Codis carreteres catalanes

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 31/05/2007 9:23

La C-59 comença (hi ha el punt kilomètric 0) a la sortida 1 de la C33 cap a Mollet Sud. L'agafo cada dia.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 31/05/2007 9:43

I una altra curiositat:

De Berga a Ripoll per Les Losses, ara és tot C-26. Però abans del canvi del 2001, de Berga fins passat Borredà era la BP-4654 i d'allà a Ripoll era la C-149. A més, en aquesta cruïlla tenia preferència el trànsit de la BP-4654 (Berga - Sant Quirze de Besora) sobre el de la C-149 que, venint de Ripoll tenia (i encara deu tenir, fa molt temps que no hi passo) un magnífic STOP.

Per cert, Berga-Ripoll 45 Kms en aproximadament una hora (i són caps de comarca de comarques veïnes).

Per cert, l'actual C-26 de Berga a Solsona, abans també era la C-149 (i 42 kms en 50 minuts).

Salut !!



Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dijous 31/05/2007 20:51

UT596001 ha escrit:
Túnels del Garraf ha escrit:Doncs per codificacions estranyes, intenteu anar des de Sitges a Barcelona per l'autopista.
Encara més absurd: el ramal de la C-32 que va cap a l'Aeroport està numerat com a A-161 (com si fos una comarcal aragonesa o andalusa!) fins l'encreuament amb la C-31. A partir d'allà es numera com a C-32B.
No, no és així, potser fins el 2001 sí, però quan es va dur a terme el canvi de codificacions per part de Foment, es va canviar a B-22 el tram entre C-32 i C-31, l'altre continua sent la C-32B. Això ho sé, que cada dia passo per aquest tram.


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Bauvilla
N5
N5
Entrades: 91
Ubicació: Calafell
Contacta:

Entrada Autor: Bauvilla » Divendres 08/06/2007 2:09

UT596001 ha escrit:
Túnels del Garraf ha escrit:C-16: Barcelona - St. Cugat - Rubí - Terrassa - Manresa - Berga - Puigcerdà.
Jo diria que el final és a Bellver de Cerdanya, doncs tan sols surts del túnel del Cadí la carretera "principal" va cap a Bellver, i per anar a Puigcerdà agafes un "ramal", numerat com a C-161, que va fins a Alp, on vas a parar a una GI-??? fins enllaçar finalment amb la N-152 per entrar a Puigcerdà (aquest tros totalment paral·lel al transpirenaic)
Exacte. Abans de ser la C 16, l'Eix del Llobregat era la C 1411 que quan van obrir el túnel del Cadí va passar a anomenar-se "Carretera d'Abrera a Bellver de Cerdanya"


Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.

Bauvilla
N5
N5
Entrades: 91
Ubicació: Calafell
Contacta:

Entrada Autor: Bauvilla » Divendres 08/06/2007 23:30

UT596001 ha escrit:
Túnels del Garraf ha escrit:C-16: Barcelona - St. Cugat - Rubí - Terrassa - Manresa - Berga - Puigcerdà.
Jo diria que el final és a Bellver de Cerdanya, doncs tan sols surts del túnel del Cadí la carretera "principal" va cap a Bellver, i per anar a Puigcerdà agafes un "ramal", numerat com a C-161, que va fins a Alp, on vas a parar a una GI-??? fins enllaçar finalment amb la N-152 per entrar a Puigcerdà (aquest tros totalment paral·lel al transpirenaic)
Exacte. Abans de ser la C 16, l'Eix del Llobregat era la C 1411 que quan van obrir el túnel del Cadí va passar a anomenar-se "Carretera d'Abrera a Bellver de Cerdanya"


Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Diumenge 03/07/2011 15:37

Observant els mapes on-line de l'ICC, he descobert que algunes carreteres secundàries de la Generalitat tenen doble nomenclatura, així que dedueixo que properament canviarà la seva denominació. Aquestes són les equivalències, a les Comarques de Girona:

C-662 Campdevànol - Guardiola de Berguedà
GI-401 Campdevànol - Gombrèn
B-402 Gombrèn - Guardiola de Berguedà

C-663 la Pobla de Lillet - Das
BV-4031 la Pobla de Lillet - Collada del Pedró (la Molina)
GI-400 Collada del Pedró - Pla de la Baga (Alp)
GI-404 Pla de la Baga - Das (C-16)

C-663B la Molina - Collada de Toses
GI-400 Collada del Pedró (la Molina) - Collada de Toses (N-260)

C-671 Puigcerdà - Llívia
N-154 Puigcerdà - Llívia

C-747 Blanes - Sant Feliu de Buixalleu
GI-600 Blanes - Tordera
GI-512 Tordera - Hostalric
GI-553 Hostalric - Can Serrat (Sant Feliu de Buixalleu)

C-748 La Batllòria - Sant Hilari Sacalm
GI-552 La Batllòria (Sant Celoni) - Arbúcies
GI-550 Arbúcies - Sant Hilari Sacalm

C-751 Girona - Cornellà del Terri
N-IIa Girona - Medinyà (N-II)
GI-514 Medinyà - Cornellà del Terri

C-752 Anglès - Salt
N-141e Anglès - Salt

C-753 Santa Coloma de Farners - Girona
GI-533 Santa Coloma de Farners (C-25) - Girona (Sant Narcís)

C-754 Girona - Quart
C-250 Girona - Quart

C-755 Gurb - la Vall d'en Bas
C-37 Gurb (C-17) - la Vall d'en Bas (C-63)

C-756 la Vall d'en Bas - Folgueroles
C-153 la Vall d'en Bas (C-63) - Folgueroles (C-25)

C-757 Olot - l'Escala
GI-524 Olot - Banyoles
C-150a Banyoles
GI-513 Banyoles - Orriols (N-II)
GI-623 Orriols (N-II) - l'Escala

C-757B Ventalló - Sant Pere Pescador
GI-624 Ventalló (C-757) - l'Arbre Sec
GIV-6302 l'Arbre Sec - l'Armentera
GIV-6303 l'Armentera - Sant Pere Pescador

C-758 Banyoles - Cabanelles
GIP-5121 Banyoles - Cabanelles (N-260)

C-769 Biure - Costoja
GI-502 Biure (N-II) - Darnius
GI-503 Darnius - Costoja (França)

C-771 Camprodon - Vallter 2000
GIV-5264 Camprodon (C-38) - Vallter 2000

C-841 Malgrat de Mar - Palamós
B-682 Malgrat de Mar - Palafolls
GI-682 Blanes - Sant Feliu de Guíxols
C-253 Sant Feliu de Guíxols - Palamós
C-256 Palamós - C-31

C-841B
GI-666 Enllaç C-31 - C-841 a Platja d'Aro

C-841C
GI-665 Enllaç C-31 - C-841 a Platja d'Aro

C-842 Tossa de Mar - Caldes de Malavella
GI-681 Tossa de Mar - Llagostera
GI-674 Llagostera - Caldes de Malavella
GI-673 Caldes de Malavella - N-II

C-851 Sant Julià de Ramis -
GI-633 Sant Julià de Ramis (N-II) - Colomers
GI-634 Colomers - Verges

C-852 la Pera - l'Estartit
GI-642 la Pera - Parlavà
GI-643 Parlavà - Gualta (C-31)
GI-641 Torrella de Montgrí (C-31) - l'Estartit

C-853 Castelló d'Empúries - Sant Pere Pescador
GIV-6216 Castelló d'Empúries - Sant Pere Pescador

C-854 Corçà - l'Escala
C-252 Corçà - Verges
GI-632 Verges - l'Escala

C-855 Riudellots de la Selva - la Bisbal d'Empordà
C-25 Riudellots de la Selva - Cassà de la Selva
GI-664 Cassà de la Selva - la Bisbal d'Empordà

C-856 Sant Antoni de Calonge - la Bisbal d'Empordà
GI-661 Sant Antoni de Calonge - Calonge
GI-660 Calonge - la Bisbal d'Empordà

C-857 Regencós - Pals
GI-653 Regencós - Pals

C-861 Capmany - Roses
GI-602 Capmany (N-II) - Espolla
GI-603 Espolla - Garriguella
C-252 Garriguella
GI-604 Garriguella - Vilajuïga
GI-610 Vilajuïga - Roses

C-862 Roses - Cadaqués
GI-614 Roses - Cadaqués

C-863 Peralada - Castelló d'Empúries
GIP-6042 Peralada - Vilanova de la Muga
GIV-6043 Vilanova de la Muga - Castelló d'Empúries

C-864 Llançà - Cadaqués
GI-612 Llançà (N-260) - el Port de la Selva
GI-613 el Port de la Selva - Cadaqués



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 03/07/2011 17:56

El que té pebrots és la carretera que porta de La Panadella fins a Santa Coloma de Queralt. En un tram de menys de 15km, els codis són els següents: primer B-221, després L-221, durant uns 600 metres és T-221, torna a ser L-221 durant 1,6km, torna a ser T-221 per 500 metres, fins que s'arriba a la C-241 que prové d'Igualada que és la que porta a Santa Coloma de Queralt. Tot un embolic.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 03/07/2011 18:10

Aquesta carretera passarà a denominar-se C-442, incloent la B-100 fins a Calaf. La C-247 passarà a denominar-se C-37, que arribarà fins a Olot, en el que passarà a ser l'autèntic Eix Diagonal (i no el que ve de Vilanova, que és la C-15).

Trobareu un mapa amb les noves denominacions i ampliable de tot Catalunya a l'enllaç http://www.icc.cat/vissir3/index.html?lang=cat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Diumenge 03/07/2011 18:27

Guigui ha escrit:La C-247 passarà a denominar-se C-37, que arribarà fins a Olot, en el que passarà a ser l'autèntic Eix Diagonal (i no el que ve de Vilanova, que és la C-15).
Parlant de la C-37, no entenc perquè el tram dels túnels de Bracons (Gurb-la Vall d'en Bas) passa a denominar-se C-755.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 03/07/2011 18:58

Hi ha una cosa que no em quadra; la C-153 no passa per Folgueroles, si no que passa pels afores de Tavèrnoles. És l'anomenada carretera de la Salut.
Sagrerenc ha escrit:Parlant de la C-37, no entenc perquè el tram dels túnels de Bracons (Gurb-la Vall d'en Bas) passa a denominar-se C-755.
Potser mentre no estigui enllestida la futura variant d'Olot que ha de portar fins a l'A-26, per unificar la nomenclatura fins a Olot al pas per Joanetes amb la C-63 i C-152 :nose


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Via Ràpida
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: Via Ràpida » Dimecres 13/07/2011 10:43

Crec que si s´implantés seria una millora, perquè això d´anar mirant cada dos per tres la via per on pases (s´enten en trajectes no coneguts/viatges) per poder-te ubicar. Tot i això he observat que hi ha trams de línia recta que no mantenen la mateixa nova nomenclatura.
Per cert si us fixeu, i això s´apliques, hi hauria canvis de traçat en carreteres com C-12, C-13, C-14,C-26 i C-37. La C-59 s´escurçaria, surgeixen noves: C-62, C-75, C-54 entre d´altres.
La C-260 (Figueres-Roses) pasaria a formar part de la C-26.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 13/07/2011 11:40

Hola,

Como vivimos en el maravilloso mundo del cambio constante de pegatinas y demás, se podría proponer colocarle a las carreteras logotipos estilo americano, por ejemplo.

Sí hombre, no es cachondeo.

Aquí pongo un esquemita rápido:

Imatge

Y así en lugar de colocar esas figuras/escudos/logos como fondo, se podría poner el logo de la Generalitat, pero vacío, es decir, sin las barras:

Imatge

Eso sí, dentro del logo, yo prescindiría de la "C" (ya se sobreentendería si el número tiene como fondo el emblema de la Generalitat) para designar la ruta o carretera y pondría solamente un 17, ó un 31, etc.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 13/07/2011 11:55

Hola de nuevo,

Vendría a ser una cosa como la que se indica en el adjunto.

Lo he colocado en color rojizo, aunque el fondo podría variar, para autopistas en azul y blanco, para carreteras convencionales o vías rápidas de doble sentido en verde y azul, etc.

Y así nuestros cambiadores profesionales de pegatinas "se lo pasarían teta" y con un sistema propio, diferenciado, pero sin letritas y simplificando indicadores.

Saludos,
Sergio
Fitxers adjunts
logo_generalitat.jpg
Identificadores
logo_generalitat.jpg (8.52 KiB) Visualitzat 5613 cops


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”