Semàfors obscens?

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Semàfors obscens?

Entrada Autor: metring » Divendres 15/10/2010 15:33

De La Vanguardia d'avui edició Girona, una cosa que no només es pot comprovar allà, a BCN també :x

Semàfors obscens

Han aparegut a la ciutat uns nous semàfors que, en el pas de vianants, serveixen també per als ciclistes. Per indicar-ho, han superposat a la figura d´un vianant verda o vermella la d´un ciclista, però amb tant poc encert gràfic que, a distància, no cal tenir gaire imaginació per a veure el mateix símbol que es troba a la porta romana d´Empúries per desitjar salut... i força al canut.



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Divendres 15/10/2010 20:08

Si no en veig un exemple, no sóc capaç de recordar del tot com són els semàfors per mirar de veure-hi el doble sentit :x


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 17/10/2010 21:36

cristian26 ha escrit:Si no en veig un exemple, no sóc capaç de recordar del tot com són els semàfors per mirar de veure-hi el doble sentit :x
Aquí ho pots veure:
Fitxers adjunts
LVG201010150043SG.pdf
(326.18 KiB) S’ha baixat 376 vegades



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Diumenge 17/10/2010 22:25

Ah :riure
No ho havia provat així, al meu cap sempre feia les construccions amb la bici al damunt :martell1


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dijous 21/10/2010 11:59

Ahir en vaig veure un d'aquests, a Barcelona, anava caminant des d' Arc de Triomf cap a Estació de França i a mida que m'acostava al pas de vianants, de lluny vaig pensar WTF? i quan vaig arribar a la seva alçada vaig comprovar que era un home i a sota una bicicleta, la cara que em va quedar va ésser de poema.



Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”