Cotxes conduïts pels fotracateros

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).

Us agrada la idea?

28
90%
No
3
10%
 
Vots totals: 31
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Re: Actualitzo (i 2)

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 12/07/2008 12:44

252-071 ha escrit:
JaMiRo! ha escrit: Seat Ibiza IV (de lloguer)
A si?I quan va ser aixó? :D :D :D
Per què ho preguntes?

Ja farà cosa de 2 mesos...

Imatge


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 12/07/2008 12:50

awe, sento no poder contestar el privat però no em van bé, et responc per aquí:

El circuit està darrere de l'hotel Mas Tapioles, i crec que sí que és d'accès lliure ja que no hi ha cap barrera que impedeixi el pas. L'únic accès que conec, però, és a travès de l'hotel, però no crec que et diguin res.

Qualsevol cosa, si us plau millor empra el mail (oscar -punt- urena (a) hotmail -punt- com). ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dissabte 12/07/2008 14:11

Coneixeu això?

http://www.coches.net/ford-mustang-sale ... -covo.aspx

Només sentir el motor ja em queien les llàgrimes.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3939
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 12/07/2008 14:39

Quina bèstia, això son cotxes de veritat! :o


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dissabte 12/07/2008 15:38

JaMiRo! ha escrit:
252-071 ha escrit:
JaMiRo! ha escrit: Seat Ibiza IV (de lloguer)
A si?I quan va ser aixó? :D :D :D
Per què ho preguntes?

Ja farà cosa de 2 mesos...

Imatge
Es que l'ibiza IV es aquest:

Imatge

Molta gent es confon a partir de la 2ª generació,on va haver un restiling a finals dels 90 en que va sofrir un canvi complet a l'interior i a l'exterior es van canviar els fars.

Ibiza II fase I

Imatge
Imatge

Ibiza II fase II

Imatge
Imatge

Salutacions

PD:no pasa res eh?



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dissabte 12/07/2008 18:50

Aquí mis trastos. He tenido/tengo estos coches:

1) Seat 600-E de 1973
2) Seat Ibiza 1.5i 5 puertas (el viejo "cuadradote") de 1991
3) Land Rover Santana 88
4) MG-F
5) Volvo S60
6) Seat 600 normal de 1960

1) Seat 600-E de 1973
Fue mi primer coche me costó 12000 Pesetas en 1993, de las cuales yo puse 10000 y mi madre me prestó las otras 2000 porque yo no tenía suficiente. Estaba podrido por todas partes. Al cabo de un año le hice hacer chapa y pintura y quedó genial, sólo que estaba hecho en plan barato americano, masilla a tutiplén. Murió sobre 1999 de viejo y extenuado.

2) Seat Ibiza 1.5i 5 puertas (el viejo "cuadradote") de 1991
Funcionamiento perfecto. No tenía dirección asistida, por lo demás muy bien. Lo compré de segunda mano en 1993, con 5000 km solamente (o sea nuevo). Tenía aire acondicionado, elevalunas eléctricos (creo que solamente delante), y no fallaba nunca. Viajé por Galicia y parte de Europa, sin problemas, y cómodamente. Se lo vendí a un empleado mío y le funcionó hasta el 2005 más o menos. Entonces se achatarró por avería.

3) Land Rover Santana 88
Tiene una historia curiosa. Lo compré bastante mal comprado por carillo y en no muy buenas condiciones. Al cabo de un año más o menos le cambié toda la mecánica por otra de Land Rover 88 más actual y con pocos kilómetros, y recorrí bastante mundo así. Me fui hacia Mauritania pero no llevaba visado y no pude pasar (lo intenté “a ver qué”). Recorrí parte del Sahara. Al año siguiente me fui a Inglaterra, y para poder ir a 120 por la autopista le puse un motor TDI también de Land Rover, y tracción permanente. Descubrí que las ballestas eran incómodas a más de 90 por hora, así que al cabo de unos años cambié las ballestas por muelles como los del Defender, y ya puestos volví a cambiar el motor por un V8 de gasolina (también de origen Land Rover) que va muchísimo más fino que el TDI. Y así hasta hoy. No me da problemas, y lo uso casi a diario.

4) MG-F 1.8 VVC
Fue el primer coche que estrené de nuevo en nuevo, y vaya asco de coche. No puedo hablar suficientemente mal de él. Es de lo peor que ha pasado por mis manos. Estaba diesñado con el… con los pies, por decirlo finamente. Era totalmente impredecible, sabías cómo entrabas en una curva pero era imposible anticipar cómo saldrías, porque nunca sabías si se iría de detrás (que es lo que uno se espera de un tracción trasera), o si se iría “entero” como un tracción integral. Debía ser asunto del motor central. La calidad de la fabricación era mediocre, con piececillas que se caían de vez en cuando, como los reguladores de la posición de los retrovisores exteriores. El equipamiento, pésimo en relación al coste del coche. ¡No tenía ni luz de reserva! Y el summum de todo era el respostaje de la gasolina. El gatillo de las gasolineras saltaba incluso en la posición mínima porque el sistema de tubos de llenado y salida de aire estaba diseñado durante una mañana de resaca, digo yo. No tardabas menos de 15 minutos en llenar el depósito. Hice una fiestecilla cuando lo vendí.

5) Volvo S60 T5 Optima secuencial
Es el que llevo hoy por hoy, y lo mantendré hasta que casque de viejo y podrido, no porque me guste con locura, sino porque no quiero comprar más coches hasta que este pete, no veo por qué debería hacerlo. Tuve algún problemilla tonto por defecto de fabricación y me lo solucionaron en garantía, y ningún problema más. Tira como una bestia y gasta menos que un mechero (lo de que “la gasolina gasta mucho y el diésel poco” es un mito que hay que analizar caso a caso). Lo uso para todos mis desplazamientos de más de 60 kilómetros por carretera, y cuando tengo que llevar al bebé.

6) Seat 600 normal de 1960
Lo tengo como juguetito. No pago impuesto de circulación y pago una miseria de seguro. Está perfecto de mecánica, lo único que tendría que rehacerle es el diferencial porque hace ruido, lo demás está impecable. Tiene una radio de válvulas de la época, a juego con el velocímetro, y que (claro) solamente sintoniza la AM.

En el trabajo a veces tengo que llevar estos coches:

- Furgoneta Ebro Siata 45 de 1975. Ya no se usa y está dada de baja. Es una furgoneta hecha sobre chasis de Seat 850, con motor y cambio de ese coche.
- Jeep Cherokee 4.0, el modelo más antiguo, el que es muy cuadrado. Alias “el troncomóvil”. Se usa muy poco.
- Furgoneta Mercedes 308D de 1992. Es un camioncito ligero de 3500kg de MMA, cabina con caja abierta de aluminio. Es indestructible, a pesar de sus 16 años funciona siempre, no da un solo problema, e incluso en invierno y tras varias semanas sin funcionar arranca al primer toquecito de la llave. Eso sí, es lentorro y ruidoso, pero da igual, va perfectamente para lo que tiene que hacer.

Esto es todo.

Ai, perquè escric en castellà? Jajaja



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dissabte 12/07/2008 19:29

awe ha escrit: 1) Seat 600-E de 1973
Fue mi primer coche me costó 12000 Pesetas en 1993, de las cuales yo puse 10000 y mi madre me prestó las otras 2000 porque yo no tenía suficiente. Estaba podrido por todas partes. Al cabo de un año le hice hacer chapa y pintura y quedó genial, sólo que estaba hecho en plan barato americano, masilla a tutiplén. Murió sobre 1999 de viejo y extenuado.
La de milagros que se llegan a hacer con coches de este tipo...

Hay gente que sabiendo un poco de soldadura,consigue que el maletero de un R8 no se pudra nunca más,en un foro,hay un chico de por aqui en Barcelona que está restaurando junto con su padre 2 800 y 2 600 que estaban destrozados,han hecho taloneras y guardabarros con un trozo de plancha,luego le dan antioxido a todo el coche y ya se aseguran que eso no les volverá a pasar y con la chapa con oxido superficial,convertidor de óxido y queda de maravilla.Está claro que cuando lo tiraste al desgüace,estos métodos se desconocian bastante.Es una pena tirar al desgúace un coche que se considera un superclasico español,pero así es la vida y no se puede hacer otra cosa.Me alegro que tengas un 600.Algún día me gustaria tener uno o un 800.

Saludos



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 14/07/2008 0:44

Merci 252-071 pel tema Ibiza, no en tenia ni pajolera. ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Dimecres 16/07/2008 18:03

neroon ha escrit:
...Seat Ibiza 1.8 GLX (1993): M'el va regalar el meu cunyat, perque quan se'l va canviar, al concesionari no li donàven ni un duro per ell i com que encara funciona… (encara no sé que farè amb ell, de moment el tinc inmobilitzat)...

...Fiat Tempra 1.4 SX (1994): L'actual cotxe del meu pare. Una bèstia amb 214.000 km que encara no ha donat un problema seriòs. I diuen que els Fiat són dolents..., ignorants!...
Em quotejo a mi mateix.

Actualitzo la llista de vehicles propis:

El Seat Ibiza 1.8 GLX que em va regalar el meu cunyat, finalment el donaré de baixa i m'en desfarè. Està molt atrotinat (el meu cunyat li va donar molt mala vida) i no tinc gaires ganes de gastar-me calers en ell. Posiblement faci servir algunes peces d'interior i carrosseria pel cotxe de la neroona, doncs són del mateix color.

El Fiat Tempra 1.4 SX del meu pare me l'he quedat finalment. Ell ja no el feia servir (és jublitat i sempre va arréu amb bus) i ultimament el tenia molt descuidat. Com que el tenia sempre al carrer, la carroseria se n'ha resentit en forma de petits cops, rovell, etc. Com que, tret de la direcció asistida, és full equip (AC inclòs) i li tinc molt afecte (les meves primeres incursions amoroses varen ser dins d'aquest cotxe :herbie , quin sistema de reclinatje mès efectiu que tenen els seients de davant!, Ai! com s'enteri el meu pare... :sant ) me l'he quedat per anar, juntament amb el Land Rover, restaurant-lo poc a poc.

De la resta, tot igual, amb el Fiat Brava, ja amb 203.000 km sense haver tocat l'embragatje (si quan un cotxe és bó... :kitt ) i el Ibiza de la neroona.

Salutacions


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dissabte 19/07/2008 10:58

neroon ha escrit:De la resta, tot igual, amb el Fiat Brava, ja amb 203.000 km sense haver tocat l'embragatje (si quan un cotxe és bó... :kitt ) i el Ibiza de la neroona.
Si es de las últimas unidades fabricadas, lo normal es que el motor esté bien afinado desde el principio. Mi Stilo también lo es, así que me imagino que no me dará ningún problema si cuido el motor.


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 30/01/2009 22:19

Actualitzo amb més cotxes de lloguer... ;)


Seat Panda (sense carnet per un solar, dels pares :P )
Renault 18 -Familiar- (sense carnet per un solar, dels pares :P )
Tractora Mercedes-Benz -no en recordo el model- amb semirremolc inclòs (cortesia de mon pare, en un abocador de runa i sense carnet ni de turismes ni de camions :D )
Mercedes-Benz 190 (conduït amb i sense carnet)
Skoda Fabia I (el de l'autoescola)
Volkswagen Golf III (del germà)
Fiat Bravo I (del germà)
Seat Ibiza II (del germà)
Opel Kadett -Sedan- V (d'una amiga, conduït per Formentera -la jungla-)
Opel Astra -Sedán- II (del cosí)
Suzuki Swift I (el primer i únic cotxe que vaig tenir en propietat en el seu dia, que em va portar al Delta de l'Ebre sense fallar-me :'( )
Renault Clio I (del germà)
Toyota Prius (de prova al Fòrum 2004, el podies conduïr per Diagonal Mar 8-) )
Honda Civic -Coupé- VI (del germà -sí, pobret mira que he arribat a agafar-li cotxes- :P )
Ford Mondeo II (de la xicota :) )
Ford Mondeo IV (de prova al Saló de l'Automòbil, el podies conduïr per Montjuïc 8-) )
Seat Ibiza IV (de lloguer)
Peugeot 307 -Familiar- (de la feina)
Nissan Patrol GR -Curt- (preparat per a condicions extremes, utilitzat a un circuit a Santa Cristina d'Aro 8-) )
Fiat Ducato III (de lloguer)
Volkswagen Golf V (de lloguer)


Al final, fem o no fem el fil permanent? :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 28/02/2009 19:55

Actualitzo una vegada més...


Seat Panda (sense carnet per un solar, dels pares :P )
Renault 18 -Familiar- (sense carnet per un solar, dels pares :P )
Tractora Mercedes-Benz -no en recordo el model- amb semirremolc inclòs (cortesia de mon pare, en un abocador de runa i sense carnet ni de turismes ni de camions :D )
Mercedes-Benz 190 (conduït amb i sense carnet)
Skoda Fabia I (el de l'autoescola)
Volkswagen Golf III (del germà)
Fiat Bravo I (del germà)
Seat Ibiza II (del germà)
Opel Kadett -Sedan- V (d'una amiga, conduït per Formentera -la jungla-)
Opel Astra -Sedán- II (del cosí)
Suzuki Swift I (el primer i únic cotxe que vaig tenir en propietat en el seu dia, que em va portar al Delta de l'Ebre sense fallar-me :'( )
Renault Clio I (del germà)
Toyota Prius (de prova al Fòrum 2004, el podies conduïr per Diagonal Mar 8-) )
Honda Civic -Coupé- VI (del germà -sí, pobret mira que he arribat a agafar-li cotxes- :P )
Ford Mondeo II (de la xicota :) )
Ford Mondeo IV (de prova al Saló de l'Automòbil, el podies conduïr per Montjuïc 8-) )
Seat Ibiza IV (de lloguer)
Peugeot 307 -Familiar- (de la feina)
Nissan Patrol GR -Curt- (preparat per a condicions extremes, utilitzat a un circuit a Santa Cristina d'Aro 8-) )
Fiat Ducato III (de lloguer)
Volkswagen Golf V (de lloguer)
Seat León II (de lloguer, era la versió TDI més potent de la gamma :D )


Fil permanent? :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 28/02/2009 21:12

JaMiRo! ha escrit:Actualitzo una vegada més...


Seat Panda (sense carnet per un solar, dels pares :P )
Renault 18 -Familiar- (sense carnet per un solar, dels pares :P )
Tractora Mercedes-Benz -no en recordo el model- amb semirremolc inclòs (cortesia de mon pare, en un abocador de runa i sense carnet ni de turismes ni de camions :D )
Mercedes-Benz 190 (conduït amb i sense carnet)
Skoda Fabia I (el de l'autoescola)
Volkswagen Golf III (del germà)
Fiat Bravo I (del germà)
Seat Ibiza II (del germà)
Opel Kadett -Sedan- V (d'una amiga, conduït per Formentera -la jungla-)
Opel Astra -Sedán- II (del cosí)
Suzuki Swift I (el primer i únic cotxe que vaig tenir en propietat en el seu dia, que em va portar al Delta de l'Ebre sense fallar-me :'( )
Renault Clio I (del germà)
Toyota Prius (de prova al Fòrum 2004, el podies conduïr per Diagonal Mar 8-) )
Honda Civic -Coupé- VI (del germà -sí, pobret mira que he arribat a agafar-li cotxes- :P )
Ford Mondeo II (de la xicota :) )
Ford Mondeo IV (de prova al Saló de l'Automòbil, el podies conduïr per Montjuïc 8-) )
Seat Ibiza IV (de lloguer)
Peugeot 307 -Familiar- (de la feina)
Nissan Patrol GR -Curt- (preparat per a condicions extremes, utilitzat a un circuit a Santa Cristina d'Aro 8-) )
Fiat Ducato III (de lloguer)
Volkswagen Golf V (de lloguer)
Seat León II (de lloguer, era la versió TDI més potent de la gamma :D )


Fil permanent? :D
http://www10.gencat.net/sac/AppJava/ser ... ?codi=1205



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 26/03/2009 18:43

La desestimació per silenci permet a les persones interessades interposar els recursos administratius o contenciosos administratius que en el seu cas correspongui.

:D

Continuem actualitzant:


Seat Panda (sense carnet per un solar, dels pares :P )
Renault 18 -Familiar- (sense carnet per un solar, dels pares :P )
Tractora Mercedes-Benz -no en recordo el model- amb semirremolc inclòs (cortesia de mon pare, en un abocador de runa i sense carnet ni de turismes ni de camions :D )
Mercedes-Benz 190 (conduït amb i sense carnet)
Skoda Fabia I (el de l'autoescola)
Volkswagen Golf III (del germà)
Fiat Bravo I (del germà)
Seat Ibiza II (del germà)
Opel Kadett -Sedan- V (d'una amiga, conduït per Formentera -la jungla-)
Opel Astra -Sedán- II (del cosí)
Suzuki Swift I (el primer i únic cotxe que vaig tenir en propietat en el seu dia, que em va portar al Delta de l'Ebre sense fallar-me :'( )
Renault Clio I (del germà)
Toyota Prius (de prova al Fòrum 2004, el podies conduïr per Diagonal Mar 8-) )
Honda Civic -Coupé- VI (del germà -sí, pobret mira que he arribat a agafar-li cotxes- :P )
Ford Mondeo II (de la xicota :) )
Ford Mondeo IV (de prova al Saló de l'Automòbil, el podies conduïr per Montjuïc 8-) )
Seat Ibiza IV (de lloguer)
Peugeot 307 -Familiar- (de la feina)
Nissan Patrol GR -Curt- (preparat per a condicions extremes, utilitzat a un circuit a Santa Cristina d'Aro 8-) )
Fiat Ducato III (de lloguer)
Volkswagen Golf V (de lloguer)
Seat León II (de lloguer, era la versió TDI més potent de la gamma :D )
Alfa Romeo Mito (de lloguer)
Kia Ceed -Familiar- (de lloguer per Bèlgica i França)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 25/04/2009 19:51

Más madera...


Seat Panda (sense carnet per un solar, dels pares :P )
Renault 18 -Familiar- (sense carnet per un solar, dels pares :P )
Tractora Mercedes-Benz -no en recordo el model- amb semirremolc inclòs (cortesia de mon pare, en un abocador de runa i sense carnet ni de turismes ni de camions :D )
Mercedes-Benz 190 (conduït amb i sense carnet)
Skoda Fabia I (el de l'autoescola)
Volkswagen Golf III (del germà)
Fiat Bravo I (del germà)
Seat Ibiza II (del germà)
Opel Kadett -Sedan- V (d'una amiga, conduït per Formentera -la jungla-)
Opel Astra -Sedán- II (del cosí)
Suzuki Swift I (el primer i únic cotxe que vaig tenir en propietat en el seu dia, que em va portar al Delta de l'Ebre sense fallar-me :'( )
Renault Clio I (del germà)
Toyota Prius (de prova al Fòrum 2004, el podies conduïr per Diagonal Mar 8-) )
Honda Civic -Coupé- VI (del germà -sí, pobret mira que he arribat a agafar-li cotxes- :P )
Ford Mondeo II (de la xicota :) )
Ford Mondeo IV (de prova al Saló de l'Automòbil, el podies conduïr per Montjuïc 8-) )
Seat Ibiza IV (de lloguer)
Peugeot 307 -Familiar- (de la feina)
Nissan Patrol GR -Curt- (preparat per a condicions extremes, utilitzat a un circuit a Santa Cristina d'Aro 8-) )
Fiat Ducato III (de lloguer)
Volkswagen Golf V (de lloguer)
Seat León II (de lloguer, era la versió TDI més potent de la gamma :D )
Alfa Romeo Mito (de lloguer)
Kia Ceed -Familiar- (de lloguer per Bèlgica i França)
Peugeot 308-Familiar- (de lloguer per aquí i pel sud de França)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 25/04/2009 20:00

Ara començo a entendre perquè se't veu tan poc últimament pel Fòrum. No t'apartes del volant! :)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3939
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 18/12/2009 12:48

Actualitzat, amb la nova adquisició del Renault Clio III Expression 1.5Dci Eco2 85CV.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Divendres 18/12/2009 13:39

Rodalíes ha escrit:Me apunto:

Actualmente, manejo mi queridísimo Fiat Stilo 1.9 Multijet 5p con 120 cv.

Atrás quedaron los gratos recuerdos de dos C3 (uno de autoescuela y otro ex-propiedad de uno de los foreros de este foro) 1.4 HDI 70cv 5p, un Volvo S70 TDI 140 cv, un Mercedes E300TD de 177 cv (cómo tira este cacharro), un Volkswagen Sharan 1.9TDi y una Renault Express anticuada.

Y si tal, pongo en los que viajé, por orden alfabético:

- Alfa Romeo 33.
- Audi TT.
- BMW 320d modelo 2006.
- Chrysler Simca 1200 TI.
- Citroen AX TZD, BX GT, ZX 1.9d, Xsara HDI, Xsara Picasso HDI también, Xantia 2.0i y 1.8TD, C3 y C5 de los primeros.
- ¡Un Dacia Logan!
- Daewoo Aranos CDX.
- Fiat Regata, Barchetta, Marea JTD y mi Stilo.
- Ford Fiesta I, Escort Mk3 1.6 Ghia y Mk4 1.8 16v, Sierra GT (otro que anda cojonudo), Taunus y la Transit I.
- Honda Civic 3, 5p y Aerodeck (1995-1998).
- Mercedes C250td y E300td.
- Mitsubishi Montero 2.8 TD 3p.
- Nissan Patrol (de los primeros) y Terrano (del 2000).
- Opel Corsa A 1.3GT y C 1.3CDTI (1988 y 2005 respectivamente), Omega A, Vectra modelo 2007 CDTI 120 (mismo motor que mi Stilo), Astra modelo 2000 (1.8 16v y 2.0 dti) y el anterior (1.7 TD).
- Peugeot 205 GR, 206 1.9d y 1.4HDI, 306 1.9d y 307 5p HDI, 309 GT 5p, 405 1.8TD, 406 1.9TD y varios HDI, y una Partner también HDI.
- Porsche Cayenne S (IM-PREZIONANTE).
- Renault 5 950, Supercinco GTX 90, 7, 9 GTD, 11 TXE, 18 GTS y Diesel, Clio I y II 1.2, Megane 1.9dT, Scenic 1.9dT y 1.9dci 105, Laguna I 1.8, Safrane V6 170cv y Express Diesel.
- Saab 9-3 1.9 TiD.
- Seat 124-1430, 127 LS, 131 Supermirafiori 1600, Ibiza GLX 1.5, Málaga GLX 1.5, Córdoba III TDI, León II TDi, Toledo I, II y III (1.8 GLX, TDi y TDi respectivamente) y Seat Inca 1.9d.
- Skoda Octavia TDI.
- Toyota Corolla 2004 D4D y Avensis 1.8 16v.
- Volkswagen Polo II, III, IV y V (GT, 1.4 60cv, 1.9sdi y 1.2 12v respectivamente), Golf II, III y III Variant (GTI 16v y G60 en el II, 1.8 CL y 1.9 TDI respectivamente), Jetta CL, Passat I, II, III y IV (GL, GT, 1.9 TDI-115 Trendline y 2.0 TDI-140 Advance respectivamente), Sharan 1.9 TDI, Caravelle 1.6diesel motor trasero y Transporter 2.5 TDI.
- Volvo S70 TDI.

Como véis, todo un repertorio de coches, aunque supongo se me habrá quedado alguno fuera de mi memoria.

EDICIÓN A 8-6-2008:

- Seat Marbella Special (sí, el de la 1ª marcha más corta del mundo). Para viajar está bien, pero para conducir (23-06-2008) JAMÁS (quizás porque estoy muy bien adaptado a mi Stilo).
- Seat Ibiza III 1.6 5p. Increíble que tenga tantísimo espacio para las piernas en el asiento delantero de pasajero.
- Citröen C5 2.0 HDI 136 FAP Automático.
Amplío: Opel Corsa C 1.7 CDTI, D 1.2 Ecotec 80cv, Toyota Prius 2009 y Seat León FR 2.0 TDI 170 cv.


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 20/10/2010 23:50

Llista actualitzada amb un Seat León de lloguer. Caram de motors dièsel, que es calen fàcilment! (Un que està acostumat a conduir cotxes de benzina)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Divendres 29/10/2010 21:07

Rodalíes ha escrit:
Rodalíes ha escrit:Me apunto:

Actualmente, manejo mi queridísimo Fiat Stilo 1.9 Multijet 5p con 120 cv.

Atrás quedaron los gratos recuerdos de dos C3 (uno de autoescuela y otro ex-propiedad de uno de los foreros de este foro) 1.4 HDI 70cv 5p, un Volvo S70 TDI 140 cv, un Mercedes E300TD de 177 cv (cómo tira este cacharro), un Volkswagen Sharan 1.9TDi y una Renault Express anticuada.

Y si tal, pongo en los que viajé, por orden alfabético:

- Alfa Romeo 33.
- Audi TT.
- BMW 320d modelo 2006.
- Chrysler Simca 1200 TI.
- Citroen AX TZD, BX GT, ZX 1.9d, Xsara HDI, Xsara Picasso HDI también, Xantia 2.0i y 1.8TD, C3 y C5 de los primeros.
- ¡Un Dacia Logan!
- Daewoo Aranos CDX.
- Fiat Regata, Barchetta, Marea JTD y mi Stilo.
- Ford Fiesta I, Escort Mk3 1.6 Ghia y Mk4 1.8 16v, Sierra GT (otro que anda cojonudo), Taunus y la Transit I.
- Honda Civic 3, 5p y Aerodeck (1995-1998).
- Mercedes C250td y E300td.
- Mitsubishi Montero 2.8 TD 3p.
- Nissan Patrol (de los primeros) y Terrano (del 2000).
- Opel Corsa A 1.3GT y C 1.3CDTI (1988 y 2005 respectivamente), Omega A, Vectra modelo 2007 CDTI 120 (mismo motor que mi Stilo), Astra modelo 2000 (1.8 16v y 2.0 dti) y el anterior (1.7 TD).
- Peugeot 205 GR, 206 1.9d y 1.4HDI, 306 1.9d y 307 5p HDI, 309 GT 5p, 405 1.8TD, 406 1.9TD y varios HDI, y una Partner también HDI.
- Porsche Cayenne S (IM-PREZIONANTE).
- Renault 5 950, Supercinco GTX 90, 7, 9 GTD, 11 TXE, 18 GTS y Diesel, Clio I y II 1.2, Megane 1.9dT, Scenic 1.9dT y 1.9dci 105, Laguna I 1.8, Safrane V6 170cv y Express Diesel.
- Saab 9-3 1.9 TiD.
- Seat 124-1430, 127 LS, 131 Supermirafiori 1600, Ibiza GLX 1.5, Málaga GLX 1.5, Córdoba III TDI, León II TDi, Toledo I, II y III (1.8 GLX, TDi y TDi respectivamente) y Seat Inca 1.9d.
- Skoda Octavia TDI.
- Toyota Corolla 2004 D4D y Avensis 1.8 16v.
- Volkswagen Polo II, III, IV y V (GT, 1.4 60cv, 1.9sdi y 1.2 12v respectivamente), Golf II, III y III Variant (GTI 16v y G60 en el II, 1.8 CL y 1.9 TDI respectivamente), Jetta CL, Passat I, II, III y IV (GL, GT, 1.9 TDI-115 Trendline y 2.0 TDI-140 Advance respectivamente), Sharan 1.9 TDI, Caravelle 1.6diesel motor trasero y Transporter 2.5 TDI.
- Volvo S70 TDI.

Como véis, todo un repertorio de coches, aunque supongo se me habrá quedado alguno fuera de mi memoria.

EDICIÓN A 8-6-2008:

- Seat Marbella Special (sí, el de la 1ª marcha más corta del mundo). Para viajar está bien, pero para conducir (23-06-2008) JAMÁS (quizás porque estoy muy bien adaptado a mi Stilo).
- Seat Ibiza III 1.6 5p. Increíble que tenga tantísimo espacio para las piernas en el asiento delantero de pasajero.
- Citröen C5 2.0 HDI 136 FAP Automático.
Amplío: Opel Corsa C 1.7 CDTI, D 1.2 Ecotec 80cv, Toyota Prius 2009 y Seat León FR 2.0 TDI 170 cv.
Actualización a 29-10-2010:

Más coches, todos estos los he probado conduciendo:

- BMW X3 MY2006 2.0d 150cv. Le falta "punch" a bajas vueltas, y para obtener buenas aceleraciones hay que tener el pedal del acelerador casi a fondo, con el consecuente gasto de combustible.
- Fiat Bravo 1.4 Tjet 120 cv (EL PRIMER GASOLINA QUE CONDUZCO, sin contar el Prius híbrido). Prestaciones muy buenas para el motor que lleva. No consume mucho. En el pero, podrían mejorar las suspensiones, que las hacen muy blandas.
- Toyota RAV-4 MY2010 2.2D4D. Suavidad a cualquier gama de rpm's. ¡OJO! No entiendo cómo le han puesto un cuentarpm's de gasolina.
- Toyota Land Cruiser MY2010 3.0D4D 173 cv. ¡¡¡COMO UN CAMIÓN!!! El embrague hay que trabajarlo con mucho cuidado. No funciona como un turismo cualquiera. Por lo demás, salpicadero mejorable.
- Toyota Avensis MY2010 2.2D4D-150 Aut. - ¡¡¡BAKALÁ!!!
- Opel Astra MY2010 (creo que el H) 1.7 CDTI 110 cv. ¡¡¡DECEPCIONANTE!!! Sí, mucho Ecoflex, mucho buscar bajo consumo, pero a la hora de exigirle, no tiene ni fuerza. En una cuesta que en 3ª con mi Stilo podía subir alegremente con el pedal pisado un pelín más de la mitad, con este Astra tuve que acelerar A FONDO... En fin... Por no hablar del 1.6 16v 115cv que aún es PEOR.
- VW Passat IV 2.0 TDI-140 Advance. Si lo vuelvo a mencionar es porque si antes viajé como pasajero, ahora también lo he probado como conductor. Fuerza en toda la gama de rpm's PARA TODO. Prestaciones impresionantes con un consumo ridículo. Puesto de conducción notable, que podría ser sobresaliente de no ser por el diseño del cambio de 6 marchas.
- Mercedes-Benz CLC 180 (como pasajero). ¡¡¡¡QUÉ COMODIDAD!!!!
- Nissan Qashqai 2.0 gasolina Aut. (como pasajero). Buen diseño por fuera, algo soso por dentro.

Seguiré ampliando. Espero tener más cosas para probar mañana en el Salonauto de A Coruña.


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”