Nadal demana a Acesa supressió peatges troncals Tarragona

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: Nadal demana a Acesa supressió peatges troncals Tarragon

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 06/05/2011 15:30

Suposo que vol dir la maniobra de sortir per la sortida 32 direcció sud i tornar a entrar a l'autopista en sentit dus per aprofitar la bonificació que hi ha o hi havia.Com legalment el que s'ha de fer és anar a la rotonda de la N-340(que molts cops sestar embussada aquesta rotonda)i donar la volta,alguns per estalviar aquesta volta de la rotonda de la 340 el que feien era creuar la carretera i anar dircetament de la sortida a l'entrada de l'autopista(maniobra totalment prohibida).Altres agafaven la carretera direcció la Riera de Gaià i a pocs metres hi ha una cruïlla d'un cami asfaltat i allà dónaven la volta.No se si m'explico.

Aquí una captura del google maps d'aixó que explico:
http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 6&t=k&z=17

Per cert,ja que parlem,de preus,per anar de Tarragona a Barcelona via AP-7 i C-32,12,35€!.És podien queixar d'aixó en comptes de queixar d'aixó abans que queixar-se que han apujat l'AP-7 un euro i mig.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Divendres 06/05/2011 18:18

Mako448 ha escrit:Suposo que vol dir la maniobra de sortir per la sortida 32 direcció sud i tornar a entrar a l'autopista en sentit dus per aprofitar la bonificació que hi ha o hi havia.Com legalment el que s'ha de fer és anar a la rotonda de la N-340(que molts cops sestar embussada aquesta rotonda)i donar la volta,alguns per estalviar aquesta volta de la rotonda de la 340 el que feien era creuar la carretera i anar dircetament de la sortida a l'entrada de l'autopista(maniobra totalment prohibida).Altres agafaven la carretera direcció la Riera de Gaià i a pocs metres hi ha una cruïlla d'un cami asfaltat i allà dónaven la volta.No se si m'explico.
Ok, ara m'ha quedat clar. Merci!



Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”