S'està creant un nou diari a Catalunya, l'ARA http://www.arafaremundiari.cat/ , i que s'estrenarà després de les eleccions. En aquest diari, hi haurà una xarxa de blocs a on parlar de diversos temes, i li han dit a ell que si volia fer un bloc sobre mobilitat, i els hi ha dit que no voldria fer-ho tot sol, i que si ens hi agradaria col·laborar en aquest, per diverses qüestions, entre elles, la pluralitat. També ens ajudaria a tractar temes denúncia sobre problemes als transports, reivindicar millores, proposar noves xarxes, etc., vaja, més o menys com el que fem aquí. El diari també seria imprès, no només per internet.
Com ho veieu? Us agradaria participar-hi-que el FTC participi?





