·locant les malles per la cimentació de columnes a la banda de Castellbisbal dirreció nord, sembla que la cosa va avançant, poc a poc però avança



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3136
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 16/05/2014 12:40

komatek ha escrit:Vaig informant, ahir al passar pel pont que conecta la AP-2 amb la B-30 vaig veure que s'estan col·locant les malles per la cimentació de columnes a la banda de Castellbisbal dirreció nord, sembla que la cosa va avançant, poc a poc però avança
:victoria

Ni que sigui de mica en mica, s'omple la pica.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Divendres 16/05/2014 13:19

Si, ja hi ha un dels dos murs pantalles fets per a l'execució de la rampa que uneixi el nivell de l'autovia al pont.
I també, s'han fet grans acumulacions de terra per a fer les rampes.
La part superior del pont, ja té les baranes col·locades i la capa de compressió (una capa de formigí armat) realitzada. Falta el paviment asfàltic que es farà quan s'asfalti tota l'estructura.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

suburu
N4
N4
Entrades: 51

Entrada Autor: suburu » Dilluns 19/05/2014 10:25

Per quan creieu que pot estar acabat això???



komatek
N5
N5
Entrades: 86

Entrada Autor: komatek » Dilluns 19/05/2014 12:08

Segons pressupostos es parlava del 2016, però no seria estrany que s'obrís el 2021 (quan la concessió de la AP-7 caduqui)



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dilluns 19/05/2014 13:02

Si s'hi posessin de debó en acabar-ho, potser per l'estiu ja podria estar obert. Però com que treballen 2 dies i llavors tres mesos aturats.... Sagrada Família versió pont.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3136
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 18/11/2014 8:09

Algú pot confirmar o desmentir si els treballs van avançant?

És que amb el tema de la represa de la variant de Vallirana m'ha donat la impressió que anem avançant cap una cosa semblant a un país normal.

Gràcies.


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”