Traspàs i trasllat de l'N-II al Maresme

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Re: Traspàs i trasllat de l'N-II al Maresme

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dilluns 01/03/2010 0:05

Para acabar de convertir la N-II en la Avenida del Mareseme, que de facto ya lo es, la solución es tan simple como eliminar los peajes de la autopista del Maresme, así de fácil.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 01/03/2010 0:11

Així, no es fa sinó programar el col·lapse de la C-32.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dimarts 28/09/2010 17:03

Avui al TN han parlat de la reconversió de la N-II en Autovia (a-2 ? ) es traslladaria als laterals de la actual autopista C-32 seria de 2 carrils per banda, aniria des de Montgat fins a Mataró.

Han parlat que al 2013 possiblement es començaria la construcció i cap al 2015 estaria acabada.

Aquesta tarda han dit a més que en aquesta nova via només es podrà circular a un màxim de 80 km/h... no serà una via ràpida...
L'alternativa a la N-II al Maresme tindrà qualtre carrils paral·lels a l'autopista i estarà enllestida el 2015
Actualitzat a les 17:01 h 28/09/2010
Barcelona (ACN).- El secretari per la Mobilitat, Manel Nadal, ha presentat aquest matí a Barcelona els estudis de la futura Ronda del Baix Maresme, que serà l'alternativa a l'N-II al Maresme. Segons el Departament de Política Territorial i Obres Públiques, les obres estaran llestes a finals de 2015 i requeriran una inversió de 215 milions d'euros. Nadal ha destacat que aquesta obra té finançament perquè l'Estat s'ha compromès a traspassar 400 milions. La nova carretera de quatre carrils entre Montgat i la ronda de Mataró transcorre pel corredor de la C-32, tot i que no serà un lateral de l'autopista. El Departament confia que aquesta nova infraestructura acabi amb la congestió de les vies existents a la comarca.
http://www.3cat24.cat/noticia/873630/ma ... da-el-2015



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimecres 29/09/2010 0:00

Han parlat que al 2013 possiblement es començaria la construcció i cap al 2015 estaria acabada.
El Departament confia que aquesta nova infraestructura acabi amb la congestió de les vies existents a la comarca.
1) No s'ho creuen ni ells.
2) La congestió s'acabarà el dia que hi hagi un servei ferroviari digne, i no un trenet amb una velocitat comercial de 45 km/h.
3) Visc-a la precampanya.



Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”