Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 05/01/2007 20:26

El teòric ja fa temps que és per riure. El pràctic, depèn on el facis. I si es fa en trànsit real (com en el cas de Barcelona) sempre dependràs en part dels altres...

Mai oblidaré aquella senyal de "Gir obligatori a la dreta" que m'obligava a anar en sentit contrari... xD. (No, no vaig girar)

Per cert, ¿quanta gent fa el cabra el dia de l'examen?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 05/01/2007 21:40

orique ha escrit:Per cert, ¿quanta gent fa el cabra el dia de l'examen?
Defineix fer el cabra...passar-se de llest, vols dir?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 05/01/2007 22:59

Ha aparegut el culpable: un advocat :x
Diari de Girona ha escrit:S´entrega el conductor que va pujar l´escalinata de la Catedral en cotxe

Imatge
Alguns dels esglaons de la Catedral han quedat destrossats pel pas del Jeep Wrangler.

DDEG GIRONA.

Finalment s´ha entregat. L´autor dels desperfectes de l´escalinata de la Catedral de Girona ha acabat confessant voluntàriament. Ahir al vespre va explicar, amb penediment, tot el que havia succeït la nit abans de cap d´any quan va pujar amb un Jeep per les noranta escales de la Catedral. Fins i tot ja s´ha compromès a pagar fins a l´últim euro dels desperfectes causats.

El jove, un advocat gironí, va marxar de viatge poc després de l´incident i en tornar es va veure desagradablement sorprès per tot el succeït. Es tractava d´un viatge professional que es va allargar fins ahir mateix a la tarda. Era en un altre país i no es va assabentar del rebombori que s´havia aixecat a conseqüència de la seva actitud, ni de la magnitud de la destrossa. Tot això ho va explicar ahir al vespre a la comissaria de la Policia Municipal. Fins i tot, va aportar documents que acrediten que certament era de viatge. Hi havia el passaport on se certificaven els vols i el resguard del bitllet d´avió.

L´origen va ser una conversa de bar

En la declaració, acompanyat de l´advocat Carles Monguilod, el jove va confessar a la policia que la nit del dia 30 de desembre estava prenent copes al bar l´Arc, a la plaça de la Catedral, juntament amb uns companys. En aquesta conversa de bar, van començar a recordar que antigament era quasi com una tradició pujar o baixar les escales de la Catedral amb un vehicle. Fins i tot haurien vist alguna fotografia antiga en què es veia algun cotxe enmig de les escales. Una vella tradició que ara havia passat a la història, potser per un major control policial, potser per un major respecte al patrimoni.

Finalment, al voltant de les dues de la matinada, ja del dia 31 de desembre, el noi va agafar el Jeep Wrangler que apareix en la càmera de seguretat situada a l´entrada de l´Audiència Provincial, al peu de l´escalinata. Alguns testimonis afirmen que a les tres de la matinada ja van poder veure desperfectes en diferents esglaons de la part baixa de l´escalinata.

L´advocat va conduir el vehicle cap a l´escalinata i va començar l´ascensió fins a la porta de la Catedral. Va voltar l´edifici i va arribar a la plaça dels Apòstols. Des d´aquí va tornar a la plaça de la Catedral, baixant per la pujada de la Catedral, que ressegueix l´escalinata.

En la declaració, el jove va demanar perdó i es va comprometre a pagar de la seva butxaca totes les reparacions que calguin. Va negar, davant la policia, que la bretolada hagués estat una juguesca. Actualment, encara s´està estudiant quin és el valor de les destrosses. Hi ha esglaons trencats, partits, engrunats i enfonsats. Alguns desperfectes no es veuen a primera vista.

La Policia Municipal i els Mossos d´Esquadra estaven sobre la pista. De fet, ahir al matí, poc abans que el jove arribés a Girona, ja ho tenien pràcticament tot lligat. El jove, quan ahir a la tarda va confessar voluntàriament, ja va declarar com a acusat perquè el Bisbat de Girona, propietari de la Catedral, havia denunciat l´acció als Mossos.

L´Ajuntament pot arribar a un acord econòmic

T.CARRERAS, GIRONA.

L´Ajuntament de Girona podria acabar acceptant arribar a un acord econòmic amb l´autor de la bretolada. Això passaria, però, perquè el jove pagués tots els desperfectes causats. De moment no se sap quin pot ser l´import, però podria pujar força perquè caldrà fer un projecte de rehabilitació, utilitzar la mateixa pedra que la que hi havia -pedra de Girona (nummulítica)- que l´Ajuntament té reservada per casos extrems (com aquest) a les Pedreres, i pagar un picapedrer que confeccioni les mides exactes de cada una de les peces a substituir. El jove, a més, haurà d´afrontar -econòmicament- alguna sanció per infraccions de trànsit. Suposant, però, que no hi hagués acord econòmic, el cas podria arribar als jutjats, on se li podrien demanar, fins i tot, penes de presó.

La tinenta d´alcalde de Presidència de l´Ajuntament de Girona, Isabel Salamaña, va celebrar la «bona notícia dins un fets tan desagradables». Des d´un primer moment, la regidora esperava que tard o d´hora es pogués conèixer qui era l´autor de la destrossa i quins eren els motius que l´havien portat a conduir un cotxe i pujar, en la seva totalitat, l´escalinata de la Catedral de Girona.
Per mi ja el poden tancar a la presó una temporada, per vàndal :evil:



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 06/01/2007 0:17

Tota aquesta genteta, a més de pagar la corresponent multa i restituir econòmicament els desperfectes causats, hauria de passar per l'escarni públic de refer amb la seva pròpia suor el dany, o sigui, segons el cas: fer de manobra, de paleta, de netejador, d'escombriaire etc. Així segur que no hi tornen perquè no hi haurà calers que valguin, i tant si es tracta de nengs com de fillets de papà, s'exposaran a que els vegi algú que ells no voldrien.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 22/01/2007 9:10

Ahir una dona quasi es converteix en sandwich a Ordal. Es va incorporar a lo bravo, fent-me frenar bruscament a mí i als que venien en sentit contrari.

>:(



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 24/01/2007 20:31

orique ha escrit:Ahir una dona quasi es converteix en sandwich a Ordal. Es va incorporar a lo bravo, fent-me frenar bruscament a mí i als que venien en sentit contrari.

>:(
Idem la setmana passada a la Carretera de la Roca. La conductora es va incorporar des del pont de Montcada i Reixac sense cedir el pas... :?

I aquesta setmana, a Mollet un tio envaïa el meu carril (ell anava en el del sentit contrari) per adelantar un cotxe aparcat i de poc no xoco frontalment. Fou la primera vegada que clavava rodes al Trastomercedes... :|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 24/01/2007 20:38

Jo amb el Xantia ja he hagut de clavar roda, va ser quasi al costat d'on viu en Trenscat (:D), davant dels jutjats de Terrassa. La "conductora" de davant només duia funcionant la tercera llum de frè (les altres dues no) i amb el sol es reflectia i no veia que frenava, així que quan em vaig donar compte la tenia damunt. Al dir-li que no li funcionaven em va respondre "Ah, no es problema mío". En fí...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 24/01/2007 21:09

Doncs el problema el tindrà quan li dónin pel cul, parlant clar. :!:

Avui he sentit com una furgoneta li donava un achuchón a una altra que estava aparcada a una cantonada. Jo era lluny i d'esquenes, però no sé com ha pogut passar, la veritat. El soroll ha fet girar-nos a tothom, però els de la furgoneta no s'han fet res (han sortit corrents a veure si tenien danys)....



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 24/01/2007 21:12

orique ha escrit:Doncs el problema el tindrà quan li dónin pel cul, parlant clar. :!:
De fet, si ho pensem fredament, no tindrà problema perquè li hauran d'arreglar la reparació ja que si piques per darrere té la culpa el que pica... Però d'això se'n diu ser molt ca*r*n*ssu...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 25/01/2007 9:12

No em referia al problema de la reparació del cotxe.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 25/01/2007 23:54

http://www.elperiodico.cat/
--------------------------------------
Un conductor dóna positiu dues vegades en menys d'una hora al mateix control d'alcoholèmia

EUROPA PRESS
TARRAGONA

Un control d'alcoholèmia dels Mossos d'Esquadra apostat a la carretera C-31, a prop de Cunit (Tarragona) va interceptar aquest dilluns dues vegades en menys d'una hora un home que conduïa en estat d'embriaguesa, segons ha informat la Policia autonòmica catalana.

En la primera ocasió, cap a les 1.20 hores, l'infractor, Gabriel P. F., de 42 anys i veí de Barcelona, es va acostar al control amb un turisme Citröen Xsara. L'alcoholèmia va demostrar que conduïa amb una taxa de 0,68 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire expirat. Al tractar-se d'un positiu castigat penalment, els agents van immobilitzar el vehicle de Gabriel P. F. i van obrir les corresponents diligències.

Menys d'una hora després, cap a les 2.14 hores, la patrulla va detenir un Renault Laguna que conduïa un altre cop Gabriel P. F., aquesta vegada amb una taxa d'alcohol de 0,71 mil·ligrams per litre d'aire expirat. Novament se li va immobilitzar el vehicle i es van obrir diligències penals per aquesta segona infracció. El conductor ha estat citat judicialment.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 26/01/2007 0:29

:) :riure :) :riure :) :riure :)


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 26/01/2007 11:30

Realment aquest si que anava així... :begut



:osti



Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Divendres 26/01/2007 15:37

a mi no em fa gracia aixo que llegeixo, sino que jo si fos la policia directament al cuartelillo o be cap a casa seva, pero no dexian-lo lliure fins que li anes lo del alcohol.. el problema esta en que les autoritats deixen lliures aquests "invecils al volant" que aixo encara es pitxor, pero bueno, em callo peruqe sino em posaré malalt..


Saludos

Pedro Aguilar

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 26/01/2007 23:15

Estrella_de_Galicia ha escrit:a mi no em fa gracia aixo que llegeixo, sino que jo si fos la policia directament al cuartelillo o be cap a casa seva, pero no dexian-lo lliure fins que li anes lo del alcohol.. el problema esta en que les autoritats deixen lliures aquests "invecils al volant" que aixo encara es pitxor, pero bueno, em callo peruqe sino em posaré malalt..
El problema deu ser que, llei en mà, no poden detenir-lo. Per això, s'haurien de posar les piles els polítics. I en aquest cas, cagada pastoret!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 11/02/2007 22:20

Avui, en el curt espai entre el Vendrell i Vilafranca del Penedès, he tingut dos ensurts pel mateix motiu: imbècils que no miren al incorporar-se.

La primera conductora amb un cotxe, que m'ha fet anar al carril contrari si no volia clavar roda. Per sort ja m'ho estava imaginant quan he vist la velocitat que portava pel carril d'acceleració i he pogut mirar abans que no vingués ningú en direcció contrària.

Uns quilòmetres més endavant, dos motoristes que estaven ¿discutint? entre ells mentre s'incorporaven m'han fet tornar a frenar, aquest cop sense poder-me passar a l'altre carril.

Vigileu si agafeu la N-340. :?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 12/02/2007 1:18

Això em va passar a mi anant de Terrassa a L'Estartit, aquest estiu, però el més greu va ser on em va passar i per culpa de qui...on...a l'AP-7, a l'incorporació de la sortida 7, la qual, qui conegui aquesta autopista, sabrà que és la de...Salt xD I qui va ser el culpable...una furgoneta dels Mossos d'Esquadra, no van cedir el pas i no van posar els intermitents. Vaia exemple que donen...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 04/03/2007 22:10

Imbècils al manillar, avui a La Floresta.

Per cert, m'he adonat d'aquests idiotes al repassar les fotos a casa. El motiu de la foto era la 112...
Fitxers adjunts
orq0403200701.jpg
orq0403200701.jpg (96.06 KiB) Visualitzat 6681 cops



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 05/03/2007 0:12

Jo he vist això fer-ho a Sarrià, amb una bici de trial i fent trial pels dos graons que hi ha per accedir des d'un dels passadisos d'accés al vestíbul al vestíbul...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 05/03/2007 10:04

Jo he vist imbècils al manillar travessant de costat a costat les vies de l'estació de Montmeló :|



Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”