Alleycat, curses clandestines a Barcelona

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Alleycat, curses clandestines a Barcelona

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 07/11/2014 9:50

Ahir o abans d'ahir, em sembla que a TV3, vaig veure un reportatge sobre aquest tipus de curses amb bicicletes de pinyó fix ("fixies"), pels carrers de Barcelona, que oferia imatges similars a les d'aquest video de La Vanguardia:



A l'edició digital de l'esmentat diari (no enllaçable) hi ha una notícia, amb data d'ahir, titulada "Barcelona se apunta a las carreras clandestinas de bicis". Em sembla interessant, així que amb aquesta dada la podeu trobar.

El cas és que al reportatge televisiu també hi havia una persona d'Amics de la Bici, ara no sé si la mateixa que l'Albert Garcia que esmenta l'article o una altra, però en tot cas dient en essència el mateix, que venia a dir que "només era una ghimkana i no suposava cap perill extra". A la vista de les imatges del video, jutgin vostès mateixos...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 07/11/2014 18:53

Segurament jo hagués enllaçat el vídeo al fil d'"Imècils al volant o al manillar".

D'altra banda, les "fixies" aquestes haurien d'estar prohibides per temes de seguretat. Fins hi tot n'hi ha que duen el concepte del "simplisme" tant fins a l'extrem, que no tenen fre!



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 07/11/2014 19:02

No crec que guanyi el que arribi abans, sinó el que més il·legalitats faci.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 07/11/2014 19:25

Molt en línia amb la gran permissivitat que hi ha amb els vehicles de dues rodes en aquesta ciutat... :avall


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 09/11/2014 0:57

Javi M ha escrit:duen el concepte del "simplisme" tant fins a l'extrem, que no tenen fre!
És una metàfora força encertada del funcionament del cervell d'aquesta gent.
La veritat és que a mi, el fet de que siguin tant curtets com per jugar-se la vida de manera tant estúpida m'importa ben poc. El que no puc permetre és que aquesta gent jugui amb la salut i les vides de gent innocent que està passejant per la ciutat i que poden tenir un accident per culpa d'aquests delinqüents sobre dues rodes.
En altres ciutats ja hi ha hagut morts per culpa d'aquestes curses. Se'ls ha d'aplicar la llei com cal i fer el que es fa amb qualsevol conductor suïcida: presó, i per molt de temps.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 09/11/2014 5:27

Javi M ha escrit:D'altra banda, les "fixies" aquestes haurien d'estar prohibides per temes de seguretat. Fins hi tot n'hi ha que duen el concepte del "simplisme" tant fins a l'extrem, que no tenen fre!
A Amsterdam abunden bastant, el frè de les fixies es el propi pedal cap enrere. Diuen que només es questio d'acostumarse. I les maniobres quasi acrobàtiques tambe es veuen molt per allà, passen entre els rails del tramvia, per damunt les plaques de gel, hi van 3 o 4 nens sentats en cada racó que sobresurt de la bici o sobre el conductor, etc. i d'accidents n'hi ha poquíssims.



Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”