Impressió a les T-10

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
reutlingen
N1
N1
Entrades: 6

Impressió a les T-10

Entrada Autor: reutlingen » Divendres 28/09/2007 18:45

Ahir vaig marcar la meva T-10 tres zones a l'estació de Gorg. Quan estava a Triomf per agafar el tren per anar a Martorell em vaig adonar que a Gorg no havia impres els numerets en qüestió. Sort que no va passar el revisor i per cert que havia llegit alguna cosa semblant en alguna carta al director en algun diari. Si arriba a passar el revisor em sembla que hagués "pringat" i se m'hagués quedat la cara de tonto



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 28/09/2007 18:55

Fes una reclamació a TMB.

Sempre que em passa això (pel que sembla prou habitual a TMB) cal escriure.
reutlingen ha escrit:Ahir vaig marcar la meva T-10 tres zones a l'estació de Gorg. Quan estava a Triomf per agafar el tren per anar a Martorell em vaig adonar que a Gorg no havia impres els numerets en qüestió. Sort que no va passar el revisor i per cert que havia llegit alguna cosa semblant en alguna carta al director en algun diari. Si arriba a passar el revisor em sembla que hagués "pringat" i se m'hagués quedat la cara de tonto


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Sr.Horn
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: Barcelona - L2 - Encants

Entrada Autor: Sr.Horn » Divendres 28/09/2007 19:50

Doncs la setmana pasada vaig anar de Clot a Plaça Catalunya en Rodalies i a Clot es va marcar sobre un viatge anterior la T10. Quan volia sortir a Pl Catalunya no me deixava passar la màquina perque, és clar, no llegia be el número. Vaig anar a un de Renfe i li vaig comentar, i me diu:

- Y seguro que has marcado en Clot o has venido de otro sitio? es que no se distingue el número? ...

Jo: - Oiga, si me hubiera colado no estaría ahora aquí diciendo que quiero salir, me volvería a colar ¬¬

:D



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 28/09/2007 19:55

Les màquines no llegeixen impressions. El que llegeixen és la banda magnètica.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 28/09/2007 20:57

reutlingen ha escrit:Ahir vaig marcar la meva T-10 tres zones a l'estació de Gorg. Quan estava a Triomf per agafar el tren per anar a Martorell em vaig adonar que a Gorg no havia impres els numerets en qüestió. Sort que no va passar el revisor i per cert que havia llegit alguna cosa semblant en alguna carta al director en algun diari. Si arriba a passar el revisor em sembla que hagués "pringat" i se m'hagués quedat la cara de tonto
Potser no te l'hauria impres perque no tindria tinta la validadora, de totes maneres, si vé un revisor i mira que el viatge de la targeta no el tens marcat, la passa per la seva màquina i llestos i allà li diu a quina hora l'has passat i on.


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
nooiler
N4
N4
Entrades: 72

Entrada Autor: nooiler » Divendres 28/09/2007 21:26

En la mateixa linea del que diu orique tots els revisors de TMB van equipats amb un aparell lector de bandes magnètiques, igual que els del Tram. La maquina es qui fa la sentencia



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 28/09/2007 23:08

A Renfe els interventors diria que no tenen cap màquineta per llegir la banda magnètica, si bé molts d'ells quan veuen això ho donen per bo, encara que jo he tingut baralles per falta de cultura del sistema tarifari integrat.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Divendres 28/09/2007 23:36

Exacte, a Renfe son uns tercermundistes fins i tot els revisors. La falta de professionalitat és realment sorprenent almenys els cops que els he vist a les Rodalies.



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dissabte 29/09/2007 0:15

A Rodalies Renfe ja fa temps que els revisors tenen màquines per fer la lectira de la banda magnètica dels títols de transport. Els va costar anys fer-ho, però finalment els van donar una màquina que, a més de llegur la banda magnètica, serveix per fer bitllets senzills de paper.

D'altra banda comentar que les màquines validadores de Renfe especialment tendeixen a estar sense tinta, de manera que sents com imprimeix alguna cosa, i marca correctament a la banda magnètica, però no escriu res. He tingut algun problema amb el retorn Exprés de la metixa Renfe, perquè no sabien on posar la creueta que indica que per aquell viatge ja m'han tornar un tiquet.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 29/09/2007 0:32

Albert ha escrit:A Rodalies Renfe ja fa temps que els revisors tenen màquines per fer la lectira de la banda magnètica dels títols de transport. Els va costar anys fer-ho, però finalment els van donar una màquina que, a més de llegur la banda magnètica, serveix per fer bitllets senzills de paper.

D'altra banda comentar que les màquines validadores de Renfe especialment tendeixen a estar sense tinta, de manera que sents com imprimeix alguna cosa, i marca correctament a la banda magnètica, però no escriu res. He tingut algun problema amb el retorn Exprés de la metixa Renfe, perquè no sabien on posar la creueta que indica que per aquell viatge ja m'han tornar un tiquet.
Ja sé, quines màquines vols dir, unes de la marca HP, i durant l'any passat van haver-hi uns controls entre Martorell i Molins de Rei en que els interventors duien aquestes màquines, però com acostuma a pasar a Renfe, aquestes màquines s'han quedat desfassades i ja no tenen recambis per a elles.
A Plaça Catalunya, Sants i l'Hospitalet els interventors només duuen talonaris per fer multes i prou, i en el pitjor dels casos van a taquilla i miren amb l'ordinador de venda de bitllets si el bitllet en qüestió està validat o no.



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dissabte 29/09/2007 6:58

A partir de ben aviat s'habilitarà un pupitre del sistema de venda VISIR al punt de control de Plaça de Catalunya amb el que es podran llegir totes les bandes magnètiques i alhora expedir títols de transport i multes. L'única pega es que la persona que fiscalitzarà els títols no serà un interventor sino un factor, cosa que no hauria de ser així.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”