Nous radars

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metring
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Nous radars

Entrada Autor: metring » Dijous 21/12/2006 20:19

De La Vanguardia:

Trànsit instalará en el 2007 radares de ondas eléctricas indetectables por los inhibidores

21/12/2006 | Actualizada a las 09:08h
Barcelona. (Redacción y agencias).- El Servei Català de Trànsit (SCT) instalará durante el primer semestre de 2007 un total de seis radares de ondas eléctricas, imposibles de detectar por los aparatos inhibidores, para calibrar el rendimiento del sistema y probar su viabilidad.

Según anunció hoy el nuevo director del SCT, Josep Pérez Moya, los nuevos radares, denominados piezoeléctricos( :x ), permiten controlar con un solo aparato todos los carriles de una vía, ya que funcionan a través de un sensor instalado en la calzada que pone en marcha las cámaras. El nuevo sistema no dispara la fotografía ni por láser ni por ondas sino a través de una señal eléctrica. Detectan el exceso de velocidad desde el pavimento cuando entran en contacto con las ruedas del vehículo. En ese momento, el sensor del asfalto transmite una señal a la cámara y ésta dispara la fotografía.

Al tratarse de una onda eléctrica, los aparatos detectores de ondas no pueden captarlos, por lo que los inhibidores no resultan de ninguna utilidad. El mismo director del SCT ha recomendado a los ciudadanos que se abstengan de comprar los famosos inhibidores que están siendo muy vendidos en estas fechas "porque no servirán de nada". Pérez Moya explicó que ya se ha realizado una prueba piloto, pero que todavía no hay ningún aparato instalado en las carreteras catalanas. La instalación de los seis nuevos radares se realizará durante el primer trimestre de 2007. Este modelo de radar ya funciona en la Gran Bretaña y, como novedad, permite controlar todos los carriles de circulación, cosa que no hacen los actuales.

A lo largo de 2007, el SCT instalará otros 28 radares tradicionales, ya previstos, que sumados a los seis piezoléctricos harán que Catalunya, con lo que las carreteras catalanas dispondrán el año que viene de 127 detectores de velocidad fijos a los que hay que sumar los radares móviles.

Seiscientos conductores pierden el carnet de conducir

Por otra parte, el director del SCT ha anunciado que 650 conductores catalanes van a recibir en las próximas semanas la comunicación de la Dirección General de Tráfico de la retirada del carnet de conducir por haber perdido todos los puntos a causa de las infracciones que han cometido. La Generalitat ha solicitado al Ministerio del Interior que modifique la tramitación de las sanciones y la retirada de los puntos para reducir los plazos entre la multa y la anulación de la licencia de conducir. En Catalunya, han muerto 350 personas en el último año en accidentes de tráfico, lo que da un balance de un muerto diario, cosa que Pérez Moya ha calificado de auténtica lacra.


Bueno, diuen que seran indetectables pels aparells legals i ilegals, però què us hi jugueu a que ja sortirà algun cachivache que els detecti? :twisted:



orique
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Entrada Autor: orique » Divendres 22/12/2006 9:13

metring ha escrit:piezoeléctricos( :x )
Piezoelectricidad



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Estrella_de_Galicia
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Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Divendres 22/12/2006 15:40

doncs m'agrada la noticia per una banda, perque aixi no hi aniran tothom com bojos per la carretera... pero tambe els podrien possar a les ciutats, n'hi han avingudes on la gent va a més de 70 per dintre la ciutat!!! i tambe podrien poser a les rotondes, ja que ni han invencils que van amb el seu 4x4, volven atravessar literlament les rotondes, i al probre que hi circula, li trencquen una porta... en fi, més radars (cada 200metres) i mengs gent incivica...

Boness festes!!


Saludos

Pedro Aguilar

megapauer
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Entrada Autor: megapauer » Divendres 22/12/2006 17:11

Ahir mateix, sortint amb el cotxe de Can Tunis no me la vaig pegar perquè Déu no va voler. Em vaig cansar de mirar que no vingués ningú, arranco i quan acabava d'entrar sento una frenada de les que fan por i un cotxe clavat a 2 o 3 metres del meu pel darrera.

No tinc ni idea d'on va sortir, però a 50 no anava sens dubte. I molta culpa meva no devia ser perquè ni va gesticular ni pitar ni res.


Salutacions,
Joan

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Entrada Autor: BRILL 18 » Divendres 22/12/2006 19:24

Tambe hi han i molts inbecils com es diu mes amunt i no van en 4 x 4 pot ser el que no es tingui respecte per la resta de conductors no implica portar un tipus de cotxe determinat

Per la mateixa regle de tres pitxor es aquell turisme que et veu venir per la carretera amb la caravana enganxada i com que vas lent sur just devant teu sense pensar que frenar 2000 kg (cotxe mes caravana) no es tant facil



megapauer
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Entrada Autor: megapauer » Dissabte 23/12/2006 10:21

Anem a veure... És la història de sempre: que un ha de corregir perquè es generalitza.

No seria més fàcil ja donar-ho per suposat? Es que sempre estem en la xorrada típica dels polítics que si no es demostra que el 100% dels 134134413341351 sospitosos no es pot emprar un terme que impliqui generalització.

Jo sempre que veig que es digui algo així ja dono per suposat que significa que molts d'ells. I que aquest "molts" pot significar un 10%. Però ja és prou. Sinó, cada any hi han 60-70 dones mortes per "violencia de género" i, com diu el nom de la llei, els homes som violents. Tots. En canvi les dones no. Es generalitza amb un % molt més reduït i ningú diu res. ;)


Salutacions,
Joan

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Entrada Autor: wefer » Dimecres 12/09/2007 11:39

http://www.20minutos.es/
------------------------------------

Los radares bajan un 33% los excesos de velocidad

A. ZANÓN. 10.09.2007

* Tres aparatos ocultos detectan 82.000 infracciones, frente a las 55.000 de los anunciados.
* Tres radares en la A-2 y la AP-7 sancionarán desde el sábado.


Puede parecer una perogrullada, pero hasta ahora no había cifras: los conductores levantan el pie del acelerador cuando llegan a un radar anunciado. Pero menos de lo que se podía intuir.
Los tres radares conocidos en la A-2 y la AP-7 registraron hasta 54.697 excesos de velocidad entre mayo y el 15 de agosto.

En cambio, la cifra se dispara hasta los 81.570 en los radares no publicitados, según datos facilitados por el Servei Català de Trànsit (SCT) a partir de seis radares piezoeléctricos.

Esto significa que en esos tramos con radares a la vista se cometieron un tercio menos de infracciones. "Corren menos. Un poquito, no mucho. Pero sí es así, ya se ha conseguido algo", apuntan en el SCT. Pese a estar anunciados, cada uno de esos tres radares multaron cada día a una media de 170 conductores.

Mayor vulneración

Dicho de otra manera: en los tramos sin radares (o si éstos están ocultos), la vulneración de los límites de velocidad es mucho más generalizada y se registraron 254 excesos de velocidad al día.
Los tres radares conocidos se encuentran: uno en Castellolí (A-2) y dos en Badalona (C-31).
Los no señalizados se hallan en Castellbisbal (AP-7), Sant Joan Despí (A-2) y en Cervera (A-2).

Corría a 173 km/h

En las vías que tienen los radares no señalizados se empezará a sancionar el próximo sábado
En estos tres últimos se comenzará a sancionar a partir del sábado. Hasta ahora se enviaban cartas en las que sólo se notificaban los hechos.
De no haber sido así, por ejemplo, el conductor de un Chrysler habría perdido 9 puntos y 750 euros, además de conseguir una retirada del permiso durante dos meses. Llegó a 173 km/h.
El fin de semana se salda con cuatro muertos en la carretera y 30 km de colas en los peajes en Martorell y La Roca.

Radares piezoeléctricos

Ni detectores ni inhibidores. El sistema de esos seis radares piezoeléctricos instalados en Catalunya se caracteriza por disparar la fotografía con una señal eléctrica, y no mediante un láser ni por ondas, como sucede con los más clásicos.
De este modo, las fotografías no pueden ser localizadas ni anuladas por los detectores ni por los inhibidores de radares. Funcionan así: por debajo de la calzada se instalan unos sensores que detectan la velocidad cuando las ruedas del vehículo pasan por encima.



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Entrada Autor: Alfredo_21 » Dimecres 12/09/2007 17:54

wefer ha escrit:http://www.20minutos.es/
------------------------------------

Los radares bajan un 33% los excesos de velocidad

A. ZANÓN. 10.09.2007

* Tres aparatos ocultos detectan 82.000 infracciones, frente a las 55.000 de los anunciados.
* Tres radares en la A-2 y la AP-7 sancionarán desde el sábado.



En cambio, la cifra se dispara hasta los 81.570 en los radares no publicitados, según datos facilitados por el Servei Català de Trànsit (SCT) a partir de seis radares piezoeléctricos.


Radares piezoeléctricos

Ni detectores ni inhibidores. El sistema de esos seis radares piezoeléctricos instalados en Catalunya se caracteriza por disparar la fotografía con una señal eléctrica, y no mediante un láser ni por ondas, como sucede con los más clásicos.
De este modo, las fotografías no pueden ser localizadas ni anuladas por los detectores ni por los inhibidores de radares. Funcionan así: por debajo de la calzada se instalan unos sensores que detectan la velocidad cuando las ruedas del vehículo pasan por encima.
Vamos a ver, en primer lugar eso de "no publicitados " es ilegal, osea que, cualquiera que le saque la velocidad un radar de esos lo tiene claro para que le multen. Según la ley de audiovisuales, creo que se llama así, (vaya la misma que rige la grabación de imagenes en el metro y demás sitios públicos). Se supone que es un metodo de control, no de recaudación, de ahí ´su obligación en primer lugar de ser publicitados. De hecho ya los han señalizado correctamente.
Esta tecnología "piezoelectrica" lo mismo da, porque las camaras sigeuenm estando ahí,. ya que de alguna manera te tendran que sacar la foto, simplemente es otro punto a marcar en tu localizador, detector, inhibidor o lo que buenamente tenga cada uno. Pero repito un radar no sirve para recaudar, todas aquellas fotos hecha con radares fijos no señalizados son invalidadas automaticamente, pero este es el recurso a presentar por tu parte, o si no, Tráfico gestionará la multa igual. A mí que pongan un radar en la AP-7 en Castellbisbal en dirección Barcelona lo encuentro una chorrada, primero porque no es un punto negro, y al ser un vía de 3 carriles, es para recaudar, lo mismo que el de la A-2 de Sant Joan Despí (vía de 4 carriles). Mientras Tráfic y la DGT se preocupen más de la seguridad de sus bolsillos que por la de nosotros seguire usando mi detector, porque, caramba! en carreteras como l'Arrabassada , la N-340 en l'Ordal, o carreteras comarcales que son puntos negros no hay ni uno, o cruces conflictivos en Barcelona tampoco (al menos detectable), ¿por qué sera que solo las autopistas concentran mayor número de radares? Me parece lamentable que los pongan en sitios donde saben que no es un tramo peligroso (salvo Castellolí) para sacarnos dinero y no por seguridad. Pero en fín, la pela es la pela.


Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella

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Entrada Autor: Guigui » Dimarts 14/04/2009 16:11

http://www.lamalla.cat/societat/article?id=254986

Trànsit instal·larà radars més eficaços a les autopistes

Controlaran els quatre carrils

LAMALLA.CAT

El director general del Servei Català de Trànsit, Josep Pérez Moya, ha explicat a COMRàdio que el Govern català està preparant la instal·lació d'un nous aparells de radar que permetran controlar els quatre carrils de les autopistes. D'aquesta manera s'evitarà que els cotxes que circulen per carril dret no siguin controlats. Els nous aparells, segons Pérez Moya, es podrien col·locar “en breu”.

Pérez Moya ha assegurat que s'està treballant en un nou model de radar que, en aquests moments, “està pendent d'homologació”. Ha afegit que un cop s'aconsegueixin totes les llicències, “utilitzarem aquesta nova tecnologia” i els nous radars s'instal·laran a les autopistes catalanes.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

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Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 11/05/2009 15:24

http://el9nou.cat/noticies.php?ed_ov=v

Trànsit recol·locarà el radar de Tagamanent quan acabin les obres

El tram on hi havia el radar s'ha convertit en una via de servei (Ramon Ferrandis)

El Servei Català del Trànsit esperarà que acabin del tot les obres de la C-17 en el tram de la vall del Congost per decidir on recol·loca el radar que hi havia fins a la tardor de l’any passat davant de l’ajuntament de Tagamanent. El que sí que està decidit és que el radar no tornarà al lloc original perquè en aquest punt s’ha construït una via de servei que endreça l’accés a una benzinera, un restaurant i al mateix ajuntament.

Segons han confirmat des del Servei Català del Trànsit, quan acabi la reforma –serà aquest mateix mes– es farà un estudi d’aquest tram de la C-17 per determinar el lloc més adequat on recol·locar el radar. De fet, la Generalitat ha donat per acabades les obres al tronc central de la C-17 i en els propers dies s’acabaran d’enllestir algunes connexions pendents i la instal·lació de la nova senyalització. Amb tot, el Servei Català del Trànsit mostra la predisposició a mantenir un punt fix de control de velocitat en aquest sector de la C-17.

La reforma d’aquest tram ha permès suavitzar tres revolts perillosos entre la Garriga i Tagamanent. Una de les corbes on s’ha actuat és la que hi havia just després del radar, en direcció cap a Barcelona. A banda, també s’han suprimit els dos canvis de sentit en superfície que hi havia a l’alçada de Tagamanent per accedir a Santa Eugènia i la Pedralba. Aquest darrer accés també està molt a prop d’on hi havia instal·lat el vell radar que fotografiava els cotxes que anaven en sentit sud.

El radar de Tagamanent es va instal·lar a l’octubre de 2002 i va ser el primer que Trànsit muntava a tot Catalunya.


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Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 27/04/2010 20:17

http://www.osona.com/noticia/20015/nou/radar/c-17

Successos Redacció osona.com | Actualitzat el 27/04/2010 a les 12:25h

Nou radar a la C-17

A l’alçada d’Aiguafreda, direcció Barcelona.

Al km 40 de la C-17, direcció Barcelona, la velocitat està limitada a 80 km/h. La senyal de color verd que indica l’entrada a Sant Martí de Centelles està buida per darrera i i té un forat just per amagar-hi el radar.

Osona.com ha tingut coneixement de dues persones que han estat enxampades. Una d’elles anava a 111 km/h i va perdre 2 punts del carnet, a part de la multa.
A part d'aquest, n'hi ha un altre 2 kms més amunt direcció BCN, fix, que de moment encara no està en marxa, just sota el barri de St. Pau de Centelles, sobre el poble d'Aiguafreda sentit BCN, i també n'han col·locat un altre fix, just sota el restaurant Pinós, un cop deixada l'incorporació des d'Aiguafreda cap a Vic. Però en aquest cas la velocitat màxima, és 100.


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Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 28/04/2010 11:53

Hola,

Fenomenal, más radares en la C-17, cuando lo que tendrían que hacer es la C-17 entre Barcelona y Vic nuevecita de trinca otra vez, porque la basura de autovía que es eso, si es que se le puede llamar autovía, da auténtica vergüenza ajena. El trazado, los radios de giro, la velocidad de circulación, la señalización...

:cop

Saludos,
Sergio


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Sagrerenc
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Entrada Autor: Sagrerenc » Dijous 29/04/2010 22:12

Avui he anat de Blanes a Girona per la N-II i he vist que han instal·lat un munt de radars mòbils, cada 1-2 km n'hi ha un. Estan situats en una capsa perfectament senyalitzada i pintada de color groc fosforescent. El que no sé és si en totes les capses hi ha radars, suposo que els aniran canviant de lloc. Fa 3 setmanes vaig fer aquest mateix trajecte i diria que no hi eren.



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Guigui
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Entrada Autor: Guigui » Dimecres 06/04/2011 14:04

http://www.ara.cat/societat/radars-tran ... 54579.html

Trànsit anuncia 30 radars més a les carreteres catalanes per baixar la sinistralitat un 15%

El Pla de Seguretat Viària 2011-2013 preveu 72 actuacions a les carreteres catalanes. Una d'elles és la creació d'una oficina d'antenció a les víctimes d'accident

MARTA CATALÀ
Barcelona | Actualitzada el 06/04/2011 12:36


El Servei Català de Trànsit ha anunciat que posarà 30 radars més a les carreteres catalanes. Aquesta és una de les mesures del Pla de Seguretat Viària 2011-2013 que han presentat el conseller d'Interior, Felip Puig, i el director del Servei Català de Trànsit, Joan Aregio. El pla incorpora 72 accions amb l'objectiu de reduir un 15% l'accidentabilitat.

Altres mesures del pla són la creació d'una oficina d'atenció a les víctimes d'accidents de trànsit, l'elaboració d'estudis específics sobre atropellaments i punts negres, potenciar l'educació viària a les escoles i la posada en marxa d'un sou sistema de detecció de concentració d'accidents.

A més, s'ha incorporat una nova tecnologia: els radars eòlico-solars, que com que no necessiten estar connectats a l'electricitat, poden ubicar-se en punts que s'han detectat com a especialment conflictius però que, de moment, no disposaven de les condicions necessàries per a la instal·lació d'un radar convencional.

Des de de fa més d'un mes ja funcionen, de moment en període de proves, dos d'aquest nou radars alimentats per energies renovables: l'un a l'Arboç i l'altre a Biosca i la intenció és que, durant aquest any, se n'instal·lin quatre o cinc. Aquest radars no substituiran els anteriors, sinó que se sumaran al sistema existent. L'objectiu és reduir la sinistralitat un 5% cada any durant els tres propers exercicis.


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Guigui
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Entrada Autor: Guigui » Dilluns 27/06/2011 22:39

http://www.ara.cat/politica/Felip-Puig- ... 50209.html

Felip Puig tanca l'aixeta a la instal·lació de radars

Aquest any es posaran els 30 últims radars que ja estaven previstos per l'anterior govern

EFE
Barcelona | Actualitzada el 27/06/2011 21:39


El conseller d'Interior, Felip Puig, ha anunciat avui que amb la instal·lació aquest any dels 30 nous radars que ja va comprometre el tripartit dóna per acabada la ubicació de punts de control de la velocitat a la xarxa viària catalana, que d'aquesta forma quedarà establerta en uns 180 radars.

Durant la seva compareixença al Parlament per detallar els pressupostos d'Interior, el conseller ha indicat que al llarg d'aquest any s'acabaran d'instal·lar els 30 nous radars fixos encarregats pel tripartit, per passar de 148 a 178 a la xarxa viària catalana, amb la qual cosa es completarà "de forma estable i definitiva" la xarxa de radars.

Tant Jaume Bosch (ICV-EUiA) com Oriol Amorós (ERC) han coincidit en denunciar que CiU acusés el tripartit de tenir una "voracitat recaptatòria" i li han recordat que durant l'últim any de govern íntegrament dels partits d'esquerres es van imposar multes de trànsit per valor de 94,8 milions, mentre que en l'últim, part del qual ja ha governat CiU, les sancions han pujat fins als 96 milions d'euros.

Puig ha respost que, com ara hi ha més radars que amb el tripartit, la recaptació per cada radar és més baixa, el que creu que demostra que "la voracitat" de l'actual govern "és menor". A més, ha reiterat que ja ha acabat amb la major permissivitat en els radars de la "zona 80" que creu que va imposar el seu antecessor, Joan Saura.


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Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 28/06/2011 8:54

Hola,

¿Y no hay tropas de estas de "indignados" que vayan por ahí rompiendo y destrozando completamente este tipo de instalaciones? porque es que vamos, la extorsión a la que se somete a la sociedad con estos elementos, especialmente en autopistas y autovías en lugar de en las vías secundarias, que es donde de verdad hay el mayor número de muertes al año por velocidades inadecuadas, etc.

Por eso me pregunto yo ¿por qué motivo no se destrozan y aniquilan estas instalaciones como sí ocurre en otras autonomías? porque en otros sitios, según por dónde vayas, si a la altura de un pueblo perdido, se les ocurre plantar un radar de tráfico, al día siguiente aparece destrozado e inoperativo. Y la justificación que dan es que "a ver si para la única carretera que tenemos en el pueblo, nos van a estar multando todo el día estos desgraciaos" y sencillamente se cargan el aparato. Claro, a la que hagan eso 4 veces, alguien verá que es tirar el dinero y ya no lo ponen nunca más.

¿Cómo es que tenemos tan mala suerte de que eso por aquí no pase nunca? ¿no hay tanto "indignado" y tanto "agitador" de esos que dicen que son anti-sistema y que aprovechan cualquier cosa para liar follón? leche, pues a ver si es verdad y no dejan ni uno en pie de todos estos radares extorsionadores y recaudadores que hay puestos en las autopistas y autovías catalanas hombre, que ya está bien de pagar peajes para entrar y salir de Barcelona por todas partes, como para que encima te echen fotos de recuerdo como si te bajases del Tutuki Splash en Port Aventura.

Aunque si hiciesen eso... no tardarían en salir los coches patrulla camuflados a "cazar gente" para que no bajase el cupo y se pudiesen llenar los bolsillos a nuestra costa. De momento el próximo día... otra vez a 120km/h, hala, a poner pegatinas otra vez.

Saludos,
Sergio


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Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 28/06/2011 12:36

Doncs jo prefereixo que l'Administració recapti diners a través dels radars o augmentant multes a qui es cola al transport públic, que no pas amb mesures que afecten a tothom, com pujar l'IVA.



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Guigui
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Entrada Autor: Guigui » Dimarts 28/06/2011 12:58

Sobretot, perquè qui és caçat per un radar ha incomplert la llei, i la llei, ens agradi o no, és per a complir-la. En tot cas, hi ha altres maneres de canviar-la o abolir-la, i hi ha lleis molt més injustes. Però la condició humana demostra repetidament que les masses només poden ser controlades amb mesures coercitives, o amb més educació, allí on pugui arribar.


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Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 28/06/2011 14:04

Hola,

Antes de nada comentar que personalmente, nunca me ha puesto una multa un radar.

Dicho esto y sobre la Ley... sí, ya, la Ley... en Suráfrica la Ley decía que las personas de color no tenían derechos básicos y elementales. En la Alemania de la 2ª guerra mundial ya sabemos lo que decía la Ley... en Francia y un tiempo antes de tomar La Bastilla, ya sabemos también lo que la Ley decía sobre el rey y el resto de los mortales...

Claro que hay que cumplir lo que dice la Ley, evidentemente, y por la cuenta que nos trae, ya la cumplimos o tratamos de cumplirla todos, pero de ahí a que la Ley sea justa o esté promulgada con un criterio de equidad y en función del bien a los ciudadanos... va un mundo.

Ir a 110km/h en lugar de a 120km/h donde hacía 2 días teníamos que ir todos a 80 km/h ya me direis a qué criterio de equidad, coherencia y demás está obedeciendo. ¿La seguridad del conductor? ¿la contaminación? ¿el precio del crudo? ya, ya, ya. Pues nada, como es la Ley, si mañana dice la Ley que vayamos andando o que nuestro vehículo no puede circular porque es azul y hoy solamente pueden circular los verdes y los blancos, pues nada, el que tenga una emergencia médica, no llegue el transporte a su casa, la ambulancia tarde toda la tarde en venir por falta de presupuesto en sanidad y se esté muriendo... pues que se muera por tener un coche azul y no poder salir ese día ya que lo dice la Ley.

Yo cumplo la Ley, pero a la Ley hay que pedirle a veces sentido común. Y eso de ir en un mismo año a 80 por un sitio, al cabo de unos meses a 120 y luego a 110... hombre, mucho sentido común no es que tenga porque cambiamos más de discos indicativos que el Atleti de entrenador.

Saludos,
Sergio

PD: Seguro que si algún día restringen el tráfico en base a matrículas pares o impares, ¿a que no sabeis quiénes van a estar exentos de eso? ¿lo adivinais? ¿los coches oficiales, quizá? ¡correcto! menuda Ley sería esa más chula, ¿a que sí? vía libre al coche oficial eliminando la mitad del parque automovilístico para que no les molesten los atascos... sería la Ley.


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

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Lluita1714
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Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 28/06/2011 14:40

La incoherencia no viene de los políticos. Aveces los culpamos de los errores propios. Porque todo el mundo ponía verde a Saura cuando se pusieron las carreteras a 80, y cuando acabó, todo el mundo ponía verde a Mas por electoralista, porque al fin y al cabo, la diferencia de tiempo ganado no era tanta, porque la gente se había acostumbrado a ir a 80. Con los 110 pusimos verde a Zapatero diciendo que es una estupidez. El otro día preguntaron por la calle y la gente decía que la diferencia no es tanta, que así habían menos accidentes, que es verdad que se ahorra gasolina, que antes íbamos "como locos"... ¡pero si son 10 km/h tan sólo de diferencia! Y cuando van a quitarlos se quejan igual. Mira, mi opinión es que la gente no tiene opinión, sencillamente se trata de quejarse, y no debes comparar los radares con una dictadura o un totalitarismo monárquico como el que cayó con la Bastilla. Conozco más de uno al que le han regalado el carné de conducir, que se gasta una buena cantidad de dinero en multas (y de momento, lleva dos años de carné con más de 20 multas y no se le ha acabado el saldo de puntos, puesto que tenía 14, ya que antes llevaba ciclomotor) y es un peligro en la carretera, y le debemos las gracias a los radares, que alguna que otra vida han salvado. Tu no tienes ninguna multa porque conduces bien, porque se penaliza a los imprudentes, por tanto, la ley es justa (en este caso).

Hay que tener en cuenta también que en una exclusión de vehículos por matrículas se da permiso a los vehículos en servicio de emergencia, los prioritarios, y los de uso laboral (por tanto solo se incluyen turismos y motocicletas privadas para el transporte de personas que sea viable por transporte público). Por otro lado, los coches oficiales no necesitan una ley aparte, puesto que las empresas de Renting ya se encargarían de poner a su disposición coches pares e impares. Aún así yo me posiciono en contra de esta medida, igual que estoy en contra de la restricción de entrada a Barcelona a los coches de más de veinte años... los que no puedan pagarse un coche mejor, los mas pobres, a joderse. Eso si que lleva tela y no los radares... si quieren hacerlo que bajen los precios del transporte publico, que fuera de la zona de exclusión las estaciones dispongan de aparcamientos con capacidad suficiente y seguridad mínima, y que mejoren las frecuencias de las líneas de entrada a la ciudad.

Ah espera, la medida no está tan mal, a ningun trabajador le afectará, a nadie le incomodará el trayecto a su trabajo... pronto nadie tendrá trabajo, eso lo tienen en cuenta. :twisted:


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

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