Desdoblament carretera C-16 (Manresa-Berga-Cadí)

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).

Re: Desdoblament carretera C-16 (Manresa-Berga-Cadí)

EntradaAutor: oriolp13 » Dimecres 16/12/2015 0:05

UT440_132M ha escrit:
wefer ha escrit:Carreteres col·lapsades al costat de vies de tren infrautilitzades, carreteres convencionals a vessar al costat d'àmplies autopistes de peatge buides. Per no parlar de línies AVE, aeroports, etc.
Tot plegat demostra que la política d'infraestructures d'aquest país (Catalunya o Espanya, és igual) és un autèntic caos que no es regeix per cap mena de criteri tècnic

UT440_132M ha escrit:els caps de setmana plena de pixapins,

Els que no són pixapins què són? Pagesots? Si us plau, intentem parlar com persones adultes.

A les proves em remeto. Entre setmana el trànsit local és molt inferior al del cap de setmana, quan els de la capital treuen a passejar els seus Touaregs, Q5...

Ves-te'n per la plana i mira quants Q5, Touaregs, etc. veus. O més fàcil, ves per la part de Tona on hi han casetes, a veure que hi veus. Em sembla que a Osona n'hi ha bastant també. Simplement que si la gent de ciutat puja a la muntanya amb el seu tot terreny, què passa? Destil·len odi aquestes dues frases que has deixat anar, així que relaxa't una mica, siusplau. Que be que quan ho necessiteu, veniu a Barcelona els "de comarques" (i la meitat no teniu ni p*ta idea de com s'hi condueix i l'únic que feu és alentir el trànsit!).

De despectius ho podem ser tots... ;)

Tornant al tema. Evidentment, s'ha de buscar una sol·lució als col·lapses del cap de setmana, ja que la realitat és que cada cap de setmana d'hivern la carretera queda col·lapsada, de gent que va a la segona residència de la Cerdanya, de gent que puja a esquiar (gent que al final es deixa uns diners a comarques de Pirineu, on a l'hivern les estacions d'esquí en són el gran motor econòmic).
Això no treu que també s'ha de prioritzar, i trobo molt més prioritari altres arranjaments, com el de l'esmentada C-55.

Un tren seria molt ben benvigut, ara, siguem realistes. El tren per la vall del Llobregat no travessaria el Cadí, per tant, no ens erradicaria completament el problema, i la R3 necessitaria un traçat nou i un túnel base més baix per a fer-la mínimament competitiva.
Salutacions,

Oriol
oriolp13
N9
N9
 
Entrades: 2173
Membre des de: Diumenge 13/05/2007 22:44
Ubicació: L2/L5

Re: Desdoblament carretera C-16 (Manresa-Berga-Cadí)

EntradaAutor: genissimon » Divendres 04/11/2016 10:45

Regió-7, 4 de novembre de 2016 ha escrit:El Govern licita la millora d'accessos a la Nou i Terradelles a l'eix
Els treballs tenen un cost de 477.000 euros i començaran el primer trimestre del 2017
[...]


Són dues cruïlles situades als P.K. 108 i 116 de la C-16 entre Berga i el Túnel del Cadí, tram no desdoblat.

Aspecte actual:
Trencant de La Nou a l'streetview
Trencant de Terradelles a l'streetview

Salut !!
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Camions de la N-340 i N-240 per l'autopista.
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
 
Entrades: 2388
Membre des de: Dimecres 05/04/2006 12:43
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament carretera C-16 (Manresa-Berga-Cadí)

EntradaAutor: genissimon » Dijous 03/08/2017 12:52

Regió-7, 3 d'agost de 2017 ha escrit:La Generalitat es proposa adjudicar el desdoblament nord de la C-16 el 2018
El Govern preveu presentar el projecte executiu d'aquesta obra al territori en els propers 2 mesos
[...]


Regió-7, 3 d'agost de 2017 ha escrit:El desdoblament de la C-16 entre Berga i Cercs encara no té data
El desembre del 2015 el Govern va presentar el projecte d'ampliació de la carretera i el tercer carril reversible
[...]
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Camions de la N-340 i N-240 per l'autopista.
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
 
Entrades: 2388
Membre des de: Dimecres 05/04/2006 12:43
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Anterior

Torna a: Vehicles privats / Vehículos privados

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant