Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Mantenir distància a la Ibèria conductora

Entrada Autor: Guigui » Divendres 28/03/2008 20:47

aarongilp ha escrit:Jo sempre miro de deixar una distància prudencial, però una persona assenyada em va dir que inclòs estant parat en una retenció a l'autopista, peatge, etc. deixi distància (a l'autoescola només et parlen de la distancia mentre circules), ja que sí et donen per darrere, com en el vostre cas, hi ha menys possibilitats que donis al de davant, i tota la culpa se l'empassa el de darrere.
El problema és que hi ha sempre els vius que se't fiquen al davant, i en són tants, que al final t'has d'enganxar al cotxe que et precedeix perquè si no, no avancaries mai.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 28/03/2008 20:51

La cosa és trobar el punt on no poden posar-s'hi ni t'hi enganxes. Et puc assegurar que l'he trobat :D I si fan intenció de posar-s'hi, desembragues una mica i tires un metre endavant, ja no hi caben.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 28/03/2008 22:24

Sempre que arribo a una congestió i me n'adono amb temps faig això que dieu, parar-se "lluny" i de pas, poso les llums d'emergència.

JaMiR@!, que no hagi estat res... :|



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 28/03/2008 23:29

A part el cediu el pas que s'ha de fer al incorporar-se a la carretera s'ha de fer al principi del carril, no al mig de la carretera com fa la majoria de gent, i si t'ensenyen a l'autoescola respectar distància, almenys a la que vaig jo. El dia 10 em presento a exàmen teòric. Espero aprovar, i obtenir el permis i ser un bon conductor.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 29/03/2008 9:52

Això ho comentava en un o dos missatges abans, que hi ha molt poques incorporacions on es pugui fer el ceda al principi. No és que la gent el fagi al final perquè sí, és que no tens visibilitat alguna fins que no ets trepitjant la línia discontínua que marca el final d'aquest carril. Un exemple molt bèstia és a la C-58 sentit Manresa, a l'alçada de la riera de Les Arenes a Terrassa, els que s'incorporen que venen de la calçada lateral o bé del centre comercial que hi ha al costat han de jugar-se-la bastant perquè el carril d'acceleració és inexistent i com que la circulació sempre és molt densa per molt que volguéssin (que no volen) no podrien facilitar-te l'incorporació. Així doncs, es dóna la circumstància que surts de 0 km/h arrambat al final del carril d'acceleració i has de sortir escopetejat perquè si no, no hi ha temps d'incorporar-se. Sempre que puc evito aquesta incorporació, però no sempre és possible...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Diumenge 30/03/2008 20:32

orique ha escrit:Sempre que arribo a una congestió i me n'adono amb temps faig això que dieu, parar-se "lluny" i de pas, poso les llums d'emergència....|

Yo en lugar de poner las luces de emergencia hago parpadear las de freno antes de frenar bruscamente (o eso pone el código de circulación) y despues una vez parado posiblemente coloque las de emergencia...


Saludos

Pedro Aguilar

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 30/03/2008 20:58

Estrella_de_Galicia ha escrit:
orique ha escrit:Sempre que arribo a una congestió i me n'adono amb temps faig això que dieu, parar-se "lluny" i de pas, poso les llums d'emergència....|

Yo en lugar de poner las luces de emergencia hago parpadear las de freno antes de frenar bruscamente (o eso pone el código de circulación) y despues una vez parado posiblemente coloque las de emergencia...
Això es el que t'ensenyen a l'autoescola, però quanta gent ho fa a la pràctica? Poquissima.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Diumenge 30/03/2008 21:16

Jo tinc una pregunta sobre la meva conducta al volant i sóc mooolt maniatic fins i tot diria que paranoic

* Sempre vaig a una velocitat no superior al que es pot cirular per la via
* A vegades circulo "massa lent" per exemple per autopista mi hi puc estar hores circulant a 100 kms/h en comptes de 120 hi ni ha conductors que els hi molesta que jo vagi a aquesta velocitat
* Si no hi trobo un lloc on es pugui aparcar dono més voltes i inclus si hi ha lloc preò tinc el més minim dubte de si esta ben aparcat torno a buscar..
* Cuant agafo la furgoneta de l'empresa se que per autopista no puc superar el 100 kms/h i veig a d'altres que el superen amb molta facilitat
* M'ho prenc tot amb paciencia i a vegades em pregunto si soc jo un invécil al volant perque sóc l'unic que respecta les normes...

añado:
L'Aarongilp sap que per la nacional venint de Zaragoza direcció Lleida, jo vaig adelantar un camió de 90 kms/h vaig pasar crec que a 130 per poder-ne fer el adelantament en el menys temps posible (i despres vaig torna a baixar a 100), pero al cap de poca estona vaig veure per el retrovisor com el cotxe del darrera senyalava cap a la dreta i com tenia els cristalls foscos em pensaba que era la guardia civil camuflada, despres va ser un home que li deia a la seva dona que si habien de surtir per allí... us ben aseguro que fins i tot vaig espantar al pobre Aaron (amb aixó demostra que sóc un paranoic) (Reconec que només s'ha de sobre pasar en 20 kms/h per fer-ne un adelantament, pero també diu el codi de circulació que se ha de fer en el temps més curt posible)


Saludos

Pedro Aguilar

Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dilluns 31/03/2008 18:56

Porque no me has visto adelantar a mí en autopista cuando voy con algo de prisilla (como mucho me mantengo un minuto a 150 ó similar, pues yendo a 130 puedo estar más tiempo... aunque eso, lo normal es 110 ó 120)...

Pero eso, lo mejor es tardar lo menos posible en hacer un adelantamiento, doble ó múltiple (por ejemplo, teniendo a 3 ó 4 camiones en hilera en autovía).

También es una cafrada despilfarrar porque sí combustible (lo digo en los acelerones que no llevan a nada y demás)... Es decir, por subir hasta las 4700 en mi coche en 2ª, igual me he dejado un euro... :martell1

Pero bueno... haberlos los hay peores pero qué se le va a hacer...


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 31/03/2008 22:46

UT440_132M ha escrit:
Estrella_de_Galicia ha escrit:
orique ha escrit:Sempre que arribo a una congestió i me n'adono amb temps faig això que dieu, parar-se "lluny" i de pas, poso les llums d'emergència....|

Yo en lugar de poner las luces de emergencia hago parpadear las de freno antes de frenar bruscamente (o eso pone el código de circulación) y despues una vez parado posiblemente coloque las de emergencia...
Això es el que t'ensenyen a l'autoescola, però quanta gent ho fa a la pràctica? Poquissima.
Jo també ho faig, però quan hi ha temps i me'n recordo... estic més pendent de no menjar-me el de davant.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 01/04/2008 0:38

Si prems intermitentment el frè la gent no s'entera de què fas i perds el control total del vehicle (sempre que he aplicat aquest sistema he acabat per haver de frenar del tot, bruscament, perquè si no em menjava el de davant). La gent t'entén més si poses les llums d'emergència. Jo ho faig així i la gent de darrere, al veure-ho, també els ha posat.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 01/04/2008 11:23

aarongilp ha escrit:Jo ho faig així i la gent de darrere, al veure-ho, també els ha posat.
Les autoritats de trànsit haurien de revisar algunes coses que expliquen a l'autoescola perquè no tenen sentit. Per exemple, qui fa servir avui els senyals de gir amb la mà si qualsevol cotxe que hagi de passar la ITV ha d'anar equipat amb intermitents que funcionin?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 01/04/2008 12:51

Guigui ha escrit:
aarongilp ha escrit:Jo ho faig així i la gent de darrere, al veure-ho, també els ha posat.
Les autoritats de trànsit haurien de revisar algunes coses que expliquen a l'autoescola perquè no tenen sentit. Per exemple, qui fa servir avui els senyals de gir amb la mà si qualsevol cotxe que hagi de passar la ITV ha d'anar equipat amb intermitents que funcionin?
per exemple els ciclistes :bleah


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 01/04/2008 13:01

Mortadel·lo ha escrit:
Guigui ha escrit:Les autoritats de trànsit haurien de revisar algunes coses que expliquen a l'autoescola perquè no tenen sentit. Per exemple, qui fa servir avui els senyals de gir amb la mà si qualsevol cotxe que hagi de passar la ITV ha d'anar equipat amb intermitents que funcionin?
per exemple els ciclistes :bleah
Però resulta que també ho ensenyen als que es treuen el carnet B. :|


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimarts 01/04/2008 14:13

Martorell
Detingut a Martorell per circular amb un carnet comprat a internet
Actualitzat a les 20:15 h 31/03/2008
Els Mossos d'Esquadra han detingut un veí de l'Hospitalet de Llobregat, de 25 anys i nacionalitat portuguesa, a qui van enxampar quan circulava amb un carnet de conduir fals per l'autopista AP-7, a l'altura de Martorell. L'individu, que ha quedat en llibertat amb càrrecs, va confessar als agents que havia comprat el carnet per internet perquè a Portugal li havien retirat i que li va costar 300 euros. Els agents l'havien interceptat per excés de velocitat.

El jove en qüestió, Avelino M., està acusat d'un presumpte delicte de falsificació documental. Els Mossos d'Esquadra el van aturar a l'AP-7, on feien un control de trànsit amb motiu del Gran Premi d'Espanya de Motociclisme, de Jerez de la Frontera. El cas és que circulava amb una furgoneta a 105 km/h, en un tram on el màxim permès és de 90 km/h.

Segons els Mossos, el conductor estava molt nerviós i va admetre que havia comprat el carnet a partir de l'anunci d'un lloc web. Va trucar a un número de telèfon i es va citar amb un home brasiler al barri del Gornal, de l'Hospitalet. Li va donar dues fotografies i un paper amb la signatura. A principis de febrer es van retrobar al mateix lloc per recollir el carnet i pagar els 300 euros que li va costar.

A banda de l'excés de velocitat i del carnet fals, el jove ha hagut de respondre de no portar llums de recanvi a la furgoneta.

http://www.3cat24.cat/noticia/267401/ca ... a-internet



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimarts 01/04/2008 14:14

01/04/2008

Detingut a Martorell un conductor amb un permís de conduir fals


Els fets van tenir lloc dissabte, a la carretera AP-7 al terme municipal de Martorell. Uns agents es trobaven realitzant un control de trànsit amb motiu del Gran Premi d’Espanya de Motociclisme que s’ha celebrat aquest cap de setmana a Jerez quan van interceptar una furgoneta circulant a 105 km/h, en una via on no es poden superar els 90 km/h. El jove, que ha quedat en llibertat amb càrrecs, va adquirir el permís a internet per uns 300 euros.

Agents de la Policia de la Generalitat-Mossos d’Esquadra de l’Àrea Regional de Trànsit Metropolitana Sud van detenir el passat dissabte 29 de març Elisio Avelino M., de 25 anys, nacionalitat portuguesa i veí de L’Hospitalet de Llobregat, com a presumpte autor d’un delicte de falsificació documental al ser interceptat conduint amb un permís fals.

Els fets van tenir lloc a les 08:00 hores de dissabte, a la carretera AP-7, pk 171,5, al terme municipal de Martorell (Baix Llobregat). Uns agents es trobaven realitzant un control de trànsit amb motiu del Gran Premi d’Espanya de Motociclisme que s’ha celebrat aquest cap de setmana a Jerez quan van interceptar una furgoneta circulant a 105 km/h, en una via on no es poden superar els 90 km/h.

Un cop aturat el vehicle, els agents van demanar el carnet al conductor, Elisio Avelino M., que es va mostrar molt nerviós. Davant les preguntes dels mossos, el jove va admetre que l’havia comprat a internet per uns 300 euros. Segons la seva declaració, a mitjans de gener d’enguany va respondre un anunci d’una pàgina web on es venia un permís de conduir, ja que el seu li havien retirat a Portugal. Dos dies després de trucar al telèfon indicat, va citar-se amb un home de nacionalitat brasilera a una plaça de l’avinguda Torrent Gornal de L’Hospitalet de Llobregat, a qui li va donar dues fotografies i un paper amb la seva signatura. A principis de febrer es van retrobar a la mateix plaça, i el jove va rebre el carnet a canvi de 300 euros.

Pels fets esmentats, els agents van procedir a la seva detenció. A més, van denunciar-lo administrativament per excés de velocitat i per no portar els llums de recanvi de la furgoneta. El jove va passar a disposició judicial el passat dissabte i ha quedat en llibertat amb càrrecs.

http://www.martorell.cat/ajmartorell/ca ... 10682.html



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 01/04/2008 14:57

Per experiència pròpia, us puc assegurar que Portugal és dels països on la densitat d'imbècils al volant és més elevada, cosa certament aplicable també als elements expatriats.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dimarts 01/04/2008 15:24

Guigui ha escrit:Per experiència pròpia, us puc assegurar que Portugal és dels països on la densitat d'imbècils al volant és més elevada, cosa certament aplicable també als elements expatriats.

No hace falta que lo digas, en portugal es la ley del más fuerte.

Y en Vigo ya ni te digo sino arrancas cuando el semáforo se pone en verde... ¿Verdad Aaron?


Saludos

Pedro Aguilar

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 01/04/2008 22:02

Guigui ha escrit:
aarongilp ha escrit:Jo ho faig així i la gent de darrere, al veure-ho, també els ha posat.
Les autoritats de trànsit haurien de revisar algunes coses que expliquen a l'autoescola perquè no tenen sentit. Per exemple, qui fa servir avui els senyals de gir amb la mà si qualsevol cotxe que hagi de passar la ITV ha d'anar equipat amb intermitents que funcionin?
Per si en cas de fallada d'aquests llums et trobes amb la necessitat de senyalitzar d'aquesta manera, i de pas, aprens com et senyalitzarà un ciclista els seus girs.

Pregunta d'examen: si un cotxe porta l'intermitent dret encès i el conductor indica amb el braç un gir a l'esquerra, s'ha d'esperar que el cotxe...

a) Giri a l'esquerra
b) Giri a la dreta
c) Segueixi de front
d) Doni marxa enrere.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 01/04/2008 22:55

orique ha escrit:Pregunta d'examen: si un cotxe porta l'intermitent dret encès i el conductor indica amb el braç un gir a l'esquerra, s'ha d'esperar que el cotxe...

a) Giri a l'esquerra
b) Giri a la dreta
c) Segueixi de front
d) Doni marxa enrere.
La lògica i el coneixement de l'espècie humana recomana "esperar" la hipòtesi e) Faci el que li roti

:twisted:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”