Dubte sobre el RGC als encreuaments

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Dubte sobre el RGC als encreuaments

Entrada Autor: megapauer » Dimarts 14/06/2011 21:18

Aquesta tarda, tornant de dur un amplificador a reparar (els 30 kilos que pesa no recomanen el transport públic, la veritat), m'ha agafat la manifestació dels estudiants que han tallat la Diagonal quan estava a 3 carrers de la plaça Joan Carles I, que és on s'han assegut a seguir tocant els OOs a la gent.

Bé, doncs just a l'encreuament amb el carrer Rosselló se n'ha montat una de bona. El trànsit de la Diagonal sentit 'muntanya' (per dir-ho d'alguna manera) estava completament parat, passant un cotxe cada semàfor. Això ha provocat que a les interseccions es quedessin cotxes parats i viceversa, ja que quan es deixava lloc, els que creuaven Rosselló eren els que tallaven la Diagonal. Deixant a part que he tardat prop d'una hora a fer aquests 3 carrers, quan he arribat a l'altura de Rosselló m'he quedat parat i en aquell moment unes 20 motos s'han posat a fer slalom entre els cotxes i quan han arribat al meu, que no tenien prou lloc per passar, m'han començat a escridassar i a donar fins i tot algun cop al cotxe i m'han fet una ratllada a la part davantera esquerra que he vist ara quan he arribat al pàrking.

Qui té raó en aquests casos? El terra no està marcat amb la teranyina de línies grogues que hi ha en algunes interseccions.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 14/06/2011 21:32

De fet, les teranyines grogues aquelles són supèrflues, perquè el codi de circulació prohibeix aturar-se a les interseccions. Però és una de les normes que amb més facilitat se salten i que les autoritats deixen passar més per alt.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”