Tallers BBB i pregunta sobre càmeres

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Tallers BBB i pregunta sobre càmeres

Entrada Autor: orique » Dissabte 11/11/2006 22:37

Hola,

haig de fer una sèrie de recanvis i reparacions al meu troncomóvil i estic fent un tour pels tallers que conec per demanar pressupostos.

La meva pregunta és si coneixeu algun taller o cadena de tallers a bon preu i que dónin bon servei. Més que res que al ser tres "operacions" una diferència petita de preu pot convertir-se en important.

Per altra part, avui m'he trobat amb que m'han robat l'antena de la ràdio del cotxe. :emprenyat . La meva pregunta és si es pot demanar al titular d'una càmera de seguretat que gravi la via pública una còpia de les cintes. Tinc una lleugera sospita de qui (o quins) han estat els autors d'això i m'agradaria tenir-ne proves...

Gràcieeees! :D



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 12/11/2006 15:12

orique ha escrit:Hola,

haig de fer una sèrie de recanvis i reparacions al meu troncomóvil i estic fent un tour pels tallers que conec per demanar pressupostos.

La meva pregunta és si coneixeu algun taller o cadena de tallers a bon preu i que dónin bon servei. Més que res que al ser tres "operacions" una diferència petita de preu pot convertir-se en important.

Per altra part, avui m'he trobat amb que m'han robat l'antena de la ràdio del cotxe. :emprenyat . La meva pregunta és si es pot demanar al titular d'una càmera de seguretat que gravi la via pública una còpia de les cintes. Tinc una lleugera sospita de qui (o quins) han estat els autors d'això i m'agradaria tenir-ne proves...

Gràcieeees! :D
La primera part, del teu missatge d'ajuda, (no sabe/no contesto).
A la segona, ... tens de demanar a un amic (que no et cobri) abocat de quins permisos és necessiten per demanar les cintes o bé visualitzarles in situ, i aleshores presentar la denuncia corresponent.


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”