Cotxes de 2a mà amb comptaquilòmetres trucat

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Cotxes de 2a mà amb comptaquilòmetres trucat

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 07/05/2014 18:08

El RACC estima que fins a un 12% dels cotxes de segona mà tenen el comptaquilòmetres manipulat

Aquest tipus de frau arriba als 343 milions d'euros anuals a Espanya i a uns 10.000 milions a Europa, segons el club automobilístic

http://www.ara.cat/societat/RACC-cotxes ... 86818.html


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 08/05/2014 11:14

Llegint per internet a persones que treballen en el món dels cotxes de 2a mà, el que es comenta és que la xifra del 12% segurament és la dels cotxes que NO tenen el comptaquilòmetres trucat. Sobretot en el cas de cotxes d'alta gamma que vénen de l'estranger es fan autèntiques burrades. Vaja, que si compreu un cotxe de segona mà el que marqui el comptaquilòmetres té tant de valor com si porta l'adhesiu de Sant Miquel del Fai al darrera o no.
Mireu el que posi la ITV que acostuma a ser més fiable, però té la pega de que no es passa la primera revisió fins els quatre anys, i en aquest temps ja pot haver fet una burrada de quilòmetres. Millor que se'l miri un mecànic de confiança i si el venedor (particular o compravenda) no permet fer una revisió independent... no el compreu.



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dijous 08/05/2014 11:34

A mi tambe em dona la sensacio que el 12% es la dada dels que no ho estan...

Segons una estadistica meva personal...

Les persones que mes canvien de cotxe (cada 4 anys) son persones grans, preferentment dones i que van comprar el cotxe "per tindre'l" no per fer-lo servir i el nou que compren (per aixo venen aquest) tindra el mateix desti...i que casualment no son cotxes ni barats ni senzillets..

Li segueixen Els "Gerents"....segons el volum de cotxes de "Gerencia" don la impresio que a les empreses hi ha mes Gerents que operaris-venedors..o que els gerents es canviin de cotxe com qui es canvia de mitjons...


Tambe em fa gracia els anuncis de "Kilometres reals" com a garantia...que ni'hi de "irreals"??


A l'ITV...doncs...que vols que et digui....segons ella jo tinc un cotxe amb 43.000 Kms. pero es clar....al davant hi ha una altre xifra que no surt al contador...i que no es un 1....perque el display quan es sobrepasa determinat numero...."torna a los origenes del mundo".....



Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”