Burrades vistes "aquí, en directe"

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Burrades vistes "aquí, en directe"

Entrada Autor: orique » Dilluns 30/10/2006 14:51

Podriem anar posant bogeries vistes en directe a les carreteres, com fan els de la DGT a la seva revista...

Ahir en vaig "presenciar-patir" dues:

La primera, anant cap a Salomó per a caçar l'Alsthom (veure fil corresponent a Trobades i Esdeveniments), anant per l'AP-7 arribant al peatge del Vendrell un tràiler que anava pel carril de la dreta va col·locar-se en el meu carril quasi bé sense senyalitzar-ho (amb prou feines l'intermitent s'havia encès). Vaig haver de fer una frenada guapa... i tot perquè el camioner anava amb son >:( .

La segona, sobre les 23h a Barcelona, al carrer Mallorca. Un cotxe va girar des de Villarroel i va agafar Mallorca en sentit contrari. Tot i que se'n va adonar que l'havia pifiat (va frenar i quasi s'atura) tot seguit va accelerar i va récorrer una mansana en sentit contrari. En aquest precís moment baixava per Villarroel una patrulla de la GUB que va veure la maniobra i va seguir-lo fins fer-lo aturar a l'altra cantonada...

:o



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 30/10/2006 18:09

Hola!

Les més memorables meves:

-Un trailer fent mitja volta (canviant de sentit) des del carril lateral costat mar de la Diagonal...Fotent-se pel forro dels collons el tramvia i la Diagonal sencera... :o

-Adelantament per part d'un assassí (al meu vehicle) a velocitat exagerada (diria que entre 150-200 km/h) per la dreta, per un carril de sortida de l'autopista que s'estava acabant en l'últim moment. Projecció de còdols inclosa contra el Trastomercedes... >:(

-Invasió d'un trailer del carril de més a l'esquerre d'una autopista (el que tenen prohibit) amb la meva frenada de 120 a 80 km/h en un espai de temps molt perillòs... :?

Etcètera, etcètera...Mon pare us n'explicaria més, condueix camions tot el dia. Ah, i ja coneixeu que vaig ser testimoni de l'accident d'un 4x4 contra un Citadis a Entença... >:(

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 30/10/2006 18:32

Dues burrades que m'han marcat:

- Camió enganxat a menys d'un metre per l'Autopista del Garraf, al túnel aquell tan llarg, sentit Tarragona. Encenem les llums de frè (el cotxe no es va arribar a desaccelerar) i el camió, que era una tractora sola, frena y li culeja una mica. Des d'allí fins pràcticament...el Vendrell, pitant i insultant-nos als de dins del cotxe.

- Ronda de Zaragoza, estem a la desviació entre la Nacional i l'Autopista per anar direcció Logroño. Un cotxe portuguès a 10 per hora sense decidir-se, posant l'intermitent del costat contrari al que girava...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 30/10/2006 19:53

aarongilp ha escrit:Un cotxe portuguès a 10 per hora sense decidir-se, posant l'intermitent del costat contrari al que girava...
Deu fer cosa d'un mes a l'A-2, molt a prop del Pont del Diable a Martorell, hi havia tres minis (no fashion, sinó dels autèntics) aturats al voral de l'autovia sense senyalització. El primer dels tres va incorporar-se per les bones al carril dret... diria jo que sense arribar ni als 60 mínims... :x

edito:
aarongilp ha escrit:Encenem les llums de frè (el cotxe no es va arribar a desaccelerar)
Pel mateix preu podeu encendre les antiboira del darrere... no s'ha de prémer el pedal per a això.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 30/10/2006 22:28

orique ha escrit:
aarongilp ha escrit:Encenem les llums de frè (el cotxe no es va arribar a desaccelerar)
Pel mateix preu podeu encendre les antiboira del darrere... no s'ha de prémer el pedal per a això.
Sí, però en un túnel fot més encara, i el pedal...bé, és igual tocar-lo o no, mentre no et passis del marge aquest que tenen alguns cotxes de que toques el pedal i només actives la llum de fre...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 31/10/2006 2:00

Vist des del balcó de casa: un cotxe-ou (Aixam o similar), embestit per un "cotxe-encara-no-en-deien-tuning", pel simple plaer de fer-ho que es van donar dos maquineros. Van aconseguir treure´l de la calçada i fer-lo pujar a la vorera. Va trencar un arbre recén plantat.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 01/11/2006 10:32

437.001 ha escrit:Vist des del balcó de casa: un cotxe-ou (Aixam o similar), embestit per un "cotxe-encara-no-en-deien-tuning", pel simple plaer de fer-ho que es van donar dos maquineros. Van aconseguir treure´l de la calçada i fer-lo pujar a la vorera. Va trencar un arbre recén plantat.
Però aquests es van donar compte de que això no era el Carmageddon?? Jo ja penso que hi ha molta gent que no distingeix un mando de PlayStation de un volant de cotxe o una arma real...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimecres 01/11/2006 21:52

Jo anava en cotxe pel litoral, entre montjuic i la gran platga de víes de renfe (ara no m'enrecordo com es diu :oops: )
i un camió força cran, va començar a fer carrera a tothom. Els altres cotxes, vam tenir que frenar amb compte, mentre que el camió anava canviant de carril constantment i sobreassant la velocitat permesa.



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Divendres 03/11/2006 17:33

Doncs jo, quasi bé, cada dia que agafo el cotxe (acostumo a fer servir el tren, que consti, però de vegades haig d'agafar el cotxe) tinc la mala sort de topar-me amb un autèntic imbècil (demano disculpes al moderadors, però és l'unic calificatiu que trobo per defirnir-lo sense ferir sensibilitats). He sigut testimoni d'una varietat de canallades al volant realment esfereidores per part d'aquest energúmen (torno a demanar disculpes). Fer avançaments en línea continua, o pels vorals de la carretera (és a dir per la dreta, per l' "arcen") són algunes de les maniobres menys pol·liticament incorrectes que acostuma a fer. A mi realment em fa por quelcom que pugui arribar a provocar amb la seva conducció, agreujat, a mès, amb el fet de que ho fa a plena hora punta del matí ("afortunadament" nomès m'el trobo pels matins) quan el trànsit és molt intens. Sempre que el veig rumio la manera de treure`l de la carretera (en el sentit legal de la paraula, ojo). De moment m'he apuntat la matricula, model i color del cotxe, perque, malauradament mès tard o mès aviat acabarà provocant un accident (és molt trist estar-ne tant segur com n'estic) i a mès quan ho faci, segur que es dona a la fuga. M'el imagino com el típic gilipolles (mès disculpes, mès disculpes) prepotent que veu a la resta de usuaris de la via com simples obstacles que ha de superar sigui com sigui sense cap mena de consideració a les possibles conseqüències. Sòc conscient que les meves paraules són molt dures, però haurieu de veure les barbaritats que he arribat a veure jo protagonitzades per aquest criminal. Un dia pots calcular malament un avançament i fer que tant el cotxe al que avances com el que et vé de cara hagin de sortir literalment de la carretera. Això és pot definir com a error puntual. Però si veus que aquesta persona fa això mateix que he esmentat durant tres dies seguits i varies vegades... Això és simplement maldat al volant. Bé penso que ja n'he explicat prou.

La carretera o carreteres on acostuma a pasar això són la C-35 (entre Sant Celoni i Granollers) i la AP-7 en el mateix tram. El cotxe en qüestió és un Peugeot 407 blau cel. No us dic la matricula sensera perque suposo que això legalment no està permès, però les seves lletres són ****DRS. Si els moderadors consideren que s'ha d'omitir aquesta informació que m'ho facin saber i editarè aquest post.

A tots aquells que pensin que haig d'informar als mossos d'esquadra, que sapiguen que ja ho vaig fer en el seu moment, però que sense denúncia ni testimonis no es poden fer res. Ni tan sols recollir les dades que els vaig donar.

En fi, que cada dia m'agrada mès viatjar en tren. >:(

Salutacions


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 03/11/2006 20:07

No crec que ningú pugui posar-te traves per donar dades d'un delinqüent...

El que s'hauria de fer és denunciar-lo, encara que sigui de paraula a alguna patrulla que vegis rondant per allà.

edito: Val, no havia llegit tot... :(



Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”