Situacio molt perillosa dins el tunel de la Ronda del Mig

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Situacio molt perillosa dins el tunel de la Ronda del Mig

Entrada Autor: faristol » Dilluns 21/07/2008 20:45

Ahir diumenge dia 20 de Juliol de 2008 vaig viure una situacio molt perillosa i angoixant dins el tunel de la ronda del mig a l'alçada de la Travessera de les Corts.

Vaig accedir al tunel en sentit ascendent desde la plaça Cerdà passades les deu del vespre, i sense cap problema ni res que indiques una situacio perillosa, un cop a dins es notava una forta pudor a escombraries, cosa em va fer pensar que habia passat el camio de la brossa feia poc, ja dins el tunel a ma dreta hi habia un camio de brossa aturat amb els warnings, pero la situacio perillosa encara no habia arribat, una mica mes endavant vec tots el cotxes amb els warnings i aturats i una gran fumera negra que ho envaïa tot, per sort la sortida de la Travessera de les corts era just abans i tothom es clar sortia per alla perque recte hi habia molta fumera i foscor,ho feiem sense cap indicació, altres seguien amunt, incomprensiblement perque no es veia quasi pero donaven mitja volta i venien cap a la sortida en direccio contraria!!!, el embus a la sortida era molt gros i cad cop hi havia mes fum, entre el fum va apareixer algu que vaig identificar com a un guardia amb la llum i fent que tothom sortis per al sortida sense aturar-se, pero es clar a la sortida a la superficie hi ha el semafor de la Travesera de les Corts hi ningu tallant el trafic, amb el que el desatllojament no era rapid precisament, un cop davant del Corte Ingles es podia tornar accedir a la Ronda del Mig i pel tunel sortia moltissim fum negre i una pudor a cremat molt intensa.

Ara be la questio...he escoltat catalunya Informacio i no he sentit res (del que ha passat a Israel ja m'ho se de memoria) he vist la tele i no he sentit res, malauradament avui no he pogut llegir al premsa, ni la de pagament ni la gratuita, pot ser que una situacio tan greu com es un incendi dins del tunel de la Ronda del Mig sigui silenciat pel nostre Ajuntament??? ja dic que no he llegit la premsa i potser si feien ressò, pero en altres mitjans res de res, com es posible que pogues accedir al tunel habent-hi una situacio de perill>??

Ja per la Eurocopa es va silenciar que alguns van anara a celebrar-ho a la plaça Espanya i si malauradament no hi hagues hagut un Guardia ferit no n'haguessim sapigut res.

A mi la situacio, fos el que fos em va semblar molt i molt perillosa, suposo que no hi va haber danys personals i aixo m'alegra (si no segur que surt a les noticies) pero es posible que es pugui amagar un fet aixi????

Per cert a la plaça Espanya a un dels fanals del monument central encara hi resta un con de trafic desde el dia de La Eurocopa evidenment no va puixar sol alla dalt, supos que volien amagar lo de la eurocopa per que no es popularitzi com a lloc de trobada futbolera en un futur.

Si algu sap algo mes de lo del tunel m'agradaria saber que va passar i si la informacio ha sortit a algun lloc tambe m'agradaria saber-ho almenys per terure'm aquesta sensacio que hi ha coses que s'ens amaguen.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 22/07/2008 9:07

És realment una situació angoixant... però estic segur de que passa més sovint del que ens pensem.

D'altra banda, hem de tenir en compte que els mitjans de comunicació tradicionals, en bona part no informen del que passa, sinó d'allò que els interessa a ells (o més ben dit als seus directors). Per això sempre és bo agafar diverses fonts d'informació per contrastar notícies, i a més consultar els mitjans no tradicionals (com aquest fòrum, per posar un exemple) on trobarem notícies que no apareixeran als mitjans "oficials".



Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”