Al transport públic, no sense samarreta

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Al transport públic, no sense samarreta

Entrada Autor: metring » Dijous 10/06/2010 13:13

Un extracte de la notícia de http://www.avui.cat/cat/notices/2010/06 ... 101311.php

Barcelona intenta evitar la gent sense samarreta amb adhesius al Metro, bus turístic i espais municipals

La difusió del pictograma Vestir bé, que s'ha començat a col·locar a llocs visibles de 145 equipaments municipals, 29 línies de bus, accessos a 31 estacions de metro, les unitats del Barcelona Bus Turístic, el Telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau

ACN
Barcelona

L'Ajuntament comença aquest dijous la difusió del pictograma Vestir bé, que s'ha començat a col·locar a llocs visibles de 145 equipaments municipals, 29 línies de bus, accessos a 31 estacions de metro, les unitats del Barcelona Bus Turístic, el Telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau, i també als locals hotelers, de restauració i d'oci que es vulguin acollir voluntàriament a la iniciativa. La campanya, que informa de manera "contundent" de la recomanació però no prohibeix anar nu o sense samarreta, va començar al mes de maig, amb la intenció de promoure "un pacte cívic entre l'Ajuntament i les entitats de comerciants, hotelers, i establiments turístics i culturals per establir una estratègia comunicativa conjunta i transmetre que a Barcelona no li agrada aquesta actitud incívica".



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 10/06/2010 15:12

Doncs m'agrada menys que la gent no pagui, que fumi, que posi música a tot drap, que posi els peus al seient, que no cedeixi el lloc a gent que necessiti seure...

Per tot això, donarem feina a l'amiguet de l'empresa d'adhesius, o ens decidirem d'una vegada per totes a imposar una manera civilitzada de conviure, ara coberta amb el vel farsant del "civisme"?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dissabte 19/06/2010 11:43

Guigui ha escrit:Doncs m'agrada menys que la gent no pagui, que fumi, que posi música a tot drap, que posi els peus al seient, que no cedeixi el lloc a gent que necessiti seure...

Per tot això, donarem feina a l'amiguet de l'empresa d'adhesius, o ens decidirem d'una vegada per totes a imposar una manera civilitzada de conviure, ara coberta amb el vel farsant del "civisme"?
:plas :plas :plas


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Diumenge 20/06/2010 21:38

Ahora que nuestro ayuntamiento se ha decidido, por fin, a limitar el uso del burka, pasamontañas, cascos de motos..., en recintos municipales debiera también redactar y aprobar una iniciativa para impedir el nudismo en plena ciudad, pues recuerdo que es posible que una persona pueda pasearse tal como su madre le trajo al mundo en plena ciudad.
Lo más triste de todo es que debamos crear leyes para suplir la falta de educación creciente en nuestra sociedad.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 28/06/2010 13:47

Al minut 2.08 es parla d'això:




josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 29/06/2010 10:40

Lamento dir-te que la llibertat de la gent acaba on comença la dels altres, i actualment no existeix el delicte d'escàndol públic, d'altra banda jo no veig gent despullada pel carrer així que no crec que sigui cap problema.
automotorserie 436 ha escrit:Ahora que nuestro ayuntamiento se ha decidido, por fin, a limitar el uso del burka, pasamontañas, cascos de motos..., en recintos municipales debiera también redactar y aprobar una iniciativa para impedir el nudismo en plena ciudad, pues recuerdo que es posible que una persona pueda pasearse tal como su madre le trajo al mundo en plena ciudad.
Lo más triste de todo es que debamos crear leyes para suplir la falta de educación creciente en nuestra sociedad.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dimarts 29/06/2010 11:01

josep_serre ha escrit:Lamento dir-te que la llibertat de la gent acaba on comença la dels altres, i actualment no existeix el delicte d'escàndol públic, d'altra banda jo no veig gent despullada pel carrer així que no crec que sigui cap problema.
automotorserie 436 ha escrit:Ahora que nuestro ayuntamiento se ha decidido, por fin, a limitar el uso del burka, pasamontañas, cascos de motos..., en recintos municipales debiera también redactar y aprobar una iniciativa para impedir el nudismo en plena ciudad, pues recuerdo que es posible que una persona pueda pasearse tal como su madre le trajo al mundo en plena ciudad.
Lo más triste de todo es que debamos crear leyes para suplir la falta de educación creciente en nuestra sociedad.
Doncs hi ha un home que sempre es passeja pel centre en boles i a més porta tatuats un calçotets XD


El que trobo dolç a tu t'amargue.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 29/06/2010 11:08

A mi personalment no em molesta, tot i que no l'he vist, fa no gaire en vaig veure algun al Passeig de Gràcia que no anava despullat del tot però poc li faltava, alguns vianants li feien fotografies, ara bé sí que en determinats llocs no em sembla bé, com en els de la campanya o els mateixos on s'ha prohibit el burka, etc...
Vilarrubla ha escrit:
josep_serre ha escrit:Lamento dir-te que la llibertat de la gent acaba on comença la dels altres, i actualment no existeix el delicte d'escàndol públic, d'altra banda jo no veig gent despullada pel carrer així que no crec que sigui cap problema.
automotorserie 436 ha escrit:Ahora que nuestro ayuntamiento se ha decidido, por fin, a limitar el uso del burka, pasamontañas, cascos de motos..., en recintos municipales debiera también redactar y aprobar una iniciativa para impedir el nudismo en plena ciudad, pues recuerdo que es posible que una persona pueda pasearse tal como su madre le trajo al mundo en plena ciudad.
Lo más triste de todo es que debamos crear leyes para suplir la falta de educación creciente en nuestra sociedad.
Doncs hi ha un home que sempre es passeja pel centre en boles i a més porta tatuats un calçotets XD


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dimarts 29/06/2010 11:41

josep_serre ha escrit:A mi personalment no em molesta, tot i que no l'he vist, fa no gaire en vaig veure algun al Passeig de Gràcia que no anava despullat del tot però poc li faltava, alguns vianants li feien fotografies, ara bé sí que en determinats llocs no em sembla bé, com en els de la campanya o els mateixos on s'ha prohibit el burka, etc...
Jo quan l'he vist no m'ha molestat. Però si me l'hagués trobat en una botiga, super, o restaurant si que no m'agradaria, però bé suposo que ja directament no el deixarien entrar.

A mi el que si que em molesta i força és dinar sense samarreta, una cosa es estar al xiringuito fent una coca-cola i una altra estar al xiringuito dinant sense samarreta.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dimecres 30/06/2010 18:23

josep_serre ha escrit:Lamento dir-te que la llibertat de la gent acaba on comença la dels altres, i actualment no existeix el delicte d'escàndol públic, d'altra banda jo no veig gent despullada pel carrer així que no crec que sigui cap problema.
automotorserie 436 ha escrit:Ahora que nuestro ayuntamiento se ha decidido, por fin, a limitar el uso del burka, pasamontañas, cascos de motos..., en recintos municipales debiera también redactar y aprobar una iniciativa para impedir el nudismo en plena ciudad, pues recuerdo que es posible que una persona pueda pasearse tal como su madre le trajo al mundo en plena ciudad.
Lo más triste de todo es que debamos crear leyes para suplir la falta de educación creciente en nuestra sociedad.
Osea que encuentras bien que alguien se pasee desnudo por la ciudad...en mi modesta opinión creo que hay mucha gente que se molestaria y por tanto chocan los límites de libertad individuales, y es ahí donde aparecen las leyes.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 06/07/2010 22:52

A mi en principi no em molesta, però no estic disposat a acceptar haver-me d'apretar dins d'un cotxe del metro contra un tio en pilotes, ni tampoc haver de seure en un banc on s'hi acaba de seure una tia sense roba.

Ja no es tracta de llibertats o teories filosòfiques. És simple higiene.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 11/07/2010 16:52

Recordeu la noia de l'Urbanudismo?:
Imatge
Imatge


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Diumenge 11/07/2010 20:18

automotorserie 436 ha escrit:Osea que encuentras bien que alguien se pasee desnudo por la ciudad...en mi modesta opinión creo que hay mucha gente que se molestaria y por tanto chocan los límites de libertad individuales, y es ahí donde aparecen las leyes.
No veig per què la gent hauria de molestar-se. És que hi ha algú que mai no hagi vist un penis o un parell de pits? No mosseguen!

Ara bé, no trobo bé que aquesta pràctica es dugui a terme en indrets on es concentra la gent, com als transport públics.


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 12/07/2010 5:49

Fran-Ikarus ha escrit:Recordeu la noia de l'Urbanudismo?:
Sí, i encara avui em faig creus de com es pot anar descalç per indrets amb un risc tan elevat de trepitjar brutícia.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”