Taller per a cotxes clàssics a Barcelona o Vallès

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Taller per a cotxes clàssics a Barcelona o Vallès

Entrada Autor: wefer » Dimarts 30/07/2013 14:34

He portat el meu cotxe clàssic (Seat 1200 sport Bocanegra 1ª sèrie) a la ITV i me'l van tirar enrere perquè cal canviar el segment intermedi de l'escapament, a part d'un parell de coses més de caire menor.
Algú sap d'algun taller de confiança per BCN o Vallès que em puguin fer això? I si pot ser, que estigui obert aquests dies.

Hauria d'estar una mica especialitzat perquè és difícil trobar-ne les peces. Els que coneixia o han tancat o no me'n refio.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 30/07/2013 15:01

A mi l'última vegada que se'm va avariar el cotxe de diari (fa un any i mig aprox.) va ser a Sabadell, vaig demanar consell i vaig portar-lo a Tallers Casajoana:
http://www.guias11811.es/informacion-co ... CASAJOANA/

La qüestió és que allà mateix tenien un cotxe antic (ara no recordo la marca, però vaja, dels que poden participar al Barcelona-Sitges, per situar-nos) amb una llarga factura associada, la qual cosa em fa pensar que, si els ho confiaven, confiança hi deuen tenir.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Pe Jorba
N6
N6
Entrades: 205

Entrada Autor: Pe Jorba » Dimarts 30/07/2013 16:27

Cal anar a parar necessàriament a un taller especialitzat en clàssics? El meu Spider850 només ha passat per les mans d'un taller "generalista" de confiança, de Terrassa, d'aquells de tota la vida, que, això sí, saben molt bé què són els cotxes de mecànica més tradicional. I quan -com ha succeït força vegades- han calgut peces o material de recanvi, ho hem trobat -al Vallès- a Recanvis Rubí (www.accesoriosyrecambiosrubi.com) o - a Barcelona- a Galakta (especialista en clàssics, que té el magatzem a l'Avinguda del Tibidabo). Amb aquests materials a la mà, a l'esmentat taller, sense ser especialistes, mai no han tingut problemes. I, de moment, el cotxe ha anat superant les ITV (sense que hàgim hagut de recórrer a elements (massa) inapropiats). En fi, que un cop trobada la peça adequada, no ha de costar gaire de trobar qui faci la reparació.



sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Dimarts 30/07/2013 17:10

En la zona de la maquinista, no se exactamente la dirección, tienes " Escapes La Cumbre ", que los hacen artesanos y son económicos. Los hacen ellos a mano y te lo montan sin problemas. En mi Ford fiesta me lo hicieron todo nuevo desde la salida del colector, silencioso, soportes y terminación de escape.
No busques nada por desguaces ni te dejes engañar por lo que salga en internet, por que esto ha de ser artesano, ya que son de las pocoas piezas de mecánica que no encontraras. Miralo por el Google " escapes La cumbre ". Suerte



sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Dimarts 30/07/2013 17:16

Por otro lado, si has de reparar algo de mecánica, te recomiendo un taller que esta en la Roca del valles, que a mi hace poco me han hecho el embrague y una puesta a punto general, muy muy muy bien de precio (jjj no tengo comisión, pero me gusta recomendar a la gente que tiene ganas de trabajar ) que es de un chaval joven que se llama TALLERES LA ROCA Y EL Tf es 938 423 324 . Este chaval es un busca vidas y puede que el conozca algún sitio para tema de escape que te lo hagan y lo monte el mismo y aparte los temas de mecánica también, ya que tu coche de piezas de motor no tiene problemas en recambio nuevo o compatible.
Suerte y a arreglar al abuelete... para que dure muchos años.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 31/07/2013 10:45

Moltes gràcies a tots!!! Ara em posaré a investigar a veure què puc fer.



Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dimecres 31/07/2013 13:08

Buenas,

Al carrer Moianès de Barcelona (gairabé cantonada amb Gran Via i devant de l'estació Magòria de CGFC) hi ha un taller del qual no recordo el nom ara mateix que està sempre a petar de clàssics, especialmente Porsche 356 i vehicles dels anys 1920-1930 que a mi en costa habitualmente d'identificar. No tinc cap indicació de primera ni segona mà de cóm treballen ni dels preus que tenen, però l'abundància de vehícles antics (d'aquells que els amos s'estimen i no deixen en mans de qualsevol) és bona senyal.

Al carrer Almeria de Sants hi ha un altre taller que va d'especialista en cotxe americà clàssic, però fà temps que no en veig cap. I si sou de Vespa al carrer Sant Fructuós de Barcelona (a prop del Caixafòrum) hi ha Harry Scooters, amb taller i botiga.

Passi-ho bé

vr



sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Dijous 01/08/2013 21:15

me gustaria poder determinar un nuevo concepto. El vehiculo clasico y el vintage. para mi clasico es anterior a 1970 y vintage logicamente posterior. En el paquete vintage incluyo R-8/10/12 Seat 124 y algun que otro trasto de importancion de aquellos tiempos. El segmento del clasico es estilista y especulativo. El vintage de momento es mas honrado. Ya veremos como acaba, pero de momento vamos bien...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 01/08/2013 23:33

Pues bueno, es muy respetable inventarse conceptos propios, pero si debo dar mi opinión personal respecto a la "honradez" iba a discrepar bastante... Lo que sí es cierto es que, con coches de menor precio (o valor), los "pufos" resultantes van a suponer necesariamente un montante inferior que si se hacen con Jaguar E-Type o "de ahí para arriba". A cambio, la especulación es bastante más "cutre": llegó un día en que de golpe parecía que cualquier 600 oxidado tenía que valer 3000 euros, y de ahí para arriba.

Aparte de que "vintage" es algo que ya existe, y que se refiere a los coches de los años 20 ("vintage" <-> "años 20"), por lo que aplicarlo a los coches posteriores a 1970 puede ser cualquier cosa, menos precisamente lógico.

Bueno, tampoco esto es un foro de coches clásicos como para extenderse mucho más, pero vamos...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 02/08/2013 0:13

Fran-Ikarus ha escrit:Aparte de que "vintage" es algo que ya existe, y que se refiere a los coches de los años 20 ("vintage" <-> "años 20"), por lo que aplicarlo a los coches posteriores a 1970 puede ser cualquier cosa, menos precisamente lógico.
"Vintage" significa en anglès "collita" o "anyada" i no té res a veure amb la paraula "vint". Però té la mateixa connotació d'"antic" que el terme "clàssic".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 02/08/2013 0:28

Ves per on...

Bé, independentment d'etimologies, pel que fa a automobilisme històric els termes estan prou determinats (amb petits canvis al llarg dels anys):

Antics: 1886-1904
Veterans: 1905-1918
Vintage: 1919-1930
Clàssics: 1931-1945
Post-clàssics: 1946-1968
"Contemporanis": 1969-1979

La paraula "clàssic" s'ha acabat utilitzant tant (tot i que és útil, si més no, per a reconèixer que algú està parlant de portar un cotxe, com a mínim, dels que "ja no es veuen sovint") que al capdavall ha assolit un estàtus gairebé de terme "molest" en certs àmbits de debat.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Divendres 02/08/2013 8:43

tienes razon. hubo un tiempo que un amasijo de hierros valia un pastizal. Hoy en dia no es el caso, pero el mercado de recambio nuevo que hay en los que yo denomino vintage es mucho mas amplio y no tienes que pasar por los monopolios de recambistas de otro tipo de vehiculos. Quizas el perfil de este tipo de vehiculos es mas juvenil. Yo pj queria un ford fiesta, por nostalgia. El perfil era un vehiculo barato con recambios y bajo mantemiento. Anteriormente tuve un Dodge 3700gt y acabe hasta :D :D . litros de gasolina, recambios carisimos etc etc. Al final encontre lo que queria, lo uso a diario y revivo mi juventud. Mira por donde podia cambiar la palabra vintage por revival :) :) :)
gracias por las aclaraciones referentes a la clasificacion de vehiculos. Las desconocia



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 02/08/2013 10:18

Fran-Ikarus ha escrit: Antics: 1886-1904
Veterans: 1905-1918
Vintage: 1919-1930
Clàssics: 1931-1945
Post-clàssics: 1946-1968
"Contemporanis": 1969-1979
Discussió típica entre els amants dels cotxes, en la qual mai ningú no es posa d'acord. Tantes persones hi ha, tantes opinions diferents.

Personalment crec que la classificació per anys és indicativa del nivell de "classicisme" però no determinant. Per exemple, per a mi no té el mateix valor el meu Bocanegra que un Seat 124 del mateix any o un 600, donat que el Bocanegra és un cotxe força més exclusiu i se'n van fer molt poques unitats comparat amb el 124 o el 600 (encara que aquest segon segurament tingui més valor econòmic). De la mateixa manera, no li puc donar el mateix valor al meu Bocanegra que a un Ferrari 308 GTB del mateix any, tenint molt més valor aquest segon.
Aquí, però, també podríem discutir si en la paraula "valor" hem de donar més pes al concepte econòmic, al sentimental, a l'històric, etc, moltes vegades contraposats. Igualment, també caldria definir en quin punt podem qualificar un automòbil com a cotxe de col·lecció.

Complicat, de manera que en el fons tampoc li donaria més importància que una simple qüestió de mots, i que cadascú gaudeixi del que té de la millor manera possible allò que li agrada sense menysprear el dels altres. A mi, per exemple, m'encantaria tenir un Ferrari 308 però tampoc li faria fàstics a un Seat 133 tot i que sigui un cotxe radicalment diferent.

Encara sort que no tinc lloc per tenir-ne més :)



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3155
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 02/08/2013 11:38

wefer ha escrit: [...]De la mateixa manera, no li puc donar el mateix valor al meu Bocanegra que a un Ferrari 308 però tampoc li faria fàstics a un Seat 133 tot i que sigui un cotxe radicalment diferent.
[mode ironic]
Tampoc no son tan diferents: consumeixen gasolina, tenen el motor al darrere i tracció posterior.
[fi del mode ironic]

Per cert, en un reportatge del Ral·li Costa Brava històrics hi vaig veure un bocanegra verd clar...

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 02/08/2013 11:45

Si els ferraristes et senten dir que el 308 té el motor al darrere... :martell2

"Motore centrale"


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3155
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 02/08/2013 11:59

Sí, home sí. Per això el mode irònic... home !!!

Central posterior, per davant de l'eix del darrere... i alguns cavalls més que el del 133...

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Divendres 02/08/2013 13:55

Tambien los Talbot matra, r5 turbo 2 y Maxi turbo, peugeot 205 turbo 16 y un clio que no me acuerdo que modelo, eran motor central y no son ferraris..
Por cierto, que guapo tienes el bocanegra :plas :plas :plas



Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”