Totes les webcams de trànsit de Catalunya

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
dgtxa
N5
N5
Entrades: 99
Ubicació: Olot

Totes les webcams de trànsit de Catalunya

Entrada Autor: dgtxa » Divendres 29/12/2006 0:50

Fart d'haver d'anar sempre a la web de l'Ajuntament de Barcelona per veure les webcams del trànsit de Barcelona ciutat, i fart d'haver d'anar a la de la Generalitat per veure les de fora BCN (en aquest cas havent de carregar el "mapa continu de trànsit" en flash per veure les webcams -i havent de canviar de navegador, que amb Firefox no s'obren!-), les he posat totes al mashup weatherbonk.com

He procurat ubicar-les de la forma més exacta possible, però segur que he comès errors, ja que hi ha algunes carreteres que no tinc gaire per mà. Si en veieu algun i el voleu corregir, fantàstic.

A banda de les de trànsit per carretera hi ha les dues webcams ferroviàries que fa temps vaig comentar que havia localitzat, i d'altres de paisatges.

Total, que aquí us deixo l'enllaç directe al mapa de Catalunya amb només les webcams.

I aquíel que combina webcams i meteorologia.

Observareu que aquesta pàgina us deixarà fer una interessant cerca de rutes òptimes combinades amb la previsió meteorològica. Curiosa funcionalitat.

Espero que us sigui útil.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 29/12/2006 9:09

Molt bona feina :ok
M'ha agradat especialment la càmera de la Devesa de Girona, on els autors han especificat el seu funcionament:
Aquesta imatge s'actualitza cada vegada que passa un putu tren
(o li dona la gana a la càmera)
xD



dgtxa
N5
N5
Entrades: 99
Ubicació: Olot

Entrada Autor: dgtxa » Divendres 29/12/2006 9:40

Un molt bon complement seria poder visualitzar en un mateix mapa les incidències de trànsit, que es poden veure a http://trafico.uworks.net/ (llàstima que en aquest cas no es puguin crear vistes personalitzades) i les webcams. De moment, però, crec que no és possible.



Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”